Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

mkaba ano to souhlasí protože dlouhodobou mám cca 6.6L a Yeti to pravděpodobně počítá podle dlohodobé spotřeby a Roomster to počítal spíš podle aktuální průměrné spotřeby

Právě proto že se nad tím zamýšlím :), jediné co mě odrazuje po zdejších zkušenostech je právě motor,  auto bude  jezdit hlavně na kratší trasy, jednou za rok něco delšího, všechna zmiňovaná auta jsou po rozdovech, auto bude kupováno za hotové, víc jak 300t do toho vrážet nechce

 od koho budeš kupovat?

mkaba ano to souhlasí protože dlouhodobou mám cca 6.6L a Yeti to pravděpodobně počítá podle dlohodobé spotřeby a Roomster to počítal spíš podle aktuální průměrné spotřeby

Yeti si to počítá...paměť 1. pro jednotlivou jízdu, paměť 2. dlouhodobá.

 od koho budeš kupovat?

Všechna zmíněná auta jsou v bazarech pod značkou Škoda plus, vybírám vozy zakoupené v CR,  AAA taky nemají špatnou nabídku, ale tam jsem se nebyl podívat osobně na nic, na stránkách neuvádí na které pobočce se auto nachází a už mě nebavilo  tam volat a pořád poslouchat ty jejich kecy ..

Pokud nemají rozvody vyměněné kompletně, tzn. včetně ozubených kol atd., tak tě časem čeká výměna znovu.

Z toho mám právě docela obavu, všechna auta "cinkala" na rozvodech, to by mě ani nevadilo a prá je to normální, co mě ale vadilo byl nepříjemný zvuk, který rozvody vydávaly při první nastartování, nestudoval jsem rozvody 1.2 detailně, ale jestli jsem to dobře pochopil, tak ty motory mají hydraulické dopínání řetězu, proto bych měl strach že při prvním startu přeskočí, možná je to ale zbytečná obava

Upraveno od lubosgls

I to se stává... Jedině to po koupi ihned nechat komplet vyměnit. Podívej se do motorové sekce FII, tam najdeš dost témat, kde se toto řeší.

Yeti si to počítá...paměť 1. pro jednotlivou jízdu, paměť 2. dlouhodobá.

Takhle si to počítá i Room, ale k věci...Escrito v původním příspěvku psal po týdenním ježdění cca 80km denně (tj. 560km) je spotřeba 5,3, takže jsem to bral jako dlouhodobou spotřebu a z toho vycházel. Pokud mezi tím ještě jezdil nějaké couračky a spotřeba šla nahoru (což neuvedl), dojezd se se samozřejmě upravil a vše je v pořádku. Jinak dojezd se počítá vždy z posledních 50km jízdy, takže se vzdálenost vždy upravuje buď dolů nebo nahoru. A pokud se zrovna natankuje a spotřeba byla v posledních 50km např. menší je dojezd velký...a to samé naopak. Samozřejmě je možné, že si to Y počítá jinak. Ale to už je mimo téma :)

Z toho mám právě docela obavu, všechna auta "cinkala" na rozvodech, to by mě ani nevadilo a prá je to normální...

až to uslyšíš každý den, tak ti to vadit začne :kol-27: ...jinak píšeš, že chceš auto na krátké vzdálennosti, myslíš tím poskakování po městě nebo nějaké jízdy po okreskách? já jsem u tsi řešil benzín v oleji a krátký trasy po městě na to měli hodně velký vliv...určitě si přečti jak píše pawouk sekci FII, tam máš o tomhle motoru úplnou beletrii :kol-28:

Takhle si to počítá i Room, ale k věci...Escrito v původním příspěvku psal po týdenním ježdění cca 80km denně (tj. 560km) je spotřeba 5,3, takže jsem to bral jako dlouhodobou spotřebu a z toho vycházel. Pokud mezi tím ještě jezdil nějaké couračky a spotřeba šla nahoru (což neuvedl), dojezd se se samozřejmě upravil a vše je v pořádku. Jinak dojezd se počítá vždy z posledních 50km jízdy, takže se vzdálenost vždy upravuje buď dolů nebo nahoru. A pokud se zrovna natankuje a spotřeba byla v posledních 50km např. menší je dojezd velký...a to samé naopak. Samozřejmě je možné, že si to Y počítá jinak. Ale to už je mimo téma :)

řekl bych, že to bude počítat stejně jako FII v naftě, nebo FI s HTP. Je to jeden podnik. Mě na 2. ukazuje dlouhodobou cca 700 km, 7,3l krátkodobá spotřeba je závislá zda se jede ve městě, na dálnici, či na silnici I. tř. Prostě klasika. Pokud to nežere 10+ neřeším.

Všechna zmíněná auta jsou v bazarech pod značkou Škoda plus, vybírám vozy zakoupené v CR,  AAA taky nemají špatnou nabídku, ale tam jsem se nebyl podívat osobně na nic, na stránkách neuvádí na které pobočce se auto nachází a už mě nebavilo  tam volat a pořád poslouchat ty jejich kecy ..

Áčkům ani Esům bych nevěřil...Proto jsem zvolil pořízení nového vozu, než plno peněz do "prevence" u ojetiny. Ale to je každého věc.

až to uslyšíš každý den, tak ti to vadit začne :kol-27: ...jinak píšeš, že chceš auto na krátké vzdálennosti, myslíš tím poskakování po městě nebo nějaké jízdy po okreskách? já jsem u tsi řešil benzín v oleji a krátký trasy po městě na to měli hodně velký vliv...určitě si přečti jak píše pawouk sekci FII, tam máš o tomhle motoru úplnou beletrii :kol-28:

Město minimum, jedná se hlavně o okrsky, po zdejším čtení dám Yetimu  nejspíš sbohem :) 

Ach jo,kolik je zde příspěvků,ve kterých se dočtete,jak jsou majitelé s Yetim spokojeni?Často mi to zde připadá jako Zeď nářků!Začínám pátý rok s Yetim .Kdybych před koupí četl dříve toto fórum,asi bych si jej nepořídil,ale teď se mu hluboce omlouvám a nedám na něj dopustit.Slouží mi každodenně v mých pojížďkách po městě i po těch okreskách a dlouhodobá spotřeba osciluje okolo 6,2.Ani nevím,co to je spotřeba oleje,který měním jednou ročně .Fakt je,že řetěz občas při startu zacvrliká,ale to vše vyvažují přednosti Yetiho.K tomu to tématu"řetěz" je někde Pawoukův odkaz na článek,pokud se nemýlím ,ve Světě motorů, právě se zvláštním zřetelem na 1.2TSI a jeho klady i zápory.

TSi z roku 2010 bych si nekoupil. Není to jen o rozvodech, těch změn je tam víc, ale tolik se o nich nemluví.

To bys před koupí ojetiny neměl číst žádné fórum. Každé auto má svoje neduhy, které se časem projeví.

Město minimum, jedná se hlavně o okrsky, po zdejším čtení dám Yetimu  nejspíš sbohem :)

Anebo nového yetouše 1.2 TSI 81 kW financovat přes operační leasing, po skončení nájmu budeš mít možnost si auto odkoupit a nebo najmout jiné.

Upraveno od Pette-KH

To bys před koupí ojetiny neměl číst žádné fórum. Každé auto má svoje neduhy, které se časem projeví.

 

Ale to je chyba - vyvaruješ se tím největších problémů. On je totiž rozdíl mezi tím, když často odchází nějaká levná věc, než když do auta budeš sypat tisíce za drahé a náročné opravy, viz motory 1.8 TSI, o kterých se jinak těžko někde něco dovíš. Snad si nemyslíš, že ti v bazaru něco řeknou.

Snad si nemyslíš, že ti v bazaru něco řeknou.

Neřeknou, ojebou. Tak proč je podporovat?

Já mám druhé TSI s řetězem a problémy jsem žádné neměl,  měl jsme roomstera 1.4 63kw a motor odešel kompletně v 17000km a byl celý vyměněný. Číst diskuze tak si člověk nekoupí nic,  já si kvůli diskuzi málem nekoupil i Yetiho.  Sem do diskuze nepřispívá 100% majitelů škodovek 

Tzn. pokud mám vyrobeno v KT 39/2015 tak už mám?

Ne já mám výrobeno asi v dubnu 2015 kde je ještě řeťez

Tzn. pokud mám vyrobeno v KT 39/2015 tak už mám?

Ty nevíš, jaký máš motor ve svém voze? :kol-34:   Máš tam EA211 1.2 TSI 81 kW, tudíž rozvod řemenem.

Teď už to vím přesně....Ď

Zdravím,

již 6 rokem máme našeho Yetiho 1,2 TSI 77KW, kupovali jsme jej v listopadu 2009, tzn. ten první "nevychytaný", máme nyní kolem 70 tisíc km a vše OK, spotřeba je dlouhodobě v rozmezí 6.0 - 6.5, dle stylu jízdy a také dle období (zda jde o léto nebo zimu), např. kupodivu na zimních máme spotřebu většinou nižší (zimáky jsou užší) 205, letní jsou 215 a tam je většinou spotřeba naopak vyšší + i klimatizace, ale většinou jezdíme v průměru za 6.2, když ale jedeme plně naložený s dětmi nebo s vozíkem na chalupu, je spotřeba i kolem 8, průměr (aktuální je i vyšší). Myslím, že spotřeba je stále OK, ano u nafty bychom se dostali níž, ale za cenu dražšího POV, dražšího servisu a dražší pořizovací ceny. Takže co se týče spotřeby, to neřešíme, myslím, že je na motor v daném autě akorát. Jsem tu prvně na foru, občas jsem jen pročítal témata, tak jsem chtěl přispět informací po 6 letech používání co se týče spotřeby. Jsme 2 dospělý a 2 děti, nosič na kola mám na tažném, tam spotřebu moc neregistruju, kde je vyšší, je když táhnu plný vozík a když s tím jedu jako s RS, což není často, na to, to auto není. Je to auto na pohodu, ticho a zároveň, když je třeba, tak je i živé, ano 2.0 TDI nebo 2.0 TSI to není, ale nemáme auto, abychom si honili triko, že máme víc KW, nám to stačí a loudové na silnici opravdu nejsme. Kdo má stále strach, že se něco pokazí, ano to může, každý den se může něco na autě pokazit, já jen říkám, že dosud vše OK a plně doufám, že auto dojezdíme v pohodě. Názory, že tak slaboučký motor na takové auto není, opravdu ignoruji, to už mám za sebou. Já bych se tedy motorizace 1,2 TSI nebál ani z pohledu spotřeby, ani z pohledu výdrže motoru, 1.8 TSI o tom se nikde moc nepíše, je na tom ještě hůř, taky ho stáhli z prodeje, to není jen, že motor nesplnil EURO6. Motor doporučuji, a to nejen do Yetiho.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.