Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


kapl

Doporučené příspěvky

Ještě mne napadla jedna myšlenka. Kolik km máš do výměny oleje, resp. kolik máš najeto jednak kilometry a druhak časově? Mám na oleji těsně před výměnou a už dvakrát bylo chrup, ale teď zase asi 30 startů v klidu. Uvažoval jsem o zkrácení intervalu, stejně jak se potichounku doporučuje u HTP na 10 000 km. Používat nelonglife a podobné experimenty, u kterých sice výměna 1x za dva roky nebo 30 000km s cenou oleje 500 za litr. Při proběhu 10-15000 km a normál oeji to vyjde skoro nastejno a motor se při větším podílu kratších tras nemusí humusit tím břečťanem při intervalu 30 000/2. 

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palubak ukazuje 900 km a cas neviem. auto sa vyskladnilo 05/2012 na predajnu do vykladu a  zacalo jazdit 11/2012 a jazdilo sa len dlhsie jazdy na okreskach. ja som ho kupil v polke 01/2014 s 19 000 a teraz mam cca 21 000 a jazdim 80% po meste, stale startujem a kratke trasy. no ja ho mam viac nez mesiac a to sa prejavilo az teraz posledny tyzdne dva. pred tym uplne v pohode, ticho pri starte... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, pozrem, dakujem. Tak len pre info, volali mi zo servisu, ze si mozem prist pre auto, mam ho pripravene na prevzatie, podla standartov skody co dostali nariadenie od vyrobcu je vsetko v poriadku :( priznam sa ine som ani necakal. Ale pozitivum je ze mi vydaju nejake potvrdenie, ze som tuto chybu nahlasil a pozerali to a davaju informaciu do systemu ze vsetko je ok, tak ak sa nieco v buducnosti stane, bude to na zaruku. Tak dakujem vsetkym a prajem vela uspesnych a bezporuchovych km na 1,2 TSI. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak dlouhé trasy jezdíš? Bude zajímavé sledovat, jak se motor bude chovat dál, množství četných startů a krátké trasy podle mého názoru tomu motoru nedělají dobře, proč, to nevím.

Možná jsis v servisu mohl nechat rovnou vyměnit olej.

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těmi delšími trasami to můžu potvrdit. Pokud se jezdí krátké trasy do cca 5 km, tak si motor občas na 1-2 s chroupne. Pokud se jezdí 10km a víc, tak je ticho a klid. Taky mám pocit, že se ty řetězy při krátkých pojížďkách ozývají častěji přímo úměrně stáří oleje. Za necelé 2000km budu mít výměnu (to bude tak za 5 týdnů), tak potom uvidím, co s tím udělá nový olej.

Editováno: , autor: myspulin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si piste, ze papier je dobre odlozeny :) Robim obcas dlhsie trasy, som zistil, ze v maxidote mam teplotu oleja, ale bol tento ukazovatel vypnuty, tak ok, uz som ho zapol :) 

A co sa tyka jazd, su aj take, ze 5 km, ale vacsinou urcite viac ako 10... a je ich za den dost. Dnes som spravil cca 100 km na cca 5 jazdach. takze aj BA obchvat, obcas Senec dialnica a pod. Ale hlavne vela mesto. Co som mal 3 roky ten seat 1,2 TSI, jazdil som takto isto hlavne kratke trasy a mesto a fakt ani jeden krat mi nic nezahucalo, ci uz pri starte, alebo jazdeni... nechapem, ten isty motor a uplne nieco ine... ale dnes auto fungovalo ako hodinky, ziadny sramot, asi dalo rec dnes v servise rano s technikmi:)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dakujem za pripomienku Pandora, mohol som si olej nechat vymenit rovno spolu, keby to nebola skoda servis:(. Nakolko som objednal len tuto zavadu, tak mi len toto mohli spravit, tak teraz mam dalsi termin na zajtra poobede na garancku:) ale musim ich pochvalit, auto mi dali umyte a ciste... tak nieco navyse. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl s Yetíkem v servisu, nakonec se ukázalo, že to přece jenom byla kuna. 2 káblíky vyměněné a auto zase jede, jak má. Ale vidět ta nakousnutí fakt skoro nebyla. Současně proměřen rozvodový řetěz. Vše v normě. Přístup servisu pofesionální, naprostá spokojenost. kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní cesta Praha - K. Vary s Yetíkem 1.2 TSI DSG, na rychlostce kolem 130 km/h, chvilkama i víc, obce 50 km/h, zbytek cesty 100 - 110 km/h, při občasném rozjezdu na plný kotel abych si vyzkoušel jak řadí DSG. Na té rychlostce to ovšem nešlo pod osm litrů.

post-32075-0-51360600-1393707302_thumb.jpost-32075-0-19363400-1393707304_thumb.jpost-32075-0-80530500-1393707305_thumb.jpost-32075-0-41136800-1393707307_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dakujem za pripomienku Pandora, mohol som si olej nechat vymenit rovno spolu, keby to nebola skoda servis:(. Nakolko som objednal len tuto zavadu, tak mi len toto mohli spravit, tak teraz mam dalsi termin na zajtra poobede na garancku:) ale musim ich pochvalit, auto mi dali umyte a ciste... tak nieco navyse. 

 

Ktorý to bol servis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové jedna zajímavá závada a asi se to bude týkat všech motoru 1,2Tsi, nevím zda tuhle věcičku i 1,4 a 1,8 Tsi. Ale asi určitě. Je to přepouštěcí ventil na vzduch do motoru od filtru. (možná mě někdo opravte, jestli je to špatně pojmenované). Jde o to, že se vám časem upálí (uškvaří) ten zavit a ventil vám odpadne a když je motor v chodu bude vám olej v menším množství stříkat na blok motoru. Mrknete na pravou stranu (z vrchu) na blok motoru a pokud tam najdete špinavé místo od oleje je hned jasno. Nový ventil stojí cca 300kč. Popravdě si myslím, že se to ale stane po delší době. Přeci jen mám najeto přes 170tis....  Vše viz foto...

post-19669-0-80727600-1394027341_thumb.j

post-19669-0-69464800-1394027352_thumb.j

post-19669-0-46394800-1394027368_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní cesta Praha - K. Vary s Yetíkem 1.2 TSI DSG, na rychlostce kolem 130 km/h, chvilkama i víc, obce 50 km/h, zbytek cesty 100 - 110 km/h, při občasném rozjezdu na plný kotel abych si vyzkoušel jak řadí DSG. Na té rychlostce to ovšem nešlo pod osm litrů.

 

 

Hm, takže to vypadá docela v pohodě!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní cesta Praha - K. Vary s Yetíkem 1.2 TSI DSG, na rychlostce kolem 130 km/h, chvilkama i víc, obce 50 km/h, zbytek cesty 100 - 110 km/h, při občasném rozjezdu na plný kotel abych si vyzkoušel jak řadí DSG. Na té rychlostce to ovšem nešlo pod osm litrů.

attachicon.gif1.JPGattachicon.gif2.JPGattachicon.gif3.JPGattachicon.gif4.JPG

K tomuto vozu dodávám ještě tuto spotřebu

mimo obec -úsporná jízda (včetně cca 30 km na rychlostce)

post-33271-0-68106600-1394105197_thumb.jpost-33271-0-40920800-1394105208_thumb.jpost-33271-0-14953300-1394105216_thumb.jpost-33271-0-88805200-1394105227_thumb.j

 

A celková (včetně obou výše uvedených)

post-33271-0-58064100-1394105158_thumb.jpost-33271-0-37956900-1394105169_thumb.jpost-33271-0-59397900-1394105177_thumb.jpost-33271-0-11919500-1394105189_thumb.j

 

Jsem celkem pozitivně překvapen,čekal jsem větší spotřebu u této motorizace.Avšak dost záleží na stylu jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar. Tak jen v rychlosti.Prostě jsem uspěl s reklamací na servisu a mám komplet vyměněnou rozv.sadu.Nic to nestálo,auto mám stále v záruce.Hned jsem spokojenější. Jo, kdybych měl být hnidopich tak bych musel říct že když startuju tak se startérem točím tak o vteřinu a půl dýl a že chvílema nepoznávám zvuk motoru jak zhrubnul jeho chod ale neříkám ani babuša.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak další poznatek k motoru, bude se to týkat asi těch co mají najeto na 1,2 a 1,4Tsi víc jak 50000km. Kdyby vám někdy auto padá do nouzového režimu a nemá výkon, stane se to hlavně když vyřadíte, tedy motor běží na volnoběh. Po napojení na VAG vám pošle hlásku špatná funkce škrticí klapky, málo propouštěného vzduchu. Je třeba sundat potrubí ke klapce a klapku pořádně vyčistit. Vnitřek klapky musí být čistě chromový, žádný hnědý film nepřipadá k úvahu (Turbo propouští trochu oleje a tím vzniká ten film). U těchto TSI motoru je klapka dost citlivá, stačí nečistota jemného povlaku a už to dělá bordel v klapce a tím pádem v řídící jednotce.......(jestli to tu už bylo tak se omlouvám za plevelení fora :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...