Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

A vis jak se to da jednoduse vyresit? Pro cesky trh (a podobne zeme) se udela kryt zamykaci. :) Jenze to by asi nezapadlo do Skovackeho cost-cutting socko-schematu. Co na tom, ze to byla bezna featura uz pred dvaceti lety.

Bydlet v Norsku, tak me jiste take skrabka nadchne a naopak jeste budu nadsen z toho, ze k ni mam jednoduchy pristup bez odemykani.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cost-cutting socko-schematu. Co na tom, ze to byla bezna featura

Nevím, jestli tomu jazyku dobře rozumím. Vypadá to, že chceš říct, že před dvaceti lety bylo běžné dálkové otvírání víčka palivové nádrže. Pořád ti dělá problém pochopit, že růst nákladů je v příkrém rozporu s výrazným poklesem ceny. To se projevuje zkracováním životnosti a odpadáváním výbavy, kterou zákazníci vzhledem k její nákladnosti neocení. Zrovna víčko nádrže je jedním takovým prvkem.

Na ceny Fabie před deseti lety si nepamatuješ, to už jsme si ověřili. Zkusím tedy připomenout ceny Octavie GLX, která otevírání na klíček jako prostřední stupeň už neměla. Hádej, kolik stála s motorem 1.6/55kW? Já pořád tajně doufám, že pochopíš nevyhnutelnost optimalizace nákladů při extrémním tlaku na cenu.

Šílenců, kteří vyhodí majlant za výběhovou Octaviu L&K bohužel není zas tolik. Proto jsou na trhu Toury, Rapidy, Fluence apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: vis ony existuji i jine znacky nez Skoda, takze bych ted zrovna vubec neresil, ktera Skodovka to mela a ktera ne, kdyz normalni konkurence to mela ve vetsine modelu i pred dvaceti lety i ted.

A uz vubec bych si nedovolil tvrdit, ze je tohle vybava, kterou lide neoceni. Ti, kteri si pujdou kupovat treti az ctvrtou skrabku, pripadne ji hned po koupi auta schovaji do auta, by ji jiste ocenili. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, zámek nebo jakoukoliv dálkově ovládanou západku krytu víčka palivový nádrže nejvíc oceníš v okamžiku, když mrzne jak v posteli (to je tak, že ptáci zimou zalejzají do děr) a ty se nedostaneš k hrdlu nádrže jen proto, že ten luxusní mechanismus zamrznul... Nevidím žádnej extra přínos v uzamykatelným krytu, pokud je uzamčený přímo víčko na hrdle - ani ve škrabce lákavě umístěný právě do toho neuzamčenýho krytu. Lidi jsou svině nejen v Česku - a když budu potřebovat škrabku ještě před odemčením auta, nechám si ji v kapse. U auta střední třídy nebo na jejím pomezí bych uvítal daleko jinačí vychytávky než populistickej trik s volně přístupnou škrabkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja prece vubec netvrdim, ze dalkove ovladany kryt nadrze je zrovna krucialni vybava auta, byt samozrejme, kdo to jednou mel, tak uz si pak asi nikdy nebude radostne ve vicku hrat s klicem. Mluvim tu o nedomyslenem reseni nezamykatelneho krytu a skrabky. Bud ji tam nemeli davat vubec nebo se meli prastit pres kapsu za lanko a zapadku, alespon na tech trzich, kde to je "potreba". Verim, ze by Skodovka diky tomu nezkrachovala. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jeden dotaz...

Rapid nemá denní svícení v hlavních světlech?

Viděl jsem nějaké fotky i tady v tom tématu a tam byly ve světlech "proužky", podobné jako na nedávno představené OIII. Ale potkal jsem pár rapidů a ani jeden to ve světlech neměl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má praudu, přecedo... Naštěstí jsem to "předfaceliftový denní svícení" velice rychle objevil a vypnul, protože to rozsvěcí spolu s potkávačkama normálně komplet i obrysovky a číslovky vzadu a mně se dost často stává, že potřebuju někde stát s nastartovaným motorem - a nechci u toho upozorňovat na auto s běžícím motorem jeho rozsvícením jak vánoční stromeček. Navíc mám ještě z doby vlastnictví šáde určitej "cockpit-drill", při kterým v okamžiku před rozjetím zapínám manuálně světla a nemíním na něm nic měnit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, to není ale dnešní samostatně provedené nezávislé "denní svícení" co jsem od počátku mých příplků myslel, kuci.. Je to nouzové řešení stejně jako u OII co jsem měl taky a tam to pinkli přes jednotku a svítilo to potkávačkama plus zadní lampy po nastartování motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukason: napsal jsi,ty fotky bych chtěl vidět... Tak tam je máš... Pokud vím, o mlhovkách jsem nic nepsal a ptal se na hlavní světla a "proužek" v nich, jako OIII...

Prostě jsem čekal,že Škodovka půjde s koncernem (třeba VW má fakt pěkná světla i to denní svícení v nich) a Rapid bude mít něco víc, než jen přiblblou žárovku...

Proto jsem se ptal na ten proužek... Jen jsem nevěděl,že to byla fotka jen z konceptu...

No nic, dotaz zodpovězen, tak dík :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha :D

tak to ale sry ... to jsem nepobral zase ja :D ..... myslel sem ze mi oporujes :D

skodovka jit s dennim svicenim vedle koncernu nemuze,.. z toho duvodu, ze SKODOVKA vynalezla prouzky ve svetlech a prodala to defakto koncernu,.. nebo spis ne nez prodala ale uzavrela dohodu a nejykm dodavani motoru skodovce,... tim padem nemuze ani skodovka moc si vyskakovat, protoze jednak ji VW veli a taky ze to proste prodala nebo vymenila za motory ;) ... ale jak to ve skutecnosti je to nevim,.. tohle sem zaslechl :D

a na co prouzek na RAPIDU, kdyz to tam nikdo neoceni,.. auto neni delany pro narocny uzivatele, co by chteli hory doly ;) klsicka zarovka lepsi levnejsi varianta a hlavne,.... BEZ PRIPLATKU :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...