Prosinec 6, 201212 r přesně tak, a není to jen Norsko, ale i Finsko, Švédsko, Rakousko atd... to je stejné jako s poklicema, anténama a podobně, také česká raritka takže je to jen o lidech a ne o škrabce v nádrži
Prosinec 6, 201212 r A vis jak se to da jednoduse vyresit? Pro cesky trh (a podobne zeme) se udela kryt zamykaci. Jenze to by asi nezapadlo do Skovackeho cost-cutting socko-schematu. Co na tom, ze to byla bezna featura uz pred dvaceti lety. Bydlet v Norsku, tak me jiste take skrabka nadchne a naopak jeste budu nadsen z toho, ze k ni mam jednoduchy pristup bez odemykani. Upraveno Prosinec 6, 201212 r od mike_k
Prosinec 6, 201212 r tak to je těžko to by se potom v ČR museli tisknout peníze na speciální papír, aby se nepoctivcům rozpadaly v rukách atd. atd. atd. :D
Prosinec 7, 201212 r cost-cutting socko-schematu. Co na tom, ze to byla bezna featura Nevím, jestli tomu jazyku dobře rozumím. Vypadá to, že chceš říct, že před dvaceti lety bylo běžné dálkové otvírání víčka palivové nádrže. Pořád ti dělá problém pochopit, že růst nákladů je v příkrém rozporu s výrazným poklesem ceny. To se projevuje zkracováním životnosti a odpadáváním výbavy, kterou zákazníci vzhledem k její nákladnosti neocení. Zrovna víčko nádrže je jedním takovým prvkem. Na ceny Fabie před deseti lety si nepamatuješ, to už jsme si ověřili. Zkusím tedy připomenout ceny Octavie GLX, která otevírání na klíček jako prostřední stupeň už neměla. Hádej, kolik stála s motorem 1.6/55kW? Já pořád tajně doufám, že pochopíš nevyhnutelnost optimalizace nákladů při extrémním tlaku na cenu. Šílenců, kteří vyhodí majlant za výběhovou Octaviu L&K bohužel není zas tolik. Proto jsou na trhu Toury, Rapidy, Fluence apod.
Prosinec 7, 201212 r bojler: vis ony existuji i jine znacky nez Skoda, takze bych ted zrovna vubec neresil, ktera Skodovka to mela a ktera ne, kdyz normalni konkurence to mela ve vetsine modelu i pred dvaceti lety i ted. A uz vubec bych si nedovolil tvrdit, ze je tohle vybava, kterou lide neoceni. Ti, kteri si pujdou kupovat treti az ctvrtou skrabku, pripadne ji hned po koupi auta schovaji do auta, by ji jiste ocenili. Upraveno Prosinec 7, 201212 r od mike_k
Prosinec 7, 201212 r Ano, zámek nebo jakoukoliv dálkově ovládanou západku krytu víčka palivový nádrže nejvíc oceníš v okamžiku, když mrzne jak v posteli (to je tak, že ptáci zimou zalejzají do děr) a ty se nedostaneš k hrdlu nádrže jen proto, že ten luxusní mechanismus zamrznul... Nevidím žádnej extra přínos v uzamykatelným krytu, pokud je uzamčený přímo víčko na hrdle - ani ve škrabce lákavě umístěný právě do toho neuzamčenýho krytu. Lidi jsou svině nejen v Česku - a když budu potřebovat škrabku ještě před odemčením auta, nechám si ji v kapse. U auta střední třídy nebo na jejím pomezí bych uvítal daleko jinačí vychytávky než populistickej trik s volně přístupnou škrabkou.
Prosinec 7, 201212 r Ja prece vubec netvrdim, ze dalkove ovladany kryt nadrze je zrovna krucialni vybava auta, byt samozrejme, kdo to jednou mel, tak uz si pak asi nikdy nebude radostne ve vicku hrat s klicem. Mluvim tu o nedomyslenem reseni nezamykatelneho krytu a skrabky. Bud ji tam nemeli davat vubec nebo se meli prastit pres kapsu za lanko a zapadku, alespon na tech trzich, kde to je "potreba". Verim, ze by Skodovka diky tomu nezkrachovala. Upraveno Prosinec 7, 201212 r od mike_k
Prosinec 10, 201212 r Ohledě té škrabky: Kolik lidí ví, že má Rapid škrabku v krytce nádrže? Kdysi jsem psal, že se to bude krást, ale teď si uvědomuji, že to nemusí být tak zlé.
Prosinec 17, 201212 r Měl bych jeden dotaz... Rapid nemá denní svícení v hlavních světlech? Viděl jsem nějaké fotky i tady v tom tématu a tam byly ve světlech "proužky", podobné jako na nedávno představené OIII. Ale potkal jsem pár rapidů a ani jeden to ve světlech neměl...
Prosinec 18, 201212 r to bych ty fotky teda chtel videt jinak rapid ma denni sviceni v hlavnich svetlometech
Prosinec 18, 201212 r Ano Lukason ma pravdu , Rapid ma denni sviceni v hlavnih svetlech ale na stejnem principu jako treba fll predface
Prosinec 18, 201212 r FII předface neměla zvláštní denní. Ty má faceka a jsou v mlhovkách a Rapid je má na dvojvlákně řešené halogenem v komoře dálkového světla. http://forum.skodaho..._1204_22805.jpg Upraveno Prosinec 18, 201212 r od Jakub Nabel
Prosinec 18, 201212 r No, v podstatě je to buřt, ale na mé služební plnovýbavě FII předface mi nic "denně" nesvítilo.
Prosinec 18, 201212 r Bojler ma recht a zapinalo se cudlem kolem pojistek svitily jen potkavacky a kontrolka
Prosinec 18, 201212 r Má praudu, přecedo... Naštěstí jsem to "předfaceliftový denní svícení" velice rychle objevil a vypnul, protože to rozsvěcí spolu s potkávačkama normálně komplet i obrysovky a číslovky vzadu a mně se dost často stává, že potřebuju někde stát s nastartovaným motorem - a nechci u toho upozorňovat na auto s běžícím motorem jeho rozsvícením jak vánoční stromeček. Navíc mám ještě z doby vlastnictví šáde určitej "cockpit-drill", při kterým v okamžiku před rozjetím zapínám manuálně světla a nemíním na něm nic měnit...
Prosinec 18, 201212 r No právě, to není ale dnešní samostatně provedené nezávislé "denní svícení" co jsem od počátku mých příplků myslel, kuci.. Je to nouzové řešení stejně jako u OII co jsem měl taky a tam to pinkli přes jednotku a svítilo to potkávačkama plus zadní lampy po nastartování motoru.
Prosinec 19, 201212 r SMETY: .............. jeste jednou RAPID NEMA !!!!!! denni sviceni v mlhovkach apod., denni sviceni ma RAPID umysteno v hlavnich svetlometech, podobne jako to ma CITIGO je to deleno nehlede na to ze uvedena fotka je jeste z konceptu MISION L ......... TAKZE URCITE NE OUKEJ ?
Prosinec 19, 201212 r A přitom stačí juknout na web škodovky do manuálu Rapidu, kde na str. č 152 a 153 je popsána výměna žárovek v předním světlometu.
Prosinec 19, 201212 r Ceny na Rapida jsou opravdu dobré... TSI 77 skoro nové v dobré výbavě na 17 kolech za 339 s dph... u mě dobrý
Prosinec 19, 201212 r Lukason: napsal jsi,ty fotky bych chtěl vidět... Tak tam je máš... Pokud vím, o mlhovkách jsem nic nepsal a ptal se na hlavní světla a "proužek" v nich, jako OIII... Prostě jsem čekal,že Škodovka půjde s koncernem (třeba VW má fakt pěkná světla i to denní svícení v nich) a Rapid bude mít něco víc, než jen přiblblou žárovku... Proto jsem se ptal na ten proužek... Jen jsem nevěděl,že to byla fotka jen z konceptu... No nic, dotaz zodpovězen, tak dík
Prosinec 19, 201212 r aha tak to ale sry ... to jsem nepobral zase ja ..... myslel sem ze mi oporujes skodovka jit s dennim svicenim vedle koncernu nemuze,.. z toho duvodu, ze SKODOVKA vynalezla prouzky ve svetlech a prodala to defakto koncernu,.. nebo spis ne nez prodala ale uzavrela dohodu a nejykm dodavani motoru skodovce,... tim padem nemuze ani skodovka moc si vyskakovat, protoze jednak ji VW veli a taky ze to proste prodala nebo vymenila za motory ... ale jak to ve skutecnosti je to nevim,.. tohle sem zaslechl a na co prouzek na RAPIDU, kdyz to tam nikdo neoceni,.. auto neni delany pro narocny uzivatele, co by chteli hory doly klsicka zarovka lepsi levnejsi varianta a hlavne,.... BEZ PRIPLATKU
Prosinec 29, 201212 r http://auto.idnes.cz/skoda-rapid-c8x-/automoto.aspx?c=A121221_143049_automoto_fdv
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.