Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pri pravom blatníku z chladiča vstupného vzduchu mi kvapká olej, z čoho to môže byť ? žeby turbo :o čo s tým?

je to běžný řešil bych to až kdyby mi motor bral až moc oleje jen bych kouknul jestli jsou dobře nasazený ty hadice

  • Autor

po 7000km som dolial 0,5l je to veľa? pri výmene som dal 5W-40, neviem aký tam bol predtým.

Upraveno od KaJe
Necituj předchozí příspěvky!

tiez dolievam 0,5 l v polovici intervalu vymeny 15 tkm...Jasne ze redsi olej ti moze skor ubudat pokial mas starsie auto,alebo upchavky na loziskach turba prepustia nieco ...inac pohoda ,davam sice 15w40 a viac ako 5 l nikdy neminiem. Pri vymene 4,5 l,potom zbytok a az dalsia vymena.

No spíš bych řekl že je díra v tom chladiču,já sem to měl taky byl prodřenej o ten nasávací plast,dá se to zavařit.Ten olej sem tam měl taky ale je to takovej film na stěnách trubek. Když sem měl chladič oddělanej tak z toho nic nekapalo. Myslím že každý turbo si trochu oleje veme.

Turbo může trochu pustit, případně něco málo leze z odvětrávání... jinak jak píše esař, může tam být dírka a tam to fučí.

  • Autor

no ja som na to prišiel že tam kde parkujem ostáva na zemi kvapka, ten plast na spodu toho chladiča je zamastený tak to nieje dobre vidieť až bude teplejšie tak to pozriem

Take mam podle vseho diru v intercooleru. Ale spis me zajima, jak zabranit tomu, aby se situace opakovala. Tedy ze plast do chladice mlati dokud se opet neprorazi.

Já sem tam udělal z hliníkovýho plechu takový elka,který se opírají o ten rám a ne o ty "šprušle" chladiče.

nebo ten plast kousek oříznout

Tak mam pokracovani. Vyndal jsem intercooler. Take trochu odkapal olej. Na diru to nevypada, jen dve trochu naklepla mista vlevo dole od plastu(tvrdsi guma). Ale chladic zasrany odspoda od oleje. Vymenim tesnici gumicky v trubkach sani a uvidi se. Jinak od posledni vymeny trochu ubyl olej.

  • Autor

pulux a iný problém z motorom nemáš aj po vy točení nad 3000 ot. ?

Problem s motorem neni. Jde ochotne, necuka, zadne vypadky vykonu. Log jsem si nechal prohlednout pred chipem na dieselpowerforu - ok. A pri chipu byla opet provedena diagnostika a prohlednuti logu. Prislo se na olejem zasrany intercooler - horsi chlazeni a asi unik tlaku.

  • Autor

díki

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.