fofoja Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Pri pravom blatníku z chladiča vstupného vzduchu mi kvapká olej, z čoho to môže byť ? žeby turbo čo s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 je to běžný řešil bych to až kdyby mi motor bral až moc oleje jen bych kouknul jestli jsou dobře nasazený ty hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fofoja Vloženo 29. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 (editace) po 7000km som dolial 0,5l je to veľa? pri výmene som dal 5W-40, neviem aký tam bol predtým. Editováno: 29. Prosinec 2009, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 tiez dolievam 0,5 l v polovici intervalu vymeny 15 tkm...Jasne ze redsi olej ti moze skor ubudat pokial mas starsie auto,alebo upchavky na loziskach turba prepustia nieco ...inac pohoda ,davam sice 15w40 a viac ako 5 l nikdy neminiem. Pri vymene 4,5 l,potom zbytok a az dalsia vymena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 No spíš bych řekl že je díra v tom chladiču,já sem to měl taky byl prodřenej o ten nasávací plast,dá se to zavařit.Ten olej sem tam měl taky ale je to takovej film na stěnách trubek. Když sem měl chladič oddělanej tak z toho nic nekapalo. Myslím že každý turbo si trochu oleje veme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Turbo může trochu pustit, případně něco málo leze z odvětrávání... jinak jak píše esař, může tam být dírka a tam to fučí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fofoja Vloženo 29. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 no ja som na to prišiel že tam kde parkujem ostáva na zemi kvapka, ten plast na spodu toho chladiča je zamastený tak to nieje dobre vidieť až bude teplejšie tak to pozriem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Take mam podle vseho diru v intercooleru. Ale spis me zajima, jak zabranit tomu, aby se situace opakovala. Tedy ze plast do chladice mlati dokud se opet neprorazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Já sem tam udělal z hliníkovýho plechu takový elka,který se opírají o ten rám a ne o ty "šprušle" chladiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 nebo ten plast kousek oříznout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Tak mam pokracovani. Vyndal jsem intercooler. Take trochu odkapal olej. Na diru to nevypada, jen dve trochu naklepla mista vlevo dole od plastu(tvrdsi guma). Ale chladic zasrany odspoda od oleje. Vymenim tesnici gumicky v trubkach sani a uvidi se. Jinak od posledni vymeny trochu ubyl olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fofoja Vloženo 3. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2010 pulux a iný problém z motorom nemáš aj po vy točení nad 3000 ot. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Problem s motorem neni. Jde ochotne, necuka, zadne vypadky vykonu. Log jsem si nechal prohlednout pred chipem na dieselpowerforu - ok. A pri chipu byla opet provedena diagnostika a prohlednuti logu. Prislo se na olejem zasrany intercooler - horsi chlazeni a asi unik tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fofoja Vloženo 3. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2010 díki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.