Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kolik máš najeto? Chip by byl v tvém případě asi efektivnější, ale počítám, že už budeš mít najeto tak cca 200tis km, takže nejlepší volbou by byly trysky Sprint 764 a k nim doladit software - cca 140 PS.

Vloženo (editace)
Kolik máš najeto? Chip by byl v tvém případě asi efektivnější, ale počítám, že už budeš mít najeto tak cca 200tis km, takže nejlepší volbou by byly trysky Sprint 764 a k nim doladit software - cca 140 PS.

Naposledy na brzde odmereno, velmi setrny chip a trysky 764- 142koni a 320Nm...

post-6180-1242637339_thumb.jpg

Editováno: , autor: TDIfun
Vloženo
Kolik máš najeto? Chip by byl v tvém případě asi efektivnější, ale počítám, že už budeš mít najeto tak cca 200tis km, takže nejlepší volbou by byly trysky Sprint 764 a k nim doladit software - cca 140 PS.

mam najeto poctivých 123tis. :p a kolik by si to tak bralo??

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Trošku si totu pročti a pak napiš co tě zajímá,jestli stejné nebo větší vstřiky, ale vzhledem k tomu, že je v tvém příspěvku dvakrát spotřeba tak dej stejné,ale nové.Navíc jsi nenapsal typ motoru, rok a ani km.

mam ALH, hlavní roli hraje spotřeba a kouřivost, turbo VNT, nevim, jeslti vstřiky S764 (to se mi zdá moc) nebo 520...nejlepší pro mě budou asi 502 žejo?...díky moc

Vloženo

Já si nechal od Dieselpoweru jako první na ALH motoru udělat chip, najeto 128tisíc.

Pokud bych šel nahoru, tak trysky a jiný chip, ale to už jsou tady další otázky..

Jak chceš auto dlouho mít?

co spojka?

na zadku bubny?

ale pokud máš volných 30 - 40 tisíc, tak vše upravíš a ještě k tomu přidáš jiné Turbo a budeš na dle mě na 120KW a to už je hoodně solidní.

Zatím chip účel splnil, není to zcela líný, žere to stejně, maximálka se z tachometrových 190 dostala na 215.

Při tachometrových 170-180 Praha - Hradec mám spotřebu 6.5 .. prostě pohodka:)

Vloženo
budu mit starší ze 81čky, to by pro začátek stačilo

jak moc to kouří s 764 a o kolik se zvýší spotřeba ? ...bez čipu

No jde to naladit tak ze to nekouri a ma to dost koni, spotreba je dle toho jak se jede.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Po delší době píšu k tématu TDi.

Je to myslím poměrně podstatná informace o chipovaných TDi a to EMISE !!!

- měl jsem AGR, kupováno ve 150tis km a dělány emise

- 180tis km CHIP od TDIfuna, zkušenoisti viz.výše

- 200tis km prodáno kámošovi

- 210tis udělal nové emise (a 2roky)

Popis naměřených hodnot:

- stav 150tis = kouřivost 1,04 (limit 1,20), rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 0,07 (limit 0,25)

- stav 210tis + chip = kouřivost 0,93 (limit 1,20), rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 0,21 (limit 0,25)

Suma sumárum motor je OK i s takovým proběhem a chip TDIfun nemá žádný špatný vliv na kouřivost.

Proč se zvedlo rozpětí kouřivosti při opakovaném měření nechám na vysvětlení odborníkům.

Editováno: , autor: KarlosTDi
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Kolegové je nutné nebo výhodné vyměnit vstřiky při čipování motoru Octa 66kw?

Pokud ano za jaké (číslo) a kde se co nejvýhodněji seženou?

Auto má najeto 210 000km je běžně servisované jede podle pocitu OK výkon i maximálka jsou bez starostí

Popřípadě co by jste mi poradili do něj nacpat mám skvělý přístup na úpravy motorů pro Octavia Cup ale nechci blbnout přes závit je to auto pro dceru.

Jezdím na něm 18 kola s podložkama vepředu 20podložky vzadu 30 podložky 235/40 a jízdní vlastnosti jsou fantastické. Klasická převodovka nedělá problém, je fakt, že jezdím max ve dvou.

dík za laskavé odpovědi Yavet.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Hned na první pohled mě zarazí údaje co jsou na stránce co jsi sem dal. Máš tam hned napsáno jakou budeš mít maximálku a zrychlení 0-100. Jen mi teda příjde zrychlení u motoru 110 kW z 0-100 za 11,6 poněkud slabé. Sám to dám cca za 8 vteřin...

tohle písou: " není nutna výměna spojky ani dalších dilů" jak to můžou napsat když přece ani neví jak je na tom spojka a další díly? :D

To jsou jen tak moje prvotní dojmy ;) a pointa je jasná žejo :)

Vloženo (editace)

Ještě napiš co to máš za rok výroby,nebop spíš kód motoru. Těch 66 kw bylo víc typů, lišilo se to typem turba. Na 110 Kw se dostaneš,ale jen s většíma tryskama a už s hodně našponovaným chipem - což je tenhle případ.

Editováno: , autor: juke.box

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...