Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím ..

měl bych dotaz zdali má někdo konkrétní zkušenost s konrétním typem BOV pro motory 1,8T + instalací

sám jsem objevil mnoho odkázů na BOVy cenově od 1000-4000 nejvíce se mi zamlouval http://www.highperformanceparts.cz/sekvenc...ze-iii-18t.1094 nejsem si však uplně jistý jak se instaluje popřípadě je li potřeba doladit po instalaci nějak SW auta rolleyes.gif

pokud máte někdo zkušenosti s instalací či typem ideálního BOV budu rád za tipy a info !

Díky !! :palec2:

Vloženo

Měl jsem stejnej na octavii a mohu jen doporučit,krásně odfukuje.Lepší mnohem než MK2 od bidrina. Jinak ho mám v bazaru na prodej kdyby jsi ho chtěl,domluvíme se

Vloženo

super !! diky za info

@Balrog ... instalaci jsem zvažoval spíše na léto ... ale cena je docela lákavá :D .. je k tomu kompletní balení + návod ? ... Diky

Vloženo

mám k němu vše co potřebuješ dát na auto místo klasického netilu od bosche a návod mám,ale na netu je také,jen se vymění a buď se utahuje nebo povoluje.Je to tak jednoduché

Vloženo

Ahoj já ho měl téééž.Zvuk odfuku nádhernej.Vypadá i moc dobře.Bohužej já asi koupil nějakého zmetka.

S ventilem mi nedržel volnoběch (kolísal) a když mi na kruháči auto po třetí chcíplo,tak šel pryč.

Nejvíc mě štve,že jsem nepřišel na to co s ním bylo.Ventil těsnil na 100% a hadičky taky.

Ale tuším čím to může být.Na přídavném budíku mi tlak při volnoběhu ukazoval :na origo ventil -0.2 Bar a na té kopii HKS cca -0.7.

Když jsem zkusil na origo ventilu hubou natáhnout vzduch tou malou trubičkou,tak to šlo.Bohužel u Hks nee.

Při tlakování turba mi budík ukazoval stejné hodnoty na oba ventily.

Problém byl jel u vlonoběhu....

Asi plácám hovadily,ale jen popisuju to co se stalo mě.

Vloženo

diky všem za info. .

@Balrog ... super! jen jsem četl že tam je dost dulezitá nejaká :) "záslepka" :-D to netuším do čeho ...

jsem teď na cestách ... tak až se vratím tak rozhodnu a bud ještě bude na prodej nebo ne :))

nicméně díky všem ! -_-

Vloženo (editace)
Zdravím ..

měl bych dotaz zdali má někdo konkrétní zkušenost s konrétním typem BOV pro motory 1,8T + instalací

sám jsem objevil mnoho odkázů na BOVy cenově od 1000-4000 nejvíce se mi zamlouval http://www.highperformanceparts.cz/sekvenc...ze-iii-18t.1094 nejsem si však uplně jistý jak se instaluje popřípadě je li potřeba doladit po instalaci nějak SW auta rolleyes.gif

pokud máte někdo zkušenosti s instalací či typem ideálního BOV budu rád za tipy a info !

Díky !! :palec2:

já mám taky a mám ventil kopii HKS a jsem nadmiru spokojeni krasne otvira i od maleho tlaku a pekne siči, bezproblemova montaž cca 30min. krasně šlape i v zime neni problem,

http://www.highperformanceparts.cz/sekvenc...i-hks-style.603

Editováno: , autor: fajkis
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdar chlapi....tak jsem nainstaloval taky Blow off ventil www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq--verze-ii-hks-style-black-edition.10012.....ptám se vás, co s tím máte zkušenosti. Vyhazuje vám taky jednotka chybu "pokles tlaku mezi škrtící klapkou a turbem"?..zajímalo by mne, jestli je to jen můj problém nebo nás všech:). Díky všem za info...ještě asi důležitá poznámka motor AUM.

Vloženo

To mi je celkem jasný, ale píše ji to v případě jeho nefunkčnosti. Není mi dost jasný, proč to tu hlášku píše, když ten vzduch je již navážený.Podle mých úvah je tedy špatně seřízený od výroby a tlak odpouští dřív než by měl a proto to čidlo zaznamená jako úbytek tlaku....co vy na to?

Vloženo

Ne nepíše jí to v případě jeho nefunkčnosti. Tuhle hlášku to prostě občas vyhodí asi každému kdo má 1.8T.

V případě jeho nefunkčnosti píše: Přepouštěcí ventil turba, mechanická závada.

Tak šteluj, nebo hledej netěsnost.

Vloženo

No on se právě štelovat nedá,šteluje se sám. Netěsností si myslím, že to nebude(samozřejmě,že se nechci hádat),ale zkoušel jsem to 100x znovu rozebrat a přetěsnit a výsledek stejně marný.Po prvním odfouknutí v záběru hned chyba vyskočí. Pak mě napadlo, že zkusím zapojit zpět origo ventil a nezapojit ho zpět do sání, ale nechal jsem ho zapojený jako otevřený se záslepkou v sání. A chyba vyskočí i s origo ventilem. Jak mile se vrátí do sání, chyba nevyskočí:).

Vloženo

To bych viděl jako teoretickou variantu...a nebo ještě (taky jen teorie), že prostě odfoukne dřív než by měl...možná by to vyřešila tvrdší pružina,ale jen teorie. Proto jsem oživil toto téma, abych zjistil, jestli se tím už někdo zabýval:)

Vloženo

ja pop off rozdejchal velmi rychle.... Od planu jsem rychle ustoupil po te co jsem resil par popraskanych hadic a hlasky typu 17705 pokles talku turbo/klapka.... Stejne tak letel K&N filtr co se zacala podivne chovat vaha vzduchu...

ale chapu ze to tam nekdo chce, kdo nema auto jako sluzebnika ale jako radost....

urcite si ale schovejte originalni BOV ventil, az budete diagnostikovat nejakej problem je dobre ho mit....

Vloženo

No, nevím, jestli by ten ventil mohl mít spojitost s popraskanýma hadicema, každopádně váha díky přímému sání určitě trpí. O tom nelze spekulovat:). Závadu 17705 hlásí i sundaný origo přepouštěcí ventil, jen jsem se chtěl ujistit, že to hlásí i jiným než mně:)

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Já jsem si vyrobil na CNC vlastní ventil na 1.8T.

Koupil jsem si kopii HKS za 3 tis a ten stál pěkně za prd.

Motor mi chcípal při volnoběhu atd...

Můj ventil je membránovej,má výstup na budík,štelování pružiny a štelování podtlaku :-)

Funguje parádně a dobře se ladí.

Akorát by to chtělo kvalitní pružinu co se jentak nevymačká a nějaký lepší materiál na membránu.

Na první zkoušky tam mám duši z kola a ta se moc vytahává.

A chtělo by to ješte do špičky vymyslet nějaký tvar na lepší zvuk.Takhle to je jak když si odfoukne Tatra :-)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ja se tím dnes zabýval jelikož bych si rád pořídil radost typu "HKS siréna" - klidně si koupim origo za 6tis, ale je to taková divočina, že jsem uplně zmatený. Respektive co vyplynulo z mého dnešního serfovacího dne: na AGU a mechanické lanka plynu si můžete dát open BOV a dělat bordel jak subaru impreza, ale ja a ostatní "chudáčci" s el. plynem potřebujeme twin-port, aby se část spočteného vzduchu váhou vzduchu vrátil zpět do sání. Nehledě na to, že jsou nějaké problémy u vozů s ESP a některé ŘJ si prostě postaví hlavu a prostě HKS nevemou. Mám teď SLStuning.de BOV pístkový a jsem spoko, ale chtěl bych pořádný bordel lol Impreza je na mě moc drahá tak bych si rád udělal radost tímhle. A teď mi řekněte - tady ta kopie HKS III ma vývod zpět do sání a štelování http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq-verze-iii-hks-style-18t.18871 a originál nemá štelování, ale má vývod zpět do sání? http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq-hks-verze-iii-original.13550

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...