Květen 9, 201312 r Jen napiš, vyměn a nafoť. Ale zase mě překvapil filtr plynné fáze - po 15 tisících km jak nový, nič černého. Ale šel taky nový.
Květen 9, 201312 r že bych se naněj též v pondělí podíval (to plánuji menší jarní omlazující kúru týkající se kostí a silentbloků stabíku, tak při té příležitosti na něj mrknu ). Pravda, od mého extempóre v Bulharsku, kdy došlo na výměnu, jsem ho venku neměl a budu muset zapátrat kolik má tedy najeto . Tak ho též nafotím
Květen 9, 201312 r tak ja mam taky filtr plynne faze po 30 000km vzdycky uplne cistej... jen je nasaklej tim zlutym tukem, takze ho taky menim aby mi to neslo do vstrikovacu a nezalepily se... plyn kapalne faze jsem jeste nemenil ale radsi na nej kouknu, nafotim a ukazu...
Červenec 28, 201312 r Najlepsie je meniť filter kvapalnej fázy aj plynnej každý rok. Najazdím cca 25 tis. km ročne a nemám potom problém. Tankujem Flagu a spokojnost.
Leden 3, 201411 r Mam system lovato podtlak favo karbec a malo mi tahne dle me chtel bych se podivat na filtr lpg. po chvily zkoumaní jsem na to kapl a udelal i jarovou vodou zkousku tesnosti ale zacal se zasekavat el.ventil na lpg je nejaky postup jak ho rozebrat? Upraveno Leden 4, 201411 r od Pankac1985
Leden 25, 201411 r Nenasel jsem kam, dam to sem. Chtel jsem vymenit filtr kapalne faze a vycistit ventil a normalne se na nej nedostanu. Je pod podelnym nosnikem vlevo a proti nemu je trubka z filtrboxu. Poradite nekdo jak sek tomu dostat? Foceno nad svetlem shora. Pekne zkurvene misto. Upraveno Leden 25, 201411 r od milosk
Leden 25, 201411 r to si snad děláš prdel ne? nechceš to na dálku i opravit? snad oddělej věci který jsou kolem ať se k tomu dostaneš, nevím, co čekáš za radu
Leden 25, 201411 r No to bys mohl, dik. Cekal jsem třeba jo to uděláš zvrchu, nebo jen zespodu víš abych nerozebíral něco zbytečně. Ta trubka jde od filtru dolu a zas nahoru a v tom oku je ten reduktor a ještě pod nosníkem. Nikdy jsem tohle nedělal, stačí poradit. Takovou radu ti můžu dát taky, tak jestli budeš mít s něčím problém, vyres si ho sám nebo to dej do servisu. Ještě jednou díky za konstruktivní připomínku, asi jsem se blbe zeptal. Upraveno Leden 25, 201411 r od milosk
Leden 25, 201411 r Das sem uplne hloupou fotku, focenou z 10cm. Vubec nic neni videt a to, jestli bude dobry postupovat zespod ci z vrchu musis vedet, jako prumerne zdatnej jedinec, kterej si chce vubec neco menit. Nebo at ti poradi ten chytrak co ti lpg montoval do auta, jak by postupoval, kdyz nepremyslel u montaze zarizeni.
Leden 25, 201411 r Tak popravdě ta fotka je takova nic moc neřikajici...Chtělo by to vyfotit pokud to pujde nějak lip Upraveno Leden 25, 201411 r od bitttpower
Leden 26, 201411 r To máš na 1 nebo 2 Octavii? Já kdysi měnil cívku na dvojkové Octavii, protože nešla, dělal sem to z vrchu ale přístup přinejmenším šílený. To jsou ta auta dotažená z ciziny, nicméně oni to dělaj snad podle nějakého vzoru. Hodně octavií ten reduktor má narvaný tam.
Leden 26, 201411 r Paule je to dvojka z nl, pravda. U o1 to mam vpravo pod světlem to se da a i vstriky jsou vyresene lip, tedy tim myslim hadicky ke vstrikum, tady je to na doraz. Ten ventil a filtr je směrem dopredu no docela těsně u chladiče. Myslím vyndat tu trobku od filtru - vedení vzduchu,tak bych se tam asi dostal. No když jsem to viděl tak je to zralé vyndat chladič ale to mi přijde jako blbost.na te fotce je vidět tezavy držák cívky a víčko filtru s červenou trubičkou.no musím někde najít kde všude drží to sání a jestli ho vyndám horem nebo spodem, a jestli nemusím sundat podběh nebo nárazník, to je to co potřebuju vědět. Nemám zatím problém ale po těch km bych mel vyčistit ventil a filtr než pojedu třeba do zahraničí, tohle po ceste nijak neudělám kdyby se to ucpalo.Prikladam dalsi fotky, je to mazle z mobilu ale pro lepsi predstavu to staci. Upraveno Leden 26, 201411 r od milosk
Leden 26, 201411 r Filtr plynné fáze máš pod rukama. Mám zato, že elektroventil de sundat zvrchu, nabízí se možnost sundání celého airboxu, což není sebevětší problém a potom ještě toho "nasávače vzduchu" u chladiče (alespoň tu první vrchní část). Je to asi už rok apůl co sem to dělal, vypadlo mě to z hlavy.
Leden 26, 201411 r Filtr plynné fáze už jsem vymenil ,az bude teplejs tak to zkusím udělat, sundám co si mi poradil. Snad ta trubka co je na nasávacím hrdle a vede dolů půjde z toho spodního kolena nejak vysoupnout. Takže horem, Díky Paule.
Červen 27, 201411 r Ahoj , chtěl jsem se někoho z vás zeptat kolik stojí filtr plynné a kapalné fáze , byl jsem v servise tam mi nůčtovali za kapalný 480kč a plynný za 125 kč je to běžná cena nebo mě natáhli. dík
Červen 28, 201411 r to nemyslíš vážne už by som k tým zlodejom nešiel ked som to dobre spočítal si tam nechal za výmenu filtrov bezmála 1200 kč tak to je sila, bolo by dobré menovať firmu aby sa jej iní mohli zdaleka vyhnúť
Červen 28, 201411 r Tak záleží co je to za filtry, jestli obyč papír, pak se dělá z polyesteru či myslím i bavlny. Já dávám do svého Stagu obyč papír a měním častěji. Filtr kapalné fáze i s těsněním za asi 60,- Kč a plynné celý nerozebíratelný za asi 100,- Kč. Tady si můžeš udělat trochu obrázek o cenách - http://www.lpgprofi.cz/filtry-lpg Jinak před asi dvěma lety ve Strakonicích - Autogas, výměna filtru plynné fáze (papír) a revize za 1.000,- Kč bez dokladu, kdy mi to bylo nabídnuto nebo s dokladem za 1.200,- Kč. Teď si to měním sám, vždy před revizí, kde mi to očuchaj a mám klid, vím že to mám nové a za pár korun.
Červen 28, 201411 r čo mne bolo povedané bavlna je zbytočnosť a placebo " že spravil som niečo viac aby sa mi nezadr..li vstreky" podla technika(a konečne som našiel dobrého) papier nepoužívajú lebo je nedostatočný polyester je dobrý a plne postačujúci o bavlne som už písal mimochodom KaJe supeer ceny bereš od montážnika alebo niekde objednávaš?
Červen 28, 201411 r Tak záleží co je to za filtry, jestli obyč papír, pak se dělá z polyesteru či myslím i bavlny. Já dávám do svého Stagu obyč papír a měním častěji. Filtr kapalné fáze i s těsněním za asi 60,- Kč a plynné celý nerozebíratelný za asi 100,- Kč. Tady si můžeš udělat trochu obrázek o cenách - http://www.lpgprofi.cz/filtry-lpg Jinak před asi dvěma lety ve Strakonicích - Autogas, výměna filtru plynné fáze (papír) a revize za 1.000,- Kč bez dokladu, kdy mi to bylo nabídnuto nebo s dokladem za 1.200,- Kč. Teď si to měním sám, vždy před revizí, kde mi to očuchaj a mám klid, vím že to mám nové a za pár korun. Celkem mne tam zaujal ten filtr tankovani?To se šroubuje na hrdlo a k tomu se připojuje tankovaci pistol?Nezna to nahodou někdo? Nebo vlastně asi nějaky filtr za tim hrdlem co je v narazniku? Upraveno Červen 28, 201411 r od bitttpower
Červen 28, 201411 r Kupuji v Polsku -http://nagaz24.pl/filtr-fazy-lotnej-f781-11-11-bibula-jednorazowy,s,3515,p,pl.htmlhttp://nagaz24.pl/zestaw-naprawczy-filtra-lpg-na-redukt-tomasetto,s,3633,p,pl.html%C2%A0 Cena polyesteru není o moc větší, mrkni tam, mají snad všechno. Pošta si 200,- Kč. Upraveno Červenec 2, 201411 r od Pawouk Upraveny odkazy.
Červenec 2, 201411 r Posílají to bez problému,nebo je to třeba extra řešit ? Upraveno Červenec 2, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.