Kubenec Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Pánové, jaký je tento olej? Používám Castrol Magnatec 10W-40 a chci zkusit tento. Motor 1,2 12V 47kW 80tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Mogul je OK mám ho pripravený na výmenu tiež. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 19. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Já ho ještě nemá, ale uvažujem o něm. Tak sonduji, protože cena je někde jinde. Castrol cca 170,-/lt a Mogul cca 100,-/lt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 je téměř jedno co za značku oleje naliješ, když je určen do tvýho motoru = splňuje normy PS: nechápu že má každej zažito, že je Castrol hiperjedinečná značka oleje, myslím že i tím mogulem motoru dopřeješ víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 19. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Kibi dík, těď ještě naliju castrol mám doma 2lt,tak 1lt dokoupím a příště půjdu do Mogulu. Ovšem toto téma bych nechal otevřené pro případné diskuze. Pokuď by už tady bylo, tak prosím o přesunutí a omlouvám se. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 není za co kdyby si někdo chtěl počíst po olejích, tak tady něco málo: názor na castrol: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...ghlight=castrol solidní zásobárna moudra o mazivech a olejích: http://oleje.cz/forum/index.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 19. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Podle těch dizkusí to zas nebude tak špatnej olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Ved som ti to hovoril! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Já už na něj jezdím 70tis,co víc dodat,motor funguje,stěrače stíraji,klakson troubí. K tomu že je žažito castrol je nej,teď jsem kupoval žehličku protože boška po 8letech zkolabovala,.a když jsem šahal po moulinexu tak mi prodejce řek tu Vám nedoporučuju,on už není moulinex co byl,říkám dobrý tak tu bosch tu bych taky nebral on už bosh není to co bejval tak jsem to prozatím vzdal protože mi doporučil zn.conect a to nevím co je tak se nejdřív poiforuju na netu.T akže shrnutí možná že už castrol není to co bejval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 jezdím Mogul ale 5W40 už 180 000km a nema probléma (1l za 171,- ) nekup to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Room75 Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Pro 1.2 12V je norma 502.00, tu ale extreme 10W-40 nesplnuje, pokud chces Mogul, tak pouzij Extreme 5W-40, ten ji ma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 To je zajímavá informace. Ale co na to motor, když je zvyklej jezdit 80tkm na 10W-40 a teď najednou 5W-40? Je to přeci řidčí olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Pro 1.2 12V je norma 502.00, tu ale extreme 10W-40 nesplnuje, pokud chces Mogul, tak pouzij Extreme 5W-40, ten ji ma... já bych to tak neviděl viz příručka k autu: olej.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 (editace) To je zajímavá informace. Ale co na to motor, když je zvyklej jezdit 80tkm na 10W-40 a teď najednou 5W-40?Je to přeci řidčí olej? ale jen za studena, druhé viskozitní číslo mají stejné, tzn. v teplém stavu stejně řídké (husté) Editováno: 21. leden 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Jezdím MOGUL Racing 5W-40.Najeto přes 50 000 km bez problémů.Splňuje normu VW 502.00 a cena je příznivá.Na Peugeotu jsem na olej Mogul 10W-40 najezdil přes 200.000 km a motor byl stále v dobré kondici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Děkuji za vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Pro 1.2 12V je norma 502.00, tu ale extreme 10W-40 nesplnuje, pokud chces Mogul, tak pouzij Extreme 5W-40, ten ji ma... Hele teď jsem koukal na láhev od mého stavajícího oleje CASTROL Magnatec 10W-40 a ten mi doporučely ve Škoda service a ten splnuje pouze 505.00 nikolive 502.00. Teď babo rad. Není to náhodou tak, že vyšší číslo norny nahrazuje to nižší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Room75 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 (editace) To Malta: to je z navodu k obsluze pro jaky motor a r.v. auta ? Ja mam Roomstra HTP 51kW, r.v. 2008 a v navodu mam pro benziny a pevny interval uz jen normy 502.00 a 504.00 To Kubebec: Mel by ses ridit tim, co mas v manualu od auta. Netvrdim, ze ten 10W-40 nesmis pouzit, ale pokud jezdis kratke trasy prevazne po meste, tak je vhodnejsi 5W-40. V normach VW je trochu chaos, 505.00 specifikuje oleje pro naftove motory, 502.00 pro benziny. Zde je to prehledne popsano http://www.oleje.cz/index.php?left=dvoudob...e=mot_porovnani Prechod z magnatecu by mel byt v pohode, pokud se tedy dodrzovaly vymenne lhuty max 15.000km a hlavne se menila opravdu cela napln i s filtrem, o cem ale nekdy v autorizovanych servisech pochybuju, pokud jsi tedy nebyl vyzdy u vymeny... A pokud mas rad svuj motor, tak ten Mogul tam po tom Castrolu nechej tak max 5000km a pak ven i s filtrem, at se rozpusti pripadny bordel, potom uz interval max 15.000. Jestli jezdis jen mesto, tak je vhodne interval vymeny oleje zkratit na max 10.000km a tim tuplem u HTP, ktere vyzaduje nezdegradovany olej uz jen kvuli napinaku retezu a vyssi provozni teplote oleje. Jinak mam moznost ted po letech provozu videt par motoru s vetsim poctem najetych km co jezdily na Castrol rady MAGNATEC a tak pochybuju o jeho cisticich schopnostech, v tech motorech je pod vikem ventilu same blaticko. Nova rada Castrol EDGE pry uz ma byt v pohode... Oleje MOGUL jsou svetova spicka ve vyrobe hydrokrakovanych zakladovych oleju, maji vysoky cistici ucinek proti nekterym olejum, tak nemej obavy... Editováno: 22. leden 2010, autor: Room75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 To je zajímavá informace. Ale co na to motor, když je zvyklej jezdit 80tkm na 10W-40 a teď najednou 5W-40?Je to přeci řidčí olej? nestane se vůbec nic, jen ti motor při velkém mrazu a stání venku poděkuje. Klidně ho tam nalej, ten olej je řidší jen za studena, za provozní teploty mají stejnou viskozitu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Hele teď jsem koukal na láhev od mého stavajícího oleje CASTROL Magnatec 10W-40 a ten mi doporučely ve Škoda service a ten splnuje pouze 505.00 nikolive 502.00. Teď babo rad. Není to náhodou tak, že vyšší číslo norny nahrazuje to nižší? ten olej je pro naftové motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 23. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2010 nestane se vůbec nic, jen ti motor při velkém mrazu a stání venku poděkuje. Klidně ho tam nalej, ten olej je řidší jen za studena, za provozní teploty mají stejnou viskozitu Takže mu vážně neuškodí ten 5W-40? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Všechno co splňuje specifikaci neuškodí. 5Wxx narozdíl od 10Wxx bude při startu "rychlejc" mazat, po zahřátí se chová "stejně" jako 10Wxx. Pkud to někomu žere olej, měl by zvýšit hodnotu "xx" /pořádale v dané normě/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Takže mu vážně neuškodí ten 5W-40? Opravdu neuškodí, ničeho se neboj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 24. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2010 A co výměny? Teď jsem měnil 12měsíců nebo 10tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 tak v tom klidně tak pokračuj, ale pokud jezdíš převážně delší trasy, tak ho tam těch max. 15t km můžeš nechat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.