Milos Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 MELLO: Mě naopak spotřeba po přezutí z letních 195/50 R15 na 165/75 R14 spadla tak o 0,2. Samozřejmě měřeno za stejných podmínek na stejné trase do práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 MELLO: Mě naopak spotřeba po přezutí z letních 195/50 R15 na 165/75 R14 spadla tak o 0,2. Samozřejmě měřeno za stejných podmínek na stejné trase do práce. Záleží co máš za zimní a co za letní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 MELLO: Mě naopak spotřeba po přezutí z letních 195/50 R15 na 165/75 R14 spadla tak o 0,2. Samozřejmě měřeno za stejných podmínek na stejné trase do práce. z takových papučí na galusky , to se není čemu divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
violator Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Zdar všichni, tak jsem se dostal k měření spotřeby - jezdím všude, kratší i delší trasy, od natankování do natankování mi vychází spotřeba 5,71lt/100km palubní PC u dlouhodobého průměru hlásí 5,8lt/100km. (Před čištěním škrtící klapky spotřeba na volnoběh 1,1l/H po precizním vyčištění ukazuje 0,4l/H měřeno u motoru zahřátého na provozní teplotu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 MELLO: Mě naopak spotřeba po přezutí z letních 195/50 R15 na 165/75 R14 spadla tak o 0,2. Samozřejmě měřeno za stejných podmínek na stejné trase do práce. z takových papučí na galusky , to se není čemu divit No to vždycky zažívám šok at už při přezutí ze zimních na letní a nebo opačně. Na každý kola si musí člověk zvyknout, každý maji svoje výhody a nevýhody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snooori Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 No podla vypoctov priemernu spotrebu mam 5.6l / 100km, jazdene iba v meste, poriadnu dialnicu videla zatial raz zas svoj zivot motor 1.2HTP 40kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Mám dotaz! Mám čerstvě Fábii 1.4 44kw r.v.92. najeto 64tis/km. Nové svíčky, vzduchový a palivový filtr. Při 60tis. absolvovala prohlídku ve škoda servisu.. Auto se jeví jako v pořádku. Na volnoběh se trošku houpou otáčky v rozsahu cca 150ot. Jezdil jsem s ní teď asi 14 dní po městě do práce. Asi 5km tam 5 zpátky. Snažil jsem se jezdit na spotřebu jak důchodce tj. plynulé rozjezdy, časté vyřazování rychlosti a otáčky povětšinou tak 2000-2600 (na krouťák). Předpisově 50-60km/h. V autě sám. Čekal jsem tak max. 7L/100... Najel asi 260km a doplnil nádrž do plné a zjistil, že to sežralo 9,3L/100km!! To mě nežrala ani Felície i když jsem ji docela honil.. A teď tedy konečně ten dotaz (teda 3 ). 1, Majitel přede mnou to honil mezi 3000-4000tic/ot. Je možné, že si řídící elektronika motoru ještě nestačila adaptovat a na můj jízdní styl a proto taková spotřeba? 2, Máte někdo stejné auto s palubním počítačem? Chtěl bych vědět v kterém rozsahu otáček to nejméně žere.. 3,Nemáte někdo praktickou zkušenost o kolik se zvedne spotřeba při vadné lambda sondě? Předchozímu majiteli totiž občas problikla kontrolka emisí.. Mockrát děkuji za fundované odpovědi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 NO na Fabia 1.4 /44KW r.v 92 je to normální....spotřeba po městě..........normální.......ale vážně...spíš to má bejt rok 2002....na 44KW je to dost já mám 1.4/55KW čip 2000 a město tak 7.5!! a to se mě zdá teké dost...ale mín to nejde........já vůnec nevyřazuji!!!!! jezdím spíš kolem 3000 ale abi se dala takto zjistit spotřeba po 260KM je trochu málo.....stačí když je auto studené..hned je to také znát....když budeš jeszdit v léte bude to mín.....možná by nestálo vyčistit škrtící klapku!!! taky záleží jak těch 5KM jezdíš zda samé rozjezdy nbo plynulá jizda..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 NO na Fabia 1.4 /44KW r.v 92 je to normální....spotřeba po městě..........normální.......ale vážně...spíš to má bejt rok 2002....na 44KW je to dost já mám 1.4/55KW čip 2000 a město tak 7.5!! a to se mě zdá teké dost...ale mín to nejde........já vůnec nevyřazuji!!!!! jezdím spíš kolem 3000 ale abi se dala takto zjistit spotřeba po 260KM je trochu málo.....stačí když je auto studené..hned je to také znát....když budeš jeszdit v léte bude to mín.....možná by nestálo vyčistit škrtící klapku!!! taky záleží jak těch 5KM jezdíš zda samé rozjezdy nbo plynulá jizda..... Ne 5 km se auto ani neohřeje-to mám se svým autem taky spotřebu 10l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Mám dotaz! Mám čerstvě Fábii 1.4 44kw r.v.92. najeto 64tis/km. Nové svíčky, vzduchový a palivový filtr. Při 60tis. absolvovala prohlídku ve škoda servisu.. Auto se jeví jako v pořádku. Na volnoběh se trošku houpou otáčky v rozsahu cca 150ot. Jezdil jsem s ní teď asi 14 dní po městě do práce. Asi 5km tam 5 zpátky. Snažil jsem se jezdit na spotřebu jak důchodce tj. plynulé rozjezdy, časté vyřazování rychlosti a otáčky povětšinou tak 2000-2600 (na krouťák). Předpisově 50-60km/h. V autě sám. Čekal jsem tak max. 7L/100... Najel asi 260km a doplnil nádrž do plné a zjistil, že to sežralo 9,3L/100km!! To mě nežrala ani Felície i když jsem ji docela honil.. A teď tedy konečně ten dotaz (teda 3 ).1, Majitel přede mnou to honil mezi 3000-4000tic/ot. Je možné, že si řídící elektronika motoru ještě nestačila adaptovat a na můj jízdní styl a proto taková spotřeba? 2, Máte někdo stejné auto s palubním počítačem? Chtěl bych vědět v kterém rozsahu otáček to nejméně žere.. 3,Nemáte někdo praktickou zkušenost o kolik se zvedne spotřeba při vadné lambda sondě? Předchozímu majiteli totiž občas problikla kontrolka emisí.. Mockrát děkuji za fundované odpovědi! Zdar.Mám přesně auto jako ty i stejný rok a ta spotřeba je normální.Já jezdil takhle po městě jen krátký trasy a měl jsem spotřebu kolem 10 litrů.Když se motor pořádně ani neohřeje,tak je to normální.Zkus vyjet mimo město a uvidíš jak spotřeba půjde dolů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Pardón! Samo že je to 2002. Včera jsem prodával motorku 92. tak jsem se nějak nějak nevědomky upsal.. No po cestě mám cca 4 semafory. Auto se ohřeje zhruba v půlce cesty.. Ty otáčky se nehoupou v jednom kuse, ale jen tak cca jednou za půl min. Taky mám podezření na klapku, asi ji nechám preventivně vyčistit.. Předchozí majitel jezdil do práce delší štreku cca 15 km s dvěma semafory po cestě. Jezdil ale dost svižně (3-4tis). Spotřebu poslední dobou nesledoval. ale tvrdil,že mu to žralo 7-7,5L. Manželce o litr méně.. Svítila mu kontrolka emisí. V servise mu řekli že je to sporadická chyba a smázli to.. Opakovalo se to asi 3x. Párkrát se mu stalo, že sama zase zhasla. Když mě to prodával kontroka svítila. Měl jsem podezření na kabelový svazek. Byl ale odizolován a zavěšen. Odmotal jsem to ještě kousek vejš - byl vlhký a mezi dráty takové blátíčko. Vyčistil jsem to a vysušil fénem. Dojel do servisu, kde to píchli na PC. Řekli že to bude možná ta lambda za katlizátorem, ale že by se to muselo proměřit. Smazali chybu a že když se to rozsvítí, tak mám přijet. Od té doby to nesvítilo.. Jen mě zarazila ta spotřeba! Asi to nechám překontrolovat, abych měl jasno.. Možná nechám seřídit i ventily páč nevím, kdy to bylo dělané naposled.. Jinak by konkrétní odpovědi k dotazům 1;2;3 nebyly? Docela by mě to zajímalo.. Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Mám dotaz! Mám čerstvě Fábii 1.4 44kw r.v.92. najeto 64tis/km. Nové svíčky, vzduchový a palivový filtr. Při 60tis. absolvovala prohlídku ve škoda servisu.. Auto se jeví jako v pořádku. Na volnoběh se trošku houpou otáčky v rozsahu cca 150ot. Jezdil jsem s ní teď asi 14 dní po městě do práce. Asi 5km tam 5 zpátky. Snažil jsem se jezdit na spotřebu jak důchodce tj. plynulé rozjezdy, časté vyřazování rychlosti a otáčky povětšinou tak 2000-2600 (na krouťák). Předpisově 50-60km/h. V autě sám. Čekal jsem tak max. 7L/100... Najel asi 260km a doplnil nádrž do plné a zjistil, že to sežralo 9,3L/100km!! To mě nežrala ani Felície i když jsem ji docela honil.. A teď tedy konečně ten dotaz (teda 3 ).1, Majitel přede mnou to honil mezi 3000-4000tic/ot. Je možné, že si řídící elektronika motoru ještě nestačila adaptovat a na můj jízdní styl a proto taková spotřeba? 2, Máte někdo stejné auto s palubním počítačem? Chtěl bych vědět v kterém rozsahu otáček to nejméně žere.. 3,Nemáte někdo praktickou zkušenost o kolik se zvedne spotřeba při vadné lambda sondě? Předchozímu majiteli totiž občas problikla kontrolka emisí.. Mockrát děkuji za fundované odpovědi! Spotreba 9,3 litr/100km pri studenych staroch a mestkom rezime do vzdialenosti 5km je primerana 1. nieje to mozne 2. nemam 3 kludne aj o dva litre na sto km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 RJ si adaptuje hodnoty docela rychle, takze tymto to byt nemoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Pardón! Samo že je to 2002. Včera jsem prodával motorku 92. tak jsem se nějak nějak nevědomky upsal.. No po cestě mám cca 4 semafory. Auto se ohřeje zhruba v půlce cesty.. Ty otáčky se nehoupou v jednom kuse, ale jen tak cca jednou za půl min. Taky mám podezření na klapku, asi ji nechám preventivně vyčistit.. Předchozí majitel jezdil do práce delší štreku cca 15 km s dvěma semafory po cestě. Jezdil ale dost svižně (3-4tis). Spotřebu poslední dobou nesledoval. ale tvrdil,že mu to žralo 7-7,5L. Manželce o litr méně.. Svítila mu kontrolka emisí. V servise mu řekli že je to sporadická chyba a smázli to.. Opakovalo se to asi 3x. Párkrát se mu stalo, že sama zase zhasla. Když mě to prodával kontroka svítila. Měl jsem podezření na kabelový svazek. Byl ale odizolován a zavěšen. Odmotal jsem to ještě kousek vejš - byl vlhký a mezi dráty takové blátíčko. Vyčistil jsem to a vysušil fénem. Dojel do servisu, kde to píchli na PC. Řekli že to bude možná ta lambda za katlizátorem, ale že by se to muselo proměřit. Smazali chybu a že když se to rozsvítí, tak mám přijet. Od té doby to nesvítilo.. Jen mě zarazila ta spotřeba! Asi to nechám překontrolovat, abych měl jasno.. Možná nechám seřídit i ventily páč nevím, kdy to bylo dělané naposled.. Jinak by konkrétní odpovědi k dotazům 1;2;3 nebyly? Docela by mě to zajímalo.. Díky! Vadnou lambda sondou to uz byt moze kedze tato ma vplyv nha botahost zmesi ... ale takisto to moze byt hafo dalsimi faktormi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Kdybych jezdil zcela normálně. Či-li se nijak neomezoval. Tak bych se nad spotřebou 9,3L po městě vůbec nepozastavil.. Já jsem však jezdil vysloveně podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.. Šetřil to jak to šlo! Normální Economy Run! Je jasné, že 260km pro výpočet spotřeby není zrovna moc, ale bohužel jsem toho zatím více najet nestihl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Lukas - Píšeš o častém vyřazování rychlosti. Pokud to děláš při dojezdech a nebrzdíš motorem, je to chyba. Při brždění motorem je spotřeba 0, při vyřazené rychlosti je spotřeba jako na volnoběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 (editace) Samozřejmě motorem brzdím. Vyřazuju pokud už z dálky vidím, že např. na semaforu skáče červená a při brždění motorem bych k němu nedojel.. Jinak samotné brždění motorem je diskutabilní. Protože při brždění je od určitých otáček do motoru opět vstřikováno palivo, jináč by motor samozřejmě při nízkých otáčkách chcípl.. Alespoň u Felície se to takto děje. Od kolika otáček je to konkrétně u mého motoru mě zatím není známo. Páč nemám palubní PC.. Jinak celá věc se má tak vážení kolegové, že je to asi v řiti! Dnes jsem byl v servisu. Chlácholil jsem se představou, že bude vadná lambda, kterou vyměním a bude to se spotřebou v suchu.. Bohužel se měřením zjistilo, že lambdy jsou OK. Stejně tak jako teplotní čidla a ani žádné jiné chyby se na Vagu nenašli.. Ani je žádná jiná věc, která by to mohla způsobovat nenapadala. Klapku vyčistil a ventily jsou seřizovány hydraulicky.. Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. Editováno: 26. Listopad 2007, autor: LukasKotik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Je to presne tak ako píše Fabiator táto motorízácia si v meste riadne cucne (8-10l) Ja mám dlhodobý priemer 8,14l/100km podla PP.Jazdím asi 75% mesto.Asi si budeš musieť zvyknúť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 To jsem si teda naivně myslel, že věda za ty 4 roky, co dělí moji Feldu 1.3 50kw od této novější Fóbie 1.4 44kw trochu pokročila! Inženýři ze ŠkodaMB se pochlapili a spotřeba bude když ne menší, tak alespoň stejná.. To jsem si skoro mohl nechat nebožtíka žigulíka! Tomu také takhle chutnalo.. Asi to budu po městě radši tlačit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 To jsem si teda naivně myslel, že věda za ty 4 roky, co dělí moji Feldu 1.3 50kw od této novější Fóbie 1.4 44kw trochu pokročila! Inženýři ze ŠkodaMB se pochlapili a spotřeba bude když ne menší, tak alespoň stejná.. To jsem si skoro mohl nechat nebožtíka žigulíka! Tomu také takhle chutnalo.. Asi to budu po městě radši tlačit! no jo on je motor 1.4 44 nebo 50KW jen modernizovaná 1.3 50KW. Základ je pořád stejný a felda si po městě řekla taky 8 litrů, favorit taky a škoda 120L taky.........ono se to s tím motorem trochu veze celou dobu. Prostě s tím člověk musí počítat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedo009 Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 To jsem si teda naivně myslel, že věda za ty 4 roky, co dělí moji Feldu 1.3 50kw od této novější Fóbie 1.4 44kw trochu pokročila! Inženýři ze ŠkodaMB se pochlapili a spotřeba bude když ne menší, tak alespoň stejná.. To jsem si skoro mohl nechat nebožtíka žigulíka! Tomu také takhle chutnalo.. Asi to budu po městě radši tlačit! Je to úplně normální - po nastartování a několika stech metrech je spotřeba něco okolo 20l, teprve s prvními kilometry klesá. Jezdím do práce 22 km a i na této vzdálenosti má vliv taková blbost, jestli zavírám vrata, nebo to nechám na rodině (rozdíl cca minuta ve volnoběhu, klidně i 0,3l). Pravidlo zní - nahoru jde spotřeba snadno, dolů je to pekelně těžké. Jezdím trasu LBC - Hrádek nad Nisou (minimální spotřeba 4,4, normálně 5), do LBC, který je do kopce 6, normálně 6,6 Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... Pokud spěchám, přičtěte si k hodnotám 2 - 3 litry.. MPI je v přímé hierarchii Favorit, Felicia, Fabia - v podstatě stejný motor s "drobnými" úpravami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 (editace) Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. Šlapat za krk studenému motoru bych moc nedoporučoval u žádné motorizace a nikdy,pokud máš auto trochu rád A ta spotřeba jak píší kolegové prostě taková je. Ostatně co by jsi čekal od kteréhokoliv motoru, byť by byl sebeúspornější, když s ním se studeným jedeš jen 5 km??? Editováno: 27. Listopad 2007, autor: Wassermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 (editace) To jsem si teda naivně myslel, že věda za ty 4 roky, co dělí moji Feldu 1.3 50kw od této novější Fóbie 1.4 44kw trochu pokročila! Inženýři ze ŠkodaMB se pochlapili a spotřeba bude když ne menší, tak alespoň stejná.. To jsem si skoro mohl nechat nebožtíka žigulíka! Tomu také takhle chutnalo.. Asi to budu po městě radši tlačit! Je to úplně normální - po nastartování a několika stech metrech je spotřeba něco okolo 20l, teprve s prvními kilometry klesá. Jezdím do práce 22 km a i na této vzdálenosti má vliv taková blbost, jestli zavírám vrata, nebo to nechám na rodině (rozdíl cca minuta ve volnoběhu, klidně i 0,3l). Pravidlo zní - nahoru jde spotřeba snadno, dolů je to pekelně těžké. Jezdím trasu LBC - Hrádek nad Nisou (minimální spotřeba 4,4, normálně 5), do LBC, který je do kopce 6, normálně 6,6 Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... Pokud spěchám, přičtěte si k hodnotám 2 - 3 litry.. MPI je v přímé hierarchii Favorit, Felicia, Fabia - v podstatě stejný motor s "drobnými" úpravami. Jen bych tu hierarchii doplnil o pratatíčka všech těchhle motorů - Š1000MB, následně pak Š100/110, 105, 120, 125, 130, Favorit, Felicia a konec éry po nespočetném překopání u Fabie 1,4 MPI (44 a 50kW) Editováno: 27. Listopad 2007, autor: Wassermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. Šlapat za krk studenému motoru bych moc nedoporučoval u žádné motorizace a nikdy,pokud máš auto trochu rád A ta spotřeba jak píší kolegové prostě taková je. Ostatně co by jsi čekal od kteréhokoliv motoru, byť by byl sebeúspornější, když s ním se studeným jedeš jen 5 km??? Chladící kapalina se mě při cestě do práce ohřeje na prvozní teplotu cca po 2,5km. Předpokládám tedy, že zbytek jedu již s teplým motorem.. Spotřebu porovnávám se spotřebou Felície, která na stejné trase při daleko živějším stylu jízdy (normál né důchodce) měla o litr nižší spotřebu.. Vím, že mezi auty je váhový rozdíl cca 200kg, ale stejně je to nějak moc velký rozdíl pánové! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. Šlapat za krk studenému motoru bych moc nedoporučoval u žádné motorizace a nikdy,pokud máš auto trochu rád A ta spotřeba jak píší kolegové prostě taková je. Ostatně co by jsi čekal od kteréhokoliv motoru, byť by byl sebeúspornější, když s ním se studeným jedeš jen 5 km??? Chladící kapalina se mě při cestě do práce ohřeje na prvozní teplotu cca po 2,5km. Předpokládám tedy, že zbytek jedu již s teplým motorem.. Spotřebu porovnávám se spotřebou Felície, která na stejné trase při daleko živějším stylu jízdy (normál né důchodce) měla o litr nižší spotřebu.. Vím, že mezi auty je váhový rozdíl cca 200kg, ale stejně je to nějak moc velký rozdíl pánové! když se zahřeje voda neznamená to že je zahřátý motor protože motorovému oleji a oleji v převodovce to trvá déle než vodě. Já mám vodu při tomhle počasí ohřátou po cca 4km ale na autě je poznat cca ještě další 4km že to pořád ještě není ono (než se prohřeje olej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.