freestylle Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Zdravim,mam F I, rv.2000 44 kW, casto jezdim dalky a s timhle motorem nema moc smysl spechat (ono to stejnak moc nejde). Chci se zeptat, jake jsou optimalni otacky, resp. rychlost na 5 RS, aby byla spotreba nejmensi a rychlost zaroven nejvyssi. Tim myslim kdyz mam prazdnou dalnici jestli to drzet kolem 100 km/h, nebo 120 km/h... tech par minut co prijedu drive me nespasi, tak alespon abych jel usporne. Podotykam na 100 km/h to toci cca 3100 ot/min. Dik PS: Pal. PC nemam, takze podle toho se nezorientuji. Zdravim, mam F1 kombi 1,4mpi, 50kW, r. 2001. Podla mna su otimalne otacky 2200-2500ot/min. 50kW verzia ma pri 2500ot/min najlepsi krutiaci moment, citelny tah- akoby chytila druhy dych. nad 2500ot radim vyssi prevodovy stupen. pri 2500ot ide z 80km/h na 140km/h za celkom kratky cas. Ale vela zavisi aj od toho ako je motor zabehnuty. Ja jazdim mierne sportovo(pokial idem sam), a vmestim sa do spotreby 6,5 litra pri kombinovanej jazde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eugentrotl Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 zdravim, ja mam tiez 1.4 Mpi combi - spotreba od 7,5 - 8,4...neviem, ale na ten "vykon" podla mna dost vela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 tak 1,4 44kW nejede a zere.. to je znama vec imho.. jezdim dlouhodobe 6,7 papirove to ma 6,9 ale mam lehkou nohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 1,4 16V 74 kW, zaslepené EGR, spotřeba 30% město, 70% mimo město 6,1 dle tankování, styl jízdy půlka nádrže svižně druhá půlka předvídavě lehkou nohou :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 5. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2009 Tak jsem se právě vrátil z dovolené a tady je moje spotřeba. Kyjov-Šilo(Chorvatsko) údaje podle PP. Vzdálennost 702 km,spotřeba 4,8/100 km, průměrná rychlost 83 km/h. v autě jsme jeli 4 dospělí a auto naložený po střechu. Do nádrže jsem dostal určitě skoro 60 litrů nafty, protože jsem tam nalil 50 litrů ještě před tím než na mě začalo mrkat hladový oko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanino Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Ja som bol minulý víkend v BA, boli sme 3 v aute, keďže som sa neponáhľal, tak pianko okolo 110-115 tachometrových, v úseku prerábky diaľnice do 100 km tacho a po Blave tak normálne podľa dopravného značenia. A relatívne mi doprava priala, lebo som stál len na 2 semaforoch po celej ceste. Smerom TN-BA zapnutá klima, rýchlostný priemer 93 km/h km, spotreba podľa PP 5,2 L, naspäť priemer tiež 93 km/h klíma vypnutá, priemer tiež 5,2 L. Aspoň pri mojej Fabke mám zistené, rozdiel medzi real a PP je 0,1L, tak môžem údaje z PP brať za pravdivé. Takže so spotrebou som spokojný, pri normálnom jazdení sa dá okolo 5,5, keď sa človek moc snaží, tak aj okolo 4,5 a to sa dá aj pri jazde predpisovými rýchlosťami, okrem diaľnice. Ešte si pamätám že v minulosti som bol parkrát v BA na diaľnici cca 125 tacho, 4 v aute, priemer 103 km/h a spotreba 6,0 L. A raz som sa ponáhľal s kamošom na letisko, 3 v aute, diaľnica cca 135-145 km/h tacho, priemer cca 115 km/h a spotreba 7,1 L. Takže sa dá jazdiť úsporne s 1,2 tak do 125 tacho, potom už spotreba začína narastať veľmi rýchlo. Kto si toto uvedomí, tak podľa mňa dokáže jazdiť na 1,2 úsporne. Aspoň podĺa mňa je PP veľmi dobrá vec, dá sa s ňou naučiť jazdiť úsporenejšie pri zachovaní rovnakej rýchlosti jazdy. Dlhodobý priemer mám teraz okolo 5,9 L na 40 000, ale asi 50 % jázd mám cez TN. Za mesiac ma čaká cesta na východ do Michaloviec na dovču, 4 ľudia v aute, batožina, tak uvidím, aká bude spotreba, keď bude auto naložené do plna. Ešte pre info mám čip od Cimbu, Fabia Combi, neviem, či má vplyv na spotrebu, alebo nie, ale podľa mňa veľký rozdiel medzi čipom a originálom v spotrebe tam nebude. Väčší rozdiel bude medzi šoférmi na tom istom aute, tam sa dá najviac spraviť dobrá spotreba, kto ako jazdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyB19 Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Zdravim,mame ji v praci, nikdo ji nesetri a je tam dlouhodobej prumer 5.6l a neni problem s ni jezdit kombinovane pod 4l. Taky zalezi jakou ma verzi, todle je 59kW a co vim, tak ta nejnizssi verze ma vyssi spotrebu (tusim ze je to 51kW) ... Zdravím ja mam tiež 1,4 TDi a spotreba je to čo ma na tomto aute najviac teší..... priemerná spotreba je je bežne 4,9 l/100 km aj s klímou.... nedávno som kľudnou jazdou do práce dosiahol priemerku na jazdu 3,1 l/100 km takže pohoda..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 (editace) . [attachmen t=157023:01072009683.jpg] Editováno: 24. Května, autor: Mikosar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 Tož docela dost, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fagi Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Zdar chlapy! Neviem, či to tu patrí, ale so spotrebou to súvisí... Zaujíma ma prečo so zapnutou klímou je spotreba vyššia ako pri vypnutej, keďže kompresor klímy sa točí stále, lebo je spojený s remenicou...?? Teda neviem ako pri ostatných motoroch ale apoň u 1,9 tdi to tak je... Vďaka za vysvetlenie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 U Fábky je sice točí pořád, ale "naprázdno", po zapnutí klimy se se to vevnitř kompresoru nějak pohne (natočením pístů) a až pak je v zátěži, dle nastavené teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sysa Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 Já se taky přidám, auto F1 1.9TDI 30% město 20% dálnice a 50% okresky. dlouhodobej průměr na zimu mám 5,3 v létě 4,8l/100km a to při prum. rychlosti 60-70km/h jinak jsem byl i v chorvatsku 4 dospělí plnej kufr trasa 1150km a spotřebu to dalo 4,6l a prum rychlost při sjezdu z dálnice (u makarské) 103km/h a v cíli nějakých 95km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanino Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 (editace) Takže ako som nedávno spomínal, tak pošlem postrehy z jazdy pri plnom obsadení cestou na dovolenku. Cesta TN-Michalovce, auto obsadené 4 dospelí+ 1 dieťa v detskej autosedačke, najazdené 400 km, čas jazdy 5 hod 35 min, priemerná rýchlosť 72 km/h a priemerná spotreba 5,8 L. A samozrejme plný kufor batožiny, ako sa na dovolenku patrí. Išlo sa v sobotu poobede. Naspäť sme šli iba 2 ľudia a tiež takmer všetká batožina. Trasa naspäť 370 km, čas jazdy 4 hod 45 min, priemerná rýchlosť 79 km/hod. A spotreba 5,5 takže pohoda. Všetky údaje sú z PP. Táto jazda bola v piatok večer až do noci, takže pre plynulejšiu dopravu to bolo rýchlejšie a úspornejšie. Moja jazda prebiehala asi tak, že po diaľnici 110-120 km/hod, mimo mesta cca okolo 90-110 podľa okolností a dopravy a mestá a obce okolo 55/hod . Všetky rýchlosti uvádzam tacho. Takže pri jazde do určitých rýchlostí a akceptovaného druhu motorizácie sa dá spraviť aj slušná spotreba aj keď je auto obsadené. Ešte jedno doplnenie na záver, cestou tam bola pustená klíma asi tak polovicu cesty a cestou naspäť bola jazda bez klímy. Editováno: 21. Srpen 2009, autor: Milanino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 SK-HR 1238km; 94km/h; 6,0l/100km; (900km dialnice,+klimatizácia 600km, 4ľ ) HR-SK 1238km; 91km/h; 6,3l/100km; (900km dialnice,+klimatizácia 900km, 4ľ ) HTP combi F1 -MR07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďury Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Ja mam 1,2 47Kw a kombinovanu spotrebu mam cca 5,4l to najazdim denne cez 50km a mimo mesto idem len 80km/h a v meste len 50km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4z4rd Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Zdravim , mam na vás jednu otázku , mam 1.4 16V 74kW a ked sa rozbieham na 2 tak mi palubny pocitac ukazuje spotrebu niekedy az 22 l , je to normalne ? ci je v niecom chyba ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 pokud to máš přepnuté na momentální spotřebu, tak je to normál. pokud na průměrnou, tak je někde chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 fabia sdi.... 5l pri vytacani okolo 3200 otacok mesto vytacanie 5,2l pod 5,9 litrov netreba robit nic.. stale plny plyn...otacky maximum s dynamikou ziadny problem bezne jazdenie 4,4l jediny problem v zime...dlho sa zohrieva... rachot....podla zvuku ho treba nechat na volnobeh par min. inak jazda je katastrofa za studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Zdravim , mam na vás jednu otázku , mam 1.4 16V 74kW a ked sa rozbieham na 2 tak mi palubny pocitac ukazuje spotrebu niekedy az 22 l , je to normalne ? ci je v niecom chyba ? No já myslím,že je to normální když se rozjíždíš od posledního vynulování palubního počítače i když to máš přepnuto na průměrnou spotřebu.Po ujetí několika desítek max. stovek metrů se to sníží na normál.Jinak by ti tu průměrnou spotřebu měl PP ukazovat až po ujetí 300 metrů od posledního vynulování PP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chose0108 Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Zdravím, mám Fabii 1,9TDi 74 kW chip na 81. V 99 000 měněny rozvody. Neví zda-li je to normál ale průměrná spotřeba kolem 7,2 litru a když se loudám tak jsem rád že mám 6,5l dle počítače. Jinak se i nelíbí jak zabírá. Zhruba těsně před 2000 otáčkami auto ožije a táhne super ale kolem 1500 se mu nechce, jako by se dusil. Mám kola 205/45 R16. A jěště malá drobnost teplota se opravdu pomalu zvedá a ručička se nedostane ani na střed. Teď nevím zda-li je to termostatem, palivov. filtrem, váhoua nebo něco jioného. Dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 100% čidlo teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chose0108 Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 100% čidlo teploty Myslíš že to pos... čidlo má takový vliv na výkon a spotřebu auta? nevíš náhodou kde se v autě nachází a kolik to stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Kdyby to čidlo bylo k ničemu, tak ho tam nedávají. Tvůj problém bude určitě to čidlo, pak možná váha vzduchu, špatně nastavenej motor po rozvodech, chip, těžká noha na plynu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 chose: taky se přikláník k čidlu, ale klidně bych preventivně vyměnil i vzduchovej filtr jináč mě spíš udivuje ten chip - 81kw po chipu? nechci bý šťoural, ale je známo že reálnej výkon je trošku vyšší než ten papírovej (podle stavu a zajetí auta i několik procent) a jestli jsi zaplatil nějakej peníz za chip na 81 kw.....no nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chose0108 Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 chose: taky se přikláník k čidlu, ale klidně bych preventivně vyměnil i vzduchovej filtr jináč mě spíš udivuje ten chip - 81kw po chipu? nechci bý šťoural, ale je známo že reálnej výkon je trošku vyšší než ten papírovej (podle stavu a zajetí auta i několik procent) a jestli jsi zaplatil nějakej peníz za chip na 81 kw.....no nevím Auto jsem koupil a prodávajíci mi řekl že je tam chip na 81 kW. Asi to zjistím až po kontrole v servisu. Pokud to napíchnou na VAG tak tam asi zjistí CO TOMU JE? Nebo musím na nějakou speciálku? Dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.