Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevíte někdo je-li možná, případně co vše obnáší dodatečná montáž ASR?

Možný to, řešilo se to tu, musíš si to vyhledat. Toto vlákno Ti zamknou. lol

  • Autor

právě že jsem hledal, ale nic konkrétního jsem nenašel. Vše se víceméně točilo kolem ESP.

No je to v podstatě to samo :) Akorát nedáváš kroužek pod volant a jednotku s ESP, ale pouze s ASR. Vyjde to asi o polovinu levněji než ESP, tj cca 3000.

ASR je somarina

- To bych netvrdil. Zrovna teď, když jsou cesty zasněžené a zledovatělé je to velmi užitečný pomocník...

já osobně jsem s ASR spokojen.Když je to somarina,máš to pořád vyplé? :palec2:

  • Autor
- To bych netvrdil. Zrovna teď, když jsou cesty zasněžené a zledovatělé je to velmi užitečný pomocník...

Přesně tak. Bydlím totiž na kopci a proto se o to zajímám. Bohužel když jsem si objednával auto, tak jsem na toto bohužel pozapomněl. Proto teď zjišťuji co obnáší dodatečná montáž.

Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč...

Obnáší to asi to samé jako u FI, výměnu hydraulický jednotky ABS a natáhnutí a namontování vypínače. Prace na půl - max. den... Z dílů z vrakáče tak 2-3tis.

Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč...

Mnoo tak hrozny to neni. Zrovna sme to resili v jinym vlakne. V zasade to snizuje vykon prenaseny an kolo, ktere se protaci, ale chcipa to vyjimecne. Ne ze by to neslo. Me samotnymu se to povedlo u OIIC 1,9 TDI :p Osobne se bez nej tkay obejdu, ale pokud nekdo bydli, zije, nebo pracuje v miste, kde sou kopce a snih, tak to dost pomuze. :palec2:

  • Autor
Obnáší to asi to samé jako u FI, výměnu hydraulický jednotky ABS a natáhnutí a namontování vypínače. Prace na půl - max. den... Z dílů z vrakáče tak 2-3tis.

Určitě je třeba měnit jednotku ABS? Já myslel, že to ovládá ŘJ motoru.

"Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč... "

Toto je velmi kvalitní příspěvek. Nic o tom nevím, slyšel jsem o tom od známého, ten má úplně jinou značku a zcela jistě vím, že je to k ničemu. ASR není všemožné, ale tam kde je to možné dokáže hodně pomoct.

Za sebe bych možná už při domontování ASR uvažoval asi i o ESP, práce nebude o tolik víc. Bohužel, je to jedna z položek, kde se dodatečná montáž oproti zadání do výroby nevyplácí.

a EDS.Když máš ASR,tak nepotřebuješ ani zimáky,jak to funguje u Fabky :palec2: Kde ford stojí,tam fabka jede,máme focusa a tam je jenom ABS a ještě né te kvality co má fabka. :palec2:

tohle je druhej nesmyslnej extrém. ASR nebo EDS ti nepomůže při tuhnutí letních pneumatik v mrazu.. je to systém, kterej reguluje výkon/elektronickou uzávěrku diferenciálu.

  • 3 týdny později...

A není ASR "jen" o tom, že přibrzdí brzdou (proto ta výměna ABS) kolo, které se protáčí? (proto si myslím, že to s uzávěrkou dif. má společný jen výsledný efekt) Mám to na služební OI a je to parádní věc. Ne, že by člověk nepotřebobal zimní gumy, ale spíš se častěji obejdu bez řetězů, resp. řetězy jsem ještě nepotřeboval. Není to všemocné, ale když alespoň jedno hnací kolo je na povrchu, na kterém neproklouzne, tak tě to vytáhne.

Z vlastní zkušenosti musím napsat, že ASR výrazně usnadní jízdu po zledovatělém povrchu, kterého jsem si v letošní dlouhé zimě užil až až.

ASR brání prokluzování kol, což je v tomto počasí důležité zejména v zatáčkovitých a kopcovitých úsecích, a nemělo by se tak stát to, že při necitlivém sešlápnutí plynu v zatáčce nebo v kopci ztratí kola adhezi a auto by se tudíž smýkalo cestou nejmenšího odporu - zpravidla rovně nebo do škarpy lol

ASR jsem dosud musel vypnout jen jednou, a to když jsem stál zapadlý v závěji a potřeboval jsem se z ní vyhrabat.

  • 2 roky později...

Kdo by umel dodelat asr? Diky :-)

napiš odkud jsi a někdo už se ti ozve...Já v Humpolci, Rolbař - Praha, Vaša - Prostějov, je tady více šikovných lidí

no,mel bych zajem :-)

  • 3 měsíce později...

Mohl by mi někdo napsat čísla ŘJ pro ASR? A případně i v kombinaci s ESP. Vůz je Roomster 1.2 TSI 63kW r.v. 2012. Díky.

našel jsem 6R0614517T - může jich být i více

na autě mám 6R0 907 379 AA i na předchozím TSI jsem měl stejnou jednotku ;) obojí auta s ESP

By mě zajímalo na kolik vyjde dodatečná montáž ESP, ASR. Z výroby stojí 16 800,-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.