Přejít na obsah

dovoz O1 z německa - vyplatí se?


johners

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

je stále ještě výhodnější koupit ojetou octavii v německu? Nebo už to díky slabšímu kurzu koruny není tak výhodné jako dříve? Uvažuji o O1, r.v.2003, motor 1.9 TDi, najeto cca 150 tis. km...

předem díky za Vaše názory a případné osobní zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja pracuju v nemecku 15 let a nikdy jsem tam na vyhodnou koupy nenarazil. nevim kde to ti lidi co ty auta dovazeji hledaj. Jenom vim ze dieslovy auta maj hodne nalitano, ponevadz se tam plati nejen pojistky, ale i dane z auta.U 1.9 tdi to dela asi 200euro rocne,takze diesel si kupujou jen lidi co opravdu hodne jezdi. Takze 2003 se 150000km asi bude problem. a cena bude taky vyssi. mobile.de

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trestný to tam možná je, ale Turci co tam prodávaji auta je stáčí stejně jako u nás. nejlepší je koupit auto se servisní knížkou a uplně nejlepší je včetně dokladů a protokolů od prohlídek jako se povedlo mě a máš jistotu že to neni stočený i přesto, že na to auto nejde ve značkovým servisu vyhledat historie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj půlka prodejců jsou turci a druhá půlka poláci

ale jinak němci nestáčí :D

já měl z D (A) svoje 3 auta ze 4 a spokojenost

u nás nemá smyslkupovat, když to má tročku výbavu tak je to skládačka odjetá do mrtě nebo to stojí nesmysl

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem se pred 4 rokama rozhodnul ,ze chci octu. u nas na plzensku byly moc drahe tak jsem koupil auto v bazaru v praze. Bylo 3 roky stare naj 67000km. prvni maj. pro me neznama firma. ja byl z auta unesen ,takze za 300000 bylo moje. po prijezdu jsem si zjistil co to bylo za firmu a zacal jsen brecet co jsem to za vola. 1maj. byla velka prazska autopujcovna. hned jsem tam volal. technik me ujistil, ze auto jezdilo jen praha-brno a sam si jedno taky koupil. mam ho uz 4roky a musim rict ze nastesti vsechno v pohode. na wag jsme zjistili ze bylo stoceno 20000km a to si prej muzu gratulovat. po teto zkusenosti uz v ceskem bazaru tdi nikdy nekoupim. Bud v cizine, ale ne u turku nebo od znameho 1maj. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že se pořád vyplatí. Pokud to dotáhne někdo komu se dá důvěřovat a hlavně hned z Německa zavolá jakej je skutečnej stav a né co je na foto, protože to se může diametrálně lišit.

Já sám jsem vloni v červenci hledal 1,6 75kW Combi. r.2001, tady naprosto nedostatkový zboží, když už byla, tak realita v bazaru naprostá tragédie. Servisky (v lepším případě ) většinou jen do první kontroly a pak nic, nebo se jako ztratily ;) . Auta v zuboženým stavu a to jak motorově, o interiéru nemluvě. Byl jsem z toho tak znechucenej, že jsem si na www.mobile.de našel tu svou. První majitel, 2001, Ambiente + klima, najeto 108 000km ( no přišlo mě to k smíchu, ale fotky vypadali super ).

Ve středu jsem volal známému,dal jsem mu 20 000 kč zálohu, ve čtvrtek dopoledne volal z Německa, všechno bylo jinak. Auto je z Itálie a překupník ho v Německu poze prodává a hlavně je dokola poškrábaný. Všechny doklady sedí, serviska vedená až do 11/2008 stav 98 000 km, motorově i interiér perfektní. Pokud ji vezmu, dá vše dokupy a to za stejnou cenu ( něco prý uhádá za rozdíl proti foto ) . Hlodalo ve mě svědomí, ale po přislíbení, že pokud ji nechci, prodá ji jinam, že za to stojí, jsem kývnul.

Ve čtvrtek odpoledne stála Octa na dvorku a já se měl definitivně rozhodnout co a jak. Byla fakt poškrábaná a to kolem dokola, ale nic zásadního, projel jsem se, prohlídnul si ji a plácli jsme si . Zatýden byla v laku a na CZ papírech a to včetně značek . Za 135 000 kč v tomhle stavu a se 109 000 km v ČR nesehnatelná !!!

Shrnutí : Pokud se dá věřit tomu co to dotáhne , je to naprosto jasný plus pro dotažení. Vidět auto ve skutečném stavu a pak se rozhodnout je k nezaplacení !! Auta jsou v lepší výbavě a hlavně míň zhuntovaný.

Editováno: , autor: Schizo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdysi jsem tu založil vlákno o tom jak jsem si dovezl svoji Oktu z německa, ale musel bych pohledat ;)

Já si u nás prohlídnul celou řadu šrotů za nehorázné ceny a protože jsem chtěl auto se kterým nebudu muset jezdit se škatulí na hlavě, abych se nepropadl hanbou, rozhod jsem se pro dovoz z Německa.

Nenechal jsem si ho ale dovézt, nýbrž jsem si pro něj jel sám. Pravda-bylo to odvážné, ale vyplatilo se.

Motorizace 1,6 55Kw v německu je celkem populární a tak výběr celkem byl. Nedaleko hranic jsem trefil na solidní servis-s německým majitelem :) a tam taky stála moje "modrá". Jeden majitel(dokonce mám jeho adresu, datum narození....), Servisní knížka, odhlášená z SPZ, ale původní techničáky, protokoly o technické a o emisích byly v dokumentaci přiloženy a mám je schované dodnes.

Majitel firmy se mnou zajel vyřídit převozky-samozřejmostí byla zkušební jízda a hever na dílně. Žádný nátlak-pohoda, auto bylo na heveru přes půl hodiny. Nestáli nečučeli-hodili na hever a šli si po své práci.

A Auto? Ten stav obdivují dodnes všichni. Obuté na zánovních značkových pneu, brzdy 100%, kapaliny 100%...zbývalo jen udělat rozvody, ale s tím jsem počítal.

Cenově to nevyšlo "za hubičku", ale za ten stav jsem si rád připlatil. V Německu jsem tam natankoval benzín a pak už mašírovala pěkně po svých cca 350Km domů bez ztráty kytičky kol5

Najetým 76 000Km při koupi už dnes po tom všem opravdu věřím :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se to vyplatí ... kolega sice sháněl OII, jak jinak než kombík v TDíčku, a v Česku si prošel asi 40 aut (včechny bez výjimky stočené). Ve finále si koupil něco z Německa a je spokojen.

Já bych se na to ale podíval i z jiné stránky ... nové Oktávky za poslední rok neskutečně zlevnily a "nová" (má už 14 let) OI stojí v sedanu v dieslu a klimou cca. 310tKč, kombík je o dvacku dražší. Má pak smysl kupovat za polovic 7 let staré a ojeté auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'ben06':

No třeba ten, kdo už prostě v TOURCE jezdit nechce.

Má to své pro: třeba jsou všechny mouchy vychytány,

ale i proti: designově už moooc okoukaný (což by mě osobně tolik nevadilo)....

To je ale na jinou debatu.

Pokud bych si měl dotáhnout z DE O1 o které nic nevím za cenu třeba 150tis. a nebo koupit funglovku za 300tis., tak volba by byla na snadě........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já původně chtěl taky ojetinu O1 za 150t. se všemi riziky, ale když synátor před rokem odněkud donesl leták O1 tour za 300t. tak jsem nic neřešil

Robik05 píše že za 508t to nikdo nekoupí, já mu ho taky nenutím, ať si koupí Trumfa dá snad o 200t. méně a nebo se pletu?

o vychytaných mouchách bych taky nemluvil, EGR ventil u 1,6MPI mě doslova sral několik tisíc km než jsem servis a ŠA donutil k zjištění závady a vyřízení reklamace ale o tom jsem tu už několikrát psal......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mám od května 2009 Octu 1.9Tdi combi rv 2002 černá dovoz Německo měla najeto 146.000km servisní knížka + komplet zimní obutí na discich.Cena byla 155.000.Teď mám najeto 162.000 a zatím no problém autíčko šlape jako hodinky a hlavně ty km sedí!!!Mám ho mírně škráblé u kliky spolujezdce ale to nic není.Fakt max spokojenost dovezl mi to známý a tady bych si auto v bazaru nikdy nekoupil, pokud bych tedy neznal majitele.

Editováno: , autor: JUFEK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenove uz to momentalne zadna pecka neni, v cesku letely ceny novych aut celkem dolu, ojetiny na to musely zakonite reagovat. Pokud dneska chce clovek auto z nemecka tak jedine pokud chce mit klid ze se mu v tom nejaky cesky garazmistr nevrtal s vagtachem. Myslim si tahat skodovky a auta rekneme radove do 300tis kc uz moc smysl nema pokud clovek primarne kouka na cenu.

Cena prichazi do uvahy u drazsich aut, ja neustale pozoruju ceny A6tek, MR2007 - 2008, avant, quattro pokud mozno v plne vybave a tady uz se da za 500 - 600tis bez DPH poridit hodne zajimavy kocar s jasnou historii.

Nemluvim o tom ze autorizaky v Nemecku a jejich zamestnanci prosli kurzem slusneho chovani, takze nakup probiha opravdu v klidu a nefuguje tam takovy ten pocit prirozene neduvery jako kdekoliv v cesku. Coz napriklad pro me je hodne podstatny faktor, ktery pri koupi auta zohlednuji mnohem vice nez samotnou cenu auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerozumím proč je v ceníku škoda tak velký rozdíl mezi OI Tour a OI Tour Trumf. Vysvětlí někdo?

Samozřejmě - marketing. Aby mohli napsat slevu řádově 180 litrů. To, že za původní ceníkovou cenu by to dnes koupil jen totální magor, je věc druhá. Navíc, v titulní nabídce na jejich stránkách už ani jiné motorizace a provedení Tour nabízené nejsou.

Na druhou stranu, chlapci v MB nebo Wolfsburgu si už několik let mnou ruce za každý prodaný kousek, protože vývar z nich je možná větší než za Oktu v plné palbě před 10 lety, protože auto se dnes prodává 15 let a veškeré vývojové a investiční náklady se musely rozpočítat a vrátit tak v prvních 5 letech maximálně, od té doby se to dělá za práci a materiál.

Byl jsem při náběhu výroby kombíka - v plánu bylo produkovat 25.000 ks ročně. Realita byla okolo 65.000 a prodávalo by se i víc, ale nebyla kapacita výroby dílů (např. kvůli násobnosti a koncepci forem a nástrojů). Tzn. že vícenáklady Škodovky na vývoj a investice do kombíka se vrátily skoro 3x rychleji, nejpozději v roce 2000, a od té doby byl cenový rozdíl kombi - sedan naprosto čistým ziskem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Auta z německa mají sice dost nalítáno, ale zase kvalitní servis a 100.000 Km na českých silnicích je horší než než 200.000 Km na Silnicích v Německu. Ale pokud tam nemáš kontakty, tak tam slušnou cenu nedostaneš. Doporučuji obrátit se na někoho kdo tahá auta pravidelně, než auto koupíš tak si ho podle VIN zkontroluj v autorizovaném servise jestli km odpovídají (falešná serviska není problém), jde i napsat do servisu, kde bylo auto sepisováno, většinou ti odpoví kdy u nich auto bylo naposledy a s kolika km. Když to zkontroluješ na diagnostice tak na řídící jednotce by mělo být víc km než na tachometru. Každopádně němci jsou spořiví, tak si těžko koupí diesel, když najezdí pod 30.000 km ročně. Hlavně pozor na to, že většina aut ze SRN není po důchodci co najezdí 5000 km ročně, jak tvrdí většina prodejců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...