jana H. Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Přesná příčina mi není známa. Auto dostalo menší ránu na levou přední část od té doby svítí kontrolka a posilovaš mimo provoz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 na 90% je KO hřeben řízení, proto by bylo dobrý vytáhnout pojistku serva, aby se vyřadilo a nešlo na prázdno (tuším pojistka č. 8)...jízda je možná, ale zbytečně bych s tím nejezdil, jinak samozřejmě půjde volant dost ztuha....pokud je to diesel, tak je to celkem makačka na dojetí se to dá, jinak samozřejmě to dobrý není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jana H. Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 To nedostalo ránu do kola ale do nárazníku takže jaksi nechápu jak se mohl odrovnat hřeben řízení. Podle mě bude spíš problém v něčem jiném nejspíš v elektrice. Prý je ještě jedna pojistka u baterky tak ji zítra zkouknu. Každopádně se chystám to opravit ale momentálně auto nutně potřebuji. Řízení jde sice těžce ale zcela plynule jako u auta bez posilovače jen ten "vratný" efekt je silnější. Jde o motorizaci 1,4 MPi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Bacha na tu pojistku u baterek. Ikdyž vypadá OKá může bejt špatná. Já jí u ABS neměl ani prasklou ani zoxidovanou a přesto ABSnefungovalo. Po výměně za novou vše OKá. Pojistka byla "jen" vyhřátá - natažená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 (editace) pokud to dostalo zepředu nalevo, je možné že to odneslo přímo servočerpadlo (je v levém předním rohu, jakoby pod baterkou)....pokud na levé kolo, bývá dost často KO právě hřeben - převodka řízení, to lze snadno skontrolovat tak, že se vytočí kola a pokud je manžeta řízení na jedné nebo druhé straně orosená servokapalinou, je to známka toho že je řízení KO, nebo odchází (kapalina je zelená).....určitě by nebylo od věci pojistky prohlédnout (na boku palubky jsou na servo dvě pojistky, pod víkem akumulátoru jedna kovová)...jinak pak už to asi nechat řešit servis = diagnostika PS: servočerpadla i řízení jsou dva druhy TRW (cca do rv 2002) poté KOYO...servočerpadla bazarově +- 3-5000,-...řízení se bazarově moc nevyplatí (často z bouraček a může téct), jinak nové TRW cca 7-20000,- Koyo +- stejně Edit: s těma pojistkama, jak napsal Luďa Editováno: 3. leden 2011, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 řeším teď podobný problém, odpochodovalo řízení, ale ne že by teklo, ale praskl šnek v převodce řízení. Takže taky kompletek novej. KOYO skutečně škodovka nedodává. Náhrada je TRW za nekřesťanský peníze. Ale servis je na mě hodnej a sehnal pro mě od jiného dodavatele nový KOYO (vyrábí se prý stále), za cca 6000,-Kč což je docela rozdíl. a to jsem jel nechat jen vyměnit tlumiče stím, že auto trochu plave........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cashson Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Servoriadenia sú opravitelné dokonca sú aj opravné sady ktorě dodáva firma www.autosuppliers.co.uk aj firma corteco na trhu sú v PL sada stojí cca50eu.Pokial je piestnica v dobrom stave repas sa oplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cashson Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Obsah sady na opravu serva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantomas-007 Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Já jsem našel firmu http://www.servoplus.sk sada cca 100 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zorg Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Tak se taky přidávám do klubu Brzo sjedu aspoň na diagnostiku a aspoň opticky prohlídnu, okouknu jestli něco nechčije atd. a budu podávat info. Co si vzpomínám, tak to kolega navařil do vysokýho obrubníku až prorazil kolo, od tý doby to i po několika geometriích táhne doprava (ale spíš je to už hnojníma gumama), ale mechanicky mi to přišlo v cajku, nic nepřeskakovalo, nezadrhávalo, tak hřeben snad v pohodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 To já dostal skoro před rokem ránu do kola a posilovač řízení pořád v pohodě, za každou cenu se to podělat nemusí ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 zdravim všechny. dnes na otcovo fabii kompletne stuhlo servo, zataci se s tim hur nez se starou "stodvacitkou". kdyz jsme to vecer dali na hever, tak z hrebenu na strane ridice kapaly pres manzetu posledni kapky oleje. nadrzka na olej samosebou uplne sucha pocitam s tim, ze je hreben kaput. chtel bych se vas zeptat, kde se da sehnat nejlip novy hreben rizeni a hlavne jaky typ ( jestli jich je vic). jedna se o fabii II, 1.2(51kW), r.v.2007... auto ma najeto necelych 90tis. km, necekal jsem, ze to pujde do kopru takhle rychle na aute jsou 205/45 r16, ktere tomu asi moc nepomahaji. navic jestli jste nekdo nekdy jel pres namesti v Touzimi na Karlovarsku (nase auto tam bohuzel jezdi nekolikrat dene), tak vim kdo za to muze! silnice je tam svetovy unikat, doporucuji se prijet podivat. diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meda45 Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 (editace) Prosím o sdělení zkušeností s repasovaným servořízením Koyo na Fabii I. Vím, že už zde nějaké info je, ale chtěl bych nějaké novější zkušenosti. Zajímá mě, zdali repas někdo máte, jak dlouho už drží, popřípadě vydrželo a kde jste ho sehnali. (kdyžtak můžete i SZ). Popřípadě pokud víte i o novém budu rád za info. Škoda už Koyo nedodává a celé řízení za TRW se mi měnit nechce. Děkuji za informace, Editováno: 1. Říjen 2013, autor: meda45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 pravda, pres skoda koyo jiz nelze zakoupit ale sehnat nove slo ( je to vic jak 2roky co sem jej menil ... cena astronomicka, dle cisla dilu co jsem sehnal se lisilo v poslednim pismenku ( drobne vyvojove modifikace avsak zcela zamenitelne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 (editace) Já osobně tohle dilema řešil docela nedávno. Odešlo mi servo koyo a co tedˇ. Repasované se prodává za cenu od 4.5-12tis. Nevim proč,ale do repasu se mi moc nechtělo a tak jsem koupíl z dovezené Fabky na díly. Byla samozřejmě pojízdná tak jsem si vše vyzkoušel a pán jak jsem kývl že ano tak do 40min vymontoval. Cena bez nádobky a držáku 4tis. To jsem měl ze svého serva tak proč platit dalších 500kč. Jsem spokojený. A ještě jsem to své staré ihned prodal člověku co se repasema serv koyo zabývá za 800kč. Editováno: 1. Říjen 2013, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosor Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 (editace) Panove, at nenacinam nove forum, muzu se zeptat na specifikaci oleje do posilovace?Mam Fabku 1.2 HTP 2004. Auto bude mit 100tis a nebyl nikdy meneny ani dolivany.Premyslim, zda li ho vypusti a dat uplne novy, nebo jen dolit.Trosku uz by sneslo doplnit. Nevim specifikaci ani mnozstvi. Editováno: 31. Říjen 2013, autor: milanosor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 Patří tam tento olej http://www.cc-autodily.cz/olej-servorizeni-1-lit?brand=SKODA&model=FABIA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 Přátelé okřídleného šípu, pro: milanosor - kolego, pokud budeš ten olej měnit, dej vědět jak si to dělal. Také bych jej chtěl vyměnit, ale tak nějak si bez zkušeností Vás netroufám. Díky. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 Výměna je dle mého zbytečná, pokud vše funguje, tak bych jen dolil potřebné množství a víc do toho nesahal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosor Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Taky se mi to nechce vypoustet.Maximalne muzu vycucnout z nadobky co pujde a doliju svezi kapalinu.Degraduje tam nejak ten olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 (editace) olej se vypousti az lehne servo nebo hreben ... Editováno: 4. Listopad 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brandonone Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Zdravim, mam dotaz zde na profilky mam fabku r.2005 benzin najeto 80tis jiz 3x me odesel (tece) hreben rizeni… Chci se zeptat nemuze to byt sirokejma gumama? Mam 205x45 r 16 v technicaku i na vicku nadrze jsou samozdrejme zapsane vsichni me rikaly ze kolama to v ZADNEM pripade byt nemuze Ma stim nekdo zkusenost? Tak se chci zeptat mam tam zas davat nejake z vrakace nebo koupit repas? Pripadne bych ocenil nejakej kontakt kdo to prodava nebo se tim zabejva Dekuji moc vsem zkusenejsim zde uz si nevim rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 dej novy hreben a bude klid :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brandonone Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Ten jsem menil jiz 3x tak proto se ptam na ostatni veci jestli neni chyba nekde jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.