Bubu2427 Vloženo 8. Únor 2010 Vloženo 8. Únor 2010 Jde o O1 4x4...byla servisovaná v autorizovaném servisu celou dobu, takže se o ni snad starali dobře a ještě jsem na nějaké závady s motorem nepřišel. Chtěl bych znát váš názor, prootže jsem se setkal s názory, že ideální je chip při cca. 120000km, potom zase že max. 30 000km a další mi říkal, že je to jedno, tak nevím. Mluvím o chipu,ale myslím tím spíš přehrání mapy nebo jak se to říká. Citovat
xkubik Vloženo 8. Únor 2010 Vloženo 8. Únor 2010 Nemám zkušenosti s 74kw, ale 1,9TDi 96kw jsem nechával chipovat když měl najeto právě tolik (cca 220000km) a dalších 200 tis.km se na autě najelo než se prodalo, spojka i turbo bylo při prodeji vše původní.... Citovat
TDIfun Vloženo 8. Únor 2010 Vloženo 8. Únor 2010 Docela dost aut co delam ma takove kilometry, pokud ma motor seriovej vykon a nevykazuje vady neni problem.. Udelat to rozumne a bude to fungovat dlouho. Citovat
Bubu2427 Vloženo 9. Únor 2010 Autor Vloženo 9. Únor 2010 Super, díky..na kolik to u tohohle motoru děláš? Díval jsem se, že většinou bývá na 96kw, když se nemění nějaké díly.. Citovat
nohic Vloženo 9. Únor 2010 Vloženo 9. Únor 2010 ja mam PD 74kW a mam od funa prilozeno viz. muj podpis a vse funguje jak ma :-) Citovat
chucky Vloženo 12. Únor 2010 Vloženo 12. Únor 2010 není ani tak důležitý celkový nájezd kilometrů, jako spíš to, jak bylo o auto postaráno a jakým způsobem bylo servisováno. pokud je auto v pořádku, neviděl bych v tom problém. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.