MartinSatek Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 Ahoj, není to vtip, nýbrž divný zvuk, který se vydává z mého nového vozu. Když vytáčím motor např. na trojku do 80 km/h a pak pustím pedál, aniž bych přeřadil (např. při jízdě do kopce), motor vydává velice divný zvuk připomínající rozjezd TATRY 143 (všichni ji jistě dobře znáte). Je to takový zvuk připomínající setrvačník. Neptal bych se na to, kdyby mi tohle stará Fabka dělala také. Je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pešír Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 ta stará fabka byla taky 1,4 tdi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 tatrou 143 jsem ještě nejel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinSatek Vloženo 9. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 (editace) Ano, stará Fabka byla totožná, 1.4 tdi 59kw. Editováno: 11. Únor 2010, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddrmodes Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 Ahoj, prečo ten motor tak vytáčaš? Ja som na trojke ešte 80 nešiel. Nevidím v tom význam a už vôbec nie s novým motorom. No ale, ako chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinSatek Vloženo 10. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 (editace) U 1.4 tdi je naprosto normální vytočit na 3-ku do 80 km/h, jsi na třech tis. otáčkách (TURBO v těchto otáčkách stále pracuje). Pokud to nebudeš dělat, tak bude Tvoje auto líné. Já to občas vytočím na trojku i do 100 km/h (3500 ot.). Na těch 80 km/h je to běžně. Nekrásnější je zátah turba, když se blížíš k ceduli KONEC OBCE, máš zařazeno 3 a sešlápneš pedál a táhneš do 80 km/h. Ale zvuk auta je hrozný i při konstantní rychlosti, mám na mysli 3-tí převodový stupeň a rychlost 50 km/h. O ranním startu raději nemluvit. Zvuk je podobný tanku. Editováno: 11. Únor 2010, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddrmodes Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 A nežere ti to olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Ty voe, do Palerma v pěti lidech? Nechtěl bych být jedním z vás! Jinak 100% souhlas s traktorem,trpím když dostanu F II na služebku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Avocet Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 V praci mame Fabii I face 1.4Tdi. Co clovek to nazor ja s ni jezdim rad. Ten "hlucnej" motor je super. Jedu s ni radsi nez s Octavkou 1.9Tdi protoze 1.4Tdi proste jede lepe. Je fakt ze Octavia ma 360k natoceno a 66KW. Jeji velka nevyhoda dle mne je polozena prevodovka v 50km/h na 2-ku hodne toci a 3-ka uz to moc nebere po meste nic extra. Jinak zatah motoru je perfektni a to veskera negativa pretluce - alespon u mne. Jeste k tomu zrani oleje vim ze se to u nas v praci resilo a neco si vzala ale to bylo hned zezacatku nevim jak je to ted. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Ahoj, není to vtip, nýbrž divný zvuk, který se vydává z mého nového vozu. Když vytáčím motor např. na trojku do 80 km/h a pak pustím pedál, aniž bych přeřadil (např. při jízdě do kopce), motor vydává velice divný zvuk připomínající rozjezd TATRY 143 (všichni ji jistě dobře znáte). Je to takový zvuk připomínající setrvačník. Neptal bych se na to, kdyby mi tohle stará Fabka dělala také. Je to normální? Tak pokud se nepletu tak Tatra 143 neexistuje Asi jsi myslel Tatru 148. S motorem 1,4 TDI ve služební Fabii jsem najel 160000 km. Bez jakýchkoliv vážnějších závad. Kromě zvuku hlavně na volnoběh na ni nedám dopustit Je to sice podle zvuku takový traktůrek, ale jede a jde za plynem. Teď mám novou služební FAB II s motorem 1,6 TDI CR DPF 66KW a připadá mi to jako bych jezdil s benzínem V názkých otáčkách se nechytá až má otáčky pak je to dobré a jede jako raketka Ale ještě je brzy na hodnocení Mám ji 4 dny a najeto 700 km. Až bude víc poreferuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pette-KH Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 Zdar, mám také 1.4 TDI 51 kW a co se týče zvuku motoru nemám s tím problém. Zvukový doprovod je způsobem chybějícím válcem, ale co si budem povídat, 1.9 TDI má také své zvukové nadání, zase jiné, jen se projeďte HaŤaPkou a budete rádi za zvuk vašeho 1.4 TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 Ja bych nebyl az tak radikalni - HTP ma svuj typicky projev, ale hlucnost a kultivovanost/vibrace jsou oproti 1.4 TDi nekde jinde. Na druhou stranu 55/59kW verze jede diky 195 N.m. a to za malou spotrebu, 51kW uz takova vyhra neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pette-KH Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 Co se týká spotřeby jsem spokojen, využívám ji na cesty do práce 75 km tam a z5, a kdybych ji netahal po dálnici, spotřeba by byla o půl litru jinde, tzn. průměr 4,8l/100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 V 10. 2. 2010 na 22:01, MartinSatek napsal: U 1.4 tdi je naprosto normální vytočit na 3-ku do 80 km/h, jsi na třech tis. otáčkách (TURBO v těchto otáčkách stále pracuje). Pokud to nebudeš dělat, tak bude Tvoje auto líné. Já to občas vytočím na trojku i do 100 km/h (3500 ot.). Na těch 80 km/h je to běžně. Nekrásnější je zátah turba, když se blížíš k ceduli KONEC OBCE, máš zařazeno 3 a sešlápneš pedál a táhneš do 80 km/h. Ale zvuk auta je hrozný i při konstantní rychlosti, mám na mysli 3-tí převodový stupeň a rychlost 50 km/h. O ranním startu raději nemluvit. Zvuk je podobný tanku. Tento pekelný stroj (FII 1.4 TDI PD 51 kW; BNM) jsem teď nafasoval v práci. Můžu směle říct, že je to z hlediska kutlivovanosti jednoznačně nejhorší motor, co jsem měl kdy v modernějších škodovkách možnost zažít. Nejede to (respektive trochu jede po vytočení, pak je ovšem poněkud kouřmo za autem), rachtá to, při startu si člověk myslí, že motor právě musel vyletět z auta... Jediné, co je na tom solidní, je spotřeba, ale ta mě u služebního auta příliš nezajímá. Po TSI (sic poruchovém) je to sešup o hodně příček. Bohužel. Jak jsem tady vyrozuměl, tak tento motor nemá variabilní geometrii rozváděcích lopatek turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 (editace) A teraz si predstav, že musíš nad tým trojvalcom ešte aj sedieť (Smart 0.8 cdi)... Editováno: 15. Květen 2015, autor: e1. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Pawouk: nn, nemá, má turbo s obtokovým ventilem. Ta 51 jak má méně Nm asi není nic moc no, čip by jí pomohl. btw TSI bylo poruchové, tak ti firma koupilo toto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Ne, moje TSI nadále provozují kolegové. Firma vlastní desítky Fabií různého staří v různých výbavách a různých motorizací. Většinou jsou přiděleny ke konkrétní pozici, takže s přechodem na jiné místo se pojí i změna auta... Ne vždy je to ovšem díky podivné politice vozového parku změna k lepšímu. Pro člověka uvyklého na kultivované benzínové motory je to ovšem šok. Tohle je skutečně traktor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.