Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

zdravím . mám dotaz na toho kdo už rozebíral tenhle motor po zlomení ojnice . potřeboval bych vědět jaký index měly ojniční pánve spodní i horní právě při poškození . např : 045 701D , 045 701 E atd... děkuji

Upraveno od martex

To nikdo neví....Co tam dávají...

Upraveno od DIAGNOSTIK

jde mi o to aby se někdo , komu se dostane do ruky takhle rozkočený motor podíval co je tam za označení pánví ...

to označení co jsem uvedl bylo na motoru rv 07 ( nerozkočený )

Dnes přibylo jedno BMM,přijelo to po svých s krásným klepáním,,,,,,,ZLOMENA klikovka.Následuje výměna půlmotoru.

každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco....

A měly ty auta chip nebo serii?

Vždy praskne mezi 1a2hým válcem?

oba serie a vždy totožný lom mezi 1. a 2. válcem, zbytek motoru OK

oba serie a vždy totožný lom mezi 1. a 2. válcem, zbytek motoru OK

Dík za info. Také mně praskla mezi 1. a 2. válcem. Mám ale chipnuto tak mně zajímalo zda to nemohlo ovlivnit hlavně to.

K tomu byly na vahadlech vypadlé zátky mazacích kanálků. Byly vypadlé volně v hlavě. Na základě toho, asi, je i mírně podřená vačka.

Myslím že ty kanálky mažou rolny vstřiků a možná že i kvůli tom byl poslední dobou při studeném startu motor hlučnější, než tedy umřel.

Upraveno od multa

Když jsem si pročetl celou diskusi k těmto velice nepříjemným závadám (sám mám taky motor BXE), nikde jsem nenalezl vyjádření, jak se k těmto případům staví škodovka. Ze svých zkušeností z Německa vím, že tam je zcela běžné - a to nejenom pro koncern VW - že výrobce řeší obdobné případy zásadních poruch i po garanci v rámci tzv. kulance, obvykle úhradou mezi 60 - 100 % ceny opravy (s přihlédnutím ke stavu vozu, stáří, km a typu závady). To vše pochopitelně za předpokladu jasné servisní historie, nezanedbání údržby (olej, chlad. kapalina), vyloučení úprav motoru apod.

Protože jsem přihlášen i do německých fór Škoda Octavia a VW, které vcelku pravidelně sleduji, zatím jsem nezaznamenal, že by zde zmiňované ojnice resp klikové hřídele tam byly diskutovány (byť uvedené typy motorů se tam vyskytují v podstatně větších množstvích než u nás), z čehož vyvozuji, že zde uvedené případy jsou sice velice nepříjemné, ale bohudík snad ne příliš rozšířené.

PS. I když to přímo nesouvisí s uvedenými závadami, pro toho, koho to zajímá, je možné se podívat na následující stránky svolávacích akcí pro vozy Ś v Německu ( http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-skoda-600980-asp_rr_hersteller.html )

Jinak předpokládám, že většina členů našeho fora ví, že na oficiálních stránkách škodovky si alespoň podle VINu může zjistit, zda není na jeho vůz vyhlášená nějaká svolávací akce.

Kulance funguje stejně. Jen pro ně už bylo r.2007 104000tis najeto moc staré :-(

  • 4 týdny později...

Opet dalsi prirustek - motor BXE, 2008, najeto 162 000 km (nechipovany)

praskla ojnice druheho valce - tri diry v bloku motoru :kol-32:

  • 4 měsíce později...

Octavia rv2008 kod motora BXE najazdených 138000 km.

Stalo sa to na 4 valci počas jazdy.

po rozobratí zistené že najprv vytrhlo čap od piestu a nasledne sa zlomila ojnica.

Viem že sa to už riešilo ale čím to je žeby vadná seria ale konštrukčná chyba alebo nedostatočné mazanie?

Neriešilo sa to už aj v Mladej Boleslavi?

A čo za motor by ste doporučovali aj ked si myslím že spodok motorov je u 1,9tok rovnaký.

post-4815-0-36798800-1353235622_thumb.jp

  • 1 měsíc později...

Ach jo, tiež mám BXE, zatiaľ bez problémov 160tis.km, má význam nechať ojnice preventívne vymeniť? Čo to môže stáť?

Nejaka prevencia by ma tiez prudko zaujimala. Inak mam moznost na par ojniciach urobit rontgen keby sa nejake vytypovane kusy nasli (ci tam nieje nieco uz z vyroby)

No spekulovalo se, že se tato věc děje většinou u motorů BXE a ve směs u motorů vyrobených v letech 2007-2008. Ale nemusí to být tak. Osobně mám taky BXE a rok 2006 najeto přes 160tis a 30tis z toho na zvednutém výkonu. :kol-28:

Tak ja mám RV2008, som zvedavý, na ktorom mieste v poradovníku som... :kol-32:

Upraveno od Mima

Já už jednou motor (BXE 2007) v 75.000km měnil z důvodu prasklého šroubu uložení a následného poškození bloku. Upřímně doufám, že to nebudu kdy muset řešit znovu kvůli ojnici, kterou nebaví život :kol-26: BTW, nechci ted malovat čerta na zed, ale když se podíváte i na zahraniční fóra Škoda, VW, Seat, Audi nebo prostě jen napíšete do googlu "BXE engine", tak zjistítě, že problémů s prasklejma ojnicema u BXE je mnohem víc, než se na první pohled zdá....

Pokud bych chtěl být aspon trochu optimistikcý, tak to reknu asi tak že je potřeba si uvedomit kolik šíleně moc motorů BXE bylo vyrobeno, a u kolika z nich vyletěla ojnice ven. Ano, nějáke procento tam bude, ale rozhodně to nebude každý z nich (snad).

Upraveno od h.vik

To je fakt, do fóra sa zapisujú len prasknuté ojnice, ale koľko motorov beží dodnes bez problémov... Ale pokojný spánok BXE-čkari asi mať nebudú. :kol-26:

Upraveno od Mima

prosím ťa Mima,mohol by si radšej používať ikonku Přidat odpověď namiesto Odpovědět s citací??????????? :kol-24:

prosím ťa Mima,mohol by si radšej používať ikonku Přidat odpověď namiesto Odpovědět s citací??????????? :kol-24:

Aký že citát? :kol-24:

jáááj...teraz,keď si ho editoval sa pýtaš?? :kol-44:

ak reaguješ na predchádzajúci príspevok,tak klikáš na ikonku označenú v prílohe červenou šípkou...

ak reaguješ na niektorý príspevok vyššie uvedený,tak klikáš na ikonku označenú v prílohe zelenou šípkou...

chápeme???? :kol-27:

a teraz už dúfam :noot:

post-62595-0-09490300-1357342250_thumb.j

Upraveno od libero1071

A netáháte za to auto moc v nízkejch otáčkcáh?Přeci jen ta 1.9tdi není takový sporťák...

V servise mi povedali, že väčšina motorov so zvedavou ojnicou bola prečipovaná. Neviem, ako sa dá zistiť, či je motor prečipovaný...ak nie ste prvý majiteľ. :kol-47:

Je uplně jedno jestli je chiplá, nebo ne. Každému, kdo si chce II koupit, tak říkám, at se BXE vyhne.

Upraveno od DIAGNOSTIK

presne tak :kol-47: ...myslím o tom chipovaní

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.