šulda Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 Ve SM jsem zahlídl že při montáži dokázali prohodit horní a spodní šálu Jinak prý u BXE jsou na vině ty šrouby a od doby úspor prý to že jsou šály jen lepené bez zámku (mechanická zarážka) takže od do určitýho roku to může potkat malé procento jakéhokoliv motoru u kterýho se to utrhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Vzhledem k tomu, že výrobce mlčí nebo jen mlží, jen těžko asi dospějeme k jednoznačnému závěru. Ví někdo aspoň, kolik motorů BXE bylo vůbec vyrobeno, jaký je odhad počtu destrukcí u nečipovaných motorů bez LL výměny olejů, jedná se skutečně o sériovou závadu nebo se jedná o souběh toho, že většina závad se týká upravených motorů s čipem, navíc znásobených efektem, že špatné zprávy se šíří mnohem rychleji než většina dobrých... Mj. minulý týden jsem se doslechl, že pokud výměna šroubů probíhá ve značkovém servisu, ten prý má pokyn automaticky zkontrolovat i šály a v případě pochyb je zdarma vyměnit na náklady jejich výrobce , aniž by se to nakonec objevilo ve vyúčtování. Ale je tomu tak skutečně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Nikde nikdo vám k tomu relevantní informaci nedá. Max o těch šroubech. Nicméně když už měníte šrouby, tak určitě udělejte i ty šály. Stojí to 2800,-Kč plus práce. Není to taková darda. nechal jsem to udělat na BXE 02/07 ve 195 tisíci km a šály byly naprosto ok. Těžko dohledávat. ale není to taková pecka cenová. zároveň se u toho dá vyčistit sací koš atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Mj. minulý týden jsem se doslechl, že pokud výměna šroubů probíhá ve značkovém servisu, ten prý má pokyn automaticky zkontrolovat i šály a v případě pochyb je zdarma vyměnit na náklady jejich výrobce , aniž by se to nakonec objevilo ve vyúčtování. Ale je tomu tak skutečně? pochybujem...a dosť 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Ví někdo aspoň, kolik motorů BXE bylo vůbec vyrobeno, jaký je odhad počtu destrukcí u nečipovaných motorů bez LL výměny olejů, jedná se skutečně o sériovou závadu nebo se jedná o souběh toho, že většina závad se týká upravených motorů s čipem, navíc znásobených efektem, že špatné zprávy se šíří mnohem rychleji než většina dobrých... A hlavně toto není jen problém Octavie. Motory BXE s tímto problémem mají i v Audi a VW. Stačí se podívat i na jejich fórum. A není to jen ojedinělé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivkoo Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Dnes vymenené ojničné ložiská + skrutky na octavii BXE 08/2008 - 173000km. Spodné mali číslo 045 701 J a vrchné 045 701 H. Do 150 tkm LL každých cca 30tkm. Teraz LL každých 15tkm. Auto bolo servisované v autorizovanom servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Ahoj, na kolik výměna ložisek a šroubů přišla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivkoo Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 S olejom a filtrami + robota - 300 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Tak to není až zas taková hrůza. Jak zhodnotil mechanik stav ložisek? Mě přijdou (až na ten jeden ''zásek'') úplně v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 za měsíc před výměnou oleje to nechám rozebrat ve škodovce u známého,šrouby vyměním určitě ty objednám,pak se podíváme na šály a pokud budou chycené,tak je objednám a vyměníme také.Mám najeto 95tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Kluci... musi motor pri vymene saly a sroubu ven z auta?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 nemusí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 A jak vytahnes klikovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 všetkých čo poznám menili ojničné ložiská , od hlavných problémy neboli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 spodní šály budou určitě dobré,ale ty horní se bojím,že bude nějaká vydřená,uvidíme,ale mám ještě málo najeto.Jinak ve škodovce tam prý mění jen šrouby na ojnicích. Nechám to zkontrolovat celé.Motor ven nemusí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 (editace) Zdravím vás. Hľadal som nahradné diely, a som našiel šály pod číslom 038105561AM007 ale tie ojničné šróby nemôžem nájsť, poradíte číslo? Keď je už motor von z auta (mením motor), tak koľko zaberie tá výmena šálov a šróbov? 1.9tdi 77kw bxe Dík. Editováno: 10. Listopad 2014, autor: Robo-Cadca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 To mas cislo na hlavni loziska kliky. Potrebujes asi toto. 045105425 - toto snad srouby 045105701B - horní pánve 045105701C - dolní pánve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 ano to je ono, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mima Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 ....Mj. minulý týden jsem se doslechl, že pokud výměna šroubů probíhá ve značkovém servisu, ten prý má pokyn automaticky zkontrolovat i šály a v případě pochyb je zdarma vyměnit na náklady jejich výrobce , aniž by se to nakonec objevilo ve vyúčtování. Ale je tomu tak skutečně? Snažil som sa nechať vymeniť šróby aj ložiská v dvoch značkových servisoch Škoda a jednom neznačkovom a odhovárali ma od toho, že nevedia o nijakom hromadnom odchádzaní motorov BXE z dôvodu ojničných skrutiek. Stretli sa ale s motormi, ktoré odídu na diaľnici pri vyšších rýchlostiach a to tak, že odíde turbo a to preťaží motor (vyletia otáčky) a vtedy môže prasknúť ojnica, lebo to nezvládne. "predávam ako som kúpil".... A na 160tis. motore nie je žiadna kulancia ani iný záujem na refundácii nákladov, tak som si šróby u nich kúpil a vymenil sám. (Ložiská som si netrúfol, neviem, ako by som vymenil horné). Mám už 20tis. km po výmene a fičí to (ťuk ťuk ťuk). Inak musím pochváliť inžinierov z VW, lebo prístup k motoru a ojniciam bol vynikajúci a výmena ma vyšla na cca 40€ cakom prásk + olej a filtre....ale tie nerátam, aj tak by som ich musel vymeniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Riešim to na BXE prvý raz a svietia tam dvoje skrutky , jedny s valcovým driekom a jedny s celozávitom , tak som zvedavý čo tam bude ... šály 045105701B a C 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 v pátek budu rozdělávat svůj motor bxe-95tis,budu měnit šrouby a kontrolovat šály...,tak uvidíme,zda bude nějáká vydřená.Mám tam ted 103kw,tak to raději udělám a dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 20. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2014 v pátek budu rozdělávat svůj motor bxe-95tis,budu měnit šrouby a kontrolovat šály...,tak uvidíme,zda bude nějáká vydřená.Mám tam ted 103kw,tak to raději udělám a dám vědět tak šály jsem měl jak nové,vyměněny jen ojniční šrouby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2607 Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Ahoj,příští týden je raději taky vyměním. Chci se zeptat, jaký je utahovací moment na olejové čerpadlo? Nové šály se vkládají na odmaštěnou plochu ojnice nebo stačí otřít suchým hadrem? Když jsem koukal na rok výroby motoru-nenašel jsem, ale narazil jsem v bloku na viz.foto,ví někdo k čemu to slouží? Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 čerpadlo s citom , polovice ojnice , šály aj závity poriadne namazať olejom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Chci se zeptat, jaký je utahovací moment na olejové čerpadlo? 15Nm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.