Přejít na obsah

A Entry


lukino200

Doporučené příspěvky

"Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde.

V Moskve ? zatial to tak nevyzera ...

http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2010_61_SkodaaautosalonMoskva.aspx

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Nebuď tak domýšlivej, jak můžeš vědět, že takové negativní vlastnosti můžu připisovat zrovna tobě :) Mně to jako šílenost vůbec nepřijde. Když si to najde zákazníky (a jistě najde), není důvod to neprodávat. I po Juniorovi byla v prvních letech poptávka a jezdilo jich hodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano

sam som velmi zvedavy kto budu zakaznici a ako sa to bude predavat a najma v akych konfiguraciach ...

za sialenost to povazujem preto, lebo stara Tourka sa vyrabala v podstate kontinualne...

kym toto sa vyrabat prestalo ... a po skoro 2 rokoch zacalo zase ...

clovek by cakal apon nejaky zmenu na tom aute ... otazkou je nakolko je osklbane take veci ako odhlucnenie o a pod.

Osobne .. ja by som si to nekupil ... mne sa nikdy nepacil ten PF predok lol

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, jestli dehonestace. Spoustě lidí se současná podoba Octavie nelíbí (mně s výjimkou RS taky ne). Uvidíme, na co se přijde po podrobnějším zkoumání, mně to za 292 500Kč včetně základní eletriky a manuální klimatizace přijde jako velmi dobrá nabídka. Když se podíváte, jakou výbavu měla Ambiente 1.6/75kW ještě v první polovině roku 2008 a kolik stála..

Je to prostě vozítko pro nenáročné, které ale podle mě pořád odvede spoustu práce. Myslím, že to bude sbírat poměrně dost majitelů Felicií a Fabií první generace.

Ok, 2 airbagy nejsou žádná sláva, těžko si tohle ale bude kupovat někdo, komu na tom nějak extra záleží. Ostatně, běžte se zeptat, kolik lidí si do prvního Touru koupilo boční airbagy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, jestli dehonestace. Spoustě lidí se současná podoba Octavie nelíbí (mně s výjimkou RS taky ne).

tak je to isty sposob dehonestacie a hlavne istej neferovosti voci predoslym zakaznikom. Niekto si to pred rokom kupil za pol miliona a teraz za 290 000...tu vobec nejde o FL, ale o samotny model O2...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud momentálně jede výroba OIIFL naplno, byla by škodovka blbá, kdyby je dále zlevňovala. Takto zajistí zaměstnanost pro Vrchlabí, zvýší si prodeje a osloví lidi A FIRMY, kteří teď kupují Megany, Fokusy nebo Ceedy. Teď ještě, co vymastí s dieslem, časem by 1.6 TDi byla asi za rozumný příplatek ideál. Si´mply clever

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak je to isty sposob dehonestacie a hlavne istej neferovosti voci predoslym zakaznikom. Niekto si to pred rokom kupil za pol miliona a teraz za 290 000...tu vobec nejde o FL, ale o samotny model O2...

Tak prvni vec, facelift je na trhu dva roky a ne rok. Nefer by pri takovemhle myslenkovem pochodu muselo byt jakekoli zlevneni nebo jakakoli modernizace. Stejne tak by bylo nefer zavedeni druhe generace Touru za cenu prvni generace.

V cem se mozna shodneme a na cem podle me zavisi vyhodnoceni "stalo drive/stoji nyni" - zlevneni se do celkovych nakladu promitne v zavislosti na tom, za kolik se clovek dokaze zbavit ojeteho vozu. Pokud tedy dnes prodam pred tremi roky nakoupene auto o 100 000Kc levneji, nez bych je pri stejnem stari a kondici prodal tehdy, musi byt sleva na nove auto oproti drivejsku alespon ve stejne vysi. Pokud tedy nekdo nakoupil holou OII pred dvema rokama za pul mega a nova ted stoji neco nad polovinu, muze mu to byt jedno, pokud se dokaze zbavit ojetiny s mensim cenovym poklesem (ted se nebavim o obecnem poklesu ceny auta, ale cenove hladiny ojetin).

Samozrejme tohle neplati pro lidi, kterym je sumak, jestli si auto koupi o dva roky pozdeji a maji jedno auto 10 let. Tam je to samozrejme mala tragedie. Na druhou stranu, pro spoustu lidi je soucasny stav nebyvala prilezitost.

Priklad 1

Duben 2008: Octavia Combi Ambiente 1.9TDI PD 77kW... 589 900Kč

  • hlavove airbagy ... 9 900Kc
  • ESP ... 12 900Kc
  • síťový program ... 1 400Kč
  • litá kola 15`` ... 13 400Kč
  • tempomat ... 11 000Kč
  • Jumbo box .... 4900Kč
  • 2DIN rádio na CD ... 11500Kč
  • malý kožený paket ... 6500Kč
  • dálkové ovládání centrálního zamykání ... 4000Kč

Rijen 2008: Octavia Combi Ambiente Plus 1.9TDI PD 77kW... 529 900Kč

  • vše výše uvedené v základní výbavě
  • pokles ceny o 60 000Kč

Srpen 2010: Octavia Combi Ambiente Plus Edition CZ 1.6TDI PD 77kW 469 900Kč

  • cena o dalších 60 000Kč nižší
  • za stejnou cenu jako před dvěma rokama 2.0TDI 103kW

Celkem tedy rozdíl 120 000Kč (20,5%) a rozsáhlá výbava navíc (hlavové airbagy, ESP, tempomat, kožený paket, kola z lehkých slitin, dálkové zamykání, 2DIN rádio, ..).

Příklad 2

Duben 2008: Octavia Classic 1.6/75kW 459 900Kč

Rijen 2008: Octavia Classic Plus 1.6/75kW 394 900Kč

  • cena nižší o 65 000Kč
  • ve výbavě navíc:
    • Climatic
    • el. okna vpředu
    • el. ovl. a vyhř. zrcátka
    • ESP
    • hlavové airbagy

Srpen 2010: Octavia Prima Edition CZ 1.2TSI/77kW 357 900Kč

  • cena nižší o dalších 37 000Kč i po dovybavení hlavových airbagů a ESP nebo 60 000Kč pro ty, kdo je nechcou

Celkem tedy rozdíl 125 000Kč (27%, Classic x Prima) a výbava navíc (klimatizace, el. okna vpředu a zrcátka, síťový program).

Příklad 3

Duben 2008: Roomster Style 1.4/63kW 399 900Kč

  • kola z lehkých slitin ... 12 000Kč
  • sunset ... 4000Kč
  • zadní senzory ... 9000Kč
  • 2DIN radio ... 8000Kč

Srpen 2009: Roomster Style Plus 1.4/63kW 314900Kč

  • cena nižší o 75 000Kč a vše v základní výbavě

Leden 2010: Roomster Duo 1.4/63kW 291 900Kč

  • cena nižší o dalších 23000Kč
  • navíc v ceně
    • barva (9000Kč)
    • střešní nosič (5000Kč)
    • záruka na 4 roky (4000Kč)

Celkem tedy rozdíl 108 000Kč (27%) a rozsáhlá výbava navíc včetně barvy.

Příklad 4

Duben 2008: Octavia Tour Combi 1.9TDI 504 900Kč

Říjen 2009: Octavia Tour Trumf Combi 1.9TDI 319900Kč

  • cena nižší o 185 000Kč

Celkem tedy rozdíl 185 000Kč (36%)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...