Jojo.b Vloženo 7. Květen 2006 Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 Ahojte.Mám Fabiu 1,4 MPi r.v.2002.Občas sa stane pri zapnutej klíme,že začne sama od seba naplno kúriť.Ked potočím ovládaním teploty začne zase chladiť.Neviete kde by mohla byť chyba?Dá sa to zistiť diagnostikou? Ďakujem za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Květen 2006 Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 servomotorek.Běžná závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo.b Vloženo 7. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 A na koľko penez príde oprava?Dá sa to opraviť svojpomocne alebo do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Květen 2006 Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 Vyměníš i sám.Co stojí nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo.b Vloženo 7. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 Díky Cosby.Prepáč že ešťe otravujem ale kde sa ten servomotorek nachádza? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Květen 2006 Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 Na levé straně topení.Nemáš DP,tam to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 7. Květen 2006 Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 Teraz neviem presne, ale myslím, že práve motorček teploty je prístupný po odstránení schránky spolujazdca. Takže je to tá ľahšia verzia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 Diamant: presne naopak za odkladacou schrankou je motorcek ovladania vnutornej cirkulacie.Motorcek kurenia je nad ofukom noh a je k nemu blby pristup lebo z boku je este konzola na ktoru je chytene kurenie. Ak to niekto vymienal ten motorcek nech napise svoje skusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hombré Vloženo 16. Květen 2006 Sdílet Vloženo 16. Květen 2006 Mám také jednu prosbu ohledně klimatizace a to je pomalý náběh chlazení :-( Začne chladit až za cca 5-7min a potom už chladí dobře. Nevíte jak to opravit nebo v čem je chybka? Seděl jsem v jiných Fabkách a tam to chladí ihned. Děkuji T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobayz Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Zdar, zkusil bych ji doplnit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
famfulin76 Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 Jo, je to určitě ten servomotorek a stojí 3800.-Kč. Výměnu bych nechal na servisu, protože je k tomu strašnej přístup. Mě to dělalo to samý a po výměně super... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Ahojte.Mám Fabiu 1,4 MPi r.v.2002.Občas sa stane pri zapnutej klíme,že začne sama od seba naplno kúriť.Ked potočím ovládaním teploty začne zase chladiť.Neviete kde by mohla byť chyba?Dá sa to zistiť diagnostikou?Ďakujem za odpovede. Tak tohle mi začalo dělat na tom samým autě a taky 2002. Zdálo by se, že to je tím servem mísící klapky, ale je divný, že když ovladečem teploty hnu z 20st. na 18, tak to začne naplno chladit, a když s tím hnu na druhou stranu třeba na 22st. tak to začne zase pekelně topit - naplno. Kdyby to bylo tím servem tak to nereagovalo vůbec, ne? Předloni už jsem to servo měl venku a čistil potenciometr a opravoval motůrek protože to nechodilo vůbec a pak to fachčilo normálně. Celkově se to prostě chová tak, že to dlouhou dobu hodně topí, než to začne ta klapka regulovat a to i při vypnutým AC. Jakoby nefunguje plynulá regulace přechodu topení/chlazení, Buď to naplno topí, nebo zase naplno chladí. Mohlo by to být čidlem teploty výparníku? Poraďte prosím. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 vadné servo se může projevovat několika způsoby, tohle je jeden z nich. Mě to dělalo přesně to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Tak pokud by to bylo tím servem, tak asi blbne ten potenciometr v něm. Zkusím pod to lehnout a budu sledovat jak se servo natáčí při změně nastavení teploty. Sehnal jste někdo to servo nové za lepší cenu než za 4 tisíce ve škodovce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 no jasně, že je to tím potenciometrem. Prostříkat kontaktolem a pořádně protočit. Když to dáš na VAG, tak to bude určitě ukazovat chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Táto téma tu už bola vela krát preberaná, hladaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Všechny vlákna o klimošce už jsem projel a vypadá to na ten poťák, jen se mi zdálo že mi to blbne trochu jinak než tam bylo popsáno a podezíral jsem ty čidla teploty, neboť jak jsem už psal http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st&p=413720 tak jsem to servo už předloni vyndaval a poťák čistil. Zřejmě to po čase začíná zlobit znovu. Ach jo, zase ta pakárna to vyndat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 len taky detajl, ked si ho mal vybrany a zasa si ho tam dal nastavil si ho vagom do zakladnej polohy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Otázka: Všichni tu rozbíráme a čistíme trimr u motorku klapky, ale co když je to trimr v řídící jednotce klimy (=pod ovladačem tepoty ) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 pretoze asi vasetci co to mali na VAGu im to vypisovalo chybu na otm potaku co je na klapke a nie na RJ klimy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Ale on VAG trimry v ŘJ klimy přece diagnostikovat neumí, né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 neumí - vyhodí to chybu celé jednotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 na 99% je chyba v klapke a nie v riadiacej jednotke. Po vyčistení je ale vždy dôležité nastavenie va VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Základní nastavení nevím jestli jsem nechával dělat, ale dva roky to fungovalo normálně, takže asi jo. Kdyby se neudělalo základní nastavení tak by to asi nefungovalo vůbec, ne? Je ale fakt, že ten poťák pod ovládacím knoflíkem by to klidně mohl dělat taky, není to nijak prachotěsně uzavřený a prach je pro potenciometry hrob. Ale myslím si, že kdyby se s ním několikrát zatočilo min-max tak to musí zase chodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 lenze tam nejde o prach ze by to robil on, ale o to ze tie trimre su tam proste nekvalitne a bud oxiduju alebo nieco podobne...sanca ze to bude potak na ovladani je minimalna az sa podla mna bliziaca k nule ... nie vazne na fabiach je to v 99% chyba v tom trimri na klapke...a ked neuobis nastavenie zakladne tak ono to pojde v pohode, ono si pri tom nastaveni zisti krajne polohy klapky...ak to neurobis pojde lenze ono vlastne podla tych krajnych poloh nastavuje klapku podla toho aku teplotu si zvolis, ak potom napriklad nastavis 18° tak ti to nemusi chladit na 18 ale na nejaku inu hodnotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.