Publikováno Květen 7, 200619 r Ahojte.Mám Fabiu 1,4 MPi r.v.2002.Občas sa stane pri zapnutej klíme,že začne sama od seba naplno kúriť.Ked potočím ovládaním teploty začne zase chladiť.Neviete kde by mohla byť chyba?Dá sa to zistiť diagnostikou? Ďakujem za odpovede.
Květen 7, 200619 r Autor A na koľko penez príde oprava?Dá sa to opraviť svojpomocne alebo do servisu?
Květen 7, 200619 r Teraz neviem presne, ale myslím, že práve motorček teploty je prístupný po odstránení schránky spolujazdca. Takže je to tá ľahšia verzia.
Květen 9, 200619 r Diamant: presne naopak za odkladacou schrankou je motorcek ovladania vnutornej cirkulacie.Motorcek kurenia je nad ofukom noh a je k nemu blby pristup lebo z boku je este konzola na ktoru je chytene kurenie. Ak to niekto vymienal ten motorcek nech napise svoje skusenosti
Květen 16, 200619 r Mám také jednu prosbu ohledně klimatizace a to je pomalý náběh chlazení :-( Začne chladit až za cca 5-7min a potom už chladí dobře. Nevíte jak to opravit nebo v čem je chybka? Seděl jsem v jiných Fabkách a tam to chladí ihned. Děkuji T.
Květen 26, 200619 r Jo, je to určitě ten servomotorek a stojí 3800.-Kč. Výměnu bych nechal na servisu, protože je k tomu strašnej přístup. Mě to dělalo to samý a po výměně super...
Květen 19, 200916 r Ahojte.Mám Fabiu 1,4 MPi r.v.2002.Občas sa stane pri zapnutej klíme,že začne sama od seba naplno kúriť.Ked potočím ovládaním teploty začne zase chladiť.Neviete kde by mohla byť chyba?Dá sa to zistiť diagnostikou?Ďakujem za odpovede. Tak tohle mi začalo dělat na tom samým autě a taky 2002. Zdálo by se, že to je tím servem mísící klapky, ale je divný, že když ovladečem teploty hnu z 20st. na 18, tak to začne naplno chladit, a když s tím hnu na druhou stranu třeba na 22st. tak to začne zase pekelně topit - naplno. Kdyby to bylo tím servem tak to nereagovalo vůbec, ne? Předloni už jsem to servo měl venku a čistil potenciometr a opravoval motůrek protože to nechodilo vůbec a pak to fachčilo normálně. Celkově se to prostě chová tak, že to dlouhou dobu hodně topí, než to začne ta klapka regulovat a to i při vypnutým AC. Jakoby nefunguje plynulá regulace přechodu topení/chlazení, Buď to naplno topí, nebo zase naplno chladí. Mohlo by to být čidlem teploty výparníku? Poraďte prosím. Díky
Květen 19, 200916 r vadné servo se může projevovat několika způsoby, tohle je jeden z nich. Mě to dělalo přesně to samé
Květen 19, 200916 r Tak pokud by to bylo tím servem, tak asi blbne ten potenciometr v něm. Zkusím pod to lehnout a budu sledovat jak se servo natáčí při změně nastavení teploty. Sehnal jste někdo to servo nové za lepší cenu než za 4 tisíce ve škodovce?
Květen 19, 200916 r no jasně, že je to tím potenciometrem. Prostříkat kontaktolem a pořádně protočit. Když to dáš na VAG, tak to bude určitě ukazovat chybu
Květen 19, 200916 r Všechny vlákna o klimošce už jsem projel a vypadá to na ten poťák, jen se mi zdálo že mi to blbne trochu jinak než tam bylo popsáno a podezíral jsem ty čidla teploty, neboť jak jsem už psal http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st&p=413720 tak jsem to servo už předloni vyndaval a poťák čistil. Zřejmě to po čase začíná zlobit znovu. Ach jo, zase ta pakárna to vyndat...
Květen 19, 200916 r len taky detajl, ked si ho mal vybrany a zasa si ho tam dal nastavil si ho vagom do zakladnej polohy???
Květen 19, 200916 r Otázka: Všichni tu rozbíráme a čistíme trimr u motorku klapky, ale co když je to trimr v řídící jednotce klimy (=pod ovladačem tepoty ) ?
Květen 20, 200916 r pretoze asi vasetci co to mali na VAGu im to vypisovalo chybu na otm potaku co je na klapke a nie na RJ klimy...
Květen 20, 200916 r na 99% je chyba v klapke a nie v riadiacej jednotke. Po vyčistení je ale vždy dôležité nastavenie va VAG.
Květen 21, 200916 r Základní nastavení nevím jestli jsem nechával dělat, ale dva roky to fungovalo normálně, takže asi jo. Kdyby se neudělalo základní nastavení tak by to asi nefungovalo vůbec, ne? Je ale fakt, že ten poťák pod ovládacím knoflíkem by to klidně mohl dělat taky, není to nijak prachotěsně uzavřený a prach je pro potenciometry hrob. Ale myslím si, že kdyby se s ním několikrát zatočilo min-max tak to musí zase chodit.
Květen 21, 200916 r lenze tam nejde o prach ze by to robil on, ale o to ze tie trimre su tam proste nekvalitne a bud oxiduju alebo nieco podobne...sanca ze to bude potak na ovladani je minimalna az sa podla mna bliziaca k nule ... nie vazne na fabiach je to v 99% chyba v tom trimri na klapke...a ked neuobis nastavenie zakladne tak ono to pojde v pohode, ono si pri tom nastaveni zisti krajne polohy klapky...ak to neurobis pojde lenze ono vlastne podla tych krajnych poloh nastavuje klapku podla toho aku teplotu si zvolis, ak potom napriklad nastavis 18° tak ti to nemusi chladit na 18 ale na nejaku inu hodnotu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.