Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim mam v O II 1,9 TDI zaslepny EGR ventil, jelikoz mi to rozsviti kontrolku motoru, tak jsem premyslel jak z toho vybruslit.

EGR funguje pri nizkych otackach, kdyz neni potreba vykon.

Podle ceho pozna jednotka ze EGR je nefunkcni (zaslepeny) - z Lambda sondy, nebo z vahy vzduchu??? Muj nazor je, ze z vahy vzduchu.

Takze me napadlo ze bych tu prepousteci trubku mezi vyfukem a EGR vyhodil, dal zaslepku na vyfukove potrubi a na EGR ventil udelal nejake kolinko s trubickou bud do vzduchoveho filtru, nebo dal na konec nejaky univerzalni maly filtr (treba ze sekacky, nebo neco takoveho...)

Tudis by vaha vzduchu nepoznala ze tam jde vic čerstveho vzduchu a misto spalin bych tam poustel pres EGR filtrovany cisty atmosfericky vzduch.

Jedine co nevim je, jestli kdzy se EGR ventil na seriovem spravne fungujicim motore otevre, tak jdou spaliny do sani PODTLAKEM (ze sani), nebo TLAKEM (z turba)..

Co vy nato? Bude to fungovat? Nejake navrhy, rady, tipy...

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zdravím a prosím o Vaše zkušenosti s EGR ventilem. Mám OCT 1,9 TDI 77kW,facel. 28000 km najeto a mám údajně vadný EGR ventil.Zkoušel jsem to řešit ve škodovce,poruchu to při měření nehlásilo,ale slyšel jsem,že i pokud je vadný,tak to vadu nenapíše.Jak se může projevovat vadný EGR ventil.Může se zaslepit?

Předem díky za rady a názory.

Vloženo

Údajně vadný? Když to tedy závadu nehlásilo, tak jak na to přišli? Jinak zalepit můžeš, ale bude to s největší pravděpodobností hlásit chybu...

Mám to čipnuté,tak mi to také změřil jejich technik a ten jen řekl,že se mu ventil nezdá,ale 100% to nepotvrdil. Dá se chybná hláška při ucpání vymazat?

Vloženo

EGR by se u novějších modelů měl odstranit elektronicky. Dobrý chiptuner bude vědět jak na to... nalejvač určitě ne.

Zítra by měl jeden vyhlášenej čipař dojet,tak jsem zvědav a zeptám se na to elektr. zrušení EGR.

Vloženo

EGR ventil,jeho činnost, jde diagnostikovat přes bloky hodnot,na to ,to tam je!Číst závady umí každý osel.Kde kdo má diagnostiku,ale neví ,co stím....Funkčnost EGR se měří přes váhu vzduchu.Pokud je auto starší a váha proměřuje,může to vyhazovat závadu EGR ventilu.Každopádně má auto snížený výkon,nejede,tak, jak má.Vyřešit to zaslepením není dobré řešení....Mechanik,který umí s diagnostikou stím nemá problém...

Vloženo

Údajně to šlo zaslepit a trvale vyřadit u starších modelů,u novějších to už prý udělat nelze,jelikož to vždy řídící jednotka vyhodnotí jako chybu a auto jde do nouzového režimu.Lepší ochranu proti vyřazení EGR ventilu škodovka udělala údajně záměrně,aby to lidé jednoduše nezaslepovali,ale aby si museli koupit nový za cca 4500,- + práce,alespoň takto mi to teď v servise spočítali.

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Chlapy chci se zeptat. Na přístrojovce svítí taková ta žlutá kontrolka motoru (maxidot píše emise do dílny) Na diagnostice to hlásí: Poruchá zpětného vedení výfukových plynů a v detailech je psáno : malý průtok. Řešily jste to někdo ? Je to vadný EGR ventil ? Nebo jen zanesený ? Nebo něco jiného ? Auto jede pořád stejně dobře. Kdyby to tam nesvítilo o ničem nevím.

Jinak je to OII TDI 77kW r.v. 2006 najeto 140.000

Díky moc

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

U mě to byl vadný ventil EGR, zkoušeli to vyčistit v servisu a po cca 200km zase. Vyměnil se EGR a vpohodě.

Ja mam stejny problem.EGR vyčistěn a stale vyskakuje chyba.A to mam jestě EGR ovladany podtlakem.Tak nevim co stim.

Vloženo

pani ako mozno trepnem blbost, ale O2 to nema uz tak riesene, ze ma nadrzku na aditivum ci co je to (adblue) a zmiesava sa to s tymi vyfuk plynmi? a preto ze je prazdna to vyskakuje...

Vloženo

mam za to, že u škodárny není žádná nádobka s adbluečkem...tam k regeneraci DPF dochází za pomoci zvýšení teploty a to prostřednictvím dovstřiků paliva před filtr ...tzn. bez jakýchkoliv aditiv :palec2:

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

tohle se řeší SW zásahem v ECU...umím vyřešit,spíš co tě vedlo k tomu tě to zaslepit?jináč hodnotu průtoku přes EGR ECU oprvadu zjišťuje pomocí váhy vzduchu :palec2:

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Zdarec,prosím chci se zeptat jestli tu není nějaký mechanik ,potřebuju vysvětlit jak funguje sání u octavie 2 r.v 2008 1.9 TDI 77kw .Chci vyčistit potrubí egrr ventil a turbo je tam dost černiska :-) mám na to přímo spray ale přemšlím kam ho střiknout protože hadice od filtru jde kamsi do neznáma a druhá na levo leze někde zespodu a vede k egr ventilu přemýšlím že zkusím trochu fouknout od filtru a pak to zhodím před EGR a fouknu tam ..myslíte že je to správně půjde motor když to rozpojím před egr za chodu ???nebo je to ještě nějak zkloubené s turbem??? nejlepší by bylo prohnat to všude ,...za případné rady budu rád:-) jinak tem čistič je tento http://www.vasoil.cz/cz/detail/wynns-cistic-vzduchoveho-sani-naftovych-motoru-diesel-egr-3-200-ml/cisteni-sani-motoru/

Vloženo

Nestačím zírat. Návod na čištění u toho super spreje je teda úžasný. Nejlepší je:

5. Při každém nárůstu počkejte dokud se neobnoví původní otáčky.
To jako když do válce spadne briketa a začne tam nekontrolovatelně hořet. :smich:

Mrkni co je v sání za bordel, tohle bych opravdu nedělal za běhu motoru.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...