Malta Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 vibrace a klepání nevím, ale ten EGR bude asi KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Květen 2022 Sdílet Vloženo 26. Květen 2022 před 16 hodinami, LukyM napsal: Petr L. - Lze nějak ověřit správnou funkčnost spínače? V dílenské příručce jsem našel akorát jak ho vyměnit. Případně pasoval by spínač z Fabie 1.4MPi 55kW 2000? Buď proměřit multimetrem, nebo přes diagnostiku v bloku 066 (pro motor AZQ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Květen 2022 Sdílet Vloženo 26. Květen 2022 před 23 hodinami, LukyM napsal: ... Podle bloku hodnot 15 je ale detekováno klepání na 1. a 3. válci. To se změní když mezi sebou cívky proházím. Ale na některém válci jedna funguje a pak ta stejná nefunguje zase na jiném. (resp. detekuje to klepání jinde nebo vůbec) Všechny jsou nové, BOSH. ... díval jsem se do dílenské příručky a v bloku 15 není detekováno klepání, nýbrž vynechání zapalování (viz přiložený výcuc z DP) a jelikož píšeš, cívky svíce nové, zaměřil bych se na vstřikovače. vynechávání zapalování.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukyM Vloženo 27. Květen 2022 Sdílet Vloženo 27. Květen 2022 Petr L. - Mám BME, proměřím to o víkendu. Malta - Na vstřikovačích jsem měřil odpor, všechny jsou v normě. Můžou být zanesené? Ještě budem o víkendu měřit signál k cívkám, kamarád propůjčí osciloskop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukyM Vloženo 28. Květen 2022 Sdílet Vloženo 28. Květen 2022 Po kontrole všech drátů (kontinuity a odporu) a změření signálů z řídící jednotky nezjištěna žádná závada. Po kontrole vstřikovačů, očištění a opětovnému osazení hází chyby zapalování jen na 1. válci. Další postup bude výměna palivového filtru a chemické čištění vstřikovačů. Současně s tím vyčištění klapky. Spojkový spínač je v pořádku. Jen bych měl dotaz ohledně teploty vody v motoru, když diagnostika hlásí 60°C tak přístrojová deska ukazuje 90°C. Nevím jestli je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 28. Květen 2022 Sdílet Vloženo 28. Květen 2022 S tou vodou je to v poriadku. Je to schválne tak, aby ručička teplomeru nelietala hore dolu každých pár stupňov. Špecialita VW koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 29. Květen 2022 Sdílet Vloženo 29. Květen 2022 (editace) Keby len koncernu uz to tak ma kde kto. U renaultu ide si zvolit od kolko do kolko st ma ukazovat pelnych 90st. Ale bo vypnut aby ukazovalo linearne, len potom rucka nestoji na 90st lebo prevadzkova je nejakych 83st. Tie tlaky merali aj za tepla aj za studena? Neveril by som tomu. Ten rozvod si skontroloval casovanie? Editováno: 29. Květen 2022, autor: atlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukyM Vloženo 17. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2023 Trochu opožděně, nemohl jsem se dostat k účtu. Problém přetrvává - P0303 sporadická, objeví se buď ráno za studena nebo při velké/dlouhé zátěži. Provedené úkony: Opět kontrola cívek. Odpory v pořádku. Výměna palivového čerpadla a filtru. Vyčištění vstřikovačů, následná kontrola rozstřiku. (Všechny stejné.) Několikrát vyjetá nádrž s VIFem. Kontrola svíček, jsou čisté. Já už s tím nejezdím tak mě to tak netrápí, ale jde na technickou, doufám že se jim nerozsvítí MIL... Dostal jsem tip na přehrání řídící jednotky, možná nechám udělat později. atlan - Tlaky měřeny za tepla. Plánuji měřit za studena, ale auto jezdí denně. Rozvody bych vyloučil, když se zrovna nerozhodne stávkovat tak jede opravdu pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2023 a to vynechávní zapalování si za jízdy dělal (viz návod výše)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukyM Vloženo 17. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2023 Za jízdy ne, zkusím někdy znovu. Pokud si dobře vzpomínám tak na volnoběh i po prošlápnutí to přičítalo chyby na všechny válce, 3. válec dosáhnul 100 (myslím že to je ta hraniční hodnota) jako první. Cívky nové, svíčky nové, motor zahřátý. Po přeházení cívek do jakékoliv jiné konfigurace to bylo ještě horší (rychlejší přičítání chyb ale pořád 3. válec jako první). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2023 přece jen bych šel do výměny vstřiků, nebo vypůjčit na zkoušku edit: popř. prohodit vstřikovač s jiným válcem, zda se na něm pak objeví to rychlé přičítání vynechávání jak když byl vstřik na 3.válci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukyM Vloženo 17. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2023 Měl jsem tam lištu z jiné fabky, žádná změna. Ale to bylo před rokem. Nechce se mi věřit že po 170000 budou v háji vstřiky. :/ Nedalo mi to a zajel jsem do Liberce za kamarádem na diagnostiku, fabku jsem řádně naložil a cestou jí dal co pro to. Do táhlého kopce 120 na tachometru a nic, jela normálně, kontrolka se nerozblikala. (Obvykle v takové situaci ano, proto jsem měnil čerpadlo a filtr, kdyby nebyl dostatečný tlak paliva.) K měření vynechávání zapalování - za jízdy nabíhal pouze válec 1 a 3. Kolem počtu 10 chyb se počítadlo resetovalo, válec 3 byl většinou napřed, ale zdá se to spíš jako náhoda. Kontrolka se nerozblikala, přes 10 chyb to určitě nešlo. Proházení cívek beze změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2023 na roomsterovi mi odešel jeden vstřikovač v 211t km, ale je fakt že u mě nebyly BA vstřikovače tolik v činnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 19. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2023 Předpokládám, že tam jsou správné svíčky, tak když už se měnilo a přehazovalo kde co bez výsledku, kouknul bych se ještě na snímače otáček a místa na klice a vačce které snímají, jestli tam není něco podezdřelého - přece jen to je to hlavní co řídí dobu vstřikování a zapalování a vyhodnocuje výpadky zapálení směsi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2023 dobrý podnět, a mimochodem, jak jsou na tom rozvody? Měněny někdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.