Květen 30, 200916 r Mě vždycky lupne někde u volantu, když s ním v křižovatce více otočím, taky to nemohu najít :-(
Květen 30, 200916 r U MR08 jsem ted zjistil jednu takovou mensi zavadicku, ktera je pry u vsech MR08. Strasne mi neco cinkalo v palubovce, obzvlaste na nerovnostech a popr. treba na D1 Velice jednoduche jak to vyvolat byla jizda po kostkach, tak jsem s tim zajel do servisu, kde si s tim borec lamal hlavu, protoze kdyz sedl on do auta tak to prestalo delat, ale jakmile jsem tam sedel ja tak to delalo. Posleze jsme zjistili ze on si upravuje volant do nizsi pozice a jelikoz ja jsem velky a musim mit volant vytazeny v maximalni pozici a on si to daval asi tak do pulky, tak se zjistilo, ze ve volantovem sloupku jsou nejake plisky, ktere se pri vytazeni volantu do maxima dotykaji, jiny MR-ka to nedelaji, vzali jsme tam jednu MR08 a ta to delal take, nahrali jsme zvuk a poslali do Mlade Boleslavy, kde se tomu divili jak z jara, takze ted mam prislibenou vymenu volantoveho sloupku pri rocni prohlidce a asi s tim panove v Bolce budou neco delat. Tezko rici, ale pokud ti takhle neco lupe ve volantu, zkus hybnout s nastavenim.
Září 3, 200916 r Ahoj, já mám OII z doby těsně před faceliftem a začal mi vrzat plast pod budíky. Přesněji se třel o ty budíky. Tak jsem vzal nějaké mazadlo, tuším WD-40 a za pomoci tenoučké slámky (je u spreje přibalená) jsem to nastříkal po celé délce tohoto spoje. Ani nebylo třeba cokoliv rozdělávat, jen rukou zatlačit shora na ten plast, aby mezi ním a budíky vznikla mezera pro lepší aplikaci mazadla. Od té doby je klid, včetně jízdy po kostkách. Áááách, to je pohoda
Září 12, 200916 r podarilo sa mi odstranit dva druhy problemu : 1. lupance pod volantom (niekto to tu popisoval). Obcas to lupne pri zatoceni s volantom. Su to zadne silenbloky prednej napravy, treba ich vymenit, nasledne dat urobit geometriu 2. praskanie mriezky ofuku predneho skla. Dal som dole celu pristrojovku pri vytlmovani interieru, a vnutro palubovky a tu mriezku (teda tie cvoky ktore sa spajaju s palubnou doskou) som vystriekal antivibracnym sprayom. Mriezka pri zmenach teplot neskrka.
Říjen 10, 200915 r ...1. lupance pod volantom (niekto to tu popisoval). Obcas to lupne pri zatoceni s volantom. Su to zadne silenbloky prednej napravy, treba ich vymenit, nasledne dat urobit geometriu... kolik si mel najeto na tech silenblocich?
Listopad 5, 200915 r Ahoj,já měl stejný problém ohledně vrzání palubky Vyřešil jsem to tak,že jsem podél celé palubky a čelního skla štříknul pomocí trubičkového aplikátoru WD 4O. A je klídek Ja som to spravil presne podľa tvojho návodu. A je ticho!!!!! Díííííík za nápad. Akurát mne osobne stačilo streknúť len medzi stĺpiky a palubovku. V živote mi ma nenapadlo že to vydáva také zvuky, mne to znelo skôr ako keby nejaký zle uchytený kábel alebo konektor. Ešte raz ďakujem!!!!!!! Upraveno Listopad 5, 200915 r od Bodka
Listopad 27, 200915 r Mám OII FL a ofukovací mřížka pod čelním sklem taky lupe, když je interiér studený a začnu topit. Ale co mi dělá víc starosti, tak mě při jízdě nějak hluší dveře u řidiče. Jak kdyby jima procházel proudící vzuch, trochu to tam taky lupe a něco tak jakoby občas klapalo o plech. Setkal se někdo s něčím podobným?
Prosinec 13, 200915 r 1. Ja mam tiez pocit, ze mi drnci palubna doska, hlavne ked je chladnejsie a kurim...Nejaky napad ako na to? Neviem, ci mi pomoze WD-40, ked to pocujem hlavne ako keby spoza autoradia... 2. Mam pocit, ze mi aj velmi drnci schranka na okuliare (pod celnym sklom) - da sa to nejako utesnit? Mam najazdenych len 8500 km a 17" disky na seriovom podvozku...
Prosinec 30, 200915 r vramci tlmenia a odhrkotania som urobil malu pravu pristrojovky, a zjavne to pomaha. Rano, aj ked je zima nic nehrkoce, nelupe, neskrka. - Vystriekanie antivibracnym sprajom (vid fotky palubky , sprej je sivy) - na dotykove plochy medzi palubku a nosnik som nalepil tlmiaci material - pri skladani na miesta kde skrkali plasty som na dotykove plochy nalepil latkovu izolacnu pasku Vysledok.... ani tuk ...
Prosinec 30, 200915 r tak to je jasne, ze to pomoze Ja som skor potreboval nejaku metodu bez kompletneho rozobratia a tlmenia - je to este v zaruke...
Prosinec 30, 200915 r vramci tlmenia a odhrkotania som urobil malu pravu pristrojovky, a zjavne to pomaha. Rano, aj ked je zima nic nehrkoce, nelupe, neskrka. - Vystriekanie antivibracnym sprajom (vid fotky palubky , sprej je sivy) - na dotykove plochy medzi palubku a nosnik som nalepil tlmiaci material - pri skladani na miesta kde skrkali plasty som na dotykove plochy nalepil latkovu izolacnu pasku Vysledok.... ani tuk ... ....jak dlouho Ti to trvalo-myslím vyndat palubku a zase dát zpátky?
Prosinec 30, 200915 r no, kedze palubku som uz mal raz rozobratu, poznal som uskalia odmontovania volantu + paciek, tak som to stihol za jedno popoludnie (zacal som o 18tej a o 2 rano som uz skusal). Najhorsie je vytiahnutie palbky z auta, ked je clovek sam....
Prosinec 30, 200915 r restecpa Len si ma uistil v tom, ze s tymto nemozem ist do servisu...tam by sa na to slusne povedane vykaslali. Prinajlepsom by to skoncilo len so skrabancami po celej palubke
Prosinec 31, 200915 r ano, ano, je strasny problem vybrat palubku bez toho, aby sa doskrkali plasty (aspon tie na tunely smerom k laktovke). Preto je super, ak to vyberaju dvaja, lebo palubka sama o sebe je dost tazka. Plus v servise nepodlepuju textilnou lepiacou paskou spoje, kde je pravdebodobnost skrkania plastu . To som videl na jednej drahej japonskej znacke, a je to celkom ucinne. Musim ale povedat, ze to stalo za to, a ozaj je v interieri klud. Mrzi ma, ze az po 100t km Upraveno Prosinec 31, 200915 r od wagoo
Leden 20, 201114 r Tak mi zaclo take vrzat v palubce někde u ridice jako bych mel v palubce mysi :-( Nejvic kdyz jedu po koskach... A kdyz je auto studene... Vsichni ste to tady zatim popisovali u zahrateho a ja to mam presne naopak setkal se s tim nekdo?
Únor 9, 201114 r vramci tlmenia a odhrkotania som urobil malu pravu pristrojovky, a zjavne to pomaha. Rano, aj ked je zima nic nehrkoce, nelupe, neskrka. - Vystriekanie antivibracnym sprajom (vid fotky palubky , sprej je sivy) - na dotykove plochy medzi palubku a nosnik som nalepil tlmiaci material - pri skladani na miesta kde skrkali plasty som na dotykove plochy nalepil latkovu izolacnu pasku Vysledok.... ani tuk ... no ty vole pekne si to rozobral...keby som to ja rozoberal tak to uz nezlozim. a keby som to zlozil tak urcite by mi tam daco nefungovalo...
Únor 9, 201114 r Já měl na supovi rezonance v palubce také, někde ve vzduchotechnice a pak vrzání na nerovnostech za studena, když bylo v interiéru teplo, tak to bylo OK. Dělaly to držáky palubky u čelního skla, stačilo zatlačit ze shora na palubku a bylo po vrzání. Vyřešilo by se to kompletním vyndáním palubky a výměnou těch držáků, ale po pravdě, všude mě od toho zrazovali, že se to prej už nikdy nedá tak nazpátek jak ve fabrice a může začít vrzat zas něco jiného. Tak jsem si na to musel zvyknout. Vrzat začnou všechny auta dřív či později, stačí se podívat na ty silnice, po kterých skáčeme. Pak také náchylnější jsou diesly, kvůli vyšším vibracím motoru, přenášející se do interiéru.
Březen 14, 201114 r Nemá někdo postup, jak vyndat tu mřížku na ofuk co je v přístrojovce pod čelním sklem? Zkoušel jsem to nadzvednout na několika místech nožem, ale nechce to povolit a bojim se, abych něco nezničil.
Březen 16, 201114 r Taky mě lupe v pravým rohu pod sklem a zkusím to tím wédéčkem a taky zní rezonace od jinud a furt jsem hledal odkud a našel jak je schránka na brýle u zrcátka tak ta pěkně drnčí na nerovnostech když je zavřená tak jsem ji při vrzání zkusil otevřít a přestalo to,ale zase se s otevřenou moc nedá jezdit jelikož to zakrývá zrcátko
Březen 25, 201114 r chlapci trochu sa stracam...rezonovat zvykne mriezka ktora je na palubke tam ako je v strede daky snimac alebo je este nejaka mriezka pred medzi palubovkou a oknom?
Březen 30, 201114 r Kluci,nevytlumil by me nekdo tu pristrojovou desku v okoli Prahy?me to vrze jako svina,jak me skubalo auto pri akceleraci tak toto jsou nasledky,samozdrejme bych to zaplatim.diky za odpoved
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.