Přejít na obsah

Vrzani palubky


koudy

Doporučené příspěvky

U MR08 jsem ted zjistil jednu takovou mensi zavadicku, ktera je pry u vsech MR08. Strasne mi neco cinkalo v palubovce, obzvlaste na nerovnostech a popr. treba na D1 :prc:

Velice jednoduche jak to vyvolat byla jizda po kostkach, tak jsem s tim zajel do servisu, kde si s tim borec lamal hlavu, protoze kdyz sedl on do auta tak to prestalo delat, ale jakmile jsem tam sedel ja tak to delalo. Posleze jsme zjistili ze on si upravuje volant do nizsi pozice a jelikoz ja jsem velky a musim mit volant vytazeny v maximalni pozici a on si to daval asi tak do pulky, tak se zjistilo, ze ve volantovem sloupku jsou nejake plisky, ktere se pri vytazeni volantu do maxima dotykaji, jiny MR-ka to nedelaji, vzali jsme tam jednu MR08 a ta to delal take, nahrali jsme zvuk a poslali do Mlade Boleslavy, kde se tomu divili jak z jara, takze ted mam prislibenou vymenu volantoveho sloupku pri rocni prohlidce a asi s tim panove v Bolce budou neco delat. Tezko rici, ale pokud ti takhle neco lupe ve volantu, zkus hybnout s nastavenim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, já mám OII z doby těsně před faceliftem a začal mi vrzat plast pod budíky. Přesněji se třel o ty budíky. Tak jsem vzal nějaké mazadlo, tuším WD-40 a za pomoci tenoučké slámky (je u spreje přibalená) jsem to nastříkal po celé délce tohoto spoje. Ani nebylo třeba cokoliv rozdělávat, jen rukou zatlačit shora na ten plast, aby mezi ním a budíky vznikla mezera pro lepší aplikaci mazadla. Od té doby je klid, včetně jízdy po kostkách. Áááách, to je pohoda :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

podarilo sa mi odstranit dva druhy problemu :

1. lupance pod volantom (niekto to tu popisoval). Obcas to lupne pri zatoceni s volantom. Su to zadne silenbloky prednej napravy, treba ich vymenit, nasledne dat urobit geometriu

2. praskanie mriezky ofuku predneho skla. Dal som dole celu pristrojovku pri vytlmovani interieru, a vnutro palubovky a tu mriezku (teda tie cvoky ktore sa spajaju s palubnou doskou) som vystriekal antivibracnym sprayom. Mriezka pri zmenach teplot neskrka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Ahoj,já měl stejný problém ohledně vrzání palubky :aggressive: Vyřešil jsem to tak,že jsem podél celé palubky a čelního skla štříknul pomocí trubičkového aplikátoru WD 4O. A je klídek :kol-47:

Ja som to spravil presne podľa tvojho návodu. A je ticho!!!!! :doh Díííííík za nápad. Akurát mne osobne stačilo streknúť len medzi stĺpiky a palubovku. V živote mi ma nenapadlo že to vydáva také zvuky, mne to znelo skôr ako keby nejaký zle uchytený kábel alebo konektor.

Ešte raz ďakujem!!!!!!!

Editováno: , autor: Bodka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám OII FL a ofukovací mřížka pod čelním sklem taky lupe, když je interiér studený a začnu topit.

Ale co mi dělá víc starosti, tak mě při jízdě nějak hluší dveře u řidiče. Jak kdyby jima procházel proudící vzuch, trochu to tam taky lupe a něco tak jakoby občas klapalo o plech. Setkal se někdo s něčím podobným?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

1. Ja mam tiez pocit, ze mi drnci palubna doska, hlavne ked je chladnejsie a kurim...Nejaky napad ako na to? Neviem, ci mi pomoze WD-40, ked to pocujem hlavne ako keby spoza autoradia...

2. Mam pocit, ze mi aj velmi drnci schranka na okuliare (pod celnym sklom) - da sa to nejako utesnit?

Mam najazdenych len 8500 km a 17" disky na seriovom podvozku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

vramci tlmenia a odhrkotania som urobil malu pravu pristrojovky, a zjavne to pomaha. Rano, aj ked je zima nic nehrkoce, nelupe, neskrka.

- Vystriekanie antivibracnym sprajom (vid fotky palubky , sprej je sivy)

- na dotykove plochy medzi palubku a nosnik som nalepil tlmiaci material

- pri skladani na miesta kde skrkali plasty som na dotykove plochy nalepil latkovu izolacnu pasku

Vysledok.... ani tuk ...

post-10527-1262161180_thumb.jpg

post-10527-1262161186_thumb.jpg

post-10527-1262161192_thumb.jpg

post-10527-1262161203_thumb.jpg

post-10527-1262161209_thumb.jpg

post-10527-1262161242_thumb.jpg

post-10527-1262161251_thumb.jpg

post-10527-1262161256_thumb.jpg

post-10527-1262161262_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vramci tlmenia a odhrkotania som urobil malu pravu pristrojovky, a zjavne to pomaha. Rano, aj ked je zima nic nehrkoce, nelupe, neskrka.

- Vystriekanie antivibracnym sprajom (vid fotky palubky , sprej je sivy)

- na dotykove plochy medzi palubku a nosnik som nalepil tlmiaci material

- pri skladani na miesta kde skrkali plasty som na dotykove plochy nalepil latkovu izolacnu pasku

Vysledok.... ani tuk ...

....jak dlouho Ti to trvalo-myslím vyndat palubku a zase dát zpátky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, ano, je strasny problem vybrat palubku bez toho, aby sa doskrkali plasty (aspon tie na tunely smerom k laktovke). Preto je super, ak to vyberaju dvaja, lebo palubka sama o sebe je dost tazka.

Plus v servise nepodlepuju textilnou lepiacou paskou spoje, kde je pravdebodobnost skrkania plastu :feve: . To som videl na jednej drahej japonskej znacke, a je to celkom ucinne.

Musim ale povedat, ze to stalo za to, a ozaj je v interieri klud. Mrzi ma, ze az po 100t km :(

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...

vramci tlmenia a odhrkotania som urobil malu pravu pristrojovky, a zjavne to pomaha. Rano, aj ked je zima nic nehrkoce, nelupe, neskrka.

- Vystriekanie antivibracnym sprajom (vid fotky palubky , sprej je sivy)

- na dotykove plochy medzi palubku a nosnik som nalepil tlmiaci material

- pri skladani na miesta kde skrkali plasty som na dotykove plochy nalepil latkovu izolacnu pasku

Vysledok.... ani tuk ...

no ty vole pekne si to rozobral...keby som to ja rozoberal tak to uz nezlozim. a keby som to zlozil tak urcite by mi tam daco nefungovalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl na supovi rezonance v palubce také, někde ve vzduchotechnice a pak vrzání na nerovnostech za studena, když bylo v interiéru teplo, tak to bylo OK. Dělaly to držáky palubky u čelního skla, stačilo zatlačit ze shora na palubku a bylo po vrzání. Vyřešilo by se to kompletním vyndáním palubky a výměnou těch držáků, ale po pravdě, všude mě od toho zrazovali, že se to prej už nikdy nedá tak nazpátek jak ve fabrice a může začít vrzat zas něco jiného. Tak jsem si na to musel zvyknout. Vrzat začnou všechny auta dřív či později, stačí se podívat na ty silnice, po kterých skáčeme. Pak také náchylnější jsou diesly, kvůli vyšším vibracím motoru, přenášející se do interiéru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky mě lupe v pravým rohu pod sklem a zkusím to tím wédéčkem a taky zní rezonace od jinud a furt jsem hledal odkud a našel jak je schránka na brýle u zrcátka tak ta pěkně drnčí na nerovnostech když je zavřená tak jsem ji při vrzání zkusil otevřít a přestalo to,ale zase se s otevřenou moc nedá jezdit jelikož to zakrývá zrcátko :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...