Přejít na obsah

Fabia 1.4 TDi - předělání z 51KW na 59KW


Doporučené příspěvky

Napadlo mě jestli by byl velký problém předělat fabii 1.4 TDi,51kw na 59 kw. Co by takové předělání obnášelo?Bylo by to jen o řídící jednotce ze silnější verze a výměněně za silnější spojku(přítlačák)? :help:

Díval jsem že použitá 59kw jednotka není nijak hrozivě drahá a spojku bych taky časem měnil,takže by to nemuselo být nikterak nákladné a snad i nějaký výkon navíc by šel poznat.

post-39412-1268489723,1688_thumb.jpg Fabia 1.4 TDi 51kw/70 k při 4000 ot./min, 155/2200 Nm/min. zrychlení 15,8 u combi

Fabia 1.4 TDi 59kw/80 k při 4000 ot./min, 195/2200 Nm/min. zrychlení 14,0 u combi

Editováno: , autor: George77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také by to šlo ,ale u mě by to byl možná časem druhý level,a pak z 59kw to jde výš kol1.Zatím spíše jen to originální přečipování :)

díval jsem se i tady http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky&kategorie=Škoda

Vznětové motory

Motor................Výkon (kW/hp) Točivý moment (Nm/rpm) Bit Power (kW/hp/Nm)

1400 TDI PD......51/70...............155/1600........................65/88/201

1400 TDI PD......59/80...............195/2200........................77/105/253

Editováno: , autor: George77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám.

starburst:Co jsem našel v jejich ceníku,tak by se měla cena chipu pohybovat takhle.

Modifikace ř.j. - včetně všech přeplňovaných do 2400ccm..........9990,-kč

Měření výkonu na válcové brzdě DynoStar................................1260,-kč

Pozor ceny mají uvedeny bez 20% DPH

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám.

myslím, že u DP by jsi zklamaný nebyl. udělají ti to na míru a cena je 9,5t včetně brzdy před a po úpravě. každopádně je to tvoje volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám.

starburst:Co jsem našel v jejich ceníku,tak by se měla cena chipu pohybovat takhle.

Modifikace ř.j. - včetně všech přeplňovaných do 2400ccm..........9990,-kč

Měření výkonu na válcové brzdě DynoStar................................1260,-kč

Pozor ceny mají uvedeny bez 20% DPH

absolutne to neries polomotor je ten isty akurat je rozsiel vo vstrekoch a RJ

daj chip a budes spokojny ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Rozdiel v tryskách nieje žiadny nakolko tryska pre 19 PD 74KW,77KW, a 14 PD 51KW a 59KW su podla katalogu nahradnych dielov kompaktibilne.

Rozdiel je v turbe 14tdi 51KW a 55KW má zhodne,ale 59 KW je už ine.

Dalej je rozdiel v spojke 14 TDI 51 KW má inu ako 55KW a59KW.

RJ má odlišny softver.

Mám znameho ktory do 14 TDI 51KW dá najnovši soft a elektronicky odblokuje ERG,potom je tam už spomenunych 77KW,no nastáva problem v pripade že je už slabšia spojka ktorá nedokáže preniest krutiaci moment.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Myslím že jakákoliv předělávka mechaniky motoru je hodně špatná investice. Pokud jde o mne a asi 11 známých, byl jsem na Kladně, chvíli to tam trvá protože předělávají SW tak že si stahnou obsah RJ a ten teprve upravují, což podpořilo moji důvěru že to není nějaký univerzal SW který někdo nahraje někde na parkovišti. Nyní mají i vlastní brzdu, kde jde v případě zájmu a příplatku ověřit provedenou úpravu. Možno se přesvědčit o jejich nabídce na ,, http://www.chiptuning.cz/ ,, u mne a známých velká spokujenost jak s výkonem tak se spotřebou. Motor 1,4 PD 51Kw dělají až na 70Kw, což myslím je postačující vzhledem ke spojce a ostatním komponentům. Hodně zdaru při úpravách.

post-36649-0-49424100-1298813130_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Neviem ake bezia ceny, no napr.:

Motor BNM najazdene cca 38 000 km, kompletne nastrojeny (altik, kompresor klimy, spojka, zotrvacnik, turbo, egr) cca 800 eur.

Motor bez prislusenstva, teda bez kompresora, altiku, spojky, zotrvacnika cca 500 eur.

Ked clovek pozrie, ze co su ludia schopni pytat za vstrekovac.... Myslim, ze to je super cena.

Editováno: , autor: mastik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nečetl jsem všechny komentáře, ale není lepší si koupit 59kw a pak nachipovat? 59tka má už pár dílů odlišných od 51ky, což určitě víš, jsou tam poloosy s větším průměrem, takové co jsou na 2.0 z octavie kvuli krouťáku, masivnější vnitřní klouby, turbo s naklápěním lopatek a další... Jako určitě by to šlo předělat, ale....  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj dvojkova fabka s dpf uz mela vnt
ale jel sem audinou a2 ta mela v zakladu uz 66kw a vnt a tahla krasne od spoda co se nam ani nezda
jenze 59kw musi splnovat euro4 a ta 66kw by ho nesplnila ani s dpf proto se prestala vyrabet
az mi klekne turbo tak tam to vnt z audiny dam me nejaky emise netizi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...