Publikováno Březen 13, 201015 r Ahoj, v poslední době (Octa slavila nedávno třetí narozky ), při zapnutí klíčku zap. na I. , standatdně tiše zavrní podávací čerpadlo ale přitom je zřetelně slyšet (teda jen doma v garáži, když je všude ticho) jak v motoru zakřupou bublinky v naftě. Dělá to jen při prvním spuštění, pokud zapalko vypnu a znovu zapnu, už je to čistý. Faktem je , že už to dělá nějakou dobu a zatím jsem tomu nevěnoval pozornost. Motor jede stejně, spotřeba 4,8-5.7 (dle nálady) Když si ale přestavím ty tlaky na tryskách a jejich složitost, že stihnou několikrát prsknout běhěm jednoho prac. cyklu, tak bych cejtil, že ten vzduch tam nemá co dělat. Nemužou se při tomto dlouhotrvajícím stavu trysky nějak poškodit ? Pokud je tam bublinka jen po delším stání a prakticky hned se vytlačí, možná ne. Co když to ale přisává vzduch někde permanentně. Dá se na to nějak přijít? Děkuju za odpovědi, Jameson
Březen 14, 201015 r no pokud tam ty bublinky v hadičkách vidíš když otevřeš kapotu, tak si to nech určitě opravit, někde bude netěsnost. Já jsem kvůli tomu jednou zůstal stát v noci na dálnici, chcíplo to za jízdy a už jsem nenastartoval . V servisu zjistili, že tam byly bubliny, vyměnili hadičky, palivový filtr a od té doby mám klid...
Březen 14, 201015 r u PDcka je neuvidi protoze tam neni pruhledna hadice,a ty zvuky sou naprosto normalni s bublinama do motoru to nema nic spolecnyho
Březen 17, 201015 r hmmm, tiez mam bublinky v palivovej hadicke, ale doteraz som to neriesil, lebo v servise povedali, ze to je bezne...asi zmenim servis ako pridem na pripadne netesnosti?
Březen 19, 201015 r Autor u PDcka je neuvidi protoze tam neni pruhledna hadice,a ty zvuky sou naprosto normalni s bublinama do motoru to nema nic spolecnyho Díky za odpověď, trochu nechápu jak to myslíš, že to nemá nic společnýho. Když podávací čerpadlo tlačí naftu s bublinkama, tak tam ten vzduch asi je. Jen nevím, jak se dostanou pryč, když ne do motoru. To myslíš, že jdou přepadem spátky do nádrže a do motoru jde nafta už bez bublin? Kde a jak by se oddělily? Faktem je, že podle zvuku toho vzduchu je tam minimum a nejspíš to nic neudělá. Jen mě zajímalo, jestli by se díky vzduchu v naftě vstřiky nemohly připalovat, nebo nějak poškodit. Jameson
Březen 20, 201015 r to co tady resite je uplne zbytecne kdyz to startuje v poradku tak tam ten vzduch nicemu nevadi jinak pokud chcete vedet jak se to odvzdusni: je to stejny jak kdyz menis palivovej filtr, nekdo ho zaliva palivem a nekdo ne, je to uplne zbytecny to zalit, palivo se natlaci podavacim cerpadlem z nadrze do palivoveho obvodu hned po zepnuti klicku v zapalovani do prvni polohy, cili vzduch se pak vytlaci naspet do nadrze, pokud jsou tam maly netesnosti a nekde se dostava vzduch do hadic tak treba skontrolovat spoje jestli to nekde netece pripadne jestli gumove hadice nejsou ztyrane, jinak podavaci cerpadlo co je v nadrzi si s tim malym objemem vzduchu rychle poradi, takze pokud to startuje jak ma tak bych to neresil....
Říjen 23, 201113 r Mám stejný problém čerpadlo je slyšet (něco jako bublání)při zapnutí klíčku, ale jenom když je v nádrži méně jak polovina. Auto mám dva roky staré dělá to pořád najel jsem už 20tis vše jinak bez problémů.
Říjen 23, 201113 r Není to jen zvuk jak nafta teče zpátky přepadem do nádrže? Nevím, jen spekuluji. Mám rotačku a tam čerpadlo jako u PD není.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.