Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Prave jsem volal do skodovky a obe verze su repas, rozdil je pouze v:

 

045 121 011 H = pumpa pri ktere netreba vracet puvodni starou vodni pumpu (nizsi cena)

045 121 011 HX = stejna vodni pumpa jako 045 121 011 H akorat je treba vratit starou vodni pumpu, protoze je cena nizsi o stary dil (vyssi cena)

Editováno: , autor: marrrek
Vloženo

kam si volal ?  045121011H je nová pumpa , HX je repas z odovzdaním starého dielu , existuje teoreticky ešte jeden interný variant ale ten ťa zaujímať pri pumpe nemusí .... 

 

Funguje milion X púmp , alternátorov , štartérov , motorov a iných vecí a všetky jazdia , potichu sa hovorí že X diel je lepší ako nový pretože je použitý overený základ ktorý proste dlhodobo fungoval a bol odskúšaný ...  Je to plne kvalitná náhrada zo všetkými zárukami a na X diely neexistuje viac reklamácií ako na nové diely ... Nájdi si niekde video  X Parts KASSEL Germany , ktorá funguje od 50 rokov a vyrobila miliony takýchto ND : 

 

 

Tá pumpa má plastové lopatky , nikdy s tým nebol problém , a vôbec nie ak sa to mení s rozvodom v stanovenom intervale 120/150tkm ...   ak máš ešte dotazy pýtaj sa , ale za nič by som nedal ruku do ohňa viac ako za Xovú Pdčkovú pumpu ...

Vloženo (editace)

Mne prodejce rikal, ze tato vodni puma se uz dlouho, dlouho, dlouho nevyrabi - ze vsechny su repas H + HX, rozdil je jen ve vraceni stareho dilu HX i presto ze H verze by mela byt zcela novy nepouzity dil, je to take repas!

 

Tomu ja nerozumim a kdyz se snazim porozumet, tak proc se potom vyrabeji nove auta? Dovezes 16 letou prohnilou 66kW Octavii s 1000000km, po smrti prevodovkou, na dranc podvozkem - v skodovce udelaji komplet repas a za 900000Kc je auto na dalsich 16 let a to nemluvim o tom ze usetri miliony Kc za vyvoj novejsich technologii.

 

Nekde jsem cetl, ze ty plastove se rady lamou (lamou se i kovove, ale ne za tak casto) Original z prvovyroby vodni pumpa ma lopatky jake? (mam 120000tis km a pumpa jeste menena nebyla)

Editováno: , autor: marrrek
Vloženo

Prave jsem volal do skodovky a obe verze su repas, rozdil je pouze v:

 

045 121 011 H = pumpa pri ktere netreba vracet puvodni starou vodni pumpu (nizsi cena)

045 121 011 HX = stejna vodni pumpa jako 045 121 011 H akorat je treba vratit starou vodni pumpu, protoze je cena nizsi o stary dil (vyssi cena)

Tak tam by mě už nikdy nikdo neviděl!

Vloženo (editace)

Kdybych mel stoprocentni jistotu ze ta vodni H pumpa je NErepas a totez co mam v motoru od vyroby, tak ji beru at to stoji co to stoji!

 

PS. totez zvazuji i ja s tim, ze nejen tam ale uz v zadnem originalnim nebo autorizovanem... = mrknete na 038 198 119 A pro jake kody motoru je urcena tato sada? Protoze podle online ETKY bych mel mit pro motor BNV (AMF, BNM) sadu 038 198 119 C a ne 038 198 119 A, ktera je pro motory ATD, ASZ, BLT ??!! Na kterou ... jim je pak to VIN, kdyz ... co se da ?!!

Editováno: , autor: marrrek
Vloženo (editace)

Ja teda nevim, ale repasy (vratne dily) jsou Xka vzdycky.

Co se tyce autorizvano servisu, spravne vybavenej garaznik je kolikrat lepsi a levnejsi nez autorizak, nemuze si dovolit prijit o zakaznika. A co se dilu tyce je to to samy - aftermarket od znackoveho vyrobce je minimalne stejny, kolikrat lepsi nez original dil. Autorizvany servis ma na dily prirazku kolikrat 50 - 100%, stejny dil se v prodejni siti da sehnat za min. Ja mam treba loziska drazsi nez original dil (s cenou z prodejni site), dle statistiky prodejce sou min poruchovy a dodavali se i se stredovym sroubem (ktery se pri demontazi temer vzdy znici).

Myslim si, ze servis neni o autozaci / garaznictvi, ale o zkusenostech a duverivosti v nej. Ja treba do autorizaku davam jen to co musim (to co plati pojistovna), protoze vzdycky neco zprasej.

Editováno: , autor: LiveBomb
Vloženo

:kol-24:  Robis si zbytocne starosti a hlavne kovbojku okolo vodnej pumpy!!!!

 

Kup tam bud origo skoda diel alebo OE nahradu HEPU, GRAF,SKF. Je uplne jedno ake ma lopatky vodna pumpa ci umela hmota alebo kov.

 

Rozvodovy remen v sade je vzdy od ineho vyrobcu: gates,dayco,contitech,

Vloženo

Kdybych mel stoprocentni jistotu ze ta vodni H pumpa je NErepas a totez co mam v motoru od vyroby, tak ji beru at to stoji co to stoji!

 

PS. totez zvazuji i ja s tim, ze nejen tam ale uz v zadnem originalnim nebo autorizovanem... = mrknete na 038 198 119 A pro jake kody motoru je urcena tato sada? Protoze podle online ETKY bych mel mit pro motor BNV (AMF, BNM) sadu 038 198 119 C a ne 038 198 119 A, ktera je pro motory ATD, ASZ, BLT ??!! Na kterou ... jim je pak to VIN, kdyz ... co se da ?!!

Online Etka není až tak důvěryhodný zdroj informací - jediný správný způsob je vyhledání podle VIN v korektní aktualizované ETCE, to nemůže technik v sevise nijak ovlivnit. Sada C je vyběhlá z výroby dne 1.9.2013, proto bys měl vzít sadu A, která je za ni náhradou. Takto to vidím v Etce.

post-32075-0-70420400-1408036884_thumb.j

Vloženo (editace)

Prikladám foto novej 045121011HXovej pumpy , a zároveň tej istej Xkovej po 160000km bez poruchy ... Neviem čo lepšie sa dá k tomu dodať ...

post-51372-0-42970800-1408115080_thumb.j

post-51372-0-21446400-1408115097_thumb.j

post-51372-0-28847700-1408115107_thumb.j

post-51372-0-70060800-1408115123_thumb.j

post-51372-0-02132500-1408115133_thumb.j

post-51372-0-53479200-1408115142_thumb.j

post-51372-0-89792400-1408115159_thumb.j

Editováno: , autor: suri.
Vloženo (editace)

Asi bych hodne chtel, kdybych poprosil zjistit vyrobce (popripade nafotit hlavni znaky podle ceho poznam original od...) remene a obou kladek u originalniho skoda dilu 038 198 119 A po novem 038 198 119 C

 

Chtel bych vam podekovat za rady kluci, vcera jsem mel svuj "pouze novy original"  :kol-32:

Editováno: , autor: marrrek
Vloženo

dopínák neměníš? jinak já bych to neprožíval...  sadu od conti iny nebo skf, pumu třeba skf hepu airtex graf... nevím teda jestli je v tom od origa takový závratný rozdíl..

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, hodlám kupovat rozvodovou sadu, a chtěl bych vědět, jestli i s pumpou nebo bez. (FI 6Y5)

Také hlasuji pro kompletní výměnu i s pumpou, zrovna u našich F1 to není zase taková suma a máš jistotu, že bude na nějakou dobu od všeho klid,

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím přátelé.

Škoda fabia combi 1,4tdi r.v.2003 (motor AMF) Využiju toto téma a zeptám se také. 25.2.2012 mi byl měněn motor(doposud šlape jako hodinky) a při té příležitosti se měnily i rozvody.Sada obsahovala:kladky INA,řemen GATES,pumpa RUVILLE). V době výměny bylo najeto 142000km.

K dnešnímu dni mám najeto 176200km. Můj dotaz zní,kdy anebo při jakém stavu tachometru bych měl rozvody opět měnit? Snažím se to zde na foru najít,ale nějak se mi nedaří.

Díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...