brdy Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Zdravím, chci se zeptat zda se mám obávat živnostnosti motoru, četl jsem, že díky vysokým tlakům v motoru a jeho velikosti je to motor, který nevydrží více jak 200.000 km, což se mi zdá divné, když je teď všude v O2, Golf VI, A3, ... Máte někdo z majitelů 1.2 tsi zkušenost s problémy motoru jak jsou popisované na fóru - přehřívání, výpadky turba, ... Máte na to nějaký postřeh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitt Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Na majitele bude asi brzy, ten motor je příliš mladý na soudy. Kde jsi to četl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Zase nějakej blábol. První kousky nemají ještě najeto ani 100 000Km a už se všichni strachují že to nevydrží Na opotřebení motoru nemá vliv tlak ve spalovacích prostorech. Pokud by to platilo, tak diesely by měly výrazně nižší životnost-však porovnejte kompresní tlaky u nich a u benzínů.... Naopak na opotřebení motoru má vliv počet posuvných vratných pohybů resp. počet otáček motoru. Je jasné že motor který se více vytáčí musí být i více opotřebováván. Turbodmychadlo umožňuje dosáhnout velkého točivého momentu v nízkých otáčkách. Motor tedy není nutné vytáčet a celkově se pohybuje spíš v nižších otáčkách. Pokud je dostatečně nadimenzován klikový mechanizmus a další díly, tak musí mít dle mého názoru motor s turbem vyšší životnost než atmosferický. samotnou kapitolou je turbodmychadlo. Jeho životnost zavísí na správném zacházení. A jeho likvidace je tedy výhradně v rukou individua mezi volantem a sedadlem řidiče osobně znám jednu Octavii s motorem 1,8T 110Kw která má už přes 300 000Km a věřte nebo ne-turbo je původní 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YetiMan Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 osobně znám jednu Octavii s motorem 1,8T 110Kw která má už přes 300 000Km a věřte nebo ne-turbo je původní Osobně mám OI 1.9TDI 81kW najeto 280 000 a turbo mám taky původní. Spotřeba 5,7 l/100kM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 osobně znám jednu Octavii s motorem 1,8T 110Kw která má už přes 300 000Km a věřte nebo ne-turbo je původní 600 000km_ LINK: http://skodaoctavia.cz/zajimavosti/Rekordmanka.htm 400 000KM LINK: http://skodaoctavia.cz/PredstavujemeOctavie/Rekordmanka2.htm 370 000KM LINK: http://skodaoctavia.cz/PredstavujemeOctavie/Rekordmanka3.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Konecne niekto, kto vidi aj do dynamiky spalovacieho motora (TomášT) a neprebera tie blaboly co sa tu valaju po internete. Bodaj by nas bolo viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 (editace) Jak to tak vypadá stokrát opakovaná lež se stane pravdou. Je to prostě fáma. Jakou bude mít, životnost ukáže čas. A podle všeho bude životnost obdobná jako ostatní motory. O tomhle motoru se píše hodně lží. Že nejede, atd. Většinou to píší lidé co tomu nerozumí a motor neznají. Ale kdo ho zkusil, říká že je to jeden z nejlepších motorů. Editováno: 30. Březen 2010, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 26. Květen 2010 Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 (editace) Zas tak špatný to asi nebude Editováno: 26. Květen 2010, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Tak kolik už mate natočeno km bez problemu případně z problemkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivik Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Zdravím. Mám cez 13000km. Bez najmenšieho problému. Priemerná spotreba mesto 6,8-7,2. Mimo mesta 5,2 - 6,4. Podľa zloženia ciest. Okresky menšia, diaľnice vyššia. Iba Shell V-power 95. Veľká spokojnosť. 1,2 Tsi Ambition+niečo. Hnedá mato. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Já mám necelých 10 tisíc a jsem spokojen.Žádný problém nepozoruji-vím že je na nějaké soudy brzo,ale věřím tomu,že pokud se k motoru bude přistupovat rozumně což znamená nedávat mu "kouř" za studena,dochlazovat turbo po dojetí a měnit olej v předepsaných intervalech,tak bude motor sloužit určitě déle než je zmiňovaných 200tis km. Navíc při koupi 1,2TSI se předpokládá,že roční nájezd nebude 60tisíc,takže si na nějaké soudy ještě počkáme.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 ja mam zatim cca 2000km a motor supr tak mě zajimalo zda ma někdo nějake negativni zkušenosti s timhle motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Zajimave . . . - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Docela smutne aspon že sem dokoupil zaruku na čtyři roky . Jak se muže vytahat řetěz myslel sem že je tam na doživoti , to sem ale netušil že životnost bude 20000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Docela smutne aspon že sem dokoupil zaruku na čtyři roky . Jak se muže vytahat řetěz myslel sem že je tam na doživoti , to sem ale netušil že životnost bude 20000km Jestli to není jen pouze spam, nějak se mi to nezdá. Není to dlouho, kdy na Tipscarsu byly dvě Yetiny 1.2 a jedna měla najeto 80 tis km, druhá sto... Za rok, dva bych to řešil, dneska je to předčasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Také se mi ta životnost nějak nezdá. Kamarád dělá u testování aut, když na to přijde auto u nich jezdí dva,tři měsíce v kuse, jen se střídají řidiči. Kdyby byl s 1.2 motorem nějaký problém v libovolném autě od škodovky, myslím, že bych to už věděl. Jak ho potkám a vzpomenu si, zeptám se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 HTP určitě taky někdo testoval a co pak šlo do výroby a jak dlouho se to vychytávalo? Podpálené ventily,přeskakující rozvodový řetěz,odcházející zapalovací cívky... Stačí si projít forum... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 podle toho jak masově nasadily 1.2 tak ho snad maji zmaknute . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej HC Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Nazdar Yetisti. Ma niekto v lete problemi s vysokymi otackami pri volnobehu? (cca 1200ot/min) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 HTP určitě taky někdo testoval a co pak šlo do výroby a jak dlouho se to vychytávalo? Podpálené ventily,přeskakující rozvodový řetěz,odcházející zapalovací cívky... Stačí si projít forum... Řekl bych, že to byl špatný kus, prostě smůla... Měl jsem Roomstra HTP, odešly mi 2 svíčky. První při rychlém vyjíždění - odbočování do leva do mezery z vedlejší silnice na rušnou. Dost nepříjemné... Byl tam problém s výrobcem. Od 2007 se montovala jiná značka. Jinak absolutně bez problémů, spokojenost. Známá kupovala 2 měsíce po mně Rommstera 1,4. Měnili jí v záruce komplet elektriku, pak blblo vyhřívání zrcátek, pak stahování oken... Byla z toho nešťastná. Stále se mě ptala co moje auto. Prostě chytla špatný kus. Myslím, že je to stejný případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buřtík Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Řekl bych, že to byl špatný kus, prostě smůla... Měl jsem Roomstra HTP, odešly mi 2 svíčky. První při rychlém vyjíždění - odbočování do leva do mezery z vedlejší silnice na rušnou. Dost nepříjemné... Byl tam problém s výrobcem. Od 2007 se montovala jiná značka. Jinak absolutně bez problémů, spokojenost. Známá kupovala 2 měsíce po mně Rommstera 1,4. Měnili jí v záruce komplet elektriku, pak blblo vyhřívání zrcátek, pak stahování oken... Byla z toho nešťastná. Stále se mě ptala co moje auto. Prostě chytla špatný kus. Myslím, že je to stejný případ. Ahoj, mám firemní Fabii combi rok 2006, v květnu bude mít 5 let. Mám najeto 250 000 km. Asi při 60 000 km mi postupně odešli cívky na svíčkách a od té doby nic. Motorově je v pohodě, jenom to auto má už dost za sebou, je prostě vyježděný. Mám jinak 5 měsíců yetiho 1.2TSI jako soukromí auto a auto je super. Je to turbo benzín, takže jediný strach je o to turbo, ale myslím si, pokud se člověk k tomu autu bude trochu chovat tak se není čeho bát, to by musel mít fakt smůlu na auto. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej HC Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Pani, nema nikto problemy s vysokymi otackami pri volnobehu? V lete sa mi stava,ze motor ide pol minuty asi 1200ot/min a potom klesnu. Je to normalne? Dik za odpovet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Ne otačky mam hezky dole zatim , akorat sem si všiml že pokud je hodně studenej motor tak dyl startuji , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 (editace) Ahoj všichni co se těšíte z motorizace 1,2 TSI. I já ji mám a zatím jede v pohodě, krmím ji 98 oktanama a moc jí chutnají a i prospívají. Ale samozřejmě jako všichni zde se zajímám o životnost motoru a oklikou jsem se dozvěděl tohle: "Když přestala na této motorizaci kolabovat regulace turbodmychadel, tak začaly praskat jejich tělesa. K tomu se připojily problémy s přeskakováním ozubeného řetězu (natahuje jak galoše a přeskočí i když je ozubený) a zaklepávají se sací ventily." Nechci tady šířit paniku, ale nějak jsem z toho špatný, protože původně jsem chtěl jít do 1,4 TSI. Uvidíme, ale asi budeme muset být opatrní i když nevím jakým způsobem, co proto udělat, aby nás nic z toho nepotkalo. Zdroj této informace je spolehlivý a to je pro nás ta největší katastrofa. Editováno: 26. Únor 2011, autor: Corzar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.