Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

OK BOBE tak nech ze sebe dělat blce to je tvoje volba....tady vůbec nejde o prachy...řetěz stojí 800,- bez DPH a dokáže to vyměnit i učedník....ale KOKOTA ze mně dělat nebudou :kol-31:

Jenom se toho musi menit trochu vic nez jen retez + normohodiny v autorizaku tak zlaty TDI kde se da vymemit remen i za 1h

Ten BOB to musí být vemeno......

To bych neřekl Voice. A v klidu, ju? Žádná silná slova. OK? Nemusíme se tu navzájem urážet, jsme tu všichni přece slušní chlapci. :kol-28: Strýček BOB si užil svoje...

Upraveno od Tygrik

Nevím co to je ju. Já jsem naprosto v klidu.Pokud dobře vidím žádné silné slovo jsem neužil. To že dává BOB za každou větu zdvižený prostředník ti nevadí? Já sdílím názor hadak11.

Tygrik, naprosto s Tebou souhlasím. Jsme přeci lidi, ne? Slušnost snad ještě nevymizela. :kol-47:

tak už se mi ozval jeden časopis a je ochoten udělat reportáž, uvidíme jak to dopadne

Tak to zas bude další članek jak je ten motor špatnej . Existuje i nějaký pozitivní članek že ten motor najede třeba 200tkm bez problemu .

Ten motor až tak špatný není. Ano, vyměnili mi řetězovku, ale jinak šlape jako hodinky. Jezdím okolo 6L/100km. Mám známého, koupil nové SUBARU. Motor "V". Je to cca 3 roky. Prý špička a 2 v ČR. A jářku najednou se stala strašná věc. Začala dost prokluzovat spojka. Japonec nejaponec a byl problém. Tím chci říct, že všude je něco a nic není dokonalé.

to není o tom, zda je motor špatný či dobrý.... celé je to o přístupu škodovky k případné reklamaci...a neochotě to vyřešit....až mi auto vrátí, tak sem nascenuji veškešrou dokumentaci, aby byl trochu přehled jak arogantně se chovají...

Jestli můžu ijá se svojí troškou do mlýna?

Mám ten samý problém u FII FL 1.2.TSI prodloužená záruka na 4roky. V jednom servise ACA OSTRAVA-TŘEBOVICE se závada neprojevila(týden to tam stálo na karosářskou-pochybuju že tozkoušeli každé ráno???) a v druhém RT TORAX mi příjmací technik po tom co jsem mu sdělil že mám informace z INTERNETU odpověděl: INTERNET??? S TÍM NA MĚ NECHOĎTE PANE TO JÁ VŮBEC NEBERU VÁŽNĚ TAKOVÉ INFORMACE....

Dnes jsem napsal email do ŠA...

Mimochodem kamarádovi na VW Caddy 1.2TSI měnili motor už 2krát...

Mám prodlouženou záruku na 4roky.

To byla ta chyba, že sem si nedal záruku na 4 roky a věřil ŠA že je problém odstraněn...mít záruku na 4 roky tak jezdím a až se potkaj ventily, tak bych si došel pro nový motor...a ve VW jsou možná trochu více korektní...je to přeci jenom hlavní stáj celého koncernu...

Upraveno od hadak11

Hadaku, to fakt byla chyba. Ta prodloužená záruka se vyplatí! Co jsem slyšel od známých, tak takové věci, které si koncern Škoda dovoluje k českým zákazníkům, např. známé jednání s převahou právníků 3:1, si v Rakousku či Německu nedovolí. Takže i servisy u nás jsou pod tlakem... Vítejte ve východní Evropě!  <_< Zajímalo by mě, jak to funguje v Anglii, že je tam s Yetíkem největší spokojenost, i když se tam 1,2 kupují... ;)

Zdar: Já tedy čtyřletou naštěstí mám. Ale známej má Golf 1.2 tsi a taky ho zloběj studené starty a nedávno mu vyměnili řetěz.Ale když byl na jaře na garanci v 15ti tisících(jak jsem psal že ho vyšla na 2.800 kč a mě 5.400kč) tak si normálně něco připlatil a záruku prodloužil ze dvou na čtyři roky/60 tisíc km.Nevím jestli jde něco takovéhu u naší známé a milované ŠA . I když Hadak má už 52 tisíc tak to by bylo stejně za chvíli paséé.

To Jay Kay:

 

Na to jsem zvědavej. Taky jsem napsal mail do ŠA ve věci řetězu. Výsledek - pozvání do servisu, nahráli a poslali do MB - výsledek: prý je to normální projev. Jen dovětek - mám již jednou měněný řetěz.

No já počítám že mi ani nikdo neodpoví...a na pozvání do servisu jim z vysoka seru!!!! Auto tam měli týden a vyjebali se na to...Jestli to auto pojede do servisu,tak jedině na výměnu!

Fuj...! a zase jsem nasraný...

Mam řetěz dvakrat vyměněnej najeto něco přes 50tkm takže mě končí pomalu zaruka . S výměnou řetězu v zaruce nebyl nikdy problém ,asi je to záležitost servisu a jeho přistupu

zbeku...kam jezdíš, já to tam auto odvezu taky, dík L.

  • 2 týdny později...

No já počítám že mi ani nikdo neodpoví...a na pozvání do servisu jim z vysoka seru!!!! Auto tam měli týden a vyjebali se na to...Jestli to auto pojede do servisu,tak jedině na výměnu!

Fuj...! a zase jsem nasraný...

 

Tak jsem dnes dostal odpověď...

 

reagujeme na Váš email ze dne 22. 9. 2013, zaslaný na naší adresu Škoda InfoLine, ve kterém zmiňujete hluky po startu motoru

Škody Fabia II 1.2 TSI.

Je nám velice líto, že ve Vašem případě došlo k Vámi uváděným potížím. Chtěli bychom Vás ujistit, že nám záleží na spokojenosti

zákazníků s užíváním vozů naší produkce, a proto jakékoliv vzniklé provozní potíže s výrobky naší produkce odborně řešíme v síti

autorizovaných servisů Škoda, kterým je výrobní závod vždy připraven poskytnout technickou pomoc, pokud je o ni daným servisem

požádán. V tomto smyslu jsme připraveni odborně participovat na řešení jakéhokoliv technického problému, pokud by jeho

odstranění nebylo z jakýchkoliv důvodů v možnostech daného smluvního servisu. Autorizované servisy jsou však samostatně

hospodařícími právními subjekty s vlastní právní subjektivitou, a nikoli našimi podřízenými subjekty. Posuzování a vyřizování

reklamací je proto v souladu s platnými právními předpisy plně v kompetenci těchto autorizovaných partnerů a do tohoto procesu

nemůžeme zasahovat, pouze můžeme v odůvodněných případech urychlit vyřešení případu tím, že poskytneme pro vyřešení sporu

odbornou pomoc nebo technické poradenství.

Komunikovali jsme tento podnět s vedoucím servisu Autocentrála Ostrava-Třebovice, panem, který Vás ve vhodný

čas kontaktuje s nabídkou řešení záležitosti. Věříme, že se nám podaří obnovit Vaší spokojenost s vozem Škoda.

 

Já byl dneska v servisu a celou dobu se vymlouval přejímací technik na Škodofku, že oni by to rádi opravili,  ale Škoda že né- že jim to nedovolila... Jay Kay ... tady se zase Škoda vymlouvá na servisy, prostě se zbavuje zoodpovědnosti....to mi pos...nohu...jo a nechtěli mi předat žádnou dokumentaci...co dělali, na co koukali, jak komunikovali se Škodofkou....práce na nic auto stojí měsíc v servisu a nejezdí...tak si ho ve čtvrtek vyzvednu, napíšu tedy taky do škoda centra a.....pak si koupím Hondu.

Upraveno od hadak11

Tak jsem dneska po měsíci dostal zpět své auto....Průběh: po té co jsem se v pondělí vytočil do běla a vyhrožoval právníkama, a napsal dopis na Škoda info, přijeli včera 2 maníci ze Škodofky, mají nový způsob kontroly rozv. řetrězu a to tak že ho změří, naměřili mu jakousi délku 70,7 (vedle stojícímu yetikovi 72,1), od teď to prý bude nový způsob jak posoudit reklamace na rachtání řetězu, každý servis si bude muset koupit speciální měřák na měření délky......info : kritická hranice natažení je 74,00 ..........závěr : nic tomu není, a  údajně se Škoda k tomu postavila tak, že tyto motory bude 10 let sledovat a pokud se někde potkají ventily, tak na 100% uhradí vzniklou škodu a to i po záruce.... mám prej jezdit a kdyby se to hodně zhoršilo tak zase přijet, přeměří mi délku a reklamaci posoudí znovu i když auto už nebude v záruce....kolegové tak dejte vědět co nakecali vám...

Takže tam budeš jezdit co pár měsíců na přeměření...? Skutečně originální řešení. Máš to písemně? Bych chtěl vidět,až nastane problém,jak to někdo bude po škodovce vymáhat.

Docela zajimave jak delali to premereni ?  Vyndani je docela pracne a musi se menit prislusenstvi a tesneni a dalsi veci. Jezdit  tam casto tak nevim nevim :kol-41:

bylo to rozebraný, museli to přetěsnit, což mi nevadí, stejně to tam bylo už mastný, vypustit olej, dokonce vyndali i ol.fitr, ten když dáš spátky tak už netěsní a musí se taky dát nové těsnění.....no asi pakárna.........to víš v MB jsou ING co vědí jak na to......a žádné písemné potrvzení že ti to vydrží aspoň 90 tis km nebo písemně  info co  jak dělali , nic nedostaneš  vše - per huba....

Tak mi dneska volali z ACA Třebovice. 16-17.10 jde auto na kontrolu...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.