Přejít na obsah

Životnost motoru


brdy

Doporučené příspěvky

 takže zde je odpověď od Šdodofky....

univerzální začátek , a písemé ujištění, že ten motor vydrží aspoň 90 tis NIKDE....

 

Vážený pane ......,

reagujeme na Váš email ze dne 2. 10. 2013, zaslaný na naší adresu Škoda InfoLine, ve kterém zmiňujete obavy nad životností
rozvodového mechanism motoru vozu Škoda Yeti 1.2 TSI.

Je nám velice líto, že ve Vašem případě došlo k Vámi uváděným potížím. Chtěli bychom Vás ujistit, že nám záleží na spokojenosti
zákazníků s užíváním vozů naší produkce, a proto jakékoliv vzniklé provozní potíže s výrobky naší produkce odborně řešíme v síti
autorizovaných servisů Škoda, kterým je výrobní závod vždy připraven poskytnout technickou pomoc, pokud je o ni daným servisem
požádán. V tomto smyslu jsme připraveni odborně participovat na řešení jakéhokoliv technického problému, pokud by jeho
odstranění nebylo z jakýchkoliv důvodů v možnostech daného smluvního servisu. Autorizované servisy jsou však samostatně
hospodařícími právními subjekty s vlastní právní subjektivitou, a nikoli našimi podřízenými subjekty. Posuzování a vyřizování
reklamací je proto v souladu s platnými právními předpisy plně v kompetenci těchto autorizovaných partnerů a do tohoto procesu
nemůžeme zasahovat, pouze můžeme v odůvodněných případech urychlit vyřešení případu tím, že poskytneme pro vyřešení sporu
odbornou pomoc nebo technické poradenství.

Kontaktovali jsme ve Vašem případě vedoucího autoservisu ..........., pana Petra .......... pro více informací. Dozvěděli jsme se, že
předmětné vozidlo bylo detailně analyzováno po dobu stání v opravně a byla i zajištěna kontrola specialistou z výrobního závodu
Škoda Auto. Na základě těchto úkonů můžeme prohlásit, že nebyly shledány žádné nesrovnalosti nebo vady, proto se nejedná o
předmět oprávněné reklamace. Byli jsme vedoucím servisu ujištěni, že jste celou technickou záležitost konzultoval při předání
vozu s technikem a dále budete pokračovat v rámci dobrých vztahů, jako do této chvíle.

Přejeme Vám mnoho šťastných kilometrů s vozy Škoda.

S pozdravem,

 PST - Péče o zákazníky - Customer Care - Kundenbetreuung
ŠKODA AUTO a.s., V. Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dneska přistavil auto na snad výměnu řetězu...? Po rozhovoru s technikem jsem dost skeptický? :kol-26:  Auto tam bude do zítřka a budou poslouchat a poslouchat...

 

Dle tvrzení technika mají nálitek proti přeskočení VŠECHNY KRYTY ROZVODŮ UŽ OD VÝROBY...? :kol-47:  Dále se díval do historie mého auta a při garančce jsem měl VLASTNÍ OLEJ A FILTR...což by mohlo mít taky souvislost,hlavně ten olejový filtr....???? Po mém úsměvu hned věděl co si myslim o vlastním materiálu říká: Samozřejmě že Vás tím nechci nějak osočovat..ale víte ten olejový filtr může být takový a makový... (filtr tam mám Man? jestli se to tak píše?žluto-zelený obal)

Asi je nějak jinak ten papír poskládaný nebo nevím... :kol-46:  :kol-44:

Tak jsem zvědav....?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechapu jak si muzes nosit u motoru Tsi , ktery je znam svymi prusery,svuj olej a filtr.. to ses na tom tak spatne? nebo nemas u noveho auta  v cene pres 300t korun 2t korun na olej a filtr ze servisu.. ?? tak pak se nediv..skodovka ti muze napsat, ze neuznava reklamaci z duvodu toho ze jsi nepouzil olej a filtr z autorizovaneho servisu, navic ze jsi nepouzil ani filtr original skoda ale ,,jakysi man,, .. a mas po ptakach.. a nepomuze ti ani Sokol...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jay KAY - Tak jsem dneska přistavil auto na snad výměnu řetězu...? Po rozhovoru s technikem jsem dost skeptický? :kol-26:  Auto tam bude do zítřka a budou poslouchat a poslouchat...

 

To mně řekl řijímací technik, že už to nedělají poslechem a nahrávkami ale měřením délky r.z., koukám jiný kraj jiný mrav...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko Brno  - nevím proč platit za origo filtr víc než je nutno, porovnej si cenu v servisu a cenu třeba v autokelly a o oleji ani nemluvím originál Castrol koupíš všade za polovic... a u toho filtru by jsme se možná divili, že to vyrábí jedna firma ale pokaždý to dá do jiný krabičky, jednou s logem škoda podruhé s logem man....jako je to u všeho, zkušenost z autobaterií - baterka je pokaždý stejná jenom má na sobě jinou samolepku, jebńou tam varta, pak benet, pak zase volvo atd...

Editováno: , autor: hadak11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok, tak pak se nedivte, ze vam skodovka nemusi uznat zaruku na motor. Taky jsem daval svuj olej a byl jsem na to technikem upozornen. I kdyz prinesu svuj olej v nerozbalenem baleni, skodovka nemusi uznat pripadne poskozeni motoru. Mam si to pak vyridit s tim, kdo mi olej prodal... mne to je fuk, jak vidíte, nosim si taky svuj olej.Ale mam 1.4 63kw, ktera nema s rozvody problemy... do Tsi bych těch par stovek navic klidne obetoval.. apropo.. skodovacky filtr me stoji 120korun bez dph.. kolik usetris kdyz si prineses svuj?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě nechci šetřit,ale nevidím důvod dávat Škodovce 300kč za litr oleje,když ten samý olej koupím ve 4litrovém balení za 450kč...??? A filtr to samé...když to mají předražené tak ať si to strčí... specifikace jsou dodržené tak vo co go...?

vo to go ze se pak nediv kdyz se autorizak stavi k oprave tak jak se stavi... tam kam jezdim ja chtej za litr 5W30 EDGE 350 korun vcetne dane... zda se ti to moc??? mne teda ne, i kdyz jsem posledne kupoval v akci magnatec za 170 litr.. ale v pripade Tsi bych se na svuj olej vykaslal, kdyz ti to skoci, skodovka to hodi na tvuj olej a ty s tim nic neudelas a kdyz jo, tak po tahanicich...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevyjádřil jsem se přesně (olej mi dává kamarád,který dělá v servisu-vždycky si našetří) jen teď u poslední garančky jsem měl kupovaný(rozbil se Nám balík a byl v něm olej který pasuje-takže ZADARMO :kol-46: ) MĚL JSEM HO VYLÍT??? Pokud je dodržena specifikace tak je to jedno-to bych si myslim i uhádal..

S těma cenama mám problém proto,že je to KUREVSKY PŘEDRAŽENÉ!!! Samozřejmě že chtějí vydělat,to jim neupírám ale tolik...!!!??? Všeho s mírou. A když mám možnost ušetřit??? Neliju tam žádný no name olej ale značku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viniť za preskočenie rozvodovej reťaze olej prinesený zákazníkom, je obligatórne jednanie s cieľom zakryť podstatu problému, ktorou je nekvalitný materiál, či zlá konštrukcia reťaze.  Súhlasím s názorom, že pre pokoj duše by sme nemali šetriť na kvalitnom oleji. Iste, servis ho ale dodáva z lacnejšieho veľkobalenia z barelov a napriek tomu ho predražuje o 100% proti takému istému oleju v separátnom 4, či 1 litrovom balení? Nemôžem to nazvať inak, než značkové svinstvo so zárukou. Za rovnaké peniaze by som ho mohol vymeniť 2 x po 15000km, čo by bolo z lásky k motoru určite užitočnejšie ako utešovať sa, že môj servis to so mňou myslí úprimne a nechá olej v pohode kvasiť v motore 30000km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tady čtu, tak si živě představuji komentář technika - "Áááá, prudič přijel. Franto, vsadím se, že má flašku voleje v kufru a ještě bude pindat o drahotě."  Potom se nedivte, že vás servis slušně pošle do hajzlu, když reklamujete v záruce. Jak jsem už psal je zákazník servisu a "zákazník servisu".   :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...