Přejít na obsah

Životnost motoru


brdy

Doporučené příspěvky

Dobrý den ,připojím se k Vašemu poznatku ,mám Yetiho ,jednoho z prvních po 18000km ,mě vyměňovali také nový motor (prý jsem byl první ,automobilka nedělala žádné problémy a přikázala servisu motor ihned vyměnit),po 6 000km se však jeví ,že ,ani ten není dokonalý a budou s ním problémy.Podle mého soudu je to vše o šetření kvalitním materiálem,kdy se výrobce snaží za každou cenu ušetřit.Přiznám se ,že jsem již z toho auta otrávený a vážně uvažuji o jeho prodeji .Nějaké to auto za tu dobu co jezdím,jsem již vystřídal ,ale se žádným nebyly takové vážné problémy. Jsem proto také rád ,že mám 4 letou záruční dobu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim majitelov TSI 1.2 ...

 

Ma prosim niekto skusenost, ze ho auto poslalo do servisu pred uplynutim dvojrocneho intervalu resp. najazdeni 30000 km?

Co bola pricina? Mne sa to stalo po 18 mesiacoch a necelych 20000 km - ale v servise pocitac vraj nic neukazal...

Tak som zo servisu odchadzal s tym, ze auto stale pise: "SERVIS NYNI"...

Nemoze to znamenat, ze sa auto dozaduje napr. vymeny oleja?

 

Prosim o nejake info

 

:kol-32:

 

Yetifan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to proměnlivý interval = ŘJ motoru si určí na základě vyhodnocení různých údajů,kdy se má zajet do servisu na provedení servisní prohlídky. Ty dva roky je hraniční termín,který nesmí být překročen. Ostaně bys to měl mít napsáno v servisní knížce. Servis nyní = pokyn,abys zajel do servisu na provedení servisní prohlídky (výměna oleje atd.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Proč se po bazarech nejvíce objevují Yťáci s 1.2 Tsi ??

Je to proto, že milovníci ,,škodovek"  na které Yeti  velice zapůsobil a chtěli ho za každou cenu (tu nejlevnější) zjistili, že tento motor je ne příliš ,,výkonný" k tomuto autu??

:kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

A je to tady.... rachot od r.řeťězu...najeto 52 tis...sem zvědavej co na to v servisu, nechám tam auto celej tejden ať si to odzkoušej...a navíc sem si všimnul, že je nějak mastná pravá strana bloku motoru, neboť sem musel po 13 tis dolejt 0,5l oleje....vivat 1,2 TSI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč se po bazarech nejvíce objevují Yťáci s 1.2 Tsi ??

Je to proto, že milovníci ,,škodovek"  na které Yeti  velice zapůsobil a chtěli ho za každou cenu (tu nejlevnější) zjistili, že tento motor je ne příliš ,,výkonný" k tomuto autu??

:kol-32:

Protože se jich prodalo nejvíc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak první info ze servisu...několikrát denně to startují a nahrávají zvuk motoru, pokud to zarachotí tak pošlou nahrávku do MB...zatím to prej rachotí moc málo, aby se tím škoda zabývala....řetěz to prej rozhodně není... první reakce ingenýrů z firmy šhade je napínák a málo tlaku....vše zkontrolováno a nikde žádná závada...takže budeme dál startovat a nahrávat a čekat a čekat....nebo jezdit a čekat až se to poser...a když to bude po záruce , tak si prej mám vylízat.... auto z 650tis a k hovn...příště si kupuju HONDU....Tohle je poslední škoda v mé stáji...a že sem jich už ojel 7...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, V servisu Škoda není nikdo prorokem....!  Mě takhle vypískali ve třech servisech a nikde jsem nepochodil. To je  přesně to co Škodovce nejvíc zazlívám: Ten přístup k závadám.  Dojedou nato!  Lidi si to prostě řeknou a postupně přestanou Škodovky kupovat.Stejně jako já už si Škodu nikdy nekoupím ani nikdo z rodiny ani nikdo z příbuzenstva ani nikdo ze známých a přátel si už Škodu prostě NEKOUPÍ! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak první info ze servisu...několikrát denně to startují a nahrávají zvuk motoru, pokud to zarachotí tak pošlou nahrávku do MB...zatím to prej rachotí moc málo, aby se tím škoda zabývala....řetěz to prej rozhodně není... první reakce ingenýrů z firmy šhade je napínák a málo tlaku....vše zkontrolováno a nikde žádná závada...takže budeme dál startovat a nahrávat a čekat a čekat....nebo jezdit a čekat až se to poser...a když to bude po záruce , tak si prej mám vylízat.... auto z 650tis a k hovn...příště si kupuju HONDU....Tohle je poslední škoda v mé stáji...a že sem jich už ojel 7...

Jako tohle ja fakt maras,když už se vyskytne nějaka zavada tak by to měli co nejdřiv vyřešit ke spokojenosti zakaznika ale je vidět že to maji na "haku" bohužel a odsere to opět jen zakaznik....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hadak11 + Honimír99: ono to bude spíš přístupem konkrétního servisu. Já mám zkušenosti úplně opačné. Při letmé zmínce o tom, že mě auto v určitých jízdních režimech při startu hrčelo mě sami v servisu nabídli, jestli nechci pro jistotu (na garanci) vyměnit celou rozvodovou sadu (řetěz i napínáky) a za dva dny bylo po problému. A to mám auto už po záruce... Taky mě po každé návštěvě autorizovaného servisu za čas volají přímo ze škodovky a velmi konkrétně se vyptávají, jak jsem byl spokojený a jestli můžou informace, které jsem jim dal, předat dál (anonymně, i adresně). Čili zpětná vazba tu určitě je a minimálně v mém případě funguje. Je sice smutné, že problém s řetězem vůbec existuje, ale zrovna v tomto případě je asi jedno, jestli je to auto Škoda, VW, Seat, Audi a já nevím, kde všude se TSIčka ještě montují...

Editováno: , autor: myspulin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myspuline ono je to tak, že pokud máš auto vyrobené do 06/11 tak se ochotně řetězy mění a škoda se stím nezabývá, ale pokud máš datum výroby po 06/11 tak tam je to už údajně nemožné aby se řetěz natahoval a tak se cukaj to vymněnit - četl jsem vyjádření technika z MB, servis dělá co může nahrává, startuje, jezdí s autem, posílá nahrávky do MB.....zítra se ještě podívám do jednoho autohifi jestli se nedá zabudovat nahrávací zařízení pod kapotu a nahrávat starty, protože je to pakárna, jeden člověk musí nahrávat zvuk a druhý startovat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám yetiho vyrobeného 05/2011 a prvně mě odbyl servis s tím, že tam je nová sada z výroby (opatření) a nemělo by to dělat, tak jsem sklopil a odešel.

Podruhé jsem přišel a nakonec přehráli soft řídicí jednotky a opět to rachotilo.

Potřetí mě opět odbyli s tím, že tam mám novou sadu a je to v normě, což jsem oponoval tím, že tam je stará sada neboť Yeti je vyroben 05/2011 a nová seda se dávala od 06/2011 a výsledek byl takový, že to mám hlídat a natočit.

Počtvrté jsem tam zašel už nasraný měsíc před koncem záruky a řekl, že pokud mi to nevymění, tak mi dají prohlášení, že pokud se mi to kdykoliv po záruce stane (že prdnou ty řetězy) a motor se vys*re opraví to bezplatně !! No koukali na mě jak z jara auto si tam nechali dva dny. Po dvou dnech jsem tam volal a řekli mi, že se to asi projevilo a preventivně to vyměnili aby nebyl problém :-)

Je to úsměvné ale opravdu musí být člověk fakt tvrdý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám řetěz měněný v 19 tis. Teď v 36 tis. (stále mi běží 4 - letá záruka)  jsem byl v servisu s rachotícím řetězem znovu - servisní technik byl ochotný a korektní. Nechali si tam auto přes noc, vyzkoušeli starty, nahráli a poslali do MB. Sdělení s MB je takové, že je to OK. No mně to ale OK nepřijde, když to po výměně cca 10 tis. km nedělalo. Pokud si pánové  z MB toto myslí, tak je to pro příště jejich smůla, protože za rok budu kupovat nové auto a  bude to Mazda CX 5  - se stejnou výbavou (pohon předních kol)  je rozdíl cca 60 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem trochu přitlačil na pilu, chci sundat víko u rozvodůu a nechat nafotit typ řetězu jaký tam je daný....servis  - nění problém....chci garanci, že se to neposer..aspoň do 100 tis km....servis a MB nic takového prý neposkytnou....chci informaci jaká je životnost řetězu ....odpověď - doživotní, holt někdo umře v 50ti někdo ve 100....chci informaci o doporučené výměně, řetězu po kolika km (tak jako u řemenu)....toto doporučení neexistuje....fakt mně ŠKODA SE....nemáte někdo kontakt do televize, nechám tam klidně zabudovat záznamové zařízení, úředně ověřené, aby nahrávalo zvuk motoru a klidně auto poskytnu k veřejnému testu, ať ty lemply ze škodovky aspoň někdo trochu spaří....

Editováno: , autor: hadak11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem trochu přitlačil na pilu, chci sundat víko u rozvodůu a nechat nafotit typ řetězu jaký tam je daný....servis  - nění problém....chci garanci, že se to neposer..aspoň do 100 tis km....servis a MB nic takového prý neposkytnou....chci informaci jaká je životnost řetězu ....odpověď - doživotní, holt někdo umře v 50ti někdo ve 100....chci informaci o doporučené výměně, řetězu po kolika km (tak jako u řemenu)....toto doporučení neexistuje....fakt mně ŠKODA SE....nemáte někdo kontakt do televize, nechám tam klidně zabudovat záznamové zařízení, úředně ověřené, aby nahrávalo zvuk motoru a klidně auto poskytnu k veřejnému testu, ať ty lemply ze škodovky aspoň někdo trochu spaří....

Zdar! V médiích nenajdeš žádnou odezvu. To už tady psal jeden slovák. ŠA se díky reklamám které zadává do médií za stamiliony ročně chová tak jak se chová a nikdo si nedovolí nějakou negativní byt' pravdivou akci vůbec zveřejnit. Mě čeká to samý co tebe ,taky si říkám že před skončením záruky udělám kolečko po dvou,třech servisech. Jen pro formu abych si to pak nevyčítal.Jen tak dál páni inženyří v ŠA a hlavně inkognito a co nejdál od zákazníků protože jinak by to nedopadlo!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kolečko po třech servise, panečku  :kol-46:  Hele, kolik tě to kolečko po sevisech bude stát pěněz a času, čas jsou také prachy.  Možná by ti to zaplatilo náklady na výměnu rozvodů v tvé režii, neb výměna řetězu na 1.2 stojí méně než výměna řemenu na mém předchozím autě.  Sám jsem si se svým autem také užil, myslím, že jsem to tady psal.  Všechno jsem vyřešil ve svůj prospěch, vše proběhlo korektně a rychle. Tím chci říci, že boucháním pěstičkou do stolu, voláním to televize a objížděním servisů nevyřešíte nic. Vím velmi dobře jak to chodí v servisech a nálepka "prudič" není moc dobrá vizitka zákazníka  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...