Publikováno Březen 27, 201015 r Předem se omlouvám, jestli tohle téma již existuje. MĚNIL NĚKDO Z VÁS PŘEVODOVÝ OLEJ DO 1.2HTP 47KW? Na základě čeho jste měnili - únik, doporučení? Jde po výměně poznat rozdíl?
Březen 27, 201015 r Ja by som ten olej aj vymenil.....ibaze neviem kam ho naliat mam najazdene 113 tisic. motor azq 2004 dovod vymeny alebo doliatia by bol to ze radenie rychlosti ide horsie....
Březen 28, 201015 r Rozdiel bude akurát v tom že budeš o niečo lahší po finančnej stránke. Iba skontroluj a poprípade dolej. Olej sa kontroluje tam kde máš vnutorný kĺb poloosi(pravý) taký veľký IMBUS. Olej musí byť po okraj.
Duben 2, 201015 r Abych řekl po pravdě, tak mám nalítáno 78 500 km a zhruba na 100 000km budu měnit převodový olej. Ptal jsem se v servisu a náplň je doživotní. Jenže slovo "doživotní" prý znamená 5 let nebo 150 000km. Takže ani chladící směs není na furt, 5 let a šup s ní ven. Info z autosalonu, kde jsem si byl pro auto.
Duben 2, 201015 r Já ho měnil po 5ti letech a 80tis.km. spíše mně k tomu dokopal muj táta se slovy že ještě doživotní olej neviděl a jednou za 5let nebo 100tis mě 6stovek nezabije..
Duben 5, 201015 r Autor Abych řekl po pravdě, tak mám nalítáno 78 500 km a zhruba na 100 000km budu měnit převodový olej. Ptal jsem se v servisu a náplň je doživotní. Jenže slovo "doživotní" prý znamená 5 let nebo 150 000km. Takže ani chladící směs není na furt, 5 let a šup s ní ven. Info z autosalonu, kde jsem si byl pro auto. Budu mít brzo 120.000km a nechám si převodový olej vyměnit. Přesně jak píše Vlasta, pár stovek mě nezabije. Mě taky v servisu říkali, že náplň je doživotní. Rozdíl asi nepoznám, jak píše TiGeRZ. Chci s mou Fabkou najet aspoň 300.000km, tak o ní trochu musím pečovat - hornobrizak - 238.000km mmmm, gratuluju!!!
Květen 15, 201015 r Taky se chystam na olej jen zjistit jaky tam patri a objednat. A taky kam nalit ale to se snad pozna kde je prevodovka (oko neni blbec)
Květen 24, 201015 r Autor 121.000km a nechal jsem si měnit převodový olej i chladící kapalinu. Do převodové skříňky se vešlo asi 1,6l, dal jsem originál. Za práci 170Kč, za 1l oleje cca 200Kč. (Koupil jsem 2 pixle po litru, takže zbylo na případné dolívání). Mám 1,2htp 47kw 2005 sedan a dával jsem G 060 726 A2. Ověřoval jsem to i na netu, že to do toho má být - viz. dále odkaz a dá se koupit i na netu: http://www.originalniautodily.cz/ProductDetail.aspx?IDProduct=81679749 Jsou tam 2 šrouby, vypouštěcí a kontrolní. Přes kontrolní se to lije, dokud to nepřeteče. Nalít to tam je problém. V servise si poradili - avšak hadičky atd. byly už použité, sice to tam čistili jak se dalo, ale zbytky tam určitě nějaké zůstaly z předchozího "nějakého" oleje. Nemělo by to snad vadit. Kdo to bude dělat sám a chce ryzí čistotu, tak by si měl asi koupit novou stříkačku nebo dětskou pistol na vodu a ládovat to takto. Nový olej je světle žlutý nebo bíložlutý. Z převodovky vytekl světle hnědý. Zatím čus.
Červenec 31, 201015 r Také jsem na své F1 1,2 12V vyměnil při servise olej v převodovce po 5letech (prohlidka 45.OOO) a olej byl černohnědý... vešlo se tam 1.8L Castrol TAF-X 1L 405Kč A od té doby se zdáj řazení méně přesné. Hlavně při řazení ze 4. na 5. musím hodně s pákou do prava ale od cca 50.000 se zase srovnalo vše do OK stavu.
Červenec 31, 201015 r Autor ta barva černohnědá se mi nějak nezdá. to auto je z bazaru? Upraveno Září 12, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Srpen 3, 201015 r Právě, že ne auto je odkoupené od strýce který ji koupil jako roční auto se stavem 14.000 jinak auto jezdilo po Praze a servisováno v Porsche Praha.. ale možná dostala za uši jako nová... Jinak jsem udělal při 45.000 velký servis jako při 60.000, oleje, filtry, brzdovka,svíčky, servo olej, drážkový řemen na klimu, alternátor... Upraveno Září 12, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Září 3, 201015 r 121.000km a nechal jsem si měnit převodový olej i chladící kapalinu. Do převodové skříňky se vešlo asi 1,6l, dal jsem originál. Za práci 170Kč, za 1l oleje cca 200Kč. (Koupil jsem 2 pixle po litru, takže zbylo na případné dolívání). Mám 1,2htp 47kw 2005 sedan a dával jsem G 060 726 A2. Ověřoval jsem to i na netu, že to do toho má být - viz. dále odkaz a dá se koupit i na netu: http://www.originalniautodily.cz/ProductDetail.aspx?IDProduct=81679749 Jsou tam 2 šrouby, vypouštěcí a kontrolní. Přes kontrolní se to lije, dokud to nepřeteče. Nalít to tam je problém. V servise si poradili - avšak hadičky atd. byly už použité, sice to tam čistili jak se dalo, ale zbytky tam určitě nějaké zůstaly z předchozího "nějakého" oleje. Nemělo by to snad vadit. Kdo to bude dělat sám a chce ryzí čistotu, tak by si měl asi koupit novou stříkačku nebo dětskou pistol na vodu a ládovat to takto. Nový olej je světle žlutý nebo bíložlutý. Z převodovky vytekl světle hnědý. Zatím čus. Tak ted nevim jaky olej do prevodovky "nacpat". Ten co pises za 200kc/l je cenove prijatelny. Ja se dival na Castrol a tam je cena cca 650kc/l coz mi prijde celkem dost uz jen proto ze skoro stejne me stal olej do motoru na 1.2HTP V kufru uz vozim tyden ojel do motoru Castrol. V nedeli prijde auto pod mou ruku Upraveno Září 3, 201015 r od Revolucionar
Září 3, 201015 r Právě, že ne auto je odkoupené od strýce který ji koupil jako roční auto se stavem 14.000 jinak auto jezdilo po Praze a servisováno v Porsche Praha.. ale možná dostala za uši jako nová... Jinak jsem udělal při 45.000 velký servis jako při 60.000, oleje, filtry, brzdovka,svíčky, servo olej, drážkový řemen na klimu, alternátor... Kdyz uz jsi zminoval to servo.. Kde bych nasel nejakou spicifikaci toho oleje nevis? S vymenou snad nebude az takovy problem podle dilenske prirucky.
Září 6, 201014 r Poradím CASTROL CHF 1L CCA 350Kč nebo origo škodovácký G 004000M2 CCA 280Kč, náplň je 0,8L Snad jsem ti poradil, teď se chystám na rozvody na 75.000Km mám totiž krátkou vodící lištu:( Upraveno Září 12, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Září 7, 201014 r Tak to uz je nastesti za mnou. Taky na to doslo pri cca 135.000km kdy preskocil retez. Spechal sem na to a taky sem za rychlost zaplatil 7tisic :-( a snad to uz nepreskoci. Jinak dnes jsem menil servo olej. Injekcni strikackou a hadickou jsem stary odsal a podle merky na vicku dolil novy. Ale zda se mi ze se ho tam veslo nejak malo, cca 250ml. Na tom vicku (nahore na te stupnici mnozstvi oleje) je napsano "1/4" coz by mohlo odpovidat mnouzstvi oleje do serva ale nejsem si uplne jisty. Jinak vzal jsem uz ze stranek www.originalautodily.cz original olej do serva ale i tak diky moc za radu Upraveno Září 12, 201014 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Září 9, 201014 r Autor Zeptal jsem se vedle na foru Uvidime - snad se někdo ozve, ale těch 250ml se mi fakt nezdá - asi ho tam bude víc (zbytek ve funkční oblasti). Upraveno Září 9, 201014 r od 12htp47kw
Září 21, 201014 r Olej v servu se mění tak, že povolí se zátka na nádobce a rozpojí se vedení kapaliny na trubičce, která vede podél levého předního nosníku ( ze spodu pod nádobkou) hlavně pozor na O kroužek!!! jinak náplň je 0.75-0.8L odvzdušníme servo pak při uzavřené nádobce a nastartováném motoru otáčíme volantem až do plného rejdu 2 doleva 2doprava
Říjen 16, 201212 r Převodový olej jsem vyměnil po 57000km, řazení chodí podle mně líp. Na fotce vlevo nový olej koupený v origo servise , vpravo původní.
Říjen 16, 201212 r po 57.000km? já to měnil na 1.9TDi po 230.000km a stáří 12let. Řazení šlo dosti ztuha. Olej vypadal podobně, řazení je teď o něco lepší.. proč to měníte tak brzy?
Říjen 16, 201212 r Občas šlo řadit hůř než bych si představoval, navic to je myslim po 5 letech provozu doporučeno.
Říjen 16, 201212 r Náplň by měla byt 1,9L, uřčitě při vypouštění nevyteklo všechno, a dolil jsem po napouštěcí šroub.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.