Přejít na obsah

HTP - převodový olej - měníte?


12htp47kw

Doporučené příspěvky

Abych řekl po pravdě, tak mám nalítáno 78 500 km a zhruba na 100 000km budu měnit převodový olej. Ptal jsem se v servisu a náplň je doživotní. Jenže slovo "doživotní" prý znamená 5 let nebo 150 000km. Takže ani chladící směs není na furt, 5 let a šup s ní ven. Info z autosalonu, kde jsem si byl pro auto. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych řekl po pravdě, tak mám nalítáno 78 500 km a zhruba na 100 000km budu měnit převodový olej. Ptal jsem se v servisu a náplň je doživotní. Jenže slovo "doživotní" prý znamená 5 let nebo 150 000km. Takže ani chladící směs není na furt, 5 let a šup s ní ven. Info z autosalonu, kde jsem si byl pro auto. :palec2:

Budu mít brzo 120.000km a nechám si převodový olej vyměnit. Přesně jak píše Vlasta, pár stovek mě nezabije. Mě taky v servisu říkali, že náplň je doživotní. Rozdíl asi nepoznám, jak píše TiGeRZ. Chci s mou Fabkou najet aspoň 300.000km, tak o ní trochu musím pečovat :) - hornobrizak - 238.000km mmmm, gratuluju!!! B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

121.000km a nechal jsem si měnit převodový olej i chladící kapalinu. Do převodové skříňky se vešlo asi 1,6l, dal jsem originál. Za práci 170Kč, za 1l oleje cca 200Kč. (Koupil jsem 2 pixle po litru, takže zbylo na případné dolívání). Mám 1,2htp 47kw 2005 sedan a dával jsem G 060 726 A2. Ověřoval jsem to i na netu, že to do toho má být - viz. dále odkaz a dá se koupit i na netu: http://www.originalniautodily.cz/ProductDetail.aspx?IDProduct=81679749

Jsou tam 2 šrouby, vypouštěcí a kontrolní. Přes kontrolní se to lije, dokud to nepřeteče. Nalít to tam je problém. V servise si poradili - avšak hadičky atd. byly už použité, sice to tam čistili jak se dalo, ale zbytky tam určitě nějaké zůstaly z předchozího "nějakého" oleje. Nemělo by to snad vadit. Kdo to bude dělat sám a chce ryzí čistotu, tak by si měl asi koupit novou stříkačku nebo dětskou pistol na vodu a ládovat to takto. Nový olej je světle žlutý nebo bíložlutý. Z převodovky vytekl světle hnědý. Zatím čus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Také jsem na své F1 1,2 12V vyměnil při servise olej v převodovce po 5letech (prohlidka 45.OOO) a olej byl černohnědý... vešlo se tam 1.8L Castrol TAF-X 1L 405Kč

A od té doby se zdáj řazení méně přesné. Hlavně při řazení ze 4. na 5. musím hodně s pákou do prava ale od cca 50.000 se zase srovnalo vše do OK stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, že ne auto je odkoupené od strýce který ji koupil jako roční auto se stavem 14.000 jinak auto jezdilo po Praze a servisováno v Porsche Praha.. ale možná dostala za uši jako nová...

Jinak jsem udělal při 45.000 velký servis jako při 60.000, oleje, filtry, brzdovka,svíčky, servo olej, drážkový řemen na klimu, alternátor...

Editováno: , autor: Olin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

121.000km a nechal jsem si měnit převodový olej i chladící kapalinu. Do převodové skříňky se vešlo asi 1,6l, dal jsem originál. Za práci 170Kč, za 1l oleje cca 200Kč. (Koupil jsem 2 pixle po litru, takže zbylo na případné dolívání). Mám 1,2htp 47kw 2005 sedan a dával jsem G 060 726 A2. Ověřoval jsem to i na netu, že to do toho má být - viz. dále odkaz a dá se koupit i na netu: http://www.originalniautodily.cz/ProductDetail.aspx?IDProduct=81679749

Jsou tam 2 šrouby, vypouštěcí a kontrolní. Přes kontrolní se to lije, dokud to nepřeteče. Nalít to tam je problém. V servise si poradili - avšak hadičky atd. byly už použité, sice to tam čistili jak se dalo, ale zbytky tam určitě nějaké zůstaly z předchozího "nějakého" oleje. Nemělo by to snad vadit. Kdo to bude dělat sám a chce ryzí čistotu, tak by si měl asi koupit novou stříkačku nebo dětskou pistol na vodu a ládovat to takto. Nový olej je světle žlutý nebo bíložlutý. Z převodovky vytekl světle hnědý. Zatím čus.

Tak ted nevim jaky olej do prevodovky "nacpat". Ten co pises za 200kc/l je cenove prijatelny. Ja se dival na Castrol a tam je cena cca 650kc/l coz mi prijde celkem dost uz jen proto ze skoro stejne me stal olej do motoru na 1.2HTP :help:

V kufru uz vozim tyden ojel do motoru Castrol. V nedeli prijde auto pod mou ruku :)

Editováno: , autor: Revolucionar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, že ne auto je odkoupené od strýce který ji koupil jako roční auto se stavem 14.000 jinak auto jezdilo po Praze a servisováno v Porsche Praha.. ale možná dostala za uši jako nová...

Jinak jsem udělal při 45.000 velký servis jako při 60.000, oleje, filtry, brzdovka,svíčky, servo olej, drážkový řemen na klimu, alternátor...

Kdyz uz jsi zminoval to servo.. Kde bych nasel nejakou spicifikaci toho oleje nevis? S vymenou snad nebude az takovy problem podle dilenske prirucky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poradím CASTROL CHF 1L CCA 350Kč nebo origo škodovácký G 004000M2 CCA 280Kč, náplň je 0,8L

Snad jsem ti poradil, teď se chystám na rozvody na 75.000Km mám totiž krátkou vodící lištu:(

Editováno: , autor: Olin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to uz je nastesti za mnou. Taky na to doslo pri cca 135.000km kdy preskocil retez. Spechal sem na to a taky sem za rychlost zaplatil 7tisic :-( a snad to uz nepreskoci.

Jinak dnes jsem menil servo olej. Injekcni strikackou a hadickou jsem stary odsal a podle merky na vicku dolil novy. Ale zda se mi ze se ho tam veslo nejak malo, cca 250ml. Na tom vicku (nahore na te stupnici mnozstvi oleje) je napsano "1/4" coz by mohlo odpovidat mnouzstvi oleje do serva ale nejsem si uplne jisty.

Jinak vzal jsem uz ze stranek www.originalautodily.cz original olej do serva ale i tak diky moc za radu ;)

Editováno: , autor: Olin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Olej v servu se mění tak, že povolí se zátka na nádobce a rozpojí se vedení kapaliny na trubičce, která vede podél levého předního nosníku ( ze spodu pod nádobkou) hlavně pozor na O kroužek!!! jinak náplň je 0.75-0.8L odvzdušníme servo pak při uzavřené nádobce a nastartováném motoru otáčíme volantem až do plného rejdu 2 doleva 2doprava :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...