peterrs Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Kalibrace probíhala asi takto: Technik začal postupně zadávat parametry auta(model, motor, atd) pak se doklikal na řízení (to menu si už nepamatuju). Pak probíhalo nastavení podle příručky: nastavení střední polohy volantu a počkat 3 s, otočit volant do leva a podržet v dorazu 3 s, pak na druhou stranu to samé. Pak zase střední poloha 3 s. Možná jsem něco vynechal, ale je to už 2 roky. V každém případě se pak změnila vůle na volantu. Dělali to v Praze Na Podbabě. Ale servis nijak moc nedoporučuju. Byli silně neochotní. A jak jsem psal výše, technik po projížďce prohlásil, že je to v pořádku. A nastavení provedli jen jako preventivně a z protekce. A samozřejmě neřeším vyjeté koleje na dálnici, tam to auto taky lítá z leva do prava pořád. A na 17" 225/45 o to víc. naozaj si o tom presvedčený, že preprogramovanie riadenia u Oct II je možné ????? Nemýliš si to s Fabiou ???? Aspoň v servisoch škoda o tom nikto nevie:)) to čo popisuješ vyzerá ako základné nastavenie dorazov riadenia potrebných pre zapamätanie si krajných polôch riadenia. aspoň tak to poznám z Golfa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 Je to samozřejmě možné, že šlo i o zapamatování nastavení dorazů. Ale v každém případě se tím odstranila středová vůle na volantu. Další mechanické seřízení nedělali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rapid007 Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Popis problému Vozidlo nedrží přímý směr jízdy (4.4-506.3) Příčina Pokud vozidlo nedrží přímý směr jízdy (tzv. táhne ke straně), může být příčinou některý z přirozených provozních faktorů, jejichž existenci nelze reklamovat: 1. Táhnutí ke straně při prudké akceleraci. Tento jev je koncepčně podmíněn jednotkou motor-převodovka zabudovanou příčně ke směru jízdy. Tato koncepce vyžaduje použití kloubových hřídelí o rozdílné délce. Při prudké akceleraci na první a druhý rychlostní stupeň je tím vyvolán jednostranný moment a proto po přechodnou dobu vozidlo nedrží ideální přímý směr jízdy. 2. Vysoká citlivost řízení kolem střední polohy, která registruje každou nerovnost vozovky. 3. Huštění pneumatik v souvislosti s nerovnoměrným rozložením hmotnosti osob a nákladu. 4. Rozdílný povrch vozovky pod koly na levé a pravé části vozidla, podélné nerovnosti (tzv. koleje) nebo sklon vozovky v příčném směru. 5. Boční vítr. Sériové řešení (série) Zákaznický servis – řešení (servis) Pokud i po vyloučení uvedených přirozených faktorů objektivně dochází k nutnosti stálých korektur směru jízdy, postupujte následujícím způsobem: 1. Vždy je nutno začít s kontrolou technického stavu pneumatik a jejich správného nahuštění. 2. Demontovat kola a zaměnit levou stranu za pravou. 3. Pokud se závada neodstraní, je nutno postupně demontovat pneumatiky a otočit je na ráfku v pořadí levá přední, pravá přední, levá zadní a pravá zadní. 4. Přeměření geometrie vozu dle dílenské příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Tady se nejedná o to, že nedrží stopu. Auto na rovné silnici a při bezvětří jede rovně, nikam netáhne. Ale problém je v tom, že "nechce změnit směr" při pootočení volantem. Když jsem to tenkrát reklamoval, tak jsem měl najeto asi 1500 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Ahoj. Samozrejme, ze u OKI II lze nastavit silu ucinku posilovace. Dale lze nastavit ,,nulovou,, pozici volantu. Pri pripojeni na VAG je krasne videt kolik posilovac posiluje pri letmem doteku rizeni. Pokud si pamatuji dobre tak standartne je to 0.125Nm pri lehkem doteku rizeni a vychyleni. Nastavitelnost je 5 stupnu co se urovne tyka. Nulovani se provadi pri vymene snimace natoceni. Pokud se neprovede diagnostika hlasi chybu. To co rikas by mohlo byt tim, ze ti matlaci spatne nakodovali komfort jednotku pri priprave auta. Ted si nepamatuji jestli na rizeni je samostatne kodovani nebo je tam LONG CODE. Postup je... Pokud mas nekoho kdo ma VAG - nacist parametry rizeni a porovnat dle DP s doporucenim. Pokud ne nechat nacist na VAS a zjistit jakou hodnotu posilovace rizeni mas nastavenu. Nekdo me muze doplnit... Pac z hlavy si to pamatuji mozna blbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 tento problém jsem vypozoroval taky. Letní mám 16" , teď na zimu 15" plecháče. Nemuže to být způsobeno i tím že jsou tam menší a užší kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Po výměně zimních kol zpět za letní 17" pegasy mi teď auto na mírně horším povrchu vůbec nesední a to dokonce tak, že mi hýbe z volantem a musím ho celkem pevně držet abych neujel někam do strany. Na krásné cestě jede bez problému ale to už tomu nevěřím. Nechápu že na zimních 16" to bylo OK. Mám seriovy sport. podvozek a na tvrdost jsem si zvykl ale takové plavání na silnici že mám až strach jet rychle mě dost sere. Myslíte že bude něco špatně s podvozkem? (letni kola jsem nasadil stejne jak jsem je vyzul) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Zkontroluj kola, jestli nejsou špatně vyvážený (ale tím to asi nebude), příp. dotažení šroubů kol, pak vůle na podvozku a když nebudou, tak geometrii? Předpokládám, že zimní kola máš menší - užší, takže tam se případný vady podvozku tolik neprojevily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Takže Ti to zatáčí? Viděl bych to na geometrii. Pokud Ti to mlátí do volantu-ťuká a vibruje=nevyvážení kol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Byl jsem teď zkontrolovat kola a dotažená jsou dobře. Jinak auto mi nezatáčí, to jsem zkoušel, jen mi to háže s volantem při nerovnostech, takže pokud to nebude něco s podvozkem tak to asi bude to špatné vyvážení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Nevyvazena kola kmitaji pri urcite rychlosti a to se pak prenese do rizeni a do volantu, s nerovnostmi to nema nic spolecneho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Podle me bude rozhozena geometrie - kola se hadaji a proto to plave. Zajed si ji nekam zmerit a pak uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 Tak už jsi to vyřešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Už jsem to vyřešil. Bylo to přehuštěnýma pneumatikama, protože je přítelkyně dofukovala na 2.2 než jsem je nasadil a když na to sedlo auto tak tam bylo rázem 2.6 a to byl ten problém. Upustil jsem a hned je vše jak má být (ještě že žádná nepraskla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 To by jsi musel ještě pořádně foukat než by bouchla.2.6 je naprosto normální tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 no to mi prijde celkem zajimavy, ja kdyz nedavno menil na letni tak pred vyvazenim mi je nejdriv dohustil na 2.2 anebo 2.3 (vymontovany z auta), pak je vyvazil, nahodil jsem je na auto a pak kdyz jsem je premeroval asi po tydnu na benzince tak meli stale stejnej tlak, tak nerozumim tomu jak je mozny ze ti to vyskocilo az o 0.4 jenom tim, ze si je nasadil na auto vzdyt ten tlak je uvnitr, cili pusobi zevnitr ven a melo by tomu kolu byt "jedno" jestli je zatizeny vahou vozu anebo ne...pri pohotovostni hmotnosti auta cca 1400kg to znamena 350kg na kolo a to zas tolik nezvedne vnitrni silu v pneu pusobici na vnitrni plochu kolesa (tlak je sila na plochu jestli se nemylim), 350kg je cca 3500N a vnitrni plocha kola zalezi od velkosti kola (15ky maji vnitrni plochu vetsi jak 17ky pri stejne sirke kola)cili zaverem tech 0.4 je dost velikej narust...anebo mas pokazenej tlakomer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Já jsem tam teď dal kola originál Zenith 18ky na kombíka a hustím to na 2.1 předek a 2,2 zadek? jak hustíte vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krocan Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 hustím tak, jak je to na víčku nádrže, takže 2.2 předek i zadek (17") Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 16. Duben 2010 Sdílet Vloženo 16. Duben 2010 (editace) Ja mám 17" disky a hustím podľa štítku 2,1 p / 2,0 z. Gumy sa majú hustiť za studena a po jazde a zahriatí tlak samozrejme môže narásť, ale nesmie sa znižovať. Ak auto pláve, tak je to skôr geometriou. Editováno: 10. Červen 2010, autor: Diamant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 17. Duben 2010 Sdílet Vloženo 17. Duben 2010 Geometrie se dělá na přední i zadní nápravě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 (editace) Jasně předek i zadek, zadní je obzvlášť náchylná na rozhození, párkrát nějaká díra či obrubník a je to rozhozené znova, je to hezky poznat když v zatáčkách přejedeš příčnou nerovnost (spáru, trhlinu, hrbol) zadek odskakuje. Editováno: 18. Duben 2010, autor: Rass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Pokud vám nafouknou kola v pneuservisu, tak jim moc nevěřte a zkontrolujte tlak. Teď po přezutí jsem na letních doma naměřil 2,5 - 2,7 !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 Ahojte, pridávam sa do klubu. Octavia 2, 5/2006, 77 KW, BKC, 94.000 KM. Mám auto od decembra, a stále pozorujem volu na riadeni. Aj na zimnych, aj na letnych... Najviac je citit od 120 km/h, kedy mozem pohybovat volantom zo strany na stranu bez zmeny smeru. Obe sady pneumatiky mam nove, zimne 15", letne 16"... Geometria ok, napravy podla troch servisov ok, tlmice ok. Mam pocit, akoby auto malo na sirku tri metre, na dlzku dvadsat... neustale nahananie kolies volantom. Je tu niekto, kto vie menit nastavenia serva z okolia BA, TT ? I ked tomu velmi neverim, mam pocit, ze je citit volu aj pri vypnutom motore... Vdaka za pripomienky, Laco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stinkie999 Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 Ahojte, pridávam sa do klubu. Octavia 2, 5/2006, 77 KW, BKC, 94.000 KM. Mám auto od decembra, a stále pozorujem volu na riadeni. Aj na zimnych, aj na letnych... Najviac je citit od 120 km/h, kedy mozem pohybovat volantom zo strany na stranu bez zmeny smeru. Obe sady pneumatiky mam nove, zimne 15", letne 16"... Geometria ok, napravy podla troch servisov ok, tlmice ok. Mam pocit, akoby auto malo na sirku tri metre, na dlzku dvadsat... neustale nahananie kolies volantom. Je tu niekto, kto vie menit nastavenia serva z okolia BA, TT ? I ked tomu velmi neverim, mam pocit, ze je citit volu aj pri vypnutom motore... Vdaka za pripomienky, Laco Pre info, vymenena volantova tyc a problem vybaveny... az na to behanie po 30 servisoch, kde som pocul, ako by som si mal sadnut do karosy, do zigulika a potom do octavie... ze vola na riadeni sa strati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomihanus Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Nazdar, bol som dnes na geometrii, predok spravili, a zadok povedali že sa nedá nastaviť, že ako to namontujú pri výrobe tak to bude na furt, že je to nejaká blbosť? Ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.