Leden 2, 201114 r Když to tady tak čtu,tak na tom nejsem až tak zle při mých cestách do a z práce cca 4km. Mám to v průměru za 9,5l tudle zimu a neřešim to pač to nemá cenu
Leden 2, 201114 r No jo, jenze ty mas AME, tzn EU2, jeden kat, jedna lambda. Takze tobe to zere o dost min, nez EU4. Takze ano, jsi na tom dost dobre
Leden 3, 201114 r U SMERNICE EHS nic nemám, jen u PŘEDPIS EHK OSN je číslo 83-05B, jinak TYP MOTORU AQW
Leden 3, 201114 r Já dost dobře nechápu, jak může motor splňující přísnější eko-normu Euro4 žrát víc, než ten "dělaný" podle méně přísné Euro2. Výkonově se to neprojeví - to je jako by ta "druhá lambda" sama o sobě zvedala spotřebu.. Já beru, že v případě studeného motoru si to žádá nejdřív ohřát katalyzátor, ale že by to bylo až tolik?
Leden 3, 201114 r Az na to ze ty mas 44kw a tazatel urcite 50kw. 44 zere o dost min nemelo by to 44kw mpi brát pri stejnym stylu jizdy spis vic benzinu ?? nemam s tim praktickou skusenost, ale pride me to divny jinak ja ma F1 kombi 50kw a jezdim s tim jen kratky trasy tak za 9.5l/100
Leden 3, 201114 r Já mám 44kw,Euro4,motor AZF a tuhle zimu mi to teda ŽERE kur...sky,natankuju za 3 kila něco málo přez 9 litrů a nalítám na tom 70 max 80 km. Jízdy mám kombinovaný,jak město tak dálka. Taky nechápu,jak může motor který by měl splňovat přísnější normu EU4,žrát tolik. Že by soudruzi udělaly někde chybu?
Leden 3, 201114 r Mám taky AZF 44 kW a teď spotřebu cca 6-6,5 l/100 km. Je fak, že teď jezdím na N98 bo je o 20 halířů levnější než N95
Leden 4, 201114 r To víš. Když už jedu tak ať to má cenu. Nejezdím si 200 metrů pro rohlík autem a hlavně nastartuju a jedu a nečekám 10 minut s motorem na volnoběh až se vohřeje. Navíc pokud by sis přečetl hned třetí příspěvek v tomdle vlákně věděl bys jak to je.
Leden 4, 201114 r U SMERNICE EHS nic nemám, jen u PŘEDPIS EHK OSN je číslo 83-05B, jinak TYP MOTORU AQW Takze mas Euro4 a 50kw. To je ta nejrozezranejsi z nejrozezranejsich. Tvoje spotreba je naprosto v poradku, nic s tim nenadelas. Upraveno Leden 7, 201114 r od Luďa Zvíraznění odpovědi
Leden 4, 201114 r Já dost dobře nechápu, jak může motor splňující přísnější eko-normu Euro4 žrát víc, než ten "dělaný" podle méně přísné Euro2. Výkonově se to neprojeví - to je jako by ta "druhá lambda" sama o sobě zvedala spotřebu.. Já beru, že v případě studeného motoru si to žádá nejdřív ohřát katalyzátor, ale že by to bylo až tolik? Podivej, nevim cim to je, nevim co odbornici ve skodovce posrali, ale EU4 u motoru mpi znamena kurevsky zvysenou spotrebu oproti EU2 - predevsim v mestskym provozu, ale i celkove v prumeru. Podle myho pozorovani je to cca tak v prumeru o 2litry. Vsak i tady na foru si toho vsimnes, dokonce i tady v tomhle vlakne. Jedni mpi chvali za spotrebu, druzi nadavaji, kdyz budes patrat a vyradis extremy, tak z toho vypadne jasna souvislost s EU4, sam mam AQW EU4, tak jsem to dost resil :-)
Leden 4, 201114 r No jak říkám - nechápu to. Ekologičtější motor ze dvojice agregátů se stejným výkonem by měl logicky míň žrát - takže je jasný, že soudruzi z vývoje něco posrali, nejpravděpodobněji v softu ŘJ - protože krom přítomnosti té druhé lambdy bych si tipnul, že ty motory jsou jinak mechanicky zcela totožné... Z toho samozřejmě vyplývá jistý neoddiskutovatelný fakt - že totiž to "ekologičtější" provedení čehokoliv nemusí být také "ekonomičtější". Samotnou koncepcí 3x uloženého "starého škodováckého motoru" to s velkou pravděpodobností nebude. Spíš bych si tipnul na záměr - vynucená změna, nameldovaná z Bruselu a vyřešená způsobem co nejlacinějším pro výrobce, ale sekundárně těžce poškozujícím uživatele. Myslím, že pokud bylo potřeba zvýšit účinnost katalyzátoru jeho ohřátím na vyšší teplotu, dal by se býval tento problém vyřešit jeho posunutím blíž k sběrnému potrubí motoru a ne zvýšením vstřikované dávky paliva... Bohužel - přemapování softu v ŘJ je výrobně jednodušší a lacinější než fyzická změna konstrukce sběrného potrubí a vůbec výfuku - navíc u motoru o kterém bylo už dlouho předem rozhodnuto, že bude vyřazen z výroby... Ach jo - ať žijou Eurohujeři z Bruselu i odjinud!
Leden 4, 201114 r V podstate souhlas. Potvrzuje to tak trosku i to co jsem se docetl na jinym foru, pry existuje update FW ridici jednotky, ktery by mel castecne spotrebu resit. Ale moc tomu neverim, mam jedno z poslednich mpi co se u nas prodaly...a pochybuju, ze to jeste po ukonceni vyroby resili.
Leden 4, 201114 r AHOJ... mám FABII rv. 2000. motor 1.4 MPi .............ale opakovaně mi takto ta spotřeba vyšla cca 15-16 litru. to fakt zere tolik benzinu? tam musi bejt neco spatne.... kamarat jezdi na audi A8 4.2benzin quattro,ma tam necelych 400ps a priemerom sa v pohode smesti do 15litrov na stovku... to mne je spatne ze mam ja v zime na fabii 1.9TDI/cca 100kw spotrebu 8 litrov na stovku(prevazne mesto)....
Leden 4, 201114 r ... pry existuje update FW ridici jednotky, ktery by mel castecne spotrebu resit.... No, myslím že by to mohlo vyřešit "načipování" - protože to je de facto úprava softu. Jenže už se s tím asi nikdo nechce žabit - výběhový typ atd. hovoří za vše. Bohužel, ti co si koupili 1,4 MPI verze EU4 to vyžrali za všecky.
Leden 5, 201114 r No nevím,MPI 50KW EURO 4 máme v práci a jezdí jako vítr a žere skromně,jezdí s tím kdo má ruce nohy a dlouhodobý průměr je kolem 7-7,5,když jedu delší trasu jezdím pod šest.Jinak ten druhý kat proti EURU2 je vřazený hned za litinové svody výfuku takže těžko ho dát ještě blíž,druhý kat je ve stejném místě jako u EURO2,takže ani tady bych neřekl že vede cesta. Když sem před barák postavil jetou 50kw AME tak jezdila za hodně,žádnou chybu nehlásila.Výměna všech filtrů vč. paliva,svíček,výfuku,lambdy,cimbu soft,vyčištění klapky a přísada na pročištění vstřiků dvakrát za sebou.Co přesně zafungovalo nejvíc nevím,ale ve výsledku jezdím dálky 5,5 když se moc snažím pod 5 litrů,kombinovaná dlouhodobá je někde pod 6,5.
Leden 5, 201114 r kamarat jezdi na audi A8 4.2benzin quattro,ma tam necelych 400ps a priemerom sa v pohode smesti do 15litrov na stovku... Mi na OII 2.0 TFSI máme spotřebu taky kolem 8,5 l/100 km když po dálnici jedeš 130 km/h. To samo u Fabči. Je to tím, že ten silnej motor má přebytek výkonu a nejede furt na 100% jako u menšího a slabšího motoru.
Leden 5, 201114 r AHOJ... mám FABII rv. 2000. morot 1.4 MPi- nemám tam ještě počítat jež by ukazoval spotřebu a tak spotřebu měřím stylem- při rosvícení kontrolky doleji určité množství paliva a z toho pak vypočítam, kolik jsme ujel km. Tímto spusobem jsem zjistil, že mi to mimo mesto žere 7.2 litru- to je OK, ale ve mestě na pojíždeni až 16 litru na 100 km- je tohle v pohode???Mám nove vymněnený termostat-tak myslím, že ohřwev morotu je jak u nového auta. Nemohlo se stát, že by se kontrolka rozsvítila pokaždé při jiném množství zbytku paliva v násdrži???ale opakovaně mi takto ta spotřeba vyšla cca 15-16 litru. To je fakt hodně velká spotřeba. Já mám OI RS jezdím každý den do práce 15km ráno a večer zpět a spotřebu mám v tomhle počasí 9-9,5l jsou to same okrsky, Když jedu po dálnici větší vzdálenost tak spotřeba 7,5-8l
Leden 5, 201114 r Můžu potvrdit co tu bylo řečeno. Měl jsem AQW (euro4) a ve městě šílená spotřeba, pod 12,5 to nejde, klidně 16 litru v hustším provozu. Kamarád má AME (euro 2) a když si to půjčím, tak nejen, že to mnohem míň žere, ale i to líp jede, jako by ta moje byla přiškrcená. Obě jsou combi. Spotřeba je hlavně ve městě i o 4litry ve prospěch AME, mimo město, tak o 1,5l. Hlavně kvůli spotřebě jsem se toho zbavil, do města hrozný.
Leden 5, 201114 r Takze mas Euro4 a 50kw. To je ta nejrozezranejsi z nejrozezranejsich. Tvoje spotreba je naprosto v poradku, nic s tim nenadelas. tady jsem ti to psal, mas tu nejhorsi verzi co se spotreby tyka Upraveno Leden 6, 201114 r od Luďa Zvíraznění odpovědi
Leden 5, 201114 r Mi na OII 2.0 TFSI máme spotřebu taky kolem 8,5 l/100 km když po dálnici jedeš 130 km/h. To samo u Fabči. Je to tím, že ten silnej motor má přebytek výkonu a nejede furt na 100% jako u menšího a slabšího motoru. To jo, ale vyhoda malyho motoru by se mela ukazat ve meste, kde by mel mit nizsi spotrebu, nez velky objem. Ale MPI s EU4 ve meste zere jako 3litr...
Leden 5, 201114 r Možem potvrdiť Ludove slová mam tiež AZF 44kw Euro 4 a spotrebu 6,4L. z toho 75%najazdím po meste. Také zlepšenie nastalo po výmene lambdy za katom. Toto sa ale nedá tvrdiť o druhom aute v rodine octa1,6 74kw AKL. No dúfam,že už aj tá je na ceste za zížením spotreby.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.