Přejít na obsah

Vysoká spotřeba


Speedlimit

Doporučené příspěvky

Omlouvám se tady za zmatek ohledne určení EU 4 nebo EU2. Já jsem to tu nemohl číst-neb jsme nevidel další odpovdi, myslel jsme, že je diskuzze ukončena- a ona jen pokračovala na další stránce. Takhle to vypadá-když je nekde prvne na fóru. Ale zpět k autu-morotu. Pochopil jsme správně, že by mohlo jít nahrát do RIDICI JEDNOTKY jiný software??Kolik to tak může stát?? to poporu jí i oficální servisy ŠKODA???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím,-jestli to můžu "dát sem", ale řeším problémek. menil jsme uté FABKY pojistky-konkrétně zadního stěrače-podle manulálu- tam název spotřebiče-síla pojistky-číslo pozice atd..vše OK...ale na vlastním panelu pojistek mají byt jednotlivé poziče očíslovány.. a já to tam nikde nevidím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím,-jestli to můžu "dát sem", ale řeším problémek. menil jsme uté FABKY pojistky-konkrétně zadního stěrače-podle manulálu- tam název spotřebiče-síla pojistky-číslo pozice atd..vše OK...ale na vlastním panelu pojistek mají byt jednotlivé poziče očíslovány.. a já to tam nikde nevidím....

ocislovany myslim jsou, ale je to skoro neviditelny, lepsi je si to podle karticky odpocitat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřikování není vymoženost, vstřikování je NUTNOST - s karburátorem by jezdil tak, jako jsme jezdívali kdysi dávno se starými žiguláky a šádynami - ano, spotřebu bys měl možná srovnatelnou jako dneska, ale při každém poklesu teploty pod nulu by ses klepal, jestli to natočíš a taky - vzpomeň si, kolik měla "šáde" výkon se svou spotřebou. Vstřikování umožňuje rychlejší akceleraci, vyšší výkon = vyšší maximálku, elektronikou kontrolované zapalování zase umožňuje předcházet detonačnímu spalování = klepání, prostě je to pokrok. Nechci mluvit o ekologii - to je nutné zlo, které se nikomu z automobilistů nelíbí, protože diktuje požadavky, které by bez vstřikové přípravy směsi vůbec nebylo reálné splnit - nebo Ty bys chtěl jezdit autem, které by akcelerovalo na stovku i přes maximální výkon 100HP za 25 i víc sekund, protože by prostě bylo "utažené" a s karburátorem by jinak nedokázalo daný výkon dosáhnout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a tak vlastně-jaké motory jsou dnes v tomrto smyslu nejvýhodnější? co jsme slyšel, tak ty 1.2 HTP asi mímn žerou-ale při jakékoliv zátěži už nemají výkon a tak žerou zase více. ináč jako-to srovnání karburátorového a vstřik-motoru-pro běžného uživatele-ano, i v těch mrazech co byly, motor chytá na 1-2 otočení.. a ten výkon??? No FACKO tolik netáhne na 5tku-ale jinak to je stejné....Jako asi máš pravdu v tom, čem píšeš.ale já..běžný uživatel??Jak jsëm tady četl-v předchozích příspěvcích se mluví o tzv. čipování- jaký je rozdíl mezí čipováním a nahrní nového software do řídící jednotky??? ten motopr co mám-tedy AQW - 50 kW- to se pý delalo v nemecku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update softu = nahrání nového SW do ŘJ = něco jako hromadný jednoduchý chiptuning, akorát to není tak individualizované. Chipování vychází z toho, že se nejdřív musí změřit konkrétní motor a pak se upraví jednotlivé položky v softu tak, aby chod byl co nejoptimálnější - a záleží na hledisku, které upřednostníš. můžeš chipovat na co nejmenší spotřebu, na vyšší výkon, na velký krouťák... Jde to jen na něco, ne na všecko najednou - například je nereálné chtít nachipovat motor na minimální spotřebu a zároveň na co nejvyšší výkon. Tovární úpravy = update se dělá tak, aby to vyhovělo pokud možno všem motorům daného typu - a aby to stálo co nejmíň. Takže se vyjde třeba z toho, že si lidi začnou často stěžovat na nestabilní chod po nastartování - dobře, upraví se soft tak, aby první půlminutu běhu motor dostával o něco málo víc paliva a jeho chod byl tím stabilizovaný - a nahraje se to každému, kdo si bude stěžovat na nestabilitu chodu po natočení. Ale skutečný chiptuning se dělá jinak - minimálně je potřeba motor změřit na dynamometru neboli "brzdě", kde se zjistí celá jeho charakteristika - a pak se dělají úpravy. Tovární "update" se dělá často bezhlavě, jen podle "mistra Tušáka" a jeho poučky "co kdyby to pomohlo, když už všecko ostatní selhalo?"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha- rozumím....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak servisní technik dnes ohadl cenu na 15oo Kč- puvodně mi technik v jiný den nabízel, že začnou tím, že udelají jen EMISE. to všechno co popisuješ musí stát strašné peníze...ale tak kdyby mi to načipovaly na "spotřebu" a ubraly na víkonu..mne by to nevadilo.... a co je vlastně na tomto typu motoru tak zkur...´ého-že tolik žere.. a navíc jen ve mestě.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro srovnani : mam 1.Mpi 44KW r.2002 a ted v zime jezdim : Kladno > Motol cca 7.5l ..Motol > Kladno 8.0.. ted jak neni snih a namzly okna,tak nastartuju a hned jedu. Pri skrabani okynek se mi cesta do motola vysivhla o litr vic na 8.5.. Dneska se mi dokonce podarila cesta Bohnice > Kladno ( pres centrum ) za 7.1 litru..Se spotrebou nemam problem...spis s vykonem.. i po čipování na 51Kw sem nepoznal zadny rozdil ve vykonu. Diagnostika ukazala v motoru 0 chyb..tak nevim cim to..ale na rovine mi to vic jak 130km neda..Takze jezdim za malo (podle me)ale vykona na hovno a noha na podlaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s tzím byl v tom servisu...pamět řídicí jednotky-nebo jak to přesně nazívají- nevykazovala žádnou závadu-emise jsou v pohodě. mimo LAMBDA SONDY....tam je to těsně pod normou.ostatní hodnoty hodně pod normou....tak co s tím???Je reálné nějak zkusit jinou řídící jednotku??Předpokladám, že asi jednoduché to není...odpojit baterii-odpojit konektor-přehodit onu krabičku a vše opačným zpusbem zpět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik za odpoveď, na čo vlastne slúži vlnovec ? čo tak čítam, spotreba pri Mpi felde rovnaká ako pri MPi fabii, či tam tá elektronika naviac neni zbytočná :-) rozhodujem sa medzi fabiou Mpi a 16v, ktorú by si radšej bral a prečo ?

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...