Přejít na obsah

Jezdíte do autorizovaného servisu?


JakubS

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

za nedlouho moji 8-mi letou Fabii opět po roce čeká servisní prohlídka. I letos, stejně jako všechny roky předešlé, ale přemýšlím, jestli v pravidelných návštěvách autorizovaného servisu pokračovat. Setkávám se totiž hojně s názory, že autorizovaný servis je zytečně drahá legrace a stjnou údržbu je možné odbýt po běžných servisech přes různé kmarády mnohem laciněji. V návštěvách autorizovaného servisu jsem zatím pokračoval hlavně kvůli Záruce mobility a možná taky pro ten pocit, že pro svoje auto dělém maximum, když ho dám tam, kde mu rozumí nejlépe - jak říkají reklamy. Otázkou ale zůstává, jak by například Záruka mobility zafungovala v reálu, kdyby se na cestách něco stalo. Na internetu jsem se setkal se spoustou příspěvků na toto téma a zkušeností autorů nebyly právě dobré. Zajímají mě tedy vaše názory a jsem zvědavý na reakce. Pěkný den! Jakub.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co je to autorizovaný servis jsem zjisti při reklamaci nového vozu kde jsem musel nejprve pracně závadu motoru předvést - jim se samozřejmě neprojevila a VAG nic neukázal, a potom systémem pokus omyl po 5 návštěvě odstraněno. Po skončení záruky (po 2.roce) na autorizovaný servis ušmudlanců s... . O jejich předražené služby nestojím a cena oleje to je zlodějna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem na tom podobně. Nyní se mi rozsvítila kontrola INSP, takže přemýšlím, zda s vozem zajed do autorizovaného servisu či do jakékoholiv jiného. Rád bych udělal kapaliny, filtry, už jen proto, že jsem auto nedávno koupil a ještě se k tomu nedostal.

K té jarní nabídce za 99Kč...uvažoval jsem nad ní, jak to tedy ve skutečnosti je? Ta cena je pod nějakou podmínkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj s tím olejem souhlasím.. nalijou ti tam nějaký běžný olej a řeknou že je to ultrasuperlonglifeplus a naúčtují si litr za litr...

Jarní prohlídka za 99 korun taky rozhodně nestojí 99 korun ;-)

Ono to není jen v ceně oleje ,ale hlavně v kvalitě práce.Už jsem to tady někde popisoval mé story s maticemi na předních poloosách.Začalo to tím že při rozjezdu a dojezdu se ozvalo cvaknutí ,pak to dělalo i při jízdě a přejímací technik mi povídá to je v poho to vám cvaká výfuk jak to cukne s motorem pak mi řekl že to asi bude převodovka nějaké ložisko ať si připrevím 60tis a že ji vymění tak jsem uvažoval že to raději nechám sešrotovat a nakonec servisák z toho servisu kde jsem byl tak u něj doma na zahradě mrknul na matice skočil do auta dojel do práce pro klíč namazal matice Loctitem a utáhnul a od té doby klídek.A takovýchto story mám bohužel v zásobě dost .Takže origo servis je společnost lumpů .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K té jarní nabídce za 99Kč...uvažoval jsem nad ní, jak to tedy ve skutečnosti je? Ta cena je pod nějakou podmínkou?

Musíš říct že nic nemají opravovat, nic dolívat, nevysávat!!!, neumývat auto, nedofoukávat kola, neseřizovat světlomety (jo všechno tohle jsou schopni si naúčtovat navíc...) prostě říct že bez tvého vědomi fakt nic nemají na tom autě dělat, jenom sepsat protokol závad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najit dobry autorizovany servis je opravdu problem,ale ti co tam dělaji to taky nemaji jednoduche,musi dělat rychle a hlavně s co nejmenšimi naklady pro servis,a kdo tomu opravdu dobře rozumi tak si raději otevře něco sveho a ma klid.Mechanici jse v autorizakach hodně toči a dalo by jse řict že tak 2 z pěti tomu fakt rozumi a nemaji to jen jako povolani ale i jako konička což je super.Jinak o cenach v autorizovanych servisech se nema cenu bavit,jsou jednoznačně nejdrahši prostě jse tam plati za to "jmeno" autorizovany nikoliv za kvalitu,bohužel.Tim ale nehazim všechny autorizaky do jednoho pytle ale mne určitě o svych kvalitach nepřesvědčili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aut. servis v nejnutnějším a krajním případě. Koupil jsem kabel a bežné věci jako zákl. nastavení, nastavení ser. intervalů atd. si dělám doma. Odešel mi mikrospínač u řidičových dveří, cena v servisu šílená, tak jsem se do toho pustil a oprava mě stála 200 kč a dvě hodiny práce.scooter.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem do autorizovaného servisu přeci jen zajel. A to po srážce s dvěma divokými prasaty :( Ano, bohužel. Fabii jsem kupoval v únoru letošního roku, měsíc na to ji havarijně pojistil a cca 17 dní po pojištění, při cestě z práce mi do cesty vběhla prasata. Bachyně urvala jen SPZ, ale v mžiku do boku narazilo další prase (nárazník ko, blatník ko, světlo ko, poškožená náprava, atd) Takže jen starosti. Jelikož jsem ale zjistil, že má pojišťovna má smluvní vztah s jedním autorizovaným servisem, zajel jsem tam, vozidlo předal k opravě. A teď už jen čekám až bude oprava dokončena. Suma sumárum mne to bude stát 5 tisíc Kč jako spoluúčast, zbytek pojišťovna.

Co se dalších návštěv týče, už pravděpodobně zvolím nějaký místní, nikoliv autorizovaný servis. Přeci jen je to vozidlo z roku 2002. Jinak se mi rozsvítili kontrolka INSP a jelikož k vozu nemám servisní knihu, neví se, co se při 120 000 km dělalo. A při sdělení částky, že kdyby se dělalo vše včetně rozvodů, kapalin atd, tak mám počítat s cca 18-ti tisíci Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Autorizovaný servis ? V žiadnom prípade ! Auto som tam dal len raz, keď som ho kúpil (na diagnostiku). Nezistili nič, zobrali prachy. A tie ich ceny - horor. Už by som tam nedal auto, aj keby boli jediný servis na Slovensku. Odvtedy si všetko robím sám s mechanikom v dobre vybavenej autodielni. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,taky mám problém se sehnáním slušného servisu.Jdu na poslední garančku,tak přeci jen bych rád autorizovaný,u toho minulého byl problém s vlastním olejem,byť splňující normu,stejně mi tam napsali olej vlastní bez bližší specifikace.Chci teď zkusit Adámka v Praze,mám to trochu z ruky,ale našel jsem zatím na něj slušný recenze.Jinak kdo má možnost si drobné věci dělat sám,má výhodu,ví co si na autě dělal.My ostatní hledáme a hledáme...... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 2 letech ve kterých Záruku mobility hradí výrobce je další pokračovaní Záruky mob. spojeno s úhradou

jakéhosi registračního poplatku a sám nevím o jak velký poplatek se jedná a má li to smysl.

Poplatek "Registrace v systému Záruka mobility" činí u FI cca 160 Kč bez DPH. Jinak prodloužení záruky mobility by mělo být součástí předepsaných "Servisních prohlídek se zárukou mobility",u mě bohužel došlo k nějakým nesrovnalostem v zavedení této prohlídky do jakéhosi škodováckého systému. Mám Fabii něco přes dva roky a byl jsem nucen asistenčku už třikrát využít,takže mě se to zatím vyplatilo. Ale radost z toho tedy nemám žádnou. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

no, já mám f1 ročník 2003, a zatím se značkovým servisem spokojenost, ale záleží hodně na tom kdo má směnu. Jedinkrát jsem dal auto opravit jinam, šlo o výměnu kostí stabilizátoru, mechanik mi tvrdil že jsou stejné jako origo a nepřežili ani 3 jízdy po D1 ostrava - praha a zpět. Do značkového servisu jezdím na garančky, běžný servis i karosářskou. Jediný problém byl s utěsněním "prosakujících dveří", dělali to snad 4x než jim přišly instrukce ze škodovky jak na to. Dokonce i když jsem přijel 5 minut před zavíračkou s přerušenou hadičkou k ostřikovačum tak auto šlo hned na dílnu a než jsem dokouřil tak auto bylo opraveno a dokonce zdarma. Když dělaji garančku tak není problém být u auta a ohlídat vše.

Jako řidič kamionu oceňuji i možnost po domluvě auto přistavit i o pulnoci a třeba i o pulnoci si jej vyzvednout a zaplatit až ráno.Nebyl pro ně žádný problém mne dovézt zdarma ke 30km vzdálenému kamionu když jsem auto dával na opravu.

A asistenční službu jsem musel naštěstí využít jen jednou, po zahřatí jsem nemohl nastartovat. Stalo se to v neděli, zavolal jsem asistenčku a operátor se mi omluvil že technik je na výjezdu, ale že mi zavolá zpět a zkusí se mnou závadu vyřešit po telefonu. Po cca 15 minutách jsem odjel a ráno jsem najel do servisu, ihned šlo auto na dílnu, i se mnou, provedla se diagnostika a vyměnilo se teplotní čidlo. zkrátka spokojenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Co se týče autorizovaných servisů jsem tak trochu na vážkách.Člověk by rád dal autíčku tu nejlepší péči,ale i když se tyto servisy tváří jako super profi,spíš mám pocit,že jde o tahání pěněz z našich peněženek.Spíš než opravy se všechno hned vyměňuje a ne vždy je tím závada odstraněna.No,prostě jak říkám:jsem na vážkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V autorizovanem servisu ti vzdy vymeni cely dil misto toho aby jej opravili to je fakt ale zase autodruzstvo .. tam co vymenili na HTP rodicu tak to bylo pokazene .. zatim to byla opravarenska sada s hlavou,civka,vyfuk,kotouce predni a desticky a jinak filtry a oleje .. najeto 93 000 a myslim si ze to je vpohode ale jestli mas pres 10 let stare auto jako ja tak bych rekl ze to nema cenu .. Ja si na sve delam vse sam aspon se snazim z rad tady na foru a na co nemam tak jsem se tady poohlidl po mechanikovi z koprivnice tak uvidime jakej bude :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...