Publikováno Duben 5, 201015 r mam fabii 1.2htp a vybiram kotouce a rozmyslim mezi dvema krery sou podle vas lepsi Zimmermann Sport nebo Power Disc-ATE
Duben 8, 201015 r Rozhodně ATE ! Za cenu špičkových Powerdisců koupíš jen průměrný Zimmermanny. Na FRS jezdím jen ATE + desky ATE a jsem VELMI spokojen. Navíc ATE Powerdiscy vydrží déle než Zim. Nikdy se mi ATE nezkroutily.
Duben 8, 201015 r Kam: za kolik bereš ATE powerdisc, že je to o tolik výhodnější než vrtaný Zimmermany? Zimmerman: predni kotouc 288×25mm 1650,- Kc/ks (1J0615301R) zde: ATE Powerdisc: predni kotouc 288×25mm 1889,- Kč/Ks zde: http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=54195 levněji jsem bohužel tento rozměr nenašel
Únor 8, 201114 r mam fabii 1.2htp a vybiram kotouce a rozmyslim mezi dvema krery sou podle vas lepsi Zimmermann Sport nebo Power Disc-ATE Taky o nich přemýšlím, ještě jsem našel Bremba. Tam je ta drážka vyvedená ven, což mi příjde logičtější.
Únor 8, 201114 r jooo to se vyplatí :-) na 47kW dát velké kotouče...koupíme kotouče, koupíme hlavy kol a brzdiče, aby to šlo namontovat a brzdná dráha bude stejně stejná,budou tedy méně ,,vadnout,,ale ty kW to nerozdráždí:-)Jinak Fabia má 5díru,a myslím že máš kotouč tak 239mm. Upraveno Únor 8, 201114 r od speed.mb
Únor 8, 201114 r jooo to se vyplatí :-) na 47kW dát velké kotouče...koupíme kotouče, koupíme hlavy kol a brzdiče, aby to šlo namontovat a brzdná dráha bude stejně stejná,budou tedy méně ,,vadnout,,ale ty kW to nerozdráždí:-)Jinak Fabia má 5díru,a myslím že máš kotouč tak 239mm. To je jen ilustrativní fotka.
Únor 8, 201114 r To je jen ilustrativní fotka. Ja to pochopil :-)jen jsem chtěl říci že pokud máš opravdu ty nejmenší kotouče tak nemá absolutně cenu vymýšlet nějaké s drážkami...
Únor 8, 201114 r Ja to pochopil :-)jen jsem chtěl říci že pokud máš opravdu ty nejmenší kotouče tak nemá absolutně cenu vymýšlet nějaké s drážkami... Já mám 256. _ps_111030170PROC-Brembo-MAX.pdf
Únor 8, 201114 r proč by nemělo cenu vymýšlet nějaké s drážkami?? já osobně mám tedy trochu jinej výkon, ale i kdybych měl HTp, tak si dám klidně Brembo Max, nebo jiné drážkované, z jednoho prostýho důvodu...NEREZNOU PS: ono i HTP se rozjede na 170km/h a je příjemný, když to trochu lépe brzdí....a v dnešní době,kdy je trh otevřenej není překvapení, že i cena je příjemná, tak proč brzdy neposílit
Únor 8, 201114 r Drážky jsem myslel na malejch kotoučích. Trošku lépe brzdí....no tomu by jsem věřil pokud by se měnili současně i nějaké ,,ostřejší,,destičky.
Únor 8, 201114 r Nevím ale jaké destičky na to, našel jsem jen Brembo Sport za víc jak 4 litry a do toho se mi fakt nechce Četl jsem tady na fóru o Ferodo DS, že by snad byly na ten kotouč OK, neporadí někdo? Je to normální, že mě origo kotouč vydržel 146 tis. km? To musí být už těsně před smrtí, ne? Asi málo brzdím
Únor 8, 201114 r k vrtaným zimmermanu tu někteří dávali textary a údajně velká spokojenost...ty ferodo DS 2500 budou ještě lepší, ale to je jiná cenová kategorie...jinak já teď budu dávat k brembům taktéž destičky textar - tak na jaře poreferuju je to normální...předek jsem sundaval s cca 115 tkm a kotouče byly krásný (mám těžší TDi, jízda +- klidná, sem tam prasečí ), zadek jsem oddělal dřív je to vše o stylu jízdy a použitých kotoučích - destičkách
Únor 8, 201114 r no právě mi psali z internet obchodu, že ty Textary jsou tvrdší a že se k těm Brembům Max hodí nejvíc. ještě jsem se doptal, co říká na Ferodo DS s těma Brembama Max. tak prej ty keramické DS můžou více opotřebovávat kotouč a že maj odzkoušené ty Textary na Maxech a je to ideální kombinace. Upraveno Únor 8, 201114 r od 12htp47kw
Únor 8, 201114 r přesně tuhle kombinaci mám ted doma nachystanou na jaro...jen si naopak myslím že Textary jsou měkčí destičky, tak uvidíme
Únor 8, 201114 r přesně tuhle kombinaci mám ted doma nachystanou na jaro...jen si naopak myslím že Textary jsou měkčí destičky, tak uvidíme Za kolik si sehnal 1ks Maxe a sadu destiček Tex?
Únor 15, 201114 r Kibi: musím tě zklamat, ale nekoupil jsem Bremba Max ani Textary, protože jsem nenašel tady v okolí kamenný obchod a do internetu se mi nechtělo... Ale hlavně: Dodatečně jsem zjistil, že mi teče vzadu brzdový váleček, takže nečekaná investice, tudíž jsem šel cestou rozumu cena/kvalita. Takže: kotouče FERODO, destičky ICER, po cca 30-40km si jakžtakž sedly desky a OK. Dneska jsem dohromady nalítal 100km, uvidíme po dalších kilometrech. Mimochodem, můj origo kotouč byl už 18,5mm. Upraveno Únor 15, 201114 r od 12htp47kw
Únor 15, 201114 r Tak ty se mi asi taky zdáš... nejdříve tady hledáš lepší brzdy a jsi ochotný je zaplatit a ted když ti teče váleček za cca 200,-koupíš kotouče jo slušný Ferodo ale k tomu tragický desky!!!!!to jsi mohl koupit desky a koutouče STARLINE a ušetřil by jsi víc.Ktomu není už nic co dodat snad jen až budeš brzdit tak aby jsi měl všude hodně místa na zastavování.Jdi za roh a za trest si jednu lískni.
Únor 17, 201114 r Ahoj, no je to tak. Dělal jsem větší údržbu na autě: oba válečky vyměněny (za orig), zadní desky v bubnu měněny (za orig), brzdova kapalina měněna po necelých 2 letech provozu, takové věšáky na plasty tlumičů vzadu měněny (za orig) a pak ty kotouče a přední desky. Takže jsem musel udělat redukci někde, ať mi zbyde na pivo tento měsíc Zatím brzdí a když nebude, tak ty kotouče i desky někomu věnuju a koupím nějaké lepší.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.