Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Orientace měrky oleje u 1.2 HTP

Zdarec,

stojím před motorem (čelem), vytahuji měrku a dotaz:

žlábek v měrce má být prohnutý ode mě nebo ke mě ?

Dotaz je z důvodu rozdílu při měření cca 5mm.

  • 4 týdny později...

od tebe

pozeral som do manualu a nic sa tam o tom nepise, vazne to ma az taky vplyv?

  • Autor

pozeral som do manualu a nic sa tam o tom nepise, vazne to ma az taky vplyv?

Vyzkousej to, dela to 5 mm pri odectu

  • 9 měsíců později...

Ahoj, mám fabii HTP 51kW. Kdy se měří olej za tepla nebo za studena? Dole přikládám postup měření oleje dle TPI od škoda. Myslíte, že u mého auta jelikož je to 51kW je postup stejný? díky za odpovědi.

post-40837-0-74741700-1296583557_thumb.j

  • 1 rok později...

Zdravím,

měl bych dotaz, jestli se u motoru 1.2 HTP 51 kw (r.v. 2007, modelový rok 2008) měří olej za studena nebo u zahřátého motoru?

v návodu k autu se píše, že u motoru 1.2 HTP 47 kw se měří při zahřátém motoru, akorát pokud vím se tento motor do Fabie II nikdy nedával, jenom do Roomstera, takže jsem z toho zmatený, jestli mají v návodu chybu a myslí 44 kw nebo je tím myšlen 51 kw, který by měl být technicky stejný s verzí 47 kw

  • 4 roky později...

Zdravím chlapy. Potřeboval bych poradit nemůžu zjistit stav oleje v motoru 1,2 htp 51 kW. Kdy se měří za tepla nebo za studena.  Za tepla nic neukazuje merka.  Děkuji 

tak , logicky se ma merit pred jizdou, takze za studena

takze , kdyz si prelozim ten cerveny ramecek:  olej merim az po jizde nebo behem jizdy ... nic nepozoruju, ale v pripade, ze je najednou hladina pod C a nemam u sebe olej,  nesmim pokracovat v jizde .. trebaze, jsem do ted ujel x stovek km, protoze pred jizdou merit hladinu je nesmysl .. rikal vyrobce  ... :-D

Že s vám pletu do smysluplné diskuze, já to zkoušel na teplém i na studeném a rozdíl nestál za řeč.

protoze, kdyz se lije nova napln je taky studena ... normalni clovek u vsech aut  udrzuje hladinu na rysce uprostred, za studena ...

dával jsem jen co je v návodu ... ovšem olej, pokud kontroluji já, tak též před jízdou. Vím že je olej stečený pěkně ve vaně, u teplého za a) se mi nechce čekat až steče, za b ) po příjezdu do garáže na to nikdy nevzpomenu a potom zase platí za a) :D

  • 7 měsíců později...

V tématu se tedy objevil chytrý článek z manuálu výrobce, ale chci se ještě dotázat na orientaci té měrky.. je někde skutečně určeno, jestli výřezem k sobe nebo od sebe, jak řeší nahoře DEFIANT?

  • 1 rok později...

Opucuji toto staré téma ne z důvodu, že bych se nudil, ale protože mi BZGčko začíná žrát po 130tis. km olej, tak měřím olej poměrně často: ano, žlábek měrky odemně ukazuje o cca 5 mm víc než když je žlábek ke mně. Na studeným motoru ukazuje měrka víc než je šrafovaná oblast, za tepla ukazuje o 5 mm míň.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.