Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Orientace měrky oleje u 1.2 HTP

Zdarec,

stojím před motorem (čelem), vytahuji měrku a dotaz:

žlábek v měrce má být prohnutý ode mě nebo ke mě ?

Dotaz je z důvodu rozdílu při měření cca 5mm.

  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...
Host Makyn20
Vloženo

Ahoj, mám fabii HTP 51kW. Kdy se měří olej za tepla nebo za studena? Dole přikládám postup měření oleje dle TPI od škoda. Myslíte, že u mého auta jelikož je to 51kW je postup stejný? díky za odpovědi.

post-40837-0-74741700-1296583557_thumb.j

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím,

měl bych dotaz, jestli se u motoru 1.2 HTP 51 kw (r.v. 2007, modelový rok 2008) měří olej za studena nebo u zahřátého motoru?

v návodu k autu se píše, že u motoru 1.2 HTP 47 kw se měří při zahřátém motoru, akorát pokud vím se tento motor do Fabie II nikdy nedával, jenom do Roomstera, takže jsem z toho zmatený, jestli mají v návodu chybu a myslí 44 kw nebo je tím myšlen 51 kw, který by měl být technicky stejný s verzí 47 kw

  • o 4 roky později...
Vloženo

Zdravím chlapy. Potřeboval bych poradit nemůžu zjistit stav oleje v motoru 1,2 htp 51 kW. Kdy se měří za tepla nebo za studena.  Za tepla nic neukazuje merka.  Děkuji 

Vloženo

takze , kdyz si prelozim ten cerveny ramecek:  olej merim az po jizde nebo behem jizdy ... nic nepozoruju, ale v pripade, ze je najednou hladina pod C a nemam u sebe olej,  nesmim pokracovat v jizde .. trebaze, jsem do ted ujel x stovek km, protoze pred jizdou merit hladinu je nesmysl .. rikal vyrobce  ... :-D

Vloženo

dával jsem jen co je v návodu ... ovšem olej, pokud kontroluji já, tak též před jízdou. Vím že je olej stečený pěkně ve vaně, u teplého za a) se mi nechce čekat až steče, za b ) po příjezdu do garáže na to nikdy nevzpomenu a potom zase platí za a) :D

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

V tématu se tedy objevil chytrý článek z manuálu výrobce, ale chci se ještě dotázat na orientaci té měrky.. je někde skutečně určeno, jestli výřezem k sobe nebo od sebe, jak řeší nahoře DEFIANT?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Opucuji toto staré téma ne z důvodu, že bych se nudil, ale protože mi BZGčko začíná žrát po 130tis. km olej, tak měřím olej poměrně často: ano, žlábek měrky odemně ukazuje o cca 5 mm víc než když je žlábek ke mně. Na studeným motoru ukazuje měrka víc než je šrafovaná oblast, za tepla ukazuje o 5 mm míň.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...