Pluto Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Prosím o pomoc, už nevím coby. Po dlouhé přestavbě mi zatuhlo turbo, konkrétně regulace lopatek. To necháno opravit. Turbo funguje jak má, tlaky jsou o trochu větší než počítá počítač, ale auto je pořád líné a netáhne tak jako dřív. Kdysi jsem na rovince udělal maximálku kolem 190kmh ale nyní, když to dostanu na 160kmh po dlouhém přemlouvání, tak jsem rád. Další dost negativní věcí je brutální nárust spotřeby podle palubáku. Když jedu hodně lehoučkou nohu a sotva se dotýkám pedálu, tak i tak se se spotřebou nedostanu pod 10litrů na 100km. Většinou se pohybuji na 12litrech Motorizace je to 1,9TDi PD 74kW, typ motoru ATD Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Za každou radu budu rád. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Prosím o pomoc, už nevím coby. Po dlouhé přestavbě mi zatuhlo turbo, konkrétně regulace lopatek. To necháno opravit. Turbo funguje jak má, tlaky jsou o trochu větší než počítá počítač, ale auto je pořád líné a netáhne tak jako dřív. Kdysi jsem na rovince udělal maximálku kolem 190kmh ale nyní, když to dostanu na 160kmh po dlouhém přemlouvání, tak jsem rád. Další dost negativní věcí je brutální nárust spotřeby podle palubáku. Když jedu hodně lehoučkou nohu a sotva se dotýkám pedálu, tak i tak se se spotřebou nedostanu pod 10litrů na 100km. Většinou se pohybuji na 12litrech Motorizace je to 1,9TDi PD 74kW, typ motoru ATD Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Za každou radu budu rád. Najprv daj na Vag.Ten ukáže či je v poriadku plniaci tlak turba(ventil N75) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 14. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Jak jsem psal, turbo plní přesně, jak má, tedy spíš o trošínku více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Jako pokud se Ti stalo něco s turbem, přičemž předtím bylo vše v pořádku a po opravě je pořád někde chyba, bude to s velkou pravděpodobností něco kolem turba. Může být něco s podtlakovou hadičkou = totální blbost a pak takový výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 14. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 NA vagu jsem kontroloval hodnoty a váha by měla být OK a turbo fouká cca 2200mbar, tak nevím, kde je zakopanej pes :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Prohlédnul bych všechno na co jsi sahal, když jsi to měnil. Svorkovnice rozpojit/spojit. Ventil N75 opravdu běhá? Co teplota motoru - čidlo ? Nehulí ti to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 14. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Regulace lopatek šlape. Auto nekouří vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 NA vagu jsem kontroloval hodnoty a váha by měla být OK a turbo fouká cca 2200mbar, tak nevím, kde je zakopanej pes :-( tolik ti fouká kkk ze 74kw ATD? já mám chip a tlačím 1400mbar...těch 2200 je moc i na Garretta VB jináč co výfuk?...není někde přicpanej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 14. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 JJ, fouká, podle ETKY. Výfuk by měl být OK, ani koncový tlumič na něm není :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 (editace) jak podle ETKy, myslíš podle VAGu? 2,2 bar je na kkk strašně moc, to je tak na to aby do pár km šlo do věčných lovišť běžně bez chipu tlačí tuším kolem 1,2 bar...ty máš o bar víc tady je téma na přetáčení turba http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=54521&highlight=fabia+nejede a tady na ATD co nejede jak má http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=58342&highlight=fabia+nejede možná tam najdeš svůj problém, ale osobně bych řekl, že ta regulace nebude OK...skontrolovat hadičky, nebo turbo ven Editováno: 14. Duben 2010, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 14. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Pardon, podle Vagu. Ted jsem se hrabal v Etce, tak jsem to zblbnul :-) Díky za linky, pročetl jsem, tak zítra budu zase laborovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 nemáš za co, každopádně jestli tam máš origo turbo a lítá ti to do 2.2 bar, tak bych to moc nepokoušel....dost se o turbo přetáčí a je to o to aby se to rozlítlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 25. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Jestli to pomůže, udělal jsem 2 logy na trojku od 1500 do 4000 otáček: http://upload.dbdragteam.cz/log1.csv http://upload.dbdragteam.cz/log2.csv Jinak včera při spanilé jízdě na RS-srazu jsem nechal kontrolovat můj výfuk při jakémkoliv stylu jízdy a prý bych ani bílou rukavičku neušpinil (((((( Prej jak elektromobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Tak jsem udělal nové logy: Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, rovinka: http://upload.dbdragteam.cz/log3_1.csv Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, mírné stoupání: http://upload.dbdragteam.cz/log3_2.csv Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, větší stoupání: http://upload.dbdragteam.cz/log3_3.csv Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, mírné stoupání: (log je delší, protože jsem na tu 4ku ani nedostal otáčky na 4000 a při tom čekání se mi zdálo, že motor jaksi vynechává, jak kdyby tam nešla nafta) http://upload.dbdragteam.cz/log4_1.csv Koukněte na to, prosím, už jsem bezradný. Děkuji mockrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Řekl jsem si že dneska fabče vyženu saze z komína a po cestě z práce jsem to zkusil roztahovat co šla (jako jezdím takhle tak 2x do týdne aby nic nezatuhlo) a zkusil jsem ji dohnat do omezovače nebo něčeho takovýho. Tak asi od 3500ot přestala zrychlovat a dostala se nejdál asi na 4000 ot. Je to normální? Na videích na youtube vydím jak jim to leze do červeného a mě zdechne ve 3300ot a dál to už ani nemělo cenu točit. A ještě mám dotaz. Koupil jsem libový 17" kola obutý na 225/40 a maximálka šla z 200kmh na 160kmh.. taky normál? A spotřeba o 1,5l nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 ta spotreba je urcite normalni protoze to jsou desny salamy a divim se ze ti tam vubec jdou . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Nehrabal se ti někdo v rozvodech? Na PDčka jsou potřeba spešl přípravky,kdyby toněkdo hodil jen "na značky" tak to může dělat taky to samý co popisuješ,málo jede,hodně bere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Prema1: to že to sem tam protáhneš je jen dobře, vůbec se toho neboj...když je motor v provozní teplotě a nejezdíš jak honič pořád, tak je to jen dobře (rozhodně lepší než ho podtáčet)...s nechiplou F 1.9TDI PD je rozumný jezdit do cca právě těch 3500ot/min, tam je plných 74kw výkonu, pak už to jde rapidně rychle dolu, tak se nediv že to jen hlučí a nejede a u těch salámů co jsi tam dal se nedvi jak to jede 225/40 na 17" je rozměr na minimálně o třídu výš auta...ty by jsi tam měl mít 205/40 s nima to jede solidně ale na spotřebě to lehce znát je.. PS: na youtube se někdy nesmíš divit, když vidím že s neupravenou Fabkou TDi tam jede na zrychlení a točí do omezovače, tak se musim smát a celem dost videíí už není "serie" motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Řekl jsem si že dneska fabče vyženu saze z komína a po cestě z práce jsem to zkusil roztahovat co šla (jako jezdím takhle tak 2x do týdne aby nic nezatuhlo) a zkusil jsem ji dohnat do omezovače nebo něčeho takovýho. Tak asi od 3500ot přestala zrychlovat a dostala se nejdál asi na 4000 ot. Je to normální? Na videích na youtube vydím jak jim to leze do červeného a mě zdechne ve 3300ot a dál to už ani nemělo cenu točit. A ještě mám dotaz. Koupil jsem libový 17" kola obutý na 225/40 a maximálka šla z 200kmh na 160kmh.. taky normál? A spotřeba o 1,5l nahoru niekde mas chybu.obmedzovac je na 5000rpm. do 4500rpm ti to musi ist vytocit aspon na prvych 4 stupnoch. kolesa mas zly rozmer a ta spotreba sa mohla zvysit aj o 1,5litra ked si tam mal niake male 14,15". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Koupil jsem ji na 185/65/14 a zalíbily se mi tyhle kola. Nechci je prodávat, protože jsou na tom autě krásný! Neumím sem dávat foto,jinak bych se podělil, pořád mi někdo nechává za stěračema vzkaz že je koupí. Ale to je na nich tak jediné dobré, pak už maj jen samé negativa :-) A dát tam slabší gumy tak si myslím že to bude vypadat hrozně. Do 4500 ot to nevytočím ani na 3 převodový stupeň.. Prostě okolo 4 to jakoby vypne a šlus.. Jinak rozvody jsem nechával dělat ale změna nebyla, pořád jela 200, jak jsem nazul tyhle kola tak 160kmh a okolo 7 spotřeba. Ale ani s těma 14" jsme se nedostal pod 5,5l když jsme jezdil hodně v klidu a do 100kmh.. A nejhorší je to když jezdím normálně tak ručička palivoměru klesá normálně, ale jak ji protáhnu cca 2km tak mi ubude hned 2,5mm z nádrže, nalší protáhnutí a další cca 2mm dolů.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Měl jsem tam 14" kola, ale ani s nima jsem se nedostal po 5,5l tou nejspořivější jízdou! Rozvody dělané mám, ale i po nich mi fábka lítala 200kmh. Taky jsem celkem zhrozenej z toho, že jak ji někde protáhnu tak citelně ubude z palivoměru, a to každé protáhnutí je dost znát. Tak za 2km mi ubude cca 2mm z budíku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Prema1 1.) foto vložíš tak, že dole ppo okýnkem kam píšeš odpovědi je text "Příloha" a pod tímto tlačítko "prrocházet" - na něj klikneš a najdeš obrázek - foto co chceš vložit....vybereš foto - dáš otevřít a klikneš na další zelené tlačítko "Přidat přílohu" ...toť vše 2.) rozdíl ve spotřebě z 15" na 17" byl u mě o cca 1.5l/100km (na 15" 195/50 průměr cca 5...na 17" 205/40 cca 6.5L/100km)....kola si nech, ale pneu na to dej rozumný, jestli máš ráfek 6.5 až 7.5 šíře, tak dej pneu 205/40....pokud máš širší ráfek dej pneu 215/40...ty balóny co tam máš prostě na Fabku nejsou ani nápad - je tam vekej valivej odpor a i váha pneu je jinde PS: užší pneu bude na kolech vypadat rozhodně líp, protože udělá "A" profil 3.) jak že to ve 4tisících vypne a šlus?....že to dál nejde točit, nebo že to jde točit dál a nejede to??...zkus si na neutrál šlápnout na plyn a napiš kam ti až ukáže ručička otáčkoměru...zároveň se podívej na otáčky motoru v klidu 4) spořeba na 14" přez 5.5 l/100km není rozhodně vpořádku...osobně když jsem jezdil dálku, lehce svižnější jízda - sám + zaplá klima, tak spotřeba vždy do 5.2l/100km...když se jelo na spotřebu tak klidně i kolem 4.5l/100km.....někde u tebe bude chyba, chtělo by to aby ti to někdo kdo tomu rozumí projel, napíchl na VAG jestli to neháže chyby a nebo udělal LOG....můžeš mít zanesený turbo, váhu vzduchu KO, skrátka dost věci PS: palivovej a vzduchovej filtr jsi měnil kdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Díky za objesnění přidávání obrázků, vyfotím a pochlubím se.. Asi máš pravdu s těma gumama, až se tyhle sjedou tak tam půjdou 205 ky, ale bojím se že to bude tvrdší ještě víc než to je teď. Žádná pohodová jízda to fakt není, v kabině lítám jak nudle v bandě, na těch 14" to bylo o moc pohodlnější. Zkusím jít za kámošem co má diagnostiku a ten se na to zkusí mrknout když říkáš že to není ok. Váha tam je dávaná nová před pár měsícema. Jinak filtry všechny nový, olej měním po 9tis. A ještě jsem se rozhodl pro chip, ale to budu muset dost šetřit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Tak mám problém se spotřebou.. Už asi týden se mi zvedla spotřeba asi o 2l. Při konstantní rychlosti 50kmh na trojku (asi 1900ot) mi PP ukazuje 6,4l. A dolu to nejde ani boha.Při 100kmh na 5ku je to asi 7,3l. Výkon dolů nešel, jede pořád stejně. CO to může být? A kdyby náhodou byl někdo z okolí Loun, Žatce, Mostu, Chomutova kdo má doma VAG a uměl by mi to zkontrolovat a nastavit tak budu moc rád :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Zdravím Vás, mám tu stejnou motorizaci...74kw ATD, podle palubáku spotřeba dlouhodobá 15,5L a krátkodobá 16,5L podle vypočítání jsem zjistil spotřebu něco kolem 6L...co by se mohlo dít s palubákem? kola zimáky 14"...byl jsem na diagnostice a štít přístrojů měl chybu...jenže mi to dělalo takové individum že ani nevědělo co s tím má dělat. Náhodou někdo šikovný s VAGem z okolí Valmezu by nebyl? dík Jiří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.