Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vše o Chipováníé těchto motorů.

Kde, u koho, za kolik a zkušenosti po Chiptuningu.

  • 1 měsíc později...
  • 7 měsíců později...

Nevíte na kolik by se ta 1,2 dala chipnout ?

Nevíte na kolik by se ta 1,2 dala chipnout ?

Taky mě to zajímalo (ne že bych o tom uvažoval, ale nechtěl jsem zemřít hloupý ;) ) a zeptal jsem se přímo na Cimbu. Zde je odpověď:

"tyto stránky zatím monitorují zájem o tuto úpravu. Motorizaci 1,2 TSI provázejí nemalé porodní bolesti, proto čekáme, jak k nim přistoupí výrobní závod, též musíme zjistit, zda jde o vadu jedné omezené série, nebo o sériový standart. Blíže Vám k problému nemohu sdělit, případ je stále v šetření, jak by řekli policisté..."

Čili: zatím to čipovat asi nelze a hlavně je potřeba se držet pravidla: "neopravuj co funguje"! 1.2TSI je nový motor a ještě se musí usadit. Já osobně mám 1.2TSI od listopadu minulého roku, najeto mám cca 4500km a nepozoruju vůbec žádné problémy, takže je možné, že pokud nějaké problémy s 1.2TSI jsou, tak se jednalo o některé z prvních sérií.

Můj otec ma Yetiho 1,2 TSI . Vykon je docela slusny. Jen kdyz jsem to nastartoval tak kolisali otacky, pohasinaly svetla jakoby spatne zapalovval. po minute klepani se uklidni jakoby prepne a jede jak ma. Treba se mi i hodnekrat stalo, ze jsem chtel akcelerovat a auto zaclo skubat. :aggressive: . Jinak momentalne najeto nejakych 9500. Jel jsem s tim autem naposledy jak melo 6000 nevim jestli se to projevuje stale protoze jsem si koupil svoje a do yetiho uz nesedam, ale zda se mi ze na tom motoru neni neco dobře . Jinak me prave zajimalo kolik je dnes mozne z 1,2 vymackat :palec2:;/

Yeti 1.2 tsi měl původně mnohem větší výkon než 77 kW, kluci z něj vymáčkli fakt hodně :-) Ale jak říkáte, motor by to dlouho nevydržel...

Jen kdyz jsem to nastartoval tak kolisali otacky, pohasinaly svetla jakoby spatne zapalovval. po minute klepani se uklidni jakoby prepne a jede jak ma. Treba se mi i hodnekrat stalo, ze jsem chtel akcelerovat a auto zaclo skubat.

Mel jsem podobnej problem po provedeni upravy sw rj. Po reklamaci u Skody se ukazalo, ze servis udelal spatne ten upgrade. No a taky je potreba dat pozor na to, co lejes do nadrze...

A na co jezdíš Ty? Já mám teď v nádrži Shell V-Power Racing 95, ale spíš se ustálím na Carreře 95. Oproti normálnímu naturalu 95 je to cca 1kč na litr víc, což u současné ceny benzínu není žádný velký rozdíl. Opravdu chci, aby mě to auto dlouho vydrželo smile.gif

Vzhledem k vesnickemu okoli jezdim na N95, obcas se mi povede Shell V Power. Jednou jsem ale natankoval blbe a auto zacalo pri jizde obcas cukat :-( Nasledujici Shell V Power to nastesti spravil...

Osobne si nemyslim, ze drazsi benziny musi byt vzdy vyhra - maji zase mensi vytocnost, tim padem dele lezi v nadrzich a maji sanci absorbovat vic vody a bordelu.

Bohuzel dnes to chce mit hlavne stesti pri tankovani na svoji strane...

  • 8 měsíců později...
  • 1 rok později...

Tak to by mě zajímalo, jak dlouho ten chipnutý motor vydrží. Navíc se mi nezdá údaj zrychlení u sériového vozu 1,2TSI 0-100km/h za 9,9s. Mělo by to být za 11,8s. A maximálka stoupne jen o 7km/h? 103kW diesel má maximálku 190km/h a zrychlení 0-100km/h za 9,9s. :rtfm::kol-139:

Upraveno od Tygrik

Tady je pro porovnani 1.2 v octe http://abt-configura..._CBZB_DSG_D.pdf

docela by me zajimalo zda si to vubec nechal nekdo nekdy udelat a s jakyma rozvodama a vrskem motoru to ABT testuje

Upraveno od Kolicek

Není to zbytečné? Proč si nekoupit auto s jiným motorem. Tyto motory se serou už v základu a vy ho chcete ještě chipovat? :kol-44:

No asi proto, že s jiným motorem je to dražší? :rolleyes: Ty rozvody a rozvoďák musí být alespoň titanové, nebo s technologií od mimozemšťanů. :kol-129:

Upraveno od Tygrik

Tygře ani titanu nevěř, mě dva titanové šrouby v noze prdly jako by budoucnost byla v Alumíniu :)

Nie je nahodou ta spojka len do 200Nm? Po chipe musi mat radost :kol-32:

  • 3 týdny později...

Tady je pro porovnani 1.2 v octe http://abt-configura..._CBZB_DSG_D.pdf

docela by me zajimalo zda si to vubec nechal nekdo nekdy udelat a s jakyma rozvodama a vrskem motoru to ABT testuje

-------------------------------------------------------------------------------

Nechal jsem si chipnout Yeťáka 1,2 TSI od této firmy:

http://www.abctuning...z/?id=7〈=cs

verze " Optimum" jsem maximálně spokojený, úplně jiné auto, spotřeba šla dolů a výkon nahoru.

Motor je po výměně rozvodů. Proč se ser^u rozvody to už je popsáno, jiný problém s motorem jsem zatím neměl a nemám /35000km/, v servisu mi namontovaly nové modifikované rozvody, tak se uvidí, jestli se stav zlepší. Jinak jsem už zaznamenal, že se na tyto motory /TSI/ budou montovat rozvodové řemeny.

http://auto.idnes.cz...46_automoto_fdv

Uvidíme ...

-------------------------------------------------------------------------------

Mrkni se na stánky : http://www.abctuning...=cs&pid=1&aid=1

Graf z brzdy nemám, co se týká spotřeby tak zhruba o 3/4l dolů. Cenu chiptuningu mi udělali úplně jinou než ceníkovou. Jsem s celou akcí moc spokojený. zn.dohoda.

Rok výroby 10/2010. podle servisu už tam měl být nový typ rozvodů, nechtěli mi je vyměnit prestože rachtaly. Tak jsem ještě před koncem záruky poslal e-mail do továrny a výměna byla hned v poslední den záruky.

Upraveno od Corzar

-------------------------------------------------------------------------------

Nechal jsem si chipnout Yeťáka 1,2 TSI od této firmy:

http://www.abctuning...z/?id=7〈=cs

verze " Optimum" jsem maximálně spokojený, úplně jiné auto, spotřeba šla dolů a výkon nahoru.

Motor je po výměně rozvodů. Proč se ser^u rozvody to už je popsáno, jiný problém s motorem jsem zatím neměl a nemám /35000km/, v servisu mi namontovaly nové modifikované rozvody, tak se uvidí, jestli se stav zlepší. Jinak jsem už zaznamenal, že se na tyto motory /TSI/ budou montovat rozvodové řemeny.

http://auto.idnes.cz...46_automoto_fdv

Uvidíme ...

Nejaky podrobnejsi popis o spotrebe a tak.... treba graf z brzdy by nebyl a rozvody byly original nebo jiny vyrobce diky

Mám na chipnutí jednadvojky osobitý názor, jelikož při nájezdu 35 tkm mám třetí řetěz... Spotřeba po chipnutí možná půjde o trošku dolů a výkon nahoru, ale při potížích s rozvoďákem bych do toho rozhodně nešel (aby mi pak nějaký servisák tvrdil, že si díky zásahu ten řetěz vyměním na své náklady mi to nestojí...). Osobně jsem ze stávajícím výkonem mé jednadvojky velmi spokojen.

JJ, v ABC nachipují cokoliv, je jedno, jestli to má vůbec nějakou řídící jednotku. :D Já myslím, že možná nachipovali i to letadlo, jak jím nabízejí ty vyhlídkové lety. :D

Ale každopádně - když už chipovat (což nevím, jestli je u 1,2 TSi dobrý nápad), tak hezky na brzdu před úpravou a po úpravě. Na papíře je pak hezky vidět, co se s autem stalo, je to něčím podloženo a není to pak jen na mém subjektivním vnímání, že teď to jede jako kráva a žere to polovinu. :)

------------------------------------------------------------------------------------------

Trochu jste mně vyvedly z míry /zviklali svými názory na AbcTuning, ale to auto je opravdu lepší a není to jenom subjektivní pocit. Když si projdete web, tak pomlouvají i mr.Cimbu, kterého si já mimo jiné velice vážím, upravoval mi už dvě auta. Měl jsem od něho grafy výkonu i točivého momentu před úpravou i po úpravě. Ale jestli to byla pravda nebo ne, to se dá zjistit jedině znovu na brzdě. A právě u něho to podle některých na webu, kteří aspoň podle nich byli s upraveným autem na brzdě, naměřené hodnoty neodpovídaly předloženým grafům. Tady si může každý napsat co chce ať pravdu má nebo ne. A vůbec to není o tom, že "auto jede jako kráva a žere polovinu". Nemám pocit, že bych naletěl. A to ještě k naturalu přidávám 30% Etanolu na zvýšení oktanového čísla. Kdybych Vám řekl, kdo mi to poradil, tak by jste se moc divili. Přitom všem nemám s motorem nejmenší problémy. Co pro něj dělám, aby byl v pořádku, tak jednou ročně měním motorový olej. Vůbec neberu v úvahu Servisní interval QG1 - to je největší nesmysl - už nato přišla i továrna, taky to je na webu.

Upraveno od Sranki
necituj predchadzajuci prispevok

je to pranice...taky sem o tom uvazoval ale ted nevim nevim...jo a kamos taky leje do OT II fl 1,2 ethanol a to dokoce 50% má najeto 35 tis a žádnej problém dokonce ani s rozvodama nic nemá...

Upraveno od hadak11

Corsar jak se chova prevodovka pri razantnim rozjezdu ? Vetsinou se dodava uprava lehce kolem 200Nm

Upraveno od Kolicek

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.