Honza zvejka Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Ahoj chtěl bych se zeptat ohledně výroby lepšího chlazení IC tady je odkaz:http://skodaoctavia.cz/clanek/vyroba-lepsiho-chlazeni-intercooleru#comment-1033 Má to nějaký význam a funguje to??Díky za rady a odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 (editace) Nevim zdali to funguje ale je to logicke takhle ten teplej vzduch hned jde pric a nezdrzuje se tam a hned zitra to udelam a hned uvidime jak to funguje Editováno: 26. Duben 2010, autor: olgojchorchoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyRS Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Docela jednoduchá úprava, tak až to vyzkoušíš tak dej vědět jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza zvejka Vloženo 26. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Docela jednoduchá úprava, tak až to vyzkoušíš tak dej vědět jak to dopadlo Tak dejte vědět,taky se chystám na upravu podběhu ale líbí se mi ta verze od Martina RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 já to vyřešil takhle jak to pomůže uvidíme spíš v létě zatim mi to připadá stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza zvejka Vloženo 26. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 já to vyřešil takhle jak to pomůže uvidíme spíš v létě zatim mi to připadá stejný Z čeho jsi tu mřížku použil??Myslíš že je to stejný jako předtím že to nemá vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 je to z podběhu do AUDI Q7 já mam auto čiplý tak to jede jako bejk kdykoliv potřebuju a zatim nevidim rozdíl uvidim ještě na spotřebě ale zatim sem najel jen 400km a většinu spíš po městě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Vypada to dobre az to udelam a vyskousim tak podam hláseni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Tak sem to dneska udelal a na výkonu to docela jde znat uvidim az stim pojedu dal a uvidime jak na tom budu se spotrebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Přidavam foto sice fotka nic moc ale jde tam aspon neco videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 (editace) Fakt to roby nieco na vykone??? Mam to v plane spravyt aj ja. dufam ze sa mi to podary spravyt cez vykend. Editováno: 28. Duben 2010, autor: kapo1222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza zvejka Vloženo 28. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Fakt to roby nieco na vykone??? Mam to v plane spravyt aj ja dufam ze sa mi to podary spravyt cez vykend. Taky na to pujdu o víkendu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 mam to tam uz nejakou dobu. Akorat jednou v zime jak si mi nalepil na kolo snih, tak to 'zebrovani' trosku potrhal, ale opravit se to dalo. ja mam 1.8T ted s nejakymi 250 koniky a 350 Nm a je to znat. kdyz tu diru zakryju, mam o cca 10C vyssi teplotu vzduchu .... (venkovni teplota cca 20C) Chci jet na brzdu, takze udelam 2 runy, jednou se zakrytym , podruhe s odkrytym a poslu sem obrazky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 tak to bude super aspon uvidime jak je to znat ono 10C je hodne a to uz musi byt znat. Aspon u me to je dneska sem jel do marianek a jel sem uplne stejne jako vzdy a bylo to znat pri jizde do kopce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Na O1 81kW jsem to taky dělal podle MartinaRS, k něčemu to určitě je, jinak tuším 96 kW TDI to měly OEM (nevím jestli Octa, ale Pašíka jsem s tím viděl) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Dolezelk na brzdě stejně rozdíl výkonu nepoznáš bude stejnej bude ti chybět nápor vzduchu během jízdy ten na brzdě asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 (editace) dobra brzda pri mereni postavi pred auto jeden nebo dva obrovsky prumyslovy vetraky, tak aby se simulovali realne podminky. Jinak by to mereni bylo totiz na nic, pri takove zatezi by jakykoliv intercooler, i kdyby byl pres cele auto, zadnou teplotu nesnizil a prilis teply vzduch znamena zacatek detonaci = snizeni predstihu, tlaku a vykonu. Snad se tam pristi tyden dostanu a poslu graf sam jsem zvedav, protoze po vymene turba za K04 jsem vykon na brzde zatim nemeril, pouze jsem ho urcoval priblizne podle VAG-COMu. jinak pocitove je rozdil mezi cipovanym autem s K03 turbem a cipovanym K04 turbem asi takovy , jako mezi fabrickymi 150koni a 200koni po cipu. Silena "prda" K04 turbo = + dalsich cca 40-50 koni a tak + 100Nm kroutaku oproti cipu. Editováno: 30. Duben 2010, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Ty větráky asi nedokážou simulovat jízdu v maximálním výkonu na to by musel být asi tak aerodinamický tunel.Ale uvidíš sám až to změříš.Jinak tady bude potřeba častější údržba (čištění intercoleru)tím že bude kolo za děště cákat přes tu mříšku(i když má žebra šikmo) a společně se špínou z podběhu se dostane na itercoler pak prašnější cesty tomu taky moc nedodají.Dále pokud se bude někdo při zapadnutí nebo couvání na mokré louce,rozblácené cestě hrabat tak kola budou rovnou do těch mřížek házet bláto.Ne všichni jezdí po čistých komunikacích.To bude asi ta záporná strana zlepšováku.Hlídat čistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Ak ma pamat neklame tak audi to ma na vsetkych "starých" 1,8T od 150 koni vyssie. VW mam taky pocit ze tiez. Ono skoda asi "setrila". V audi a vw to funguje tak to do skodovky davat nebudeme. Tak nejak mi to pripada. Vyznam to samozrejme ma. Lepsie IC prefukuje a odovzda viacej tepla aj pri nizsej rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 obcas to prostriknu hadici to je fakt , spini se to vic. Chci tam vyhledove dat vetsi intercooler dopredu pod SPZ, ale ted se mi do toho nechce investovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza zvejka Vloženo 2. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 Ahoj tak jsem v sobotu udělal mřížky do podběhu na lepší chlazení IC.Dnes jsem dával testovací jízdu,možná je to lepší ale nevím jestli to je jenom pocitem že tam ty mřížky jsou a nebo to opravdu něčemu pomuže.Pocit je ten že je to trošku živější od 2200-3000tis otáček.Uvidíme časem jak to bude sloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 U me je zivejsi skoro ve stejnych otackach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.