Přejít na obsah

Strata tahu (Octavia 1.6 55kw)


Majcin

Doporučené příspěvky

Ahojte,

Stal som sa majitelom Octavie 1.6, kedze auto pri studenom motore stracalo otacky a pri pridani plynu "cukalo" (ako ked sa neskuseny vodic rozbieha na autoskole), dal som vycistit skrtiacu klapku. Mechanikovi sa nepodarilo nastavit klapku pomocou diagnostiky, tak som dal klapku vymenit (za nejaku cinsku verziu) a kupil som aj novy rozdelovac a kable.

Auto sice po tejto vymene prestalo "cukat", ale zaroven sa stratil tah motora, predtym celkom fajn tahalo odspodu, teraz je totalne lenive.

Fakt netusim co sa mohlo stat, mechanik je tiez z toho vedla.

Neviete niekto co by to mohlo byt?

Vopred dakujem za kazdy napad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Raději si tam dej zpět tu originální klapku- dá se ve většině případů opravit. Stačí ji pořádně vyčistit, sundat z ní plastový kryt a jemně upravit snímací pacičky co jezdí po odporové dráze- trošku je přihnout, aby jezdily v jiném místě. Potom celou dráhu nastříkat kontoxem 10 nebo 15- musí hodně mazat, dráha se pak míň poškozuje provozem. Já mám na klapce najeto 215000km a pořád funguje, jednou za rok ji vyndám, vyčistím a stříknu tu odporovou dráhu, popř. nechám nastavit na diagnostice. Důležitý taky je hned po zaunutí klíčku do zapalování nestartovat, ale nechat klapku pokaždý nastavit- zavrčí si a zhasnou kontrolky, potom startovat. Čínskej šmejd omlať tomu mechanikovi o hlavu, to nejsou náhradní díly ale nepovedený hračky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za odpovede...

Kazdy mi hovoril, ze tie ciny su v pohode, tak neviem.

Tu staru klapku tam nemozem dat, nemohol ju napichnut na VAG a spravit zakladne nastavenie..

este mi ponukal nemecku, ta bola drahsia, s touto mate niekto nejaku skusenost?

btw nemoze to byt aj vyfukom? stredna a zadna cast?

Editováno: , autor: Majcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no oni by vám pánové ze skodadily.cz případně i další zde na fóru řekli, že více jak 30% čínských klapek je vadných už z výroby :palec2::kuk:

Koupil bych osobně spíš tu německou, nebo origo. Na těchto věcech bych fakt nešetřil. To se většinou nevyplatí.

praveze ta klapka pomohla, ustalili sa ako tak otacky, a trochu vylepsili ten problem s tym cukanim, ale uplne sa to nevyriesilo...

este som tu videl niekde na fore, ze pri tomto type byva casto problem s "litinou" mohol by mi to niekto prelozit co to je? :) nie je to nahodou predna cast vyfuku? lebo mam pocit ze ten vyfuk nie je uplne v poriadku...

a ozaj, mam velmi vysoku spotrebu... tu na fore par ludi hovorilo ze maju spotrebu okolo 7.... ja mam v meste 11 l a pri 90-ke mam tak 9l/100 km.. to je naozaj dost. jazdim s velmi lahkou nohou

niekto sa tu pytal na diagnostiku.. diagnostika neukazuje po vymene klapky vobec ziaden problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřebu máš velkou, to je fakt. Proč jste hned měnili tu klapku, to jsem moc nepochopil. Jaký tam máš svíčky? Pokud ty, co tam nepatří, tak je vyměň. Vyměň čidlo teploty chladící kapaliny. Kdy jsi naposledy měnil vzduchový filtr? Taky ho vyměň. Jak vypadá rozdělovač, beztak budou kontakty už zarezlé, je potřeba ho vyčistit. Začni postupně dělat ty věci a zkoušej, může to být cokoliv dalšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, jak píše Iguka - svíčky, teplotní čidlo, vzduchový filtr....

U mě to byly svíčky - u původních kolísal volnoběh, dal jsem nové, volnoběh ok - ale ztratil se výkon a cukalo to jak sviň ... tak jsem hodil nové NGK BUR6ET = nikdy nic jiného ! Super, spotřeba klesla, výkon ok, cukání pryč a otáčky drží jak přibité :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze este raz:

-ako prve som vymenil vzduchovy a pelovy filter

-potom rozvody a palivovy filter

-vykon sa stratil po vymene svicok, skrtiacej klapky, rozdelovaca a kablov k rozdelovacu-mam teraz na vyber co to bolo, kupil som sviecky zn. Bosh, myslis ze kvoli tomuto klesol vykon?

Editováno: , autor: Majcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bosch jsou určitě dobrý svíčky, ale jaký typ jsi tam dal? Takže škrtící klapku, svíčky, kabely a rozdělovač jsi měnil zaráz?

Pokud jsou svíčky správný typ, může to klidně dělat špatně nastavený rozdělovač.

Editováno: , autor: Iguka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bosch jsou určitě dobrý svíčky, ale jaký typ jsi tam dal? Takže škrtící klapku, svíčky, kabely a rozdělovač jsi měnil zaráz?

Pokud jsou svíčky správný typ, může to klidně dělat špatně nastavený rozdělovač.

ja uz fakt neviem... skusim asi vymenit mechanika, mozno druhy na nieco pride... som fakt v koncoch, uz mi nic nenapada co by to mohlo byt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sviecky som nejako neskumal, pytal som si sviecky do octavie 1.66 55kw, ked som ich nahodil tak obal som zahodil, takze neviem Ti dat nejaku uspokojivu odpoved.

BTW. dnes som bol s autom na dlhsej "projizdke" asi 60 km... auto som potom odstavil asi na 15 minut a potom ked som zas nastartoval tak to islo uplne normalne, auto necukalo, malo dobry tah, proste vsetko ako ma byt... no a potom som auto zas odstavil asi na hodku a robilo to potom zas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám úplně stejný problém u stejného vozu. Svíčky byly měněny před měsícem, filtry + lambda asi před dvěma... dneska mi má přijít nová škrtící klapka od Siemensu, zítra by mi jí tam měl automechanik namontovat, tak doufám, že to pomůže, jinak se tu přihlásím zas :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze este raz:

-ako prve som vymenil vzduchovy a pelovy filter

-potom rozvody a palivovy filter

-vykon sa stratil po vymene svicok, skrtiacej klapky, rozdelovaca a kablov k rozdelovacu-mam teraz na vyber co to bolo, kupil som sviecky zn. Bosh, myslis ze kvoli tomuto klesol vykon?

Jaké značky je ten nový rozdělovač a kabely?

Svíčky BOSCH mám taky. Pokud je to něco co patří do tohoto motoru, tak bych v tomto problém nehledal. Mám - WR7LTC+ (tříelektroďáky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My mu chceme poradit, ale on se ani na ty svíčky nepodívá, co jsou zač. Přitom mu třeba někdo prodal úplně jiný typ a pak to může blbnout. To platí i o rozdělovači a kabelech. Majcine, jestli chceš poradit, tak nám napiš to, co po tobě chceme. Nebylo by taky od věci vyměnit to čidlo teploty chladící kapaliny http://www.skoda-dil...ny-octavia.html , není to velká položka, ale originál. Ale nejdřív mě konkrétně zajímá označení svíček a jak psal Tomáš, tak i značka kabelů a rozdělovače.

Editováno: , autor: Iguka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

Zajtra tu sviecku vymontujem a pozriem sa na to, teraz som bol trochu busy. Ale podla mna to svieckami nebude, pretoze to robilo aj pred vymenou, aj po vymene to iste, mozno akurat skusim kupit NGK BUR6ET.

Co sa tyka toho cidla, dnes som volal ku nam do autodielov a chceli za to 27 EURO parchanti. Takze to skusim zohnat niekde inde, toto je zlodejstvo.

Inak objavil som dieru vo vyfuku hned pod liatinou, myslite ze by to mohlo mat nejaky vplyv? Taktiez je v dost dezolatnom stave aj zadna cast vyfuku, taktiez diera ako hrom, niekde na inom fore som cital ze prave vymena tohto pomohla.

V kazdom pripade zmenil som servisaka, buduci tyzden mam u neho termin, zatial skusam nieco sam vymysliet, uvidime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...