Květen 14, 200916 r cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. Tak tohle je hovadina nejtěžšího kalibru. I kdyby tam ten výfuk nebyl tak tlak nepřekročíš.
Květen 14, 200916 r cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času.
Květen 15, 200916 r Mam octavii rok výroby 2002 1,9 tdi 81 kw a při dojíždění k semaforu jsem chtěl přidat plyn a otáčky klesly na 1000, vůbec nereagovaly na plyn a rozsvítila se mi kontrolka žhavení. Tak jsem auto vypnul, znovu natočil a běželo normálně. Po druhé se mi to stalo v obci, při klidné jízdě jsem chtěl přeřadit ze 4 na 3, opět otáčky spadly na 1000 a nereagovaly na plyn, ale už se žádná kontrolka nerozsvítila, tak jsem auto vypnul, opět nastartoval a běželo normálně. Po dalších 80 km jízda z kopce jsem chtěl přidat auto na 1000 otáček, nereagovalo na plyn. Tak jsem vypnul a znovu nastartoval. Můžete mi poradit, co s tím a na co se mám připravit? Děkuji. Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální....
Květen 17, 200916 r Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální.... Kdyby sis to přečetl celý, tak pochopíš, že nejezdím na 1000 otáček, ale že mi to klesne samo od sebe a nereaguje to na plyn...chci radu a ne hloupý poznámky, děkuju
Květen 17, 200916 r S turba vychadza ovladacia paka regulacie plniaceho tlaku, skus ci sa volne hybe. (pozor na popalenie) Pokial sa hybe volne ,skus skontrolovat hadicku co ide s podtlakovej nadoby pri turbe.
Květen 18, 200916 r Autor Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu.... Zlepší se stav lopatek turba po zaslepení EGR ventilu? Tím myslím znečištění lopatek turba. Upraveno Květen 18, 200916 r od ad0da
Květen 19, 200916 r Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času. Hm,mel si pravdu,tejden to jezdilo normalne,a uz se to vratilo. nevim cim to bylo ale jezdilo to normalne
Květen 20, 200916 r Ahojte, mam ten isty problem asi s turbom, tiez ked pridam plinule, tak ok, ale ked tomu treba na dvojke dupnem, niekedy mi padne do nudzoveho rezimu a ide ako favoritka, vypnem motor a ide vsetko ako po starom, tak mam par otazok. 1. ako vycistim turbo??? zevraj existuje nejaky sprey. 2. kde najdem ovladaciu packu plniaceho tlaku, aby som skontroloval, ci sa hybe - ako pise Juro SDI 3. kde je ta podtlakova hadicka, co ide s podtlakovej nadoby pri turbe. - ako pise Juro SDI Dakujem za odpovede a popripade nejake fotky. Aby to pomohlo aj inym, co nie su si isti s turbom.
Červen 13, 200916 r Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce. Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady.
Červen 14, 200916 r Hlásí ti to nízký tlak.Nemáš někde netěsnost mezi turbem a sánim motoru(prasklá hadice,špatný spoj,atd.)
Červen 14, 200916 r Hlásí ti to nízký tlak.Nemáš někde netěsnost mezi turbem a sánim motoru(prasklá hadice,špatný spoj,atd.) Minulý týden jsem měnil Turbo a celé porubí jsem kontroloval. Vypadá že je v pohodě, nikde není naprasklé, a všechny sponky drží dobře.
Červen 14, 200916 r Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce. Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. Treba pomohu, ale po netu tezko.. Kdyz tak dorazit na kontrolu a prohlidku... Bohumin tel je na www.tdifun.cz
Červen 21, 200916 r Tak už mi to konečně jede. Chyba byla opravdu v řídící jednotce. Nějakým způsobem se řídící jednotka hádala podtlaky okolo turba. Takže kdyby měl někdo taky takový problém zkuste hledat chybu v řídící jednotce.
Květen 7, 201015 r Při akceleraci v rozsahu otáček 2800-3600 padá do nouzového režimu. Probíralo se to tu mnohokrát a mám to přečtené, ale může se někdo prosím podívat na připojený LOG soubor (z VAG-COM 409.1 US) a odhadnout co je špatně? Asi po 8 min a 30 sec znovu nastartováno a pak ještě pom 18 min. (Spadlo do nouz. režimu) Z grafů mi připadá, že se zasekávají lopatky, ale "taháním" to poznat nejde. Chyba z logu: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Ventil N75 byl pokusně vyměněn a bez efektu, ale to ještě nebyla diagnostika, tak nevím jak by grafy vypadali tenkrát. Poradí mi prosím někdo? Děkuji LOG-01-011-xxx-xxx.zip
Květen 7, 201015 r Tyky to vidim na zatuhnou regulacu, hoď sem ještě logy 3,8,11 ať je předled jak se chová tlak v sání a váha najednou.
Květen 7, 201015 r Děkuji za pomoc. Záznam skupiny 03,08 a 11. Není to z běžného provozu, ale krátký zýznam brzda - plyn. Po prvních dvou výpadcích jsem téměř okamžitě vypnul a zapnul motor. Po té pár minut motor na prázdno. Při třetím výpadku už jsem dojel do cíle. LOG-01-003-008-011.ZIP
Květen 7, 201015 r Na těchto grafech si myslím, že je to vidět ještě více. Ty tlaky chodí nějak divně. Je to vidět při přechodech. Tlaky se i nevrací jak by měly, tzn. lopatky se nevrací do původní polohy. Ještě bych pro jistotu prověřil i všechny hadičky podtlaku. Tak hodně zdaru. PS: Osciloskopem by se to zjistilo velmi jednoduše a měl bys jistotu. Z logů obecně 100% jistotu nikdy mít nebudeš, chybí tak informace o podtlaku turba. Upraveno Květen 7, 201015 r od kerow
Květen 7, 201015 r Díky za pomoc, osciloskop ještě nemám a můj serviceman také ne (to chci napravit). Potvrdil jsi mé "obavy". Hadičky zkusím otestovat, i když dle zpožděných reakcích návratu lopatek do klidové polohy to vypadá na turbo. Kdyby byla nějaká hadička děravá, mělo by to mít, dle mého názoru, tendenci spíše tlak turba snižovat? Podtlak "přidává" výkon turba. Když podtlak na regulaci není, ztratí turbo výkon a tím pádem by tam neměl být tlak 2500 mbar. Nebo se mýlím? Díky
Květen 10, 201015 r Na zadřenou regulaci osciloskop nepotřebuješ. Vyčisti turbo a pak se dají otestovat další věci.
Květen 12, 201015 r Díky za odpověď. Tak mne napadá - opakující se problémy se zanesením turba. Stačí pouhé vyčištění? Nečistoty se snáze usazují na hrubém povrchu než na hladkém. Provádí se také nějaké leštění? Pomohlo by odstranit znovuusazování zplodin?
Květen 12, 201015 r Dělal jsem to nedavno na sve octě,rozebrat vyčistit a složit a samozdřejmě rovnou vyčistit saní
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.