Přejít na obsah

Nouzový režim - Octavia 1.9 TDI 81 kW


ad0da

Doporučené příspěvky

cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.

Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. :palec2:

Tak tohle je hovadina nejtěžšího kalibru. I kdyby tam ten výfuk nebyl tak tlak nepřekročíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.

Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. :palec2:

Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam octavii rok výroby 2002 1,9 tdi 81 kw a při dojíždění k semaforu jsem chtěl přidat plyn a otáčky klesly na 1000, vůbec nereagovaly na plyn a rozsvítila se mi kontrolka žhavení. Tak jsem auto vypnul, znovu natočil a běželo normálně. Po druhé se mi to stalo v obci, při klidné jízdě jsem chtěl přeřadit ze 4 na 3, opět otáčky spadly na 1000 a nereagovaly na plyn, ale už se žádná kontrolka nerozsvítila, tak jsem auto vypnul, opět nastartoval a běželo normálně. Po dalších 80 km jízda z kopce jsem chtěl přidat auto na 1000 otáček, nereagovalo na plyn. Tak jsem vypnul a znovu nastartoval. Můžete mi poradit, co s tím a na co se mám připravit? Děkuji.

Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální.... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu....

Zlepší se stav lopatek turba po zaslepení EGR ventilu? Tím myslím znečištění lopatek turba.

Editováno: , autor: ad0da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mam ten isty problem asi s turbom, tiez ked pridam plinule, tak ok, ale ked tomu treba na dvojke dupnem, niekedy mi padne do nudzoveho rezimu a ide ako favoritka, vypnem motor a ide vsetko ako po starom, tak mam par otazok.

1. ako vycistim turbo??? zevraj existuje nejaky sprey.

2. kde najdem ovladaciu packu plniaceho tlaku, aby som skontroloval, ci sa hybe - ako pise Juro SDI

3. kde je ta podtlakova hadicka, co ide s podtlakovej nadoby pri turbe. - ako pise Juro SDI

Dakujem za odpovede a popripade nejake fotky.

Aby to pomohlo aj inym, co nie su si isti s turbom.

:help::help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce.

Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. :help::help::help::help::help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce.

Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. :help::help::help::help::help::help:

Treba pomohu, ale po netu tezko.. Kdyz tak dorazit na kontrolu a prohlidku... Bohumin :) tel je na www.tdifun.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...

Při akceleraci v rozsahu otáček 2800-3600 padá do nouzového režimu.

Probíralo se to tu mnohokrát a mám to přečtené, ale může se někdo prosím podívat na připojený LOG soubor (z VAG-COM 409.1 US) a odhadnout co je špatně?

Asi po 8 min a 30 sec znovu nastartováno a pak ještě pom 18 min. (Spadlo do nouz. režimu)

Z grafů mi připadá, že se zasekávají lopatky, ale "taháním" to poznat nejde.

Chyba z logu:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Ventil N75 byl pokusně vyměněn a bez efektu, ale to ještě nebyla diagnostika, tak nevím jak by grafy vypadali tenkrát.

Poradí mi prosím někdo? Děkuji

LOG-01-011-xxx-xxx.zip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na těchto grafech si myslím, že je to vidět ještě více. Ty tlaky chodí nějak divně. Je to vidět při přechodech. Tlaky se i nevrací jak by měly, tzn. lopatky se nevrací do původní polohy. Ještě bych pro jistotu prověřil i všechny hadičky podtlaku. Tak hodně zdaru.

PS: Osciloskopem by se to zjistilo velmi jednoduše a měl bys jistotu. Z logů obecně 100% jistotu nikdy mít nebudeš, chybí tak informace o podtlaku turba.

Editováno: , autor: kerow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za pomoc, osciloskop ještě nemám a můj serviceman také ne (to chci napravit). Potvrdil jsi mé "obavy".

Hadičky zkusím otestovat, i když dle zpožděných reakcích návratu lopatek do klidové polohy to vypadá na turbo. Kdyby byla nějaká hadička děravá, mělo by to mít, dle mého názoru, tendenci spíše tlak turba snižovat? Podtlak "přidává" výkon turba. Když podtlak na regulaci není, ztratí turbo výkon a tím pádem by tam neměl být tlak 2500 mbar. Nebo se mýlím?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. Tak mne napadá - opakující se problémy se zanesením turba. Stačí pouhé vyčištění? Nečistoty se snáze usazují na hrubém povrchu než na hladkém.

Provádí se také nějaké leštění? Pomohlo by odstranit znovuusazování zplodin?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...