Indi Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. Tak tohle je hovadina nejtěžšího kalibru. I kdyby tam ten výfuk nebyl tak tlak nepřekročíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Mam octavii rok výroby 2002 1,9 tdi 81 kw a při dojíždění k semaforu jsem chtěl přidat plyn a otáčky klesly na 1000, vůbec nereagovaly na plyn a rozsvítila se mi kontrolka žhavení. Tak jsem auto vypnul, znovu natočil a běželo normálně. Po druhé se mi to stalo v obci, při klidné jízdě jsem chtěl přeřadit ze 4 na 3, opět otáčky spadly na 1000 a nereagovaly na plyn, ale už se žádná kontrolka nerozsvítila, tak jsem auto vypnul, opět nastartoval a běželo normálně. Po dalších 80 km jízda z kopce jsem chtěl přidat auto na 1000 otáček, nereagovalo na plyn. Tak jsem vypnul a znovu nastartoval. Můžete mi poradit, co s tím a na co se mám připravit? Děkuji. Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luks Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 On s tim taky tak nejezdí,ale padá mu to na 1000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sandy Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální.... Kdyby sis to přečetl celý, tak pochopíš, že nejezdím na 1000 otáček, ale že mi to klesne samo od sebe a nereaguje to na plyn...chci radu a ne hloupý poznámky, děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 S turba vychadza ovladacia paka regulacie plniaceho tlaku, skus ci sa volne hybe. (pozor na popalenie) Pokial sa hybe volne ,skus skontrolovat hadicku co ide s podtlakovej nadoby pri turbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ad0da Vloženo 18. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 (editace) Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu.... Zlepší se stav lopatek turba po zaslepení EGR ventilu? Tím myslím znečištění lopatek turba. Editováno: 18. Květen 2009, autor: ad0da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macaapetr Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času. Hm,mel si pravdu,tejden to jezdilo normalne,a uz se to vratilo. nevim cim to bylo ale jezdilo to normalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Náhoda.Auto ti chtělo udělat radost za snahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mario1977 Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Ahojte, mam ten isty problem asi s turbom, tiez ked pridam plinule, tak ok, ale ked tomu treba na dvojke dupnem, niekedy mi padne do nudzoveho rezimu a ide ako favoritka, vypnem motor a ide vsetko ako po starom, tak mam par otazok. 1. ako vycistim turbo??? zevraj existuje nejaky sprey. 2. kde najdem ovladaciu packu plniaceho tlaku, aby som skontroloval, ci sa hybe - ako pise Juro SDI 3. kde je ta podtlakova hadicka, co ide s podtlakovej nadoby pri turbe. - ako pise Juro SDI Dakujem za odpovede a popripade nejake fotky. Aby to pomohlo aj inym, co nie su si isti s turbom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ad0da Vloženo 26. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 (editace) Žádný ohlas? Editováno: 26. Květen 2009, autor: ad0da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka 1 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce. Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Hlásí ti to nízký tlak.Nemáš někde netěsnost mezi turbem a sánim motoru(prasklá hadice,špatný spoj,atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka 1 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Hlásí ti to nízký tlak.Nemáš někde netěsnost mezi turbem a sánim motoru(prasklá hadice,špatný spoj,atd.) Minulý týden jsem měnil Turbo a celé porubí jsem kontroloval. Vypadá že je v pohodě, nikde není naprasklé, a všechny sponky drží dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce. Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. Treba pomohu, ale po netu tezko.. Kdyz tak dorazit na kontrolu a prohlidku... Bohumin tel je na www.tdifun.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka 1 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Tak už mi to konečně jede. Chyba byla opravdu v řídící jednotce. Nějakým způsobem se řídící jednotka hádala podtlaky okolo turba. Takže kdyby měl někdo taky takový problém zkuste hledat chybu v řídící jednotce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 jsi vyměnil řídící jednotku nebo jakým způsobem jsi to opravil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjirka Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Při akceleraci v rozsahu otáček 2800-3600 padá do nouzového režimu. Probíralo se to tu mnohokrát a mám to přečtené, ale může se někdo prosím podívat na připojený LOG soubor (z VAG-COM 409.1 US) a odhadnout co je špatně? Asi po 8 min a 30 sec znovu nastartováno a pak ještě pom 18 min. (Spadlo do nouz. režimu) Z grafů mi připadá, že se zasekávají lopatky, ale "taháním" to poznat nejde. Chyba z logu: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Ventil N75 byl pokusně vyměněn a bez efektu, ale to ještě nebyla diagnostika, tak nevím jak by grafy vypadali tenkrát. Poradí mi prosím někdo? Děkuji LOG-01-011-xxx-xxx.zip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Tyky to vidim na zatuhnou regulacu, hoď sem ještě logy 3,8,11 ať je předled jak se chová tlak v sání a váha najednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjirka Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Děkuji za pomoc. Záznam skupiny 03,08 a 11. Není to z běžného provozu, ale krátký zýznam brzda - plyn. Po prvních dvou výpadcích jsem téměř okamžitě vypnul a zapnul motor. Po té pár minut motor na prázdno. Při třetím výpadku už jsem dojel do cíle. LOG-01-003-008-011.ZIP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 (editace) Na těchto grafech si myslím, že je to vidět ještě více. Ty tlaky chodí nějak divně. Je to vidět při přechodech. Tlaky se i nevrací jak by měly, tzn. lopatky se nevrací do původní polohy. Ještě bych pro jistotu prověřil i všechny hadičky podtlaku. Tak hodně zdaru. PS: Osciloskopem by se to zjistilo velmi jednoduše a měl bys jistotu. Z logů obecně 100% jistotu nikdy mít nebudeš, chybí tak informace o podtlaku turba. Editováno: 7. Květen 2010, autor: kerow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjirka Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Díky za pomoc, osciloskop ještě nemám a můj serviceman také ne (to chci napravit). Potvrdil jsi mé "obavy". Hadičky zkusím otestovat, i když dle zpožděných reakcích návratu lopatek do klidové polohy to vypadá na turbo. Kdyby byla nějaká hadička děravá, mělo by to mít, dle mého názoru, tendenci spíše tlak turba snižovat? Podtlak "přidává" výkon turba. Když podtlak na regulaci není, ztratí turbo výkon a tím pádem by tam neměl být tlak 2500 mbar. Nebo se mýlím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 Na zadřenou regulaci osciloskop nepotřebuješ. Vyčisti turbo a pak se dají otestovat další věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjirka Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Díky za odpověď. Tak mne napadá - opakující se problémy se zanesením turba. Stačí pouhé vyčištění? Nečistoty se snáze usazují na hrubém povrchu než na hladkém. Provádí se také nějaké leštění? Pomohlo by odstranit znovuusazování zplodin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abe Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Dělal jsem to nedavno na sve octě,rozebrat vyčistit a složit a samozdřejmě rovnou vyčistit saní 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.