Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.

Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. :palec2:

Tak tohle je hovadina nejtěžšího kalibru. I kdyby tam ten výfuk nebyl tak tlak nepřekročíš.

cau,me to taky padalo do nouzaku,a bylo to tim,ze byla miniaturni dirka ve vejfuku.

Na vagu me to psalo 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Vejfuk zavarenej a auto nepoznavam. Konecne muzu jet na plno. :palec2:

Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času.

Mam octavii rok výroby 2002 1,9 tdi 81 kw a při dojíždění k semaforu jsem chtěl přidat plyn a otáčky klesly na 1000, vůbec nereagovaly na plyn a rozsvítila se mi kontrolka žhavení. Tak jsem auto vypnul, znovu natočil a běželo normálně. Po druhé se mi to stalo v obci, při klidné jízdě jsem chtěl přeřadit ze 4 na 3, opět otáčky spadly na 1000 a nereagovaly na plyn, ale už se žádná kontrolka nerozsvítila, tak jsem auto vypnul, opět nastartoval a běželo normálně. Po dalších 80 km jízda z kopce jsem chtěl přidat auto na 1000 otáček, nereagovalo na plyn. Tak jsem vypnul a znovu nastartoval. Můžete mi poradit, co s tím a na co se mám připravit? Děkuji.

Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální.... :smich:

On s tim taky tak nejezdí,ale padá mu to na 1000ot. ;)

Jezdit s autem pod 1000ot. asi tady není zrovna ideální.... :smich:

Kdyby sis to přečetl celý, tak pochopíš, že nejezdím na 1000 otáček, ale že mi to klesne samo od sebe a nereaguje to na plyn...chci radu a ne hloupý poznámky, děkuju

S turba vychadza ovladacia paka regulacie plniaceho tlaku, skus ci sa volne hybe. (pozor na popalenie) Pokial sa hybe volne ,skus skontrolovat hadicku co ide s podtlakovej nadoby pri turbe.

  • Autor
Bez prohlidky a diag to nevyresis. Porad dokola. Indi na dilne cisti turba jak na dennim poradku. Porad nekdo ma problem a nakonec stejne zkonci na dilne a je to v turbu....

Zlepší se stav lopatek turba po zaslepení EGR ventilu? Tím myslím znečištění lopatek turba.

Upraveno od ad0da

Určitě to nebylo dírkou ve výfuku.Brzy se ti to oběví znovu jestli jste s tím nic víc nedělali.To je otázka času.

Hm,mel si pravdu,tejden to jezdilo normalne,a uz se to vratilo. nevim cim to bylo ale jezdilo to normalne

Náhoda.Auto ti chtělo udělat radost za snahu.

Ahojte, mam ten isty problem asi s turbom, tiez ked pridam plinule, tak ok, ale ked tomu treba na dvojke dupnem, niekedy mi padne do nudzoveho rezimu a ide ako favoritka, vypnem motor a ide vsetko ako po starom, tak mam par otazok.

1. ako vycistim turbo??? zevraj existuje nejaky sprey.

2. kde najdem ovladaciu packu plniaceho tlaku, aby som skontroloval, ci sa hybe - ako pise Juro SDI

3. kde je ta podtlakova hadicka, co ide s podtlakovej nadoby pri turbe. - ako pise Juro SDI

Dakujem za odpovede a popripade nejake fotky.

Aby to pomohlo aj inym, co nie su si isti s turbom.

:help::help::help:

  • Autor

Žádný ohlas?

Upraveno od ad0da

  • 3 týdny později...

Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce.

Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. :help::help::help::help::help::help:

Hlásí ti to nízký tlak.Nemáš někde netěsnost mezi turbem a sánim motoru(prasklá hadice,špatný spoj,atd.)

Hlásí ti to nízký tlak.Nemáš někde netěsnost mezi turbem a sánim motoru(prasklá hadice,špatný spoj,atd.)

Minulý týden jsem měnil Turbo a celé porubí jsem kontroloval. Vypadá že je v pohodě, nikde není naprasklé, a všechny sponky drží dobře.

Možná už to tu bylo ale chci se ještě jednou zeptat. Mám Octavku 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 99. Jakmile sešlápnu plynový pedál k podlaze tak se mi okolo 3000-4000 přepne nouzový režim. Měl jsem to na diagnostice a napsalo mi to Regulační odchylka plnícího tlaku. Při jízdě jsme změřili, že tlak je nízký. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, magnetický ventil N 75, Všechny podtlakové hadičky, a čidlo tlaku v potrubí. Stále to bylo stejné tak jsem koupil nové TURBO, v domění že je to v něm, ale není stále mi přepíná nouzový režim. Ať zkouším vše stále je to stejné. Napadá mě, že by mohla být chyba v řídící jednotce.

Je to možné?????? Prosím o pomoc už si nevím rady. :help::help::help::help::help::help:

Treba pomohu, ale po netu tezko.. Kdyz tak dorazit na kontrolu a prohlidku... Bohumin :) tel je na www.tdifun.cz

Tak už mi to konečně jede. Chyba byla opravdu v řídící jednotce. Nějakým způsobem se řídící jednotka hádala podtlaky okolo turba. Takže kdyby měl někdo taky takový problém zkuste hledat chybu v řídící jednotce.

  • 1 měsíc později...

jsi vyměnil řídící jednotku nebo jakým způsobem jsi to opravil?

  • 9 měsíců později...

Při akceleraci v rozsahu otáček 2800-3600 padá do nouzového režimu.

Probíralo se to tu mnohokrát a mám to přečtené, ale může se někdo prosím podívat na připojený LOG soubor (z VAG-COM 409.1 US) a odhadnout co je špatně?

Asi po 8 min a 30 sec znovu nastartováno a pak ještě pom 18 min. (Spadlo do nouz. režimu)

Z grafů mi připadá, že se zasekávají lopatky, ale "taháním" to poznat nejde.

Chyba z logu:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Ventil N75 byl pokusně vyměněn a bez efektu, ale to ještě nebyla diagnostika, tak nevím jak by grafy vypadali tenkrát.

Poradí mi prosím někdo? Děkuji

LOG-01-011-xxx-xxx.zip

Tyky to vidim na zatuhnou regulacu, hoď sem ještě logy 3,8,11 ať je předled jak se chová tlak v sání a váha najednou.

Děkuji za pomoc.

Záznam skupiny 03,08 a 11. Není to z běžného provozu, ale krátký zýznam brzda - plyn. Po prvních dvou výpadcích jsem téměř okamžitě vypnul a zapnul motor. Po té pár minut motor na prázdno. Při třetím výpadku už jsem dojel do cíle.

LOG-01-003-008-011.ZIP

Na těchto grafech si myslím, že je to vidět ještě více. Ty tlaky chodí nějak divně. Je to vidět při přechodech. Tlaky se i nevrací jak by měly, tzn. lopatky se nevrací do původní polohy. Ještě bych pro jistotu prověřil i všechny hadičky podtlaku. Tak hodně zdaru.

PS: Osciloskopem by se to zjistilo velmi jednoduše a měl bys jistotu. Z logů obecně 100% jistotu nikdy mít nebudeš, chybí tak informace o podtlaku turba.

Upraveno od kerow

Díky za pomoc, osciloskop ještě nemám a můj serviceman také ne (to chci napravit). Potvrdil jsi mé "obavy".

Hadičky zkusím otestovat, i když dle zpožděných reakcích návratu lopatek do klidové polohy to vypadá na turbo. Kdyby byla nějaká hadička děravá, mělo by to mít, dle mého názoru, tendenci spíše tlak turba snižovat? Podtlak "přidává" výkon turba. Když podtlak na regulaci není, ztratí turbo výkon a tím pádem by tam neměl být tlak 2500 mbar. Nebo se mýlím?

Díky

Na zadřenou regulaci osciloskop nepotřebuješ.

Vyčisti turbo a pak se dají otestovat další věci.

Díky za odpověď. Tak mne napadá - opakující se problémy se zanesením turba. Stačí pouhé vyčištění? Nečistoty se snáze usazují na hrubém povrchu než na hladkém.

Provádí se také nějaké leštění? Pomohlo by odstranit znovuusazování zplodin?

Dělal jsem to nedavno na sve octě,rozebrat vyčistit a složit a samozdřejmě rovnou vyčistit saní post-1668-1273695087,6775_thumb.jpgpost-1668-1273694791,4637_thumb.jpgpost-1668-1273694847,9691_thumb.jpgpost-1668-1273694909,8579_thumb.jpgpost-1668-1273694975,7111_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.