Publikováno Květen 20, 200619 r Kluci,potřebuji poradit : Při jízdě mi začala ručička tachometru váznout na 80 a pak poskakuje od 80 nahoru,tak že při 40 jedu 120.Když vypnu zapalování,tak ručička doskáče zpět na 0. Při rozjezdu jede normálně zase do 80 a už jede jen v rozmezí 80 - 160. Měl li někdo z Vás takový problém.Poraďte co s tím. Dávali mi alarm,ale říkali,že se při tom budíky nevytahujou,tak nevím. Čím to je -čím to je? Díky.
Květen 25, 200619 r delalo mi to na fabii.. a nevyresil jsem to.. tak jsem fabi prodal a kupil octavu.. )))))))))))) ne prodal jsem ji z jineho duvodu ale to jsem nevyresil ( skakaly mi obe rucky otacky i rychlost... ale ukazovaly spravne jen poskakovaly... nesly plynule
Květen 25, 200619 r Nevím co ti to dělá, ale pokud budeš schánět nové budíky mám jedny na prodej. Jsou z mé Oct1 (2002) i s pinem. Cena je 2 000,-Kč.
Květen 25, 200619 r no jeste si vzpomen kdy jsi naposled strikal vabkou auto. Me to delalo totez ale na otackomeru. Po vysuseni cca asi 4 dny uz oky
Květen 27, 200619 r Autor Kluci,nebudete tomu věřit,ale už jsem to vyřešil. Lepil jsem na budíky chrom.rámečky od Milotecu a ten z tachometru se uvolnil a sjel o kousek níž a ta ručička o to vadila a drhla. tak jsem to znovu rozdělal a znovu přilepil.Je po závadě. Jak taková stupidní závada dokáže natrápit. Díky za příspěvky
Říjen 23, 201113 r Zkoušel jsi hledat na fóru případně přes google? Na konkurenčním fóru je to krásně popsáno i s obrázky... Musíš sundat plastík kolem budíků - je pod krytkama přišroubován nahoru do kapličky dvěma šroubky a potom ho musíš dole jakoby zatlačit směrem dolů a k sobě. Pro lepší přístup a přesnější práci doporučuju vytáhnout budíky úplně ven. Drží na dvou šroubech po stranách v horní polovině. Ve spodní jsou nacvaknuty. Potom odpojíš konektor(y) (NERVI JE - mají pojistku, kterou musíš nejdřív odjistit) a budíky vyjmeš. Potom stačí vytlačit průhledné plexi a nalepit kroužky. Doporučuju dělat to někde co nejdál od prachu.
Říjen 23, 201113 r Ta pojistka je v podobě takové fialové páčky a když ji odjistíš a překlopíš, tak Ti ten konektor krásně vytáhne z přístrojovky. Ale to není to co jsem chtěl k této věci opravdu napsat. Za nic na světě nezapínej zapalování pokud budeš mít odpojené budíky! Budíky jsou spárované s ŘJ motoru a když bys to udělal, pak se zablokuje imobilizér a nenastartuješ pak. ...Doporučuju dělat to někde co nejdál od prachu. V koupelně a pusť při tom sprchu. Ale pod sprchou to nedělej . V koupelně je totiž obecně nejmíň prachu a sprcha ještě nějaký případný stáhne sebou. Upraveno Říjen 23, 201113 r od Wojnar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.