herrkomisar Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 (editace) Zdarec všem. tenkrát jsem měnil střední a zadní díl výfuku.akorát že jsem dal koncový díl oválný a podle toho co jsem se dočetl tak na mojí motorizaci by měl být bańatý jako je na obrázku v levo.může v tom být nějaký problém?mám na mysli že ten v pravo je na 2.0/85kw? děkuji za postřehy.řeším totiž cinkání při rozjezdu v malých otáčkách ale jen za studena,nemůžu na nic přijít,tak si říkám jestli necinká někde nějaká utržená přepážka ve výfuku. Editováno: 18. Květen 2010, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Ahoj, určitě větší spotřeba,nemší vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 18. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 aha to jsem si myslel,díky taky slyším při běžícím sytiči takový bublání a docela celkovou hlučnost.jak se vypne sytič tak je do docela už úměrný zvuk z výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Na každý motor je presně spočítany výfuk,aby to jelo jak má.Tobě se ten motor musí dusit,jelikož máš menší výfuk(asi z 1.6)proto ti to pobublavá.ASI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 19. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 spíš bych řekl že je to na 2,0 85kw.jen co bude počasí podívám se na něj ze spoda pořádně,třeba najdu nějaké označení.byl ale prodáván na mojí motorizaci,ale.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Podívej se tady,jedinej motor 1.6 má oválný.Jinak na 1.8 a 2.0 je taky každej jinej.Tady máš odkaz,tak se podívej a přehod si tam motorizace ať můžeš porovnat. http://www.aaavyfuky.cz/index.php?vyfuk=28553-074-900-00-vyfuk-skoda-octavia-combi-1-6i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 přidám se k tomuto tématu - objevilo se tady slovo cinkání. Po výměně zadního dílu výfuku (noname z OVY z burzy - rychlé a levné řešení o víkendu před odjezdem do zahraničí - nekamenujte mě ) mi výfuk kolem 2-2,5tis. otáček zezadu rezonuje - jakoby nějaký plech drnčel o výfuk - plechy jsou ok, že by spona spojující středový a zadní díl výfuku ? při montáži jsem máznul spoje výfukovým tmelem (?)- takovou hnědou pastou, sponu stáhl. Výfuk je krásně tichý na to co je zač a spotřeba šla taky dolu a výkon nahoru. Jen to drnčení mě štve docela. Kde hledat ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 dneska jsem byl pod autem a všiml jsem si, že plech uvedený na obrázku je na spodním uchycení (2ks šroubů pod sebou)- tak na tom úplně spodním uhnilý kolem šroubu a je tedy volný. Možná způsobuje rezonanci právě tohle. Z jakého důvodu tam plech je ? Jaký může mít vliv to, že je uhnilý u spodního šroubu - takže je volný ? Že by rezonance byly právě odtud ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 20. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 HanyZ,taky jsem bojoval s cinkáním a nevěděl odkud,myslel jsem na výuk i katalyzátor,až nedávno jsem zjistil že ze zadu motoru u mé motorizace je nějaký tepelný štít,který drží na 2šroubech nahoře a 2šroubech dole.a právě dole jeden šroub chyběl.tím pádem když motor v zátahu vibroval tak plech cinkal o motor.doplnil jsem šroub a je po cililinkání ;)Věřím že ty máš to samý.......... tady jsem popisoval závadu a nebyl jsem jediný:(předposlední příspěvek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 myslis ze tenhle kryt je i na 55kw? Jak jsem psal vyse ten kryt na obrazku kryje vyfuk a jeden sroub dole je upadly takze je volny. Zajimave je, ze ten zvuk se zacal ozyvat az po vymene zadniho dilu vyfuku.ale je pravda ze pri sundavani zadniho dilu jsem s vyfukem dost lomcoval . Je mozne ze cinkani resp. Jako by drncel plech o vyfuk nebo motor jde zepredu a prenasi se pod celym autem.ale uvedeny plech mi pripada jako tepelny stit a jak rikam je volny . Zitra kouknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 20. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 ne asi špatně jsi to pochopil.já měl plech bez šroubku vzádu za motorem a ty ho máš vepředu motoru bez šroubku,dopln šroubek a uvidíš.věřím že bude ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 jo ták, myslel jsem si, že to tak myslíš jedná se o vlastně stejný tepelný štít, jen jinak umístěný No, on tam ten šroubek je, ale ten plech je rezavý dole a tak nějak z toho šroubku upadl Tak na to zkusím kouknout Díky za radu, po práci na to juknu a písnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 tak jsem na to koukal, plech u motoru nedrnčí zvuj jde z prostoru pod řidičem, takže počítám KAT nebo někde tam... začalo to dělat po výměně zadní části výfuku, a jak jsem lomcoval ven starý díl, tak se možná něco pohlo a drnčí. O víkendu zkusím zajet na rampu a kouknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 23. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 ještě připomínka k mému cinkání,když jsem nechal nastartováno,koukal a poslouchal cinkání jsem neslyšel,jen při rozjezdu s malými otáčkami.tobě to cinká i když stojíš nastartovanej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 když stojím, tak se cinkání ozve na volnoběh až při 4-5 tisících otáčkách, když jedu, tak kolem 2-2,5tis. otáčkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 tak ten přední tepelný štít na svodech jsem připevnil (stáhl jsem ho ke svodům drátem, šroub je na svém místě ale plech je prohnilý v místě, kde ho má šroub držet) - rezonance se neztratila, jak jsem psal, rezonuje to někde mezi sedačkama předníma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 26. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 tak to mě mrzí,ještě by to mohlo dělat upevnění plechového štítu v tunelu kde vede výfuk.ty plechový podložky co je mají držet rády uhnívají.to bych skontroloval.pak už to může dělat taky výfuk (střední díl)na té středové konzoly.mám na mysly že není vycentrovaný na středu a ty packy které jsou v silenblokách bouchají do tepelnýho štítu.mohlo k tomu dojít tak že jsi středový díl nasadil moc do hrdla na zadním dílu výfuku.kudy jezdíš do Polska,že by jsme na to mrkly,nájezdy mám. co sponu na katalyzátoru a středním dílu neměnil jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 měnil jsem jen zadní díl výfuku, nasadil jsem ho na středový díl tak, jak byl původní a stáhl sponou, jiné spony jsem neměnil. Rezonance je někde u katalyzátoru, je možné, že se výfuk nějak pohl při výměně zadního dílu, přeci jen jsem s ním docela dost hýbal a i když jsem ho měl podepřený o karoseri, aby se nezlomil a nepohl, mohlo k tomu dojít. Plech katalyzátoru by to být taky neměl, koukal jsem na kat jak jsem byl pod autem a vypadá ok. Do Polska jezdím přes Český Těšín, jsem z Karviné. Jen dodám , že rezonance se mi ozývala už kdysi, pak si to nějak sedlo a byl klid. A teď nanovo. Zkusím ještě zítra pořádně poslechnout, odkud to jde, možná drnčí je nějaký tepelní štít u středního dílu u katu (myslím ten na karoserii). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 28. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 Tak do Polska jezdíš špatným směrem,škoda že né přeze mě.zkus rozpojit střední díl od katalyzátoru a podívat se do katu jestli tam nemáš prázdnou baňku.Může být taky upadlá přepážka v tom výfuku co jsi koupil na burze.Hodně taky záleží na tom jak je usazený výfuk,nesmí nikde být pnutí,pak to ale dělá vibrace ale né rezonanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 zkusím na to kouknout o víkendu příštím, až budu v ČR, teď se pod auto v Polsku nedostanu, není kde. Každopádně rezonance a cinkání je jen při studeném motoru, jakmile ujedu větší vzdálenost, zvuk zmizí - asi se nahřeje výfuk, nevím. Nějak si na to zvykám:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 5. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2010 Zdarec všem. tenkrát jsem měnil střední a zadní díl výfuku.akorát že jsem dal koncový díl oválný a podle toho co jsem se dočetl tak na mojí motorizaci by měl být bańatý jako je na obrázku v levo.může v tom být nějaký problém?mám na mysli že ten v pravo je na 2.0/85kw? děkuji za postřehy.řeším totiž cinkání při rozjezdu v malých otáčkách ale jen za studena,nemůžu na nic přijít,tak si říkám jestli necinká někde nějaká utržená přepážka ve výfuku. Tak až dnes jsem zalezl pod auto a koukal co mám za zadní díl,je tam spousta čísel a to: E1 038367 V 165 250639 85 8 29 Výrobce je Walker Akorát nemůžu nikde najít s těmito nesmyslnými čísly co je to za výfuk a hlavně na jaký ty.S tím mi asi nikdo nepomůže....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 byl jsem dnes pod autem a hledal jsem původce drnčení a rezonance - nic jsem nenašel. vše je ok. Každopádně ten tepelný plech na svodech výfuku u motoru je dole uhnilý, stáhl jsem ho ke svodům drátem ale pořád to není ono. Z jakého důvodu tam ten tepelný štít je ? Co když ho dám dočasně pryč ? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Zdarec všem. tenkrát jsem měnil střední a zadní díl výfuku.akorát že jsem dal koncový díl oválný a podle toho co jsem se dočetl tak na mojí motorizaci by měl být bańatý jako je na obrázku v levo.může v tom být nějaký problém?mám na mysli že ten v pravo je na 2.0/85kw? děkuji za postřehy.řeším totiž cinkání při rozjezdu v malých otáčkách ale jen za studena,nemůžu na nic přijít,tak si říkám jestli necinká někde nějaká utržená přepážka ve výfuku. Máte někdo zkušenosti s tím oválným zadním dílem???? Je nějaký rozdí,l oproti originálu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 13. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 vinos: necinkalo mi ve výfuku ale byl to uvolněný plech na motoru(chyběl šroubek)jak se ohřál motor bylo to ok.s výfukem to nemělo co děla.máš SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 tak ted drnčím jak motorová pila... musím na to kouknout, je to zřejmě kryt katalyzátoru .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.