Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

vem ten silnejsi. kdyz vezmes ten slabsi, vymenis trysky nebo udelas cokoli aby ses dostal na vykon toho silnejsiho, uz razem nemas seriovej motor a zivotnost ti nikdo nepotvrdi. takze radsi silnejsi motor uz v serii. navic kdyz vymenis trysky u ty 81kW, tak ses zas nekde jinde

2Doktor: Spis omezovac na 50km

No já mám AGR 66Kw a chtěl bych to čipnout,přez známého bych to mohl mít za polovinu ceny těch trysek,jenomže teď tady čtu,že AGR není moc vhodné na chip,navíc mám vzadu bubny a předělávat to na kotouče se mi teda opravdu nechce,ono když budu mít origo kotouče a brzdové destičky (třeba Lucas) při normální jízdě,to musí vystačit ne ? ..... poraďte !!

Proč by to nebylo vhodné na chip?

Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji....

Proč by to nebylo vhodné na chip?

Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji....

Asi myslel kvuli tryskam, pokuje je ma uz hodne olitany a napere tam chip tak to moc dobrotu neudela, proto rikam zacit tryskama, turbem a pak chip na 90HP TDi.

A když dam do 66kW trysky o kterých se tu píše, nebude to víc kouřit?

A když dam do 66kW trysky o kterých se tu píše, nebude to víc kouřit?

Me to nekouri vic nez serie, rozhodne to nebude kourit jako nakej levnej chip od pana x

mám 81 a chtěl bych jít na 103Kw :D nedávno jsem jel se 74Kw a porát mi něco chybělo , né moc ale bylo to znát (musel jsem víc šlapat na plyn). se 66kw jsem nejel ale lepší to určitě nebude. doporučuju 81kw pokud to není vrak. :)

Ja mam zkusenost ze je docela poznat TDI s a bez turba s naklapenim lopatek (teda je to jen na dvou vozech, ale je ten rozdil citit)

Proč by to nebylo vhodné na chip?

Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji....

Kolik by to mohlo stát ?

mám 81 a chtěl bych jít na 103Kw :D nedávno jsem jel se 74Kw a porát mi něco chybělo , né moc ale bylo to znát (musel jsem víc šlapat na plyn). se 66kw jsem nejel ale lepší to určitě nebude. doporučuju 81kw pokud to není vrak. :)

Jenze prave 74-77 TDi PD jede lip jak 81kW! sice ma horsi spotrebu ale je pruznejsi ... ja doporucuju 96kW :)

Jooo, jeste ze existuje 2.0 TFSI ;)

Já co jel 74 PD tak jsem byl právě zklamán že nic moc na tu spotřebu.

možná horší kousek

Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?

Zase ja.Ted koukam a nevimzda to mam dobre napsane ale motor ALH se vyrabel od 08/2000.Co vy na to ? mam to dobre ?

Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?

Myslom ze tak od sedmeho mesice

Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?

Myslom ze tak od sedmeho mesice

to je to.kde to zjistit ale vim ze vozy vyrobene od 06/2001 jsou uz povazovane za MR 2002.jake je na tech motorech ALH turbo ?

S natacenim predlopatek

Jinak je to jak kterej rok

Podle vinka se myslim da poznat modelovy rok

  • 2 týdny později...

Dovezl jsem si Octu z Německa, právě ten motor ALH, 66 KW, r.v. 09/2000. Také za ni Němci chtěli o 1500 EU více, než za modely o 1 měsíc starší.!!

Silné turbo, max rychlost mi ukazovala 215km/h - ve voze sám. Při cestě do Chorvatska a plném zatížení-185-190, ale motoru to již vadilo- optimálně 160km/h.

Dle mého názoru je to nejúspornější motor od VW, v současné situaci není problém jezdit dálky za 4.1 l/100 Km, i s městy za 4.5 -4.7 l/100 Km. Což pro nás, vyježděné taťky s rodinama je asi rozhodující při dnešních cenách paliv.

Dle sdělení Mr. Cimbu je výkon tohoto motoru něco kolem 72-73 Kw, 220-230 Nm, výkonová a momentová křivka odpovídá motoru 81Kw, snížená o rozdíl výkonu/momentu.

Nejdříve asi vyměním trysky u Dieselpoweru - dám ty s povlakem - lepší rozprášení - 2-3 Kw navíc, nebo úspora.

Vyčistím ssací kanály od bordelu z AGR - po vydolování 8 vrchovatývh lžic mastného bordelu ze samotného ventilu AGR se jeho průřez zvětšil asi o 1/3 - vůz je daleko živější.

AGR vyřazovat nebudu, o 20% se sníží životnost katalyzátoru z důvodu vyšší teploty výfukových plynů - sdělení ing z MB, není mi jedno, co moje děti dýchají.

Každou výměnu oleje Mobil 1, 0W-40 měním i vzduchový filtr jen za Mann-Jipap, ne Fram apod, nebo dokonce neznačkový, vím o čem mluvím, známý dělá do filtračních papírů.

Dám pozor na správnou regulaci turba, regulační tyčka musí chodit zlehka a bez vrzání.

Každé tankování přidám aditivum - i v létě, maže to vstřiky a čerpadlo.

Vyčistím turbo, nebo u dobrého mechanika nechám zrepasovat, auto pojede jako nové, tlaky jsou Ok, a už nevím, co by Škoda ještě chtěla!!!!!! :)

-_-

Mam CHIP z 66kW na 85kW od pana X a jezdim dva roky a muzu rict, ze kdyz sem se honil z Superbem 96kW, tak sme jeli skoro stejne. Spotreba nezmenena, kdyz lechtam, tak i 3,9l Na chip jsem jel s fungl novou vahou vzduchu a myslim, ze na vykon to melo velky vliv.

http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/VIDEA/zrychleni2.avi

Ven si rovnou RS

Mám 81kW - 2002 - ASV, nemůžu si stěžovat jezdí moc pěkně, spotřeba kolem 4,5 litru. Občas jezdím v práci se služební 66kW, spotřeba ± stejná, akcelerace o něco nižší a moje taky líp brzdí - kotouče vzadu sou dost znát.

Záleží na nabítce a na autě, jaký se ti dotane do rukou. Sosobně bych vybral silnější verzi.

Další věc - předělávat 66kW na větší výkon spolu s kotoučema na zadek a starostma by podle mne vyšlo cennově asi tak vysoko, jako je rozdíl mezi 66 a 81.

Já osobně bych asi nešel ani do jedné verze PD, sice vyžší kroutící moment, ale i vyžší spotřeba, a trošku "hlučnější" motor.

ale záleží na tom, kdo co chce a čemu dává přednost...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.