Červen 13, 200619 r vem ten silnejsi. kdyz vezmes ten slabsi, vymenis trysky nebo udelas cokoli aby ses dostal na vykon toho silnejsiho, uz razem nemas seriovej motor a zivotnost ti nikdo nepotvrdi. takze radsi silnejsi motor uz v serii. navic kdyz vymenis trysky u ty 81kW, tak ses zas nekde jinde
Červen 15, 200619 r No já mám AGR 66Kw a chtěl bych to čipnout,přez známého bych to mohl mít za polovinu ceny těch trysek,jenomže teď tady čtu,že AGR není moc vhodné na chip,navíc mám vzadu bubny a předělávat to na kotouče se mi teda opravdu nechce,ono když budu mít origo kotouče a brzdové destičky (třeba Lucas) při normální jízdě,to musí vystačit ne ? ..... poraďte !!
Červen 15, 200619 r Proč by to nebylo vhodné na chip? Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji....
Červen 16, 200619 r Proč by to nebylo vhodné na chip?Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji.... Asi myslel kvuli tryskam, pokuje je ma uz hodne olitany a napere tam chip tak to moc dobrotu neudela, proto rikam zacit tryskama, turbem a pak chip na 90HP TDi.
Červen 16, 200619 r A když dam do 66kW trysky o kterých se tu píše, nebude to víc kouřit? Me to nekouri vic nez serie, rozhodne to nebude kourit jako nakej levnej chip od pana x
Červen 19, 200619 r mám 81 a chtěl bych jít na 103Kw nedávno jsem jel se 74Kw a porát mi něco chybělo , né moc ale bylo to znát (musel jsem víc šlapat na plyn). se 66kw jsem nejel ale lepší to určitě nebude. doporučuju 81kw pokud to není vrak.
Červen 19, 200619 r Ja mam zkusenost ze je docela poznat TDI s a bez turba s naklapenim lopatek (teda je to jen na dvou vozech, ale je ten rozdil citit)
Červen 25, 200619 r Proč by to nebylo vhodné na chip?Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji.... Kolik by to mohlo stát ?
Červen 25, 200619 r mám 81 a chtěl bych jít na 103Kw nedávno jsem jel se 74Kw a porát mi něco chybělo , né moc ale bylo to znát (musel jsem víc šlapat na plyn). se 66kw jsem nejel ale lepší to určitě nebude. doporučuju 81kw pokud to není vrak. Jenze prave 74-77 TDi PD jede lip jak 81kW! sice ma horsi spotrebu ale je pruznejsi ... ja doporucuju 96kW
Červen 25, 200619 r Já co jel 74 PD tak jsem byl právě zklamán že nic moc na tu spotřebu. možná horší kousek
Červen 25, 200619 r Tak jaké označení motoru tedy doporučujete??? Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs.. jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?
Červen 25, 200619 r Zase ja.Ted koukam a nevimzda to mam dobre napsane ale motor ALH se vyrabel od 08/2000.Co vy na to ? mam to dobre ?
Červen 25, 200619 r Tak jaké označení motoru tedy doporučujete??? Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs.. jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ? Myslom ze tak od sedmeho mesice
Červen 25, 200619 r Tak jaké označení motoru tedy doporučujete??? Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs.. jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ? Myslom ze tak od sedmeho mesice to je to.kde to zjistit ale vim ze vozy vyrobene od 06/2001 jsou uz povazovane za MR 2002.jake je na tech motorech ALH turbo ?
Červen 25, 200619 r S natacenim predlopatek Jinak je to jak kterej rok Podle vinka se myslim da poznat modelovy rok
Červenec 8, 200619 r Dovezl jsem si Octu z Německa, právě ten motor ALH, 66 KW, r.v. 09/2000. Také za ni Němci chtěli o 1500 EU více, než za modely o 1 měsíc starší.!! Silné turbo, max rychlost mi ukazovala 215km/h - ve voze sám. Při cestě do Chorvatska a plném zatížení-185-190, ale motoru to již vadilo- optimálně 160km/h. Dle mého názoru je to nejúspornější motor od VW, v současné situaci není problém jezdit dálky za 4.1 l/100 Km, i s městy za 4.5 -4.7 l/100 Km. Což pro nás, vyježděné taťky s rodinama je asi rozhodující při dnešních cenách paliv. Dle sdělení Mr. Cimbu je výkon tohoto motoru něco kolem 72-73 Kw, 220-230 Nm, výkonová a momentová křivka odpovídá motoru 81Kw, snížená o rozdíl výkonu/momentu. Nejdříve asi vyměním trysky u Dieselpoweru - dám ty s povlakem - lepší rozprášení - 2-3 Kw navíc, nebo úspora. Vyčistím ssací kanály od bordelu z AGR - po vydolování 8 vrchovatývh lžic mastného bordelu ze samotného ventilu AGR se jeho průřez zvětšil asi o 1/3 - vůz je daleko živější. AGR vyřazovat nebudu, o 20% se sníží životnost katalyzátoru z důvodu vyšší teploty výfukových plynů - sdělení ing z MB, není mi jedno, co moje děti dýchají. Každou výměnu oleje Mobil 1, 0W-40 měním i vzduchový filtr jen za Mann-Jipap, ne Fram apod, nebo dokonce neznačkový, vím o čem mluvím, známý dělá do filtračních papírů. Dám pozor na správnou regulaci turba, regulační tyčka musí chodit zlehka a bez vrzání. Každé tankování přidám aditivum - i v létě, maže to vstřiky a čerpadlo. Vyčistím turbo, nebo u dobrého mechanika nechám zrepasovat, auto pojede jako nové, tlaky jsou Ok, a už nevím, co by Škoda ještě chtěla!!!!!!
Červenec 8, 200619 r Mam CHIP z 66kW na 85kW od pana X a jezdim dva roky a muzu rict, ze kdyz sem se honil z Superbem 96kW, tak sme jeli skoro stejne. Spotreba nezmenena, kdyz lechtam, tak i 3,9l Na chip jsem jel s fungl novou vahou vzduchu a myslim, ze na vykon to melo velky vliv. http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/VIDEA/zrychleni2.avi
Červenec 13, 200619 r Mám 81kW - 2002 - ASV, nemůžu si stěžovat jezdí moc pěkně, spotřeba kolem 4,5 litru. Občas jezdím v práci se služební 66kW, spotřeba ± stejná, akcelerace o něco nižší a moje taky líp brzdí - kotouče vzadu sou dost znát. Záleží na nabítce a na autě, jaký se ti dotane do rukou. Sosobně bych vybral silnější verzi. Další věc - předělávat 66kW na větší výkon spolu s kotoučema na zadek a starostma by podle mne vyšlo cennově asi tak vysoko, jako je rozdíl mezi 66 a 81. Já osobně bych asi nešel ani do jedné verze PD, sice vyžší kroutící moment, ale i vyžší spotřeba, a trošku "hlučnější" motor. ale záleží na tom, kdo co chce a čemu dává přednost...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.