HanyZ Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 (editace) Ahoj, mám problém se škubáním motoru ve vlhém počasí. Poprvé jsem si škubání - cukání všiml po vyjetí z myčky, kde jsem měl kompletní program i s mytím podvozku. Po cca 200 m byl klid. Dnes však znovu - venku déšť, vlhko a auto cukalo. Po vytočení motoru přestalo cukání. Tak nevím kde hledat závadu, objevuje se to jen při vlhku a vodě. Že by se voda dostala na rozdělovač ? P.S.: svíčky měněny nedávno, vše fungovalo v pořádku, na diagnostiku se teď nedostanu Díky za radu:) Editováno: 2. Červen 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havelpetr Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 MĚL JSEM STEJNÝ PROBLÉM NĚKDY MI AUTO PŘESTALO JET ÚPLNĚ KDYŽ JSEM JEL ZA NĚJAKÝM AUTEM V DEŠTI BYLA TO INDUKČNÍ CÍVKA ZJISTÍTE TO KDYŽ SE CHTNETE KAROSÉRIE A DÁTE PRST ASI 1CM OD INDUKČNÍ CÍVKY POKUD VÁS TO KOPNE JE POPRASKANÝ PLÁŠŤ CÍVKY JE TŘEBA JI VYMNĚNIT POZOR KOPE TO DOST Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 2. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 díky za radu - nějaký méně nebezpečný způsob testu by nebyl ? případně kde tuto cívku hledat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 buď cívka a nebo VN kabely ke svíčkám cívku najdeš nad motorem...taková černá plastová kostka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 2. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 díky za další radu. Kouknu na tu cívku, jen řeším jak to otestovat, nerad se nechávám kopnout elektřinou P.S.: detailnější popis kde hledat cívku by nebyl ? Google mi nic nenašel a černá kostka nad motorem je docela široký pojem Díky Možná to má i spojitost s třepáním motoru při studeném rozjezdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 3. Červen 2010 Sdílet Vloženo 3. Červen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 3. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2010 super ! poznám nějak vizuélně, že je poškozená ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 3. Červen 2010 Sdílet Vloženo 3. Červen 2010 (editace) tuším, že ten plastový povrch je popraskaný, ale já ji mám taky popraskanou a zatím vše ok, takže to moc dobrý ukazetel není Editováno: 3. Červen 2010, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 3. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2010 zítra ji fotnu a hodím to sem. to bude nejlepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 4. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 fotky mám nafocené, ale v práci nemám kabel k PC, tak budou až zítra. Vizuélně však nevypadá popraskaný plast. Každopádně dnes bylo taky vlhko a auto nekuckalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 hele trafo to je jedna věc, spíš bych vsázel na zapalovací kabely. jak jsou tam dlouho? ještě původní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 4. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 jo, kabely ke svíčkám jsem ještě neměnil. a počítám, že původní majitel také ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 já už jsem je měnil. a to mám 1999 a najeto 85000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 6. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 tak fotky cívky.... nějaké viditelné poškození ? Já tedy nic nevidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 (editace) Ty fotky jsou rozmazaný, musely by být ostrý, aby tam něco bylo vidět. Buď zkus tu metodu, jestli tě to kopne (To jsem teda nikdy nezkoušel) anebo vyměň ty kabely, není to taková položka http://www.skoda-dil...kw-octavia.html a tady levněji http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA Editováno: 7. Červen 2010, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 (editace) no podívej...na plášti jsou stopy po rzi čili už někde vytéká rez z trafoplechů, takže trafo na tom není nejhůř, ale ani nejlíp. Odkazy na kabely ti posílal Iguka - já koupil od Tesly Blatná. Trafo se taky dá sehnat za rozumný peníz. Dělá je teď dokonce taky Tesla Blatná. Editováno: 7. Červen 2010, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 zapalovací modul http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6n0905104-zapalovaci-modul-favorit-felicia-octavia.html nebo http://www.cc-autodily.cz/modul-zapalovaci-tesla?keyword=modul&brand=SKODA&model=OCTAVIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 8. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 díky moc za rady, nejdříve vyměním kabely ke svíčkám - začnu tou levnější položkou a pak případně trafo. Počítám, že kabely jsou opravdu od novoty auta a to je už 136 tisíc KM Jakmile dojdu k nějakému pokroku, dám vědět. Každopádně teď je zase týden klid a žádné cukání aní v mokru. No uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishak Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Mal som podobny problem.. teda este horsi... raz za dazda sa ledva zohrial motor a zrazu zacal cukat zdochol a uz nenastartoval.. o dva dni som sa k nemu vratil a na prvy tuk nakopol... ako keby s nic nedialo... Potom dlho klud a zasa za dazda po cca 20 min jazdy zacal cukat a to iste sa zopakovalo... na dalsi den uuplne v pohode dalsi krat po umyti motora to iste - nenastartoval.. o hodinu uz hej. mal som podozrenie na cidla tak som si zohnal diagnostiku a ako inak motor bez chyb! len jedna vec ma zarazila ktoru som si dovtedy ani neuvedomoval. motor na volnobehu v nepravidelnych intervaloch cca kazdu 3 sekundu cukol.. ako taky nekludny volnobech.. na grafe cez vag to bolo krasne vidiet rovna ciara a sem tam take EKG smerom dole o cca 50 ot. No a posledna vec ze som sa dostal na toto vlakno precital... supu do ruky nedostal ale modul vyzeral podobne ako ten na fotkych.. skorodovany az az.. tak som ho vybral z auta kompletne prebrusil dosadacie a ukostrovacie body, vymenil matky, podlozky, nastriekal konkorom podotahoval a nastriekal sprejom odpudzujucim vlchkost a div sa svetu volnobech je zrazu uplne cisty bez akychkolvek zachvevov... Lejak este nebol takze uvidime ale na 90% to bolo sposobene odporom v ukostreni zapalovacieho modulu vdaka tomu nanosu korozie... takze usetrenych vela vela € na benzin Snad to niekomu pomoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 No ukostřením to určitě nebude. Cívka funguje i bez ukostření jen se zapojeným konektorem - osobně odzkoušeno při odhalování závady T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 začínám být zoufalý.... dneska jsem byl na myčce i s mytím podvozku. Po vyjetí z myčky měl motor divný zvuk, jako by jel na tři válce, a cca 300 m nechtělo auto jet, škytalo, mělo tendenci chcípnout. Prošlápl jsem několikrát plynový pedál a po chvilce (asi se voda odpařila) byl klid. Zvuk motoru tak jak má být a škytání žádné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 nezoufej a vyměň zaplovací kabely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 14. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 nezoufej a vyměň zaplovací kabely příští víkend je vyměním a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishak Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 aj tak som na 95% presvedceny ze to bude zapalovacou cievkou. Ako som pisal ja som cievku precistil, ukostril a strekol jemne pripravkom co odpudzuje vodu na baterie no a minule skuska ohnom. Cely motor som vystriekal na zahrade Wapkou pouzil cistic takze voda zatiekla fakt vsade... to ked minule urobil len z casti tak neslo nastartovat tak 2 hodiny! No a s malou dusickou som skusil po chvilke nastartovat a ono to naskocilo... tesil som sa ako jojo ale az kym sme neodchadzali tak o 30 min to uz nenastartovalo... tak ma to vytocilo tak som presiel konektory vsetky co som nasiel, prestrekol tym pripravkom, rozobral rodelovac, precistil kontakty, ukostrenie, palec prebrusil kontaktne plochy skontroloval aspon vyzualne svieckove kable no ani naznak popraskania alebo poskodenia, ani stopa po vode, cele zasa poskladal a prestirekal cievku ale poriadne tym pripravkom proti vode a potom to nastartovalo... ALE cukoalo a trhalo celu cestu domov... No podla toho chovania mi bolo jasne ze je niekde voda kde nema byt! Logicky o ale kable nebudu sak si uvedomte ake su tam teploty a ja som s tym jazdil tak 40 min vonku 35 stupnov a cukalo to stale rovnako. to by kable aj rozdelovat presusilo ako mumiu proste aspon by sa to zlepsovalo ale nist! na dalsi den samozrejme bez akehokolvek problemu! No a dnes aj vcera lejaaaaaaak ako svina! tak si hovorim bud alebo! strasny lejak bol ked som s tym dnes jazdil a NIST! vsetko fungovalo ako malo Takze zhrnutie 99% cievka ktora ma mikro praskliny cez ktore ked prenikne vlhkost robi zle nedobre, teplo od motora ju neovlivni vzhladom na umiestnenie a vysvetlovalo byto cele to chovanie... tak tolko zatial.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishak Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 Takto teraz vyzera, jemne chranena voci vode ale bude vymena.... inak to nevidim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.